Logisch welquote:Op zondag 16 januari 2022 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat er fel gemod werd op jouw dubieuze post.
Ja wij waren allemaal braaf op @Cyan9 aan het wachten, conform de duidelijke orders van @BillDauterivequote:
Was ik er dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wij waren allemaal braaf op @:cyan9 aan het wachten, conform de duidelijke orders van @:BillDauterive
Nee maar als Billie zegt dat we op jou moeten wachten, dan doe ik dat!quote:
Flut die had ik gemist, kwam enthousiast binnenvallenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wij waren allemaal braaf op @:cyan9 aan het wachten, conform de duidelijke orders van @:BillDauterive
Dat gaat er bij mij niet in, maar het kan dat ze niet de omvang en diepte van alles wist.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het apart dat Anouk er niks van wist.
Ik heb de indruk dat de Anouken, Manen en Samantha’s iets anders in de wedstrijd zitten, als ze de vraag krijgen of er even geneukt kan worden voor een stap hogerop.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij niet in, maar het kan dat ze niet de omvang en diepte van alles wist.
Dan zou Wiwibloggs ook wel volgen denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ook op songfestival websites nu
Sowieso dat er buitenlanders zijn die dit gaan lezen als "Anouk heeft sexual abuse gedaan".quote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ook op songfestival websites nu
Diepte.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij niet in, maar het kan dat ze niet de omvang en diepte van alles wist.
Nou ja, je kan vinden van The Voice wat je wil. En met coaches van het niveau Lil’Kleine en Glennis heeft het natuurlijk niet meer de grandeur van het begin. Maar zelfs de aflevering van vrijdag, de 4e slechtst bekeken aflevering ooit, had nog 1,6 miljoen kijkers. Dat soort aantallen pakt RTL 4 met maar heel weinig andere programma’s.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:08 schreef molloot200 het volgende:
Hoe ze bij RTL Boulevard ook benoemen dat RTL nu miljoenen aan vrijdagavondprogrammering TOT AAN DE ZOMERSTOP door het putje moet spoelenZe hebben gewoon géén vrijdagavondprogrammering meer voor de komende 6 maanden op schap liggen terwijl dat wel een avond is waar ze het van de inkomsten moeten hebben volgens mij
Maar ook sowieso dat ze 5 minuten aan het lullen waren over WAT DIT ALLEMAAL WEL NIET KOSTquote:Op zondag 16 januari 2022 19:08 schreef molloot200 het volgende:
Hoe ze bij RTL Boulevard ook benoemen dat RTL nu miljoenen aan vrijdagavondprogrammering TOT AAN DE ZOMERSTOP door het putje moet spoelenZe hebben gewoon géén vrijdagavondprogrammering meer voor de komende 6 maanden op schap liggen terwijl dat wel een avond is waar ze het van de inkomsten moeten hebben volgens mij
Geeft ook wel aan dat het niet zomaar wat is om zo'n programma per direct van de buis te halenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar ook sowieso dat ze 5 minuten aan het lullen waren over WAT DIT ALLEMAAL WEL NIET KOST
Ja nee dat is op dag 2 van dit schandaal wel het belangrijkste
Nick en Simon of Roel van Velzen zou mij echt verbazenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
Maar goed, is er 1 (voormalig) mannelijke Voice coach die jullie wel vertrouwen?
Ik zou Roel van Velzen wel vertrouwen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
Maar goed, is er 1 (voormalig) mannelijke Voice coach die jullie wel vertrouwen?
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Nick en Simon of Roel van Velzen zou mij echt verbazen
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou Roel van Velzen wel vertrouwen.
En Nick ook. Simon niet.
Nee hoor Simon ook wel.
Guusquote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
Ja oké maar da's nog wel wat anders (als dat zo is).quote:Op zondag 16 januari 2022 19:29 schreef Meke het volgende:
Nick en Simon zijn volgens SHO echt notoire vreemdgangers
Roel wordt meestal over het hoofd gezienquote:Op zondag 16 januari 2022 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou Roel van Velzen wel vertrouwen.
En Nick ook. Simon niet.
Nee hoor Simon ook wel.
Tegen beter weten in denk ik toch altijd dat Nick van Simon wel oké isquote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
En Nick en Simon leken mij beide dan ok, maar dat is dus ook niet waarquote:Op zondag 16 januari 2022 19:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tegen beter weten in denk ik toch altijd dat Nick van Simon wel oké is
Simon niet. Ken iemand die meerdere keren met hem mee is gegaan na een optreden. En dan de volgende dag weer mooie verhaaltjes hoe geweldig zijn vrouw is.
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:31 schreef Momo het volgende:
[..]
En Nick en Simon leken mij beide dan ok, maar dat is dus ook niet waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb met geen van beide een affaire gehad, dan is dat maar vast de wereld uitquote:Op zondag 16 januari 2022 19:32 schreef Momo het volgende:
Las vandaag ook in SHO dat schijnbaar Jan Smit en Maan ook een affaire hebben gehad
Met Maan?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:33 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt dat er in SHO beweerd wordt dat ik een affaire heb gehad.
Ik weet niet of ze interesse hebben in je daar, Harry Vermeegen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:33 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt dat er in SHO beweerd wordt dat ik een affaire heb gehad.
Misschien komt dat er als ik zeg dat ik ontslag neem als SC coach, nadat ik van jouw affaire vernomen had.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:33 schreef Strani het volgende:
Wacht maar af, nou ga ik er zéker werk van maken om bekend te wordenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze interesse hebben in je daar, Harry Vermeegen.
Ik vind Guus eigenlijk echt de indruk geven zo’n fout type te zijn. Al is dat misschien ook zijn arrogante uitstraling.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:31 schreef Momo het volgende:
Maar ik zie Guus ofzo er ook niet voor aan om seks te hebben met kandidaten met de belofte dat ze dan doorgaan. Dat is wel een stap verder.
In Spanje deden ze het met een andere maan.quote:
SHO / Strani heeft affaire met de fiscus over zwart geldquote:Op zondag 16 januari 2022 19:33 schreef Strani het volgende:
Nee, maar dat had ik van Jeroen Rietbergen eerlijk gezegd ook niet. Vond dat altijd zo'n sulletjequote:Op zondag 16 januari 2022 19:31 schreef Momo het volgende:
Maar ik zie Guus ofzo er ook niet voor aan om seks te hebben met kandidaten met de belofte dat ze dan doorgaan. Dat is wel een stap verder.
Jan Smit?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb met geen van beide een affaire gehad, dan is dat maar vast de wereld uit
We hebben zo'n beetje de tegengestelde insteekquote:Op zondag 16 januari 2022 19:33 schreef Strani het volgende:
En daar is dan weer een zoon uitgekomen en vervolgens een prima liedje voor de Top 2000.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Spanje deden ze het met een andere maan.
Ja maar ik ben deep down ook een aandachtshoer en jij nietquote:Op zondag 16 januari 2022 19:36 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
We hebben zo'n beetje de tegengestelde insteek
Naast Nick & Simon, Roel en Guus: ook Gerard Jolingquote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
Vanuit SHOquote:
Dit kwam destijds ter sprake omdat veel mensen verontwaardigd waren vanwege de samenwerkingstop tussen de broer en zus. De burn-out van Jan zou volgens verschillende verhalen alleen iets zijn om de relatieproblemen in alle rust op te kunnen lossen. Onder andere ‘Utopianieuws’ schrijft hierover. Maar er is meer.quote:Toen Jan begin 2020 een burn-out kreeg, zou hij tijdelijk uit huis zijn gegaan. Dit blijkt volgens een buurvrouw een broodje aap verhaal. Jan zou destijds door Lisa (zijn vrouw) zijn betrapt met Maan. Lisa heeft Jan uit huis gegooid. Beide zussen van Jan kozen Lisa’s kant. Vandaar de bekoelde relatie tussenbeide.”
Oh lol dan nietquote:Op zondag 16 januari 2022 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Vanuit SHO
Zien: “Dit heeft Jan Smit zijn vrouw geflikt, Maan is het topje van de ijsberg!”
Jan Smit zou volgens verschillende geruchten op heterdaad betrapt zijn met Maan door zijn vrouw. Hierdoor zou de zanger het huis uit gezet zijn door Lisa, zijn vrouw. Het juicekanaal Reality.FBI schreef destijds het volgende over de kwestie: “Dat Jan en Monique ruzie hebben zou de volgende reden hebben.
[..]
Dit kwam destijds ter sprake omdat veel mensen verontwaardigd waren vanwege de samenwerkingstop tussen de broer en zus. De burn-out van Jan zou volgens verschillende verhalen alleen iets zijn om de relatieproblemen in alle rust op te kunnen lossen. Onder andere ‘Utopianieuws’ schrijft hierover. Maar er is meer.
Jan Smit-verhalen komen boven water?
De zanger zou volgens deze roddelwebsite wel vaker de stoute schoenen aangetrokken hebben in het verleden. Deze geruchten gaan flink terug de tijd in. Hetzelfde roddelkanaal schrijft namelijk dat de zanger ook eens zijn kans heeft proberen te pakken bij een bezoek in Afghanistan. In 2010 is de zanger naar het land afgereisd om op te treden voor Nederlandse militairen die daar gepositioneerd zaten. Het kanaal schrijft: “Hij daar heeft geprobeerd om een vrouwelijke militair het bed in te krijgen. Helaas voor Jan liep hij een blauwtje op omdat de vrouw op het laatste moment weigerde.” We zullen hier vast en zeker meer te horen over krijgen via de welbekende juicekanalen:
Yvonne Coldeweijer richt zich op Maan!
De vraag die de volger aan Coldeweijer stelt is: “Steenwinkel en haar mannen. Ali B, Jan Smit, Marco. Is zij zo losbandig?” Hiermee worden natuurlijk de eerder genoemde verhalen bedoelt waarbij Maan het een en ander gedaan zou hebben met deze artiesten. Het antwoord van Coldeweijer is dan ook duidelijk: “Facts. Het is een drukke meid.” Of we nu een reactie van een van de vier kunne gaan verwachten nu Coldeweijer dit heeft aangekaard kunnen we niet zeggen. We zullen het de aankomende weken vast en zeker horen! Hieronder meer vanaf 25:47!
https://showmag.nl/showbi(...)s-maan-zo-losbandig/
https://showmag.nl/showbi(...)opje-van-de-ijsberg/
Ah vandaar dat jij die zo graag in de top 2000 wilde hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
En daar is dan weer een zoon uitgekomen en vervolgens een prima liedje voor de Top 2000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat vind ik toch wel een ander verhaal dan waar het nu om gaatquote:Op zondag 16 januari 2022 19:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar die ging toch vreemd met die Manon bij zijn eerdere huwelijk?
Natuurlijk zijn dit alleen roddels , maar die Yvonne zit wel vaak goed de laatste tijd bij geruchten die eerst knotsgek lijkenquote:
Ja is zeker zo, maar vind het nog steeds een verhaal dat in m'n hoofd niet kloptquote:Op zondag 16 januari 2022 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké maar da's nog wel wat anders (als dat zo is).
Die zat toch regelmatig aan de Colombiaanse poedersuiker?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:37 schreef Fred_B het volgende:
Wendy van Dijk, ook altijd van onbesproken gedrag
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef molloot200 het volgende:
Nee, dan vertrouw ik van de mannen VanVelzen het meest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: needitkanniet.gifOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Gerard Jolingquote:Op zondag 16 januari 2022 19:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Is er nog iemand uit de showbizwereld die het niet met Maan gedaan heeft eigenlijk?
Ja, dit. Ik wacht heel erg op een uitspraak van hem en van Peter van der Vorst. Of Erland als blijkt dat dit uitsluitend onder zijn leiding plaatsvond maar dat geloof ik niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:40 schreef Em31 het volgende:
Niemand heeft het trouwens nog over John de Mol zelf, heeft hij ook een mening.
Suzan van Freek?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Is er nog iemand uit de showbizwereld die het niet met Maan gedaan heeft eigenlijk?
Weet je wat, Ik durf Jeroen van de Boom ook wel te zeggen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILER: needitkanniet.gifOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet dat dat hele Jij Bent Zo gewoon een slechte vertaling is van Silencio van de Spaanse David Bisbal hè? Allemaal gore leugensquote:Op zondag 16 januari 2022 19:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Weet je wat, Ik durf Jeroen van de Boom ook wel te zeggen.
Dennis Schouten. Al zal die vast wel anders beweren.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Neeeeee Jeroen echt nietquote:Op zondag 16 januari 2022 19:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Weet je wat, Ik durf Jeroen van de Boom ook wel te zeggen.
én Jamai, maar die was alleen presentator.
Oh god ja seksloos zangstelletje/duo Suzan en Freek. Over een paar jaar bij de reboot van The Voice een coach duo omdat ze zo populair zijn in de Nederlandse muziekscènequote:
Die zal zich wel aan alle anderen vergrepen hebben.quote:
De dag die je wist dat zou komenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk worden John Ewbank en Ronald Molendijk ook nog meegenomen in deze bende.
Nee, ik kan niet geloven dat die in het echt zó saai en nietszeggend zijn, die doen achter de schermen aan allerlei wilde sekspartijtjes en hebben allang een trio met Maan gehadquote:
Ronald Molendijk is net als Samantha Steenwijk; bekend om het bekend zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk worden John Ewbank en Ronald Molendijk ook nog meegenomen in deze bende.
Ik begin me langzamerhand ook miskend te voelenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:33 schreef Strani het volgende:
Dan zijn ze het waarschijnlijk nietquote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh god ja seksloos zangstelletje/duo Suzan en Freek. Over een paar jaar bij de reboot van The Voice een coach duo omdat ze zo populair zijn in de Nederlandse muziekscène
Help
God, ja, sowieso mag dat hele imperium van de De Molletjes wel instorten. Daar zou dit vast nog niet genoeg voor zijn, maar als het de eerste scheurtjes in het bolwerk oplevert, vind ik dat al erg mooi.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef Em31 het volgende:
Ronald deed wel heel erg easy over wat die man van Linda allemaal had geflikt. Zou me niks verbazen als hij ook ergens een vinger in de pap heeft.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef Em31 het volgende:
Het is al het kwaad samengevat in één slecht geformuleerde zinquote:Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat de gene die dat nummer heeft geschreven niet kan deugen....
Hij heeft alleen het 1e seizoen meegedaan. Ik geloof dat het toen nog wel keurig aan toe ging.quote:
Maan is wel de greppeldel van Hillywoodquote:Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet geloven dat die in het echt zó saai en nietszeggend zijn, die doen achter de schermen aan allerlei wilde sekspartijtjes en hebben allang een trio met Maan gehad
Bij jou is het meer een schandaal wanneer blijkt dat jij géén affaire met iemand gehad hebt.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik begin me langzamerhand ook miskend te voelen
Die werkt samen met Erland, dus die zal wel niks mogen zeggen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ronald deed wel heel erg easy over wat die man van Linda allemaal had geflikt. Zou me niks verbazen als hij ook ergens een vinger in de pap heeft.
Waarom is hij eigenlijk bekend/succesvol?
Kijk dat lijkt er al meer opquote:Op zondag 16 januari 2022 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij jou is het meer een schandaal wanneer blijkt dat jij géén affaire met iemand gehad hebt.
Vriendje van Erland toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ronald deed wel heel erg easy over wat die man van Linda allemaal had geflikt. Zou me niks verbazen als hij ook ergens een vinger in de pap heeft.
Waarom is hij eigenlijk bekend/succesvol?
Ik vind het wel grappig dat we jaren later nog die zin gebruikenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat de gene die dat nummer heeft geschreven niet kan deugen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |