quote:Op donderdag 23 december 2021 17:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had de kaap bijna te pakken.
En kon net voorkomen dat ik door het slotje postte.
Geen idee eigenlijk, ik had wellicht Google translate weer aangeslingerd.quote:
Eigenlijk is het dus maar goed dat molloot het topic slootquote:Op donderdag 23 december 2021 17:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik had wellicht Google translate weer aangeslingerd.
Wat heb jij tegen de Letse taal?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus maar goed dat molloot het topic sloot
jammer dat de TT niet echt kan bewegenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had eenVAKANTIE
als TT verwacht.
U vraagt wij draaien.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had eenVAKANTIE
als TT verwacht.
Waarom licht in het Russisch?quote:
Verdomdquote:
Er staat een trema op de e, maar dat zie je niet bij een hoofdletter.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:33 schreef H_T het volgende:
[..]
VerdomdDan moet die Google maar eens iets doen aan zijn Russische bias!
Letland is gewoon al door Putin overgenomenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:33 schreef H_T het volgende:
[..]
VerdomdDan moet die Google maar eens iets doen aan zijn Russische bias!
Ėquote:Op donderdag 23 december 2021 17:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er staat een trema op de e, maar dat zie je niet bij een hoofdletter.
Ik was er totaal niet enthousiast over, maar de algemene reactie is toch wel opvallend positief.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:40 schreef Strani het volgende:
@:molloot200 nee ik heb ze nog niet geluisterd! Nou ben ik als het om het ESF gaat ook eigenlijk nooit zo geļnteresseerd in Spanje hoor
doet die het ook zonder dat je telefoon aanstaat? net als web.whatsapp.com ?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:01 schreef Strani het volgende:
Ik ben er nu pas achter dat er een windows desktop app bestaat voor Whatsapp waarmee je kan videobellen
Ik nuquote:Op donderdag 23 december 2021 18:01 schreef Strani het volgende:
Ik ben er nu pas achter dat er een windows desktop app bestaat voor Whatsapp waarmee je kan videobellen
Nee dat niet, zo te zien. Maar mijn telefoon staat eigenlijk altijd aan.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doet die het ook zonder dat je telefoon aanstaat? net als web.whatsapp.com ?
Voor mij kan het wel een uitkomst zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 18:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik nuNog geen behoefte aan gehad overigens
Je dreigementen richting de Bandidos komen natuurlijk beter over op beeldquote:Op donderdag 23 december 2021 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij kan het wel een uitkomst zijn
Satudarah hč! Bandidos durven hier niet eens te komen, stelletje pussies.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Je dreigementen richting de Bandidos komen natuurlijk beter over op beeld
Wat ze er ook mee bedoelt, het is een behoorlijk onhandige uitspraak richting mensen die wel degelijk pijn hebben geleden als gevolg van de maatregelen.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:11 schreef Guanabana het volgende:
Vind het jammer dat dit artikel alleen voor abonnees is want ben er wel benieuwd naar:
Sylvana Simons: ‘We hebben nog geen echte lockdown gehad, nog niet echt pijn geleden’
Op zich snap ik wat ze bedoelt (tenminste, voor zover ik dat kan zonder het artikel te lezen) en ben ik het er wel mee eens, tegelijkertijd gaat ze inderdaad voorbij aan mensen die wel hebben geleden door bijvoorbeeld hun thuissituatie of wat dan ook.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ze er ook mee bedoelt, het is een behoorlijk onhandige uitspraak richting mensen die wel degelijk pijn hebben geleden als gevolg van de maatregelen.
Als ze met een échte lockdown bedoelt wat wij hier vorig jaar hebben gehad; ja da's inderdaad niet leuk. Maar ze moet niet doen alsof Nederland het sindsdien makkelijk heeft gehad.
ik meldde me een keer aan voor Beta web.whatsapp.com, die kan zonderquote:Op donderdag 23 december 2021 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat niet, zo te zien. Maar mijn telefoon staat eigenlijk altijd aan.
ben benieuwd of ze er racisme bij weet te slepenquote:Op donderdag 23 december 2021 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ze er ook mee bedoelt, het is een behoorlijk onhandige uitspraak richting mensen die wel degelijk pijn hebben geleden als gevolg van de maatregelen.
Als ze met een échte lockdown bedoelt wat wij hier vorig jaar hebben gehad; ja da's inderdaad niet leuk. Maar ze moet niet doen alsof Nederland het sindsdien makkelijk heeft gehad.
Ja. Qua hoe streng de maatregelen zijn geweest in Nederland denk ik dat eigenlijk de enige maatregel die nog heftiger is en die Nederland niet gehad heeft, dat je alleen voor essentiėle zaken je huis uit mocht (overdag ook). Alle andere maatregelen heeft Nederland wel zo'n beetje gehad. Voor heel veel mensen voelde het uiteindelijk ook gewoon als een volledige lockdown.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op zich snap ik wat ze bedoelt (tenminste, voor zover ik dat kan zonder het artikel te lezen) en ben ik het er wel mee eens, tegelijkertijd gaat ze inderdaad voorbij aan mensen die wel hebben geleden door bijvoorbeeld hun thuissituatie of wat dan ook.
Jij bij dezen wel in elk gevalquote:Op donderdag 23 december 2021 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben benieuwd of ze er racisme bij weet te slepen
Dan hoor ik daar niet bij, want ik heb eerlijk gezegd nog nooit een lockdown-gevoel gehad. Dat zou ik pas hebben als ik niet meer de straat op mocht zonder geldige reden en er essentiėle winkels dicht zouden gaan en je daarvoor in de rij op afspraak zou moeten of iets.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:21 schreef Strani het volgende:
Voor heel veel mensen voelde het uiteindelijk ook gewoon als een volledige lockdown.
Snap ik ook hoor, het is net hoe je het ziet. Iemand die heel sociaal is ingesteld zal het wellicht meer als een 'echte' lockdown ervaren hebben. Wat je inderdaad echt niet hebt is de stress dat de politie je meteen aanhoudt met allemaal vragen zodra je je op straat begeeft. Maar da's maar één manier van lijden, Nederland heeft met een hoop andere manieren kennis gemaakt het afgelopen anderhalf jaar.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan hoor ik daar niet bij, want ik heb eerlijk gezegd nog nooit een lockdown-gevoel gehad. Dat zou ik pas hebben als ik niet meer de straat op mocht zonder geldige reden en er essentiėle winkels dicht zouden gaan en je daarvoor in de rij op afspraak zou moeten of iets.
Nu mag je buiten gewoon gaan en staan waar je wil, vallen er stiekem best een hele hoop winkels onder 'essentieel', mag je op bezoek bij elkaar, etc.
Ja, je kan niet vrijuit winkelen, of naar de bioscoop of naar de horeca, maar als dat 'lijden' is dan vrees ik dat ik het wel met Sylvana eens ben.
wat we in NL lockdown noemen dat noem ik meer een 'we sluiten winkels en alles wat leuk is' Echte lockdown mag je nauwelijks je huis uit en wordt dat ook afgedwonen door politie/leger/etcquote:Op donderdag 23 december 2021 18:27 schreef Guanabana het volgende:
(Dit zeg ik overigens niet om de discussie aan te gaan of ietsMaar meer over hoe ik het ervaar, dat ik zo'n lockdown nooit erg lockdowny vind).
Ja precies, wat er toen in Wuhan gebeurde helemaal in het begin. Dat mensen echt hun huis niet meer uit mochten en alles. Dat was wel echt even heavy en spannend toen.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat we in NL lockdown noemen dat noem ik meer een 'we sluiten winkels en alles wat leuk is' Echte lockdown mag je nauwelijks je huis uit en wordt dat ook afgedwonen door politie/leger/etc
Kon toch niet, is alleen voor abonnee'squote:Op donderdag 23 december 2021 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Artikel van Sylvana, niet gelezen.
broer van m'n teamlead woont in Noord Italie, die mochten toen ook niet of nauwelijks de deur uit.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja precies, wat er toen in Wuhan gebeurde helemaal in het begin. Dat mensen echt hun huis niet meer uit mochten en alles. Dat was wel echt even heavy en spannend toen.
Wij in Nederland zijn daar niet eens bij in de buurt gekomen. Ja misschien met de avondklok toen, voor mensen die na 21:00 vaak buiten komen.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Kon toch niet, is alleen voor abonnee's
Wat heb je tegen Sylvana?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Artikel van Sylvana, niet gelezen.
discussie incomingquote:Op donderdag 23 december 2021 18:33 schreef Guanabana het volgende:
Oeps nu ga ik toch een discussie aan
Ja klopt maar jeetje, ik zou zelf op dit moment geen internationale reizen maken als het niet nodig is. Voor je het weet zit je er net en kondigen ze opeens allemaal hele strenge maatregelen aan.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:33 schreef Koen66 het volgende:
collega wil nog steeds weekje naar Valencia laatste week van het jaar, is nog steeds redelijk open toch @:strani?
Dat ze altijd de racisme kaart trekt, dat heb ik tegen haar.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Sylvana?
Ik vind haar eigenlijk altijd wel goed bezig qua wat ik van haar zie in de Tweede Kamer (niet dat dat heel veel is maar toch).
Oh even los van wat ze doet en waar ze voor staat; ik kan haar eigenlijk ook niet uitstaanquote:Op donderdag 23 december 2021 18:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Sylvana?
Ik vind haar eigenlijk altijd wel goed bezig qua wat ik van haar zie in de Tweede Kamer (niet dat dat heel veel is maar toch).
vorig jaar zat ie een week in z'n hotelquote:Op donderdag 23 december 2021 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja klopt maar jeetje, ik zou zelf op dit moment geen internationale reizen maken als het niet nodig is. Voor je het weet zit je er net en kondigen ze opeens allemaal hele strenge maatregelen aan.
Dan zit je opeens hele dagen met jou te kaarten omdat alles dicht isquote:Op donderdag 23 december 2021 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja klopt maar jeetje, ik zou zelf op dit moment geen internationale reizen maken als het niet nodig is. Voor je het weet zit je er net en kondigen ze opeens allemaal hele strenge maatregelen aan.
Een rasechte optimist inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2021 18:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorig jaar zat ie een week in z'n hotel
eigenwijze kerel
Mijn huis heeft ook een gelimiteerd aantal bezoekers, namelijk dagelijks 0. Niet door de staat opgelegd maar door mijzelf.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zit je opeens hele dagen met jou te kaarten omdat alles dicht is
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ze altijd de racisme kaart trekt, dat heb ik tegen haar.
Mja, ik vind het dubbel, ik zag weleens een interview met haar (wat niet per se over politiek ging) en toen dacht ik wel van 'yo bitch, really?', omdat ze wat pedant en alles kan overkomen.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh even los van wat ze doet en waar ze voor staat; ik kan haar eigenlijk ook niet uitstaan
blanke witte mannen krijgen bij haar te vaak de roetveegpiet toegespeeldquote:Op donderdag 23 december 2021 18:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik vind het dubbel, ik zag weleens een interview met haar (wat niet per se over politiek ging) en toen dacht ik wel van 'yo bitch, really?', omdat ze wat pedant en alles kan overkomen.
Maar qua politiek vind ik haar best intelligent, scherp en ik vind haar eigenlijk ook een mooie vrouw(niet dat dat verder relevant is maar oke).
Ik denk dat mijn grootste issue met haar persoonlijkheid is (en dus niet per se met haar standpunten) is dat ze nogal humorloos lijkt te zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik vind het dubbel, ik zag weleens een interview met haar (wat niet per se over politiek ging) en toen dacht ik wel van 'yo bitch, really?', omdat ze wat pedant en alles kan overkomen.
Maar qua politiek vind ik haar best intelligent, scherp en ik vind haar eigenlijk ook een mooie vrouw(niet dat dat verder relevant is maar oke).
Ze zat een keer bij een Roast en had toen heel veel zelfspot en kon veel incasseren!quote:Op donderdag 23 december 2021 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn grootste issue met haar persoonlijkheid is (en dus niet per se met haar standpunten) is dat ze nogal humorloos lijkt te zijn.
Oh da's wel positief dan. Maar ik ben ook benieuwd of ze dat ook kan wanneer ze niet op de gelegenheid is voorbereid.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze zat een keer bij een Roast en had toen heel veel zelfspot en kon veel incasseren!
Het klopt wel dat hij niet wit is. Maar ja, wie wel.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:40 schreef Guanabana het volgende:
Racismekaart trekken weet ik niet, zou kunnen, maar wat ik écht racismekaart trekken vind is dit:
[ afbeelding ]
Dude, Humberto Tan? Jorgen Raymann? Jandino fucking Asporaat?
Scheer je weg Défano wie je ook bent!
Weet ik ook nietquote:Op donderdag 23 december 2021 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh da's wel positief dan. Maar ik ben ook benieuwd of ze dat ook kan wanneer ze niet op de gelegenheid is voorbereid.
Zijn dat extra witte mannen, als in, albino's?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
blanke witte mannen krijgen bij haar te vaak de roetveegpiet toegespeeld
albino's zijn de enige witte mensen.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zijn dat extra witte mannen, als in, albino's?
Ze bedoelt inderdaad wat strani al zeiquote:Op donderdag 23 december 2021 18:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op zich snap ik wat ze bedoelt (tenminste, voor zover ik dat kan zonder het artikel te lezen) en ben ik het er wel mee eens, tegelijkertijd gaat ze inderdaad voorbij aan mensen die wel hebben geleden door bijvoorbeeld hun thuissituatie of wat dan ook.
quote:Dus u wilt eerder ingrijpen. Dat betekent langere en nog hardere lockdowns.
,,De regels zijn net weer strenger geworden, maar we hebben nog geen echte lockdown gehad. Een lockdown is dat je allemaal binnen moet blijven. We hebben nog niet echt pijn geleden. We hebben er nog niet alles aan gedaan om het in te dammen. Dat heeft een prijs, ja. Maar niet ingrijpen ook.
Mooi, dan kunnen we het hier net zo genuanceerd over de minstens zo gezellige Freek Jansen gaan hebben.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet ik ook niet
Nou, dit waren wel genoeg knuppels in hoenderhokken, gedraag jullie, ik ga wat anders doen
Volgens mij nietquote:
Ben benieuwd of mijn collega dinsdag terug is van één van de Canarische eilanden.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Aangepast hoor, blijkbaar pakte hij de copy-paste niet goed.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
ESF / ESF-Land van de week: SLOVENIĖ
Tijd voor een time-out.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:30 schreef Strani het volgende:
En ik wil wél discussie! Sterker nog, ik wil knallende ruzie!
Ja. Al scheelt het wel dat ze het daar dan ook niet zo bedoelen. Maar politieke tegenstanders nogal weleens wel. En daarbuiten al helemaal.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh da's wel positief dan. Maar ik ben ook benieuwd of ze dat ook kan wanneer ze niet op de gelegenheid is voorbereid.
Zilverquote:Op donderdag 23 december 2021 19:14 schreef Redefine het volgende:
Vandaag de digitale kerstborrel gehad van mijn werk. Was weer leukO.a. een pubquiz gedaan. Ben tweede geworden van de 25.
JUICHEN!quote:Op donderdag 23 december 2021 19:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aangepast hoor, blijkbaar pakte hij de copy-paste niet goed.
Ah met een streepje op de e werkt het welquote:Op donderdag 23 december 2021 19:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Onderschat je nou mijn Google translate capaciteiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Oi mate, what's that smell coming from that present!quote:
Vooroordeel, eigenlijk. Ben het lang niet altijd met haar eens, en de achterban van bij 1 vind ik regelmatig loeivervelend. Maar in de kamer heeft ze toch regelmatig bijdragen die goed in elkaar steken, en lang niet altijd op die racisme kaart leunen.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ze altijd de racisme kaart trekt, dat heb ik tegen haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ga maar knallende ruzie maken met het dartbord! Ram die pijlen dwars door het hart! (van het bord dus he)quote:Op donderdag 23 december 2021 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe maar, ik moet toevallig tóch weg
Het was een verzoekje.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:22 schreef ijs_beer het volgende:
Wat was het thema van de TT: 'Lets Go Nuts'. ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:22 schreef Arizona het volgende:
Oh, de racisme-kaart komt verderop in het artikel nog wel aan bod![]()
Over de 4-5 mei herdenking die racistisch zou zijn.Mwah. Ze vragen over iets anders wat het om racisme gaat. Dat is wel even wat anders dan weer zelf over beginnen of de lockdown er aan koppelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Precies.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vooroordeel, eigenlijk. Ben het lang niet altijd met haar eens, en de achterban van bij 1 vind ik regelmatig loeivervelend. Maar in de kamer heeft ze toch regelmatig bijdragen die goed in elkaar steken, en lang niet altijd op die racisme kaart leunen.
Dit is wel een beetje dom jaquote:Op donderdag 23 december 2021 18:40 schreef Guanabana het volgende:
Racismekaart trekken weet ik niet, zou kunnen, maar wat ik écht racismekaart trekken vind is dit:
[ afbeelding ]
Dude, Humberto Tan? Jorgen Raymann? Jandino fucking Asporaat?
Scheer je weg Défano wie je ook bent!
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:26 schreef Redefine het volgende:
En nog update over wat ik eerder vertelde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Je kunt er helemaal niks vanquote:Op donderdag 23 december 2021 18:30 schreef Strani het volgende:
En ik wil wél discussie! Sterker nog, ik wil knallende ruzie!
Nou ja, haar partij had dus gezegd dat die herdenking racistisch zou zijn. En daar werd naar gevraagd.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. Ze vragen over iets anders wat het om racisme gaat. Dat is wel even wat anders dan weer zelf over beginnen of de lockdown er aan koppelen.
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:22 schreef Arizona het volgende:
Oh, de racisme-kaart komt verderop in het artikel nog wel aan bod![]()
Over de 4-5 mei herdenking die racistisch zou zijn.Wat zegt ze precies over de 4-5 mei herdenking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Sylvana niets.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zegt ze precies over de 4-5 mei herdenking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Maar in dit geval heeft ze het er zelf niet over een heeft ze het weer niet bij betrokken. Ze speelt de racismekaart helemaal niet rondom de lockdown. Die wordt er door de interviewer bijgehaald.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja, haar partij had dus gezegd dat die herdenking racistisch zou zijn. En daar werd naar gevraagd.
Ze leunt lang niet altijd op de racismekaart maar ze zal het (zo is mijn inschatting) ook niet gauw laten om hem wel te trekken als de mogelijkheid geboden word.
Ik heb deze week ook elke dag het gevoel dat het al de volgende dag isquote:Op donderdag 23 december 2021 19:39 schreef Arizona het volgende:
Ik heb al het idee dat het al weekend / vakantie is maar ik moet morgenochtend nog gewoon werken
Aaawquote:Op donderdag 23 december 2021 19:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben hamburgers aan het bakken. Ja inderdaad, meerdere. Zo heb ik de illusie dat ik niet alleen ben.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik moet morgen nog even boodschappen doen voor 1ste kerstdag (zondag en maandag ben ik bij mijn zus en haar vriend en neefje).quote:Op donderdag 23 december 2021 19:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben hamburgers aan het bakken. Ja inderdaad, meerdere. Zo heb ik de illusie dat ik niet alleen ben.
![]()
![]()
Oh bij mij wel!quote:Op donderdag 23 december 2021 19:34 schreef usagi414 het volgende:
@:Guanabana
Als je het interview met Sylvana wilt lezen. Het stond eerder al in het Parool
En dat staat niet achter een betaalmuur.
Gewaagd dat je dat nog op vrijdag aandurft.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog even boodschappen doen voor 1ste kerstdag (zondag en maandag ben ik bij mijn zus en haar vriend en neefje).
Maar ik zal waarschijnlijk ook weer met veel te veel thuiskomen, alsof er meerdere personen hier wonen.
Ik heb vanmiddag voor meerdere dagen boodschappen gedaan en het was vandaag al heel erg druk, ik vind de dag(en) voor kerst in de supermarkt altijd de ergste dag van het jaar qua boodschappen doenquote:Op donderdag 23 december 2021 19:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gewaagd dat je dat nog op vrijdag aandurft.
Ik was hier vandaag de enige klant bij de slagerquote:Op donderdag 23 december 2021 19:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gewaagd dat je dat nog op vrijdag aandurft.
hmm. Volgens mij was ik niet ingelogd.quote:
Als je ze zelf maakt is slechts één hamburger natuurlijk ook voor superwatjes! Ga je voor broodjes? En wat voor garnering allemaal?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:46 schreef Cyan9 het volgende:
![]()
![]()
Eens, daarom heb ik maandag al een enorme lading boodschappen ingeslagen.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag voor meerdere dagen boodschappen gedaan en het was vandaag al heel erg druk, ik vind de dag(en) voor kerst in de supermarkt altijd de ergste dag van het jaar qua boodschappen doen
De enige klant van de hele dag?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was hier vandaag de enige klant bij de slager
Geen broodjes, geen saus, lekkere salade erbij.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je ze zelf maakt is slechts één hamburger natuurlijk ook voor superwatjes! Ga je voor broodjes? En wat voor garnering allemaal?
Niks mis meequote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geen broodjes, geen saus, lekkere salade erbij.
Ja, ik had wel vrij veel nodig, dus ik was vrij lang bezig.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eens, daarom heb ik maandag al een enorme lading boodschappen ingeslagen.
[..]
De enige klant van de hele dag?
Zo'n neushoorn vult zichzelf niet met giraf natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik had wel vrij veel nodig, dus ik was vrij lang bezig.
Nee, een privé dierentuin heeft zijn nadelen.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo'n neushoorn vult zichzelf niet met giraf natuurlijk
Mijn vrouw heeft weleens ezel op en vond het bijzonder smakelijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:37 schreef H_T het volgende:
Hoe zou ezel smaken eigenlijk? Anders gezegd: is het een goed idee om alle dieren uit de traditionele kerststal bij het diner te serveren?
Als je het woord debiel googelt hoort daar eigenlijk een foto van iemand met zijn/haar mondkapje onder de neus te staanquote:Op donderdag 23 december 2021 20:11 schreef AgnesGru het volgende:
Het was vanmiddag ook vreselijk druk in de supermarkt. Voornamelijk boomers die met met zijn tweeėn waren en nog steeds niet begrijpen dat een mondkapje ook over de neus moet.
Dat is meestal niet zo positief als mensen iets bijzonder noemenquote:Op donderdag 23 december 2021 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft weleens ezel op en vond het bijzonder smakelijk.
Bij ons zag ik er zelfs een paar van 16 ofzo vrolijk zonder mondkapje rondwandelen.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:51 schreef Koen66 het volgende:
Wat ik in supermarkten ook niet snap is dat er groepen 12 jarigen getolereerd worden die zonder mondkapje vrolijk de boel aan het besmetten zijn
Dat is gewoon verboden toch? 12 jarigen hoeven nog steeds niet d8 ikquote:Op donderdag 23 december 2021 20:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Bij ons zag ik er zelfs een paar van 16 ofzo vrolijk zonder mondkapje rondwandelen.
Het is blijkbaar lekkerder dan paard, fwiwquote:Op donderdag 23 december 2021 20:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is meestal niet zo positief als mensen iets bijzonder noemen
Paardenworst is yummiequote:Op donderdag 23 december 2021 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is blijkbaar lekkerder dan paard, fwiw
Waarom? Verschillende vissoorten smaken ook heel andersquote:
Een slager bij mij in de buurt is meervoudig Nederlands kampioen paardenworstquote:Op donderdag 23 december 2021 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zeker lekker. Ik heb het al veel te lang niet op.
Sneu voor hem, ik ga hem niet missenquote:
Hier matig te krijgen, ik kom oorspronkelijk uit Dordrecht, daar hadden we zelfs paardenslagersquote:Op donderdag 23 december 2021 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zeker lekker. Ik heb het al veel te lang niet op.
Paardenworst van Spaansquote:Op donderdag 23 december 2021 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier matig te krijgen, ik kom oorspronkelijk uit Dordrecht, daar hadden we zelfs paardenslagers
Aan die voorraad zou ik dan niet meer beginnenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:20 schreef Koen66 het volgende:
Zou best wel weer eens een stukkie lusten
Mijn ma had het altijd wel in huis vroegah
quote:
Dat huis woont ze dan ook niet meer sinds april... En Paardenworst koopt ze afaik niet meerquote:Op donderdag 23 december 2021 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan die voorraad zou ik dan niet meer beginnen
bierquote:Op donderdag 23 december 2021 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zit op de bank met darts op tv en een biertje onder handbereik. Je kan het een stuk minder treffen
Bij ons ging ook geen kringverjaardag voorbij zonderquote:Op donderdag 23 december 2021 21:20 schreef Koen66 het volgende:
Zou best wel weer eens een stukkie lusten
Mijn ma had het altijd wel in huis vroegah
Na de WK-finale is het klaarquote:Op donderdag 23 december 2021 21:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
bier![]()
Darts zeker voor het laatst op rtl7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Die soort die je in de supermarkt zelf moet losknippen zijn welquote:Op donderdag 23 december 2021 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Friese droge worst wat hier men blieft
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lang weekend![]()
Om komende maandag weer aan het werk te gaan![]()
en lang wachten op nieuwe xbox
Welke provider?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ik neem F1TVPRO voor een jaar. Ik vind darts altijd wel fijn om op de achtergrond aan te hebben als je toch nog huishoudelijke taken nog aan het uitvoeren bent. Om daarvoor viaplay aan te schaffen is mij te gortigquote:Op donderdag 23 december 2021 21:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Na de WK-finale is het klaarDan gaat het naar Viaplay. Geen probleem als ik dat toch al neem voor F1, maar daar ben ik nog niet over uit.
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Die soort die je in de supermarkt zelf moet losknippen zijn welIs dat Steneker?
Jaweeeel, maar die van Steneker zijn overal in Friesland te halenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Lekkerste zijn gewoon bij een echter slager te halen
Ook al het dartsen ? Mwehquote:Op donderdag 23 december 2021 21:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Na de WK-finale is het klaarDan gaat het naar Viaplay. Geen probleem als ik dat toch al neem voor F1, maar daar ben ik nog niet over uit.
Tot maart heb ik het sowieso nog niet nodigquote:Op donderdag 23 december 2021 21:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik neem F1TVPRO voor een jaar. Ik vind darts altijd wel fijn om op de achtergrond aan te hebben als je toch nog huishoudelijke taken nog aan het uitvoeren bent. Om daarvoor viaplay aan te schaffen is mij te gortig
Ja. Nou zal ik voor het WK wel een maandje stream willen betalen, maar voor een hoop andere toernooien weet ik het zo net nog nietquote:
Enige nadeel van F1TVPRO is dat alleen met creditcard kan betaald wordenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Tot maart heb ik het sowieso nog niet nodigIk wacht het rustig af en kijk dan even of er nog interessante aanbiedingen zijn
Door het jaar heen niet echt. Kijk deze dagen vaak wel de leukste wedstrijden en die van de Nederlanders.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja. Nou zal ik voor het WK wel een maandje stream willen betalen, maar voor een hoop andere toernooien weet ik het zo net nog nietIk zag je overigens eerder meeposten in de WK-topics, kijk je veel?
Ik heb een creditcard en weet die codes uit mijn hoofdquote:Op donderdag 23 december 2021 21:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Enige nadeel van F1TVPRO is dat alleen met creditcard kan betaald worden. Even uitzoeken hoe dat ook al weer werkte na bijna een jaar niet gebruikt te hebben (de laatste keer voor een bordspel op kickstarter dat ik nog steeds niet heb ontvangen
)
Meer voor Barney heb ik het ideequote:
Nou ja men is best wel jubelend, ik vind maar twee nummers echt interessant genoeg en denk dat er ook maar twee potentie hebben. Maar Spanje is Spanje en we zullen straks wel weer eindigen met een matig deuntje want waarom nietquote:Op donderdag 23 december 2021 17:40 schreef Strani het volgende:
@:molloot200 nee ik heb ze nog niet geluisterd! Nou ben ik als het om het ESF gaat ook eigenlijk nooit zo geļnteresseerd in Spanje hoor
Kan je beter met The Winner Takes It All opkomenquote:Op donderdag 23 december 2021 22:23 schreef H_T het volgende:
@:Strani er kwam dit WK een speler op met Lose Yourself. Hij verloor meteen
quote:
Hier levert KPN geen glas, zit voor snel internet redelijk vast aan Ziggo. T-mobile gaat wel glas aanbieden binnenkortquote:Op donderdag 23 december 2021 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]Ten minste, daarbij heb ik die aanbieding gezien. Die strooien aardig met cadeaus het afgelopen jaar. In de zomer kreeg ik een soundbar van ze, daarna hebben ze acties gehad met een Surface tablet en een Xbox, waarbij je vaak ook kon kiezen voor een tv
Ik heb van wandelen in de kou ook altijd wat langer last van de benen. Gaat het vandaag beter?quote:Op donderdag 23 december 2021 23:31 schreef H_T het volgende:
Ik voel de wandeltocht van vanmiddag nog steeds goed in de benen. Gelukkig is mijn huis ook weer niet zo groot
quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:00 schreef Arizona het volgende:
Wij hoeven ook alleen nog maar de bestelling bij de slager op te halen.
Gourmetschotel voor vandaagen nog wat vleeswaren voor de antipasti morgen.
Oh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Bahquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik werd om 2 uur wakker, om 3 uur, om half 6.
Ik ben als het koud is (achteraf) altijd wel een stuk vermoeider.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb van wandelen in de kou ook altijd wat langer last van de benen. Gaat het vandaag beter?
Ja, dat gelukkig wel. Ik ben om half 9 uit bed gekomen, dus dat was wel lekker. Vooralsnog heb ik geen last van de gebroken nacht. Maar waarschijnlijk kak ik in de loop van de dag wel in. Vanavond op tijd naar bedquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
BahMaar je bent wel lekker vrij vandaag toch? Kun je nog een beetje uitrusten.
Het kost dan toch meer energie hequote:Op vrijdag 24 december 2021 10:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben als het koud is (achteraf) altijd wel een stuk vermoeider.
Heerlijk bijslapenquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat gelukkig wel. Ik ben om half 9 uit bed gekomen, dus dat was wel lekker. Vooralsnog heb ik geen last van de gebroken nacht. Maar waarschijnlijk kak ik in de loop van de dag wel in. Vanavond op tijd naar bed
Ja, heerlijk is dat. Ik heb mijn wekker ook al uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heerlijk bijslapen![]()
Ik kan me er ook echt op verheugen dat ik de hele week geen wekker hoef te zetten
top2000 begint op 12 uur 's nachts dus niet op tijd op bedquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat gelukkig wel. Ik ben om half 9 uit bed gekomen, dus dat was wel lekker. Vooralsnog heb ik geen last van de gebroken nacht. Maar waarschijnlijk kak ik in de loop van de dag wel in. Vanavond op tijd naar bed
Oh ja, dat vroeg ik me al af, hoe laat ze zouden aftrappen. Andere jaren begonnen ze toch wat later?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
top2000 begint op 12 uur 's nachts dus niet op tijd op bed
Het wordt geleidelijk steeds vroeger. Al vind ik dit wel een onhandig tijdstip.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat vroeg ik me al af, hoe laat ze zouden aftrappen. Andere jaren begonnen ze toch wat later?
Dus steeds meer gepraat tussendoor waar niemand op zit te wachten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het wordt geleidelijk steeds vroeger. Al vind ik dit wel een onhandig tijdstip.
Ik ga denk ik niet langer dan anderhalf uur wakker blijven met de Top 2000 vannacht. Vanochtend lekker vroeg erop uit gegaan om kerstcadeau’s te kopen voor het gezin dus een beetje slaap voor de rest van de week zou chill zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
top2000 begint op 12 uur 's nachts dus niet op tijd op bed
Slapen tijdens de Top 2000quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik niet langer dan anderhalf uur wakker blijven met de Top 2000 vannacht. Vanochtend lekker vroeg erop uit gegaan om kerstcadeau’s te kopen voor het gezin dus een beetje slaap voor de rest van de week zou chill zijn.
werken en niet slapen tijdens de top2000quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slapen tijdens de Top 2000![]()
Het eerste uur is al opvallend goedquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
In het eerste uur van de top2000 wordt mijn eerste stemlijst nummer gedraaid![]()
De overgrote deel van de nummers van mijn stemlijstje wordt op 30 december gedraaid
En dan is er nog vanaf 22:45 een voorbeschouwing op de opening op NPO3.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het wordt geleidelijk steeds vroeger. Al vind ik dit wel een onhandig tijdstip.
Nu heb ik zin in een Pizza Calzone.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eros Ramazzotti
Se Bastasse Una Canzone Nummer 1822
25 dec
14:00 - 15:00
Mijn laagste
Ik vond 9 uur ‘s ochtends het fijnste. Dat je wakker wordt en de lijst gaat beginnen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan is er nog vanaf 22:45 een voorbeschouwing op de opening op NPO3.
En niet zo’n gewone.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een Pizza Calzone.
Hi-ha-ho
quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb van wandelen in de kou ook altijd wat langer last van de benen. Gaat het vandaag beter?
Nou dan past dat liedje uitstekend bij me, vrees ikquote:Op donderdag 23 december 2021 22:23 schreef H_T het volgende:
@:Strani er kwam dit WK een speler op met Lose Yourself. Hij verloor meteen
Dat vrees ik ook, rare keuzes maakt men hierquote:Op donderdag 23 december 2021 22:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja men is best wel jubelend, ik vind maar twee nummers echt interessant genoeg en denk dat er ook maar twee potentie hebben. Maar Spanje is Spanje en we zullen straks wel weer eindigen met een matig deuntje want waarom niet
Wij gaan ook niet wandelen vanmiddag. Van die echte zeikregen valt hierquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]Maar ik voel het nog wel. Vandaag dus niet nog een keer die trip maken
Het ziet er hier ook niet echt gezellig uit buitenquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan ook niet wandelen vanmiddag. Van die echte zeikregen valt hier
Ja. Ze doen het zogenaamd om dan liedjes echt volledig af te kunnen spelen. En om dan de speciale versies van diverse liedjes te kunnen draaien. Oftewel de 8 minuten 8" versie van het liedje wat we in de 5 minuten versie kennen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus steeds meer gepraat tussendoor waar niemand op zit te wachten.
In word? Daar is een instelling voor, kun je even googlen!quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik een stukje tekst in mooie kolommen in een bericht krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Nee ik wil het hier.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:57 schreef Meke het volgende:
[..]
In word? Daar is een instelling voor, kun je even googlen!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:14 schreef AgnesGru het volgende:
Medewerkers van Zaandamse prikstraat worden bespuugd en gefilmd door boostereisers
https://www.telegraaf.nl/(...)d-door-boostereisers
Echt wat een idioten![]()
En dan zul je alsnog mensen hebben die dit goedpraten want bla, bla, bla.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:14 schreef AgnesGru het volgende:
Medewerkers van Zaandamse prikstraat worden bespuugd en gefilmd door boostereisers
https://www.telegraaf.nl/(...)d-door-boostereisers
Echt wat een idioten![]()
Nodig me maar uit.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er hier nog geļnteresseerden voor een ESF SC WIDM-app poule? Of durven jullie niet meer na vorig jaar?![]()
Je hebt een uitnodigingslink in DMquote:
Dank.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hebt een uitnodigingslink in DM
Die kan ik naar iedereen versturen die het even aangeeft! Laat maar weten
Ik durf wel hoorquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er hier nog geļnteresseerden voor een ESF SC WIDM-app poule? Of durven jullie niet meer na vorig jaar?![]()
Volgens mij kan dat niet hier. Heb je een voorbeeld van iemand die dat wel zo heeft? Dan zou je diegene kunnen quoten om te kijken hoe ze het gedaan hebbenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik durf welquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:58 schreef Redefine het volgende:
Hier is hei nog droog. Hoop dat het dat voorlopig ook nog zo blijft. Wil namelijk wel nog een flinke wandeling maken buiten. Want vandaag is zo'n gare dag. Vanochtend chaos vanwege een fout van iemand. En nog allerlei ad hoc dingen. Terwijl normaal gesproken deze dag er niks meer te doen is.
En dan ook tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Yes!quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Stuur maar door of voeg me toe. Zelfde gebruiksnaam als hier.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hebt een uitnodigingslink in DM
Die kan ik naar iedereen versturen die het even aangeeft! Laat maar weten
Zeker, stuur maar door.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoef niks te koken, maar de cadeautjes zijn wel netjes ingepakt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:40 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe staat het bij jullie met de voorbereidingen? De soep is bijna klaar en dessert is al klaar
Alle cadeautjes in huis en ingepakt en alle ingrediėnten in huis.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:40 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe staat het bij jullie met de voorbereidingen? De soep is bijna klaar en dessert is al klaar
quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Inkopen zijn gedaan, dus het idee voor het toetje is definitiefquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:40 schreef AgnesGru het volgende:
Misschien dat ik dat al een dag eerder ga doenquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alle cadeautjes in huis en ingepakt en alle ingrediėnten in huis.![]()
En dan voor derde kerstdag kijk ik wat er die dag afgeprijsd is in de supermarkt.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:21 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Zeker! Bovendien moet ik derde kerstdag ook nog koken voor een groepje, dus ik hoop dat dit keer lekker voordelig te kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat al een dag eerder ga doenEr valt meestal smakelijk te bikken uit de aanbiedingenbak vlak na kerst
Alles voor de gourmet is klaar en voor de andere dagen zijn de ingrediėnten in huisquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:40 schreef AgnesGru het volgende:
Dan maar snoeptomatensoep als extra gerecht?quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:08 schreef H_T het volgende:
Bij het boodschappen doen ook een kilo snoeptomaatjes gekocht, want dat heeft m'n moeder nodig voor het voorgerecht (God mag weten wat ze van plan is, want het moet ook nog twee uur in de oven) omdat Picnic die niet kon leveren.
Picnic is daar net langs geweest. Inclusief de kilo snoeptomaten die ze niet zouden hebben
Doe ze maar hierheen, ik weet wel wat ik mee zou doenquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:08 schreef H_T het volgende:
Bij het boodschappen doen ook een kilo snoeptomaatjes gekocht, want dat heeft m'n moeder nodig voor het voorgerecht (God mag weten wat ze van plan is, want het moet ook nog twee uur in de oven) omdat Picnic die niet kon leveren.
Picnic is daar net langs geweest. Inclusief de kilo snoeptomaten die ze niet zouden hebben
Nou heb ik het niet zo (en ik ben vast niet de enige) op BN'ers die denken het ESF te kennen maar niet eens weten dat Volare of Love Shine A Light daarvan afkomstig van zijn (om maar even een voorbeeld te noemen).quote:Al jaren steekt Dave von Raven zijn fascinatie en liefde voor het bekendste muziekfestival van (in ieder geval) Europa, niet onder stoelen of banken. En dan met name die voor de kwalitatief hoogstaande popsongs
Ik hoef gelukkig zelf niets te doen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:40 schreef AgnesGru het volgende:
Moet je sowieso doen joh, die Dave von Raven is harstikke tof. Tuurlijk zullen sommige teksten misschien wat cringe zijn maar oké. Als jij niet mee gaat dan ga ik wel met je moeder meequote:Op vrijdag 24 december 2021 16:37 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder heeft, zonder te overleggen, kaartjes gekocht voor "The Kik Hertaalt Eurovisie"
Ik ken The Kik niet zo goed maar op de ticketwebsite staat (https://www.spotgroningen.nl/programma/the-kik-5/):
[..]
Nou heb ik het niet zo (en ik ben vast niet de enige) met BN'ers die denken het ESF te kennen maar niet eens weten dat Volare of Love Shine A Light daarvan afkomstig van zijn (om maar even een voorbeeld te noemen).
Maar na wat zoeken op youtube kwam ik een hertaalde versie tegen van Non Ho L'eta, waardoor ik de indruk krijg dat ze zich er wel degelijk in verdiept hebben. Ik geef het een kans![]()
Ja ik moet er eigenlijk ook nog een beetje inkomen! Maar veel en lekker eten zal de kerstsfeer vast ten goede komenquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:39 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag allen![]()
Zo raar dat het morgen al meteen kerst is, meestal al zo'n hele week van alles en nog wat gegeten voordat we er zijn.
Ik heb die Dave wel eens in Ranking The Stars gezien. Hij heeft wel lekkere droge humorquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je sowieso doen joh, die Dave von Raven is harstikke tof. Tuurlijk zullen sommige teksten misschien wat cringe zijn maar oké. Als jij niet mee gaat dan ga ik wel met je moeder mee
Ja sowiesoquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik moet er eigenlijk ook nog een beetje inkomen! Maar veel en lekker eten zal de kerstsfeer vast ten goede komen
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb die Dave wel eens in Ranking The Stars gezien. Hij heeft wel lekkere droge humor
Tof van je moeder. En hoe oud je ook bent, ze weet het eigenlijk altijd beter.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:37 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder heeft, zonder te overleggen, kaartjes gekocht voor "The Kik Hertaalt Eurovisie"
Ik ken The Kik niet zo goed maar op de ticketwebsite staat (https://www.spotgroningen.nl/programma/the-kik-5/):
[..]
Nou heb ik het niet zo (en ik ben vast niet de enige) op BN'ers die denken het ESF te kennen maar niet eens weten dat Volare of Love Shine A Light daarvan afkomstig van zijn (om maar even een voorbeeld te noemen).
Maar na wat zoeken op youtube kwam ik een hertaalde versie tegen van Non Ho L'eta, waardoor ik de indruk krijg dat ze zich er wel degelijk in verdiept hebben. Ik geef het een kans![]()
Ik zou inderdaad ook wel scepticisch zijn gezien de BN'ers en hun 'kennis'van het festival. Maar The Skik zijn wel echte en eigenzinnige muzikanten dus daar is wel vertrouwen in te hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou heb ik het niet zo (en ik ben vast niet de enige) op BN'ers die denken het ESF te kennen maar niet eens weten dat Volare of Love Shine A Light daarvan afkomstig van zijn (om maar even een voorbeeld te noemen).
De kans dat ze volgende week in iemands soep of saus zitten acht ik levensgrootquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan maar snoeptomatensoep als extra gerecht?
Waarschijnlijk vallen de bezorgkosten dan nogal hoog uitquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Doe ze maar hierheen, ik weet wel wat ik mee zou doen
En wanneer gaan jullie dan van huis wisselen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:15 schreef usagi414 het volgende:
Ik zit ook nog niet helemaal in de kerstsfeer.
Maar het beste nieuws van de dag kwam van mijn zus. Ze was redelijk noodgedwongen op zoek naar een andere woning en al twee keer overboden, terwijl ze al flink boven de vraagprijs zat.
Ik ben even mee gaan zoeken en had het zoekgebied iets uitgebreid en kwam een woning tegen die ik zelf fantastisch zou vinden.
Lang verhaal kort. Ze is gaan kijken in dat dorp, heeft een bod gedaan en vanaf April gaat ze in mijn droomwoning wonen.
Nooitquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wanneer gaan jullie dan van huis wisselen?
Oh The Kik is echt heel tof hoor, veel plezierquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Twentequote:
Viel leut, heil en zeeg'n!quote:
Nachtbrakenquote:
Dat dacht ik wel jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heel Spanje kijkt er naar uit natuurlijk
Jawel. Twee keer 20quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ook niet al te gek hč, we zijn geen 20 meer!
Het klinkt nu alsof ik heel ondankbaar ben maar het was nogal een verrassingquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:37 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:03 schreef blackswangreen het volgende:
In de top-50 van de Britse Itunes staan momenteel maarliefst 12 versies van het nummer Boris Johnson is Still a Fucking Cunt. Zalig kerstfeest!
Mensen zitten er vaak over te zeuren maar stiekem doen veel van die verhalen en 'ontmoetingen' me gewoon watquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:56 schreef usagi414 het volgende:
Met alle moeilijkheden en maatregelen lukt het Robert en z`n team het nog steeds om mensen samen te brengen.
Terecht. Die van Disturbedquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Man man man, zie nu pas dat Sound of the silence van Disturbed hoger staat dan Simon en Garfunkel
Komt niet echt liefdevol over idd, staat hier ook opquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:00 schreef heywoodu het volgende:
Elkaar twee jaar niet gezien, omhelzing van anderhalve seconde. Kind in de houdgreep.
Slecht is ie niet hoor maar ik prefereer het origineelquote:
Het zal grotendeels schok zijn natuurlijk, maar het kwam wat apart over jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt niet echt liefdevol over idd, staat hier ook op
Lekkere cringe film vermoed ikquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:02 schreef Cee het volgende:
Ik kijk Cats op Net5 en het is nog slechter dan ik verwachtte.![]()
Wįt een avond.
Al die versies schijnen op een hoop gegooid te worden voor de 'officiėle' hitlijst. Onder andere via deze lijst proberen ze op 1 te komen, wat vorig jaar niet lukte (vandaar de still)quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:03 schreef blackswangreen het volgende:
In de top-50 van de Britse Itunes staan momenteel maarliefst 12 versies van het nummer Boris Johnson is Still a Fucking Cunt. Zalig kerstfeest!
Ook ik denk dat het een prima show gaat wordenquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het klinkt nu alsof ik heel ondankbaar ben maar het was nogal een verrassing![]()
Maar ik ben zeker benieuwd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |