Geen broodjes, geen saus, lekkere salade erbij.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je ze zelf maakt is slechts één hamburger natuurlijk ook voor superwatjes! Ga je voor broodjes? En wat voor garnering allemaal?
Niks mis meequote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geen broodjes, geen saus, lekkere salade erbij.
Ja, ik had wel vrij veel nodig, dus ik was vrij lang bezig.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eens, daarom heb ik maandag al een enorme lading boodschappen ingeslagen.
[..]
De enige klant van de hele dag?
Zo'n neushoorn vult zichzelf niet met giraf natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik had wel vrij veel nodig, dus ik was vrij lang bezig.
Nee, een privé dierentuin heeft zijn nadelen.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo'n neushoorn vult zichzelf niet met giraf natuurlijk
Mijn vrouw heeft weleens ezel op en vond het bijzonder smakelijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:37 schreef H_T het volgende:
Hoe zou ezel smaken eigenlijk? Anders gezegd: is het een goed idee om alle dieren uit de traditionele kerststal bij het diner te serveren?
Als je het woord debiel googelt hoort daar eigenlijk een foto van iemand met zijn/haar mondkapje onder de neus te staanquote:Op donderdag 23 december 2021 20:11 schreef AgnesGru het volgende:
Het was vanmiddag ook vreselijk druk in de supermarkt. Voornamelijk boomers die met met zijn tweeėn waren en nog steeds niet begrijpen dat een mondkapje ook over de neus moet.
Dat is meestal niet zo positief als mensen iets bijzonder noemenquote:Op donderdag 23 december 2021 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft weleens ezel op en vond het bijzonder smakelijk.
Bij ons zag ik er zelfs een paar van 16 ofzo vrolijk zonder mondkapje rondwandelen.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:51 schreef Koen66 het volgende:
Wat ik in supermarkten ook niet snap is dat er groepen 12 jarigen getolereerd worden die zonder mondkapje vrolijk de boel aan het besmetten zijn
Dat is gewoon verboden toch? 12 jarigen hoeven nog steeds niet d8 ikquote:Op donderdag 23 december 2021 20:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Bij ons zag ik er zelfs een paar van 16 ofzo vrolijk zonder mondkapje rondwandelen.
Het is blijkbaar lekkerder dan paard, fwiwquote:Op donderdag 23 december 2021 20:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is meestal niet zo positief als mensen iets bijzonder noemen
Paardenworst is yummiequote:Op donderdag 23 december 2021 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is blijkbaar lekkerder dan paard, fwiw
Waarom? Verschillende vissoorten smaken ook heel andersquote:
Een slager bij mij in de buurt is meervoudig Nederlands kampioen paardenworstquote:Op donderdag 23 december 2021 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zeker lekker. Ik heb het al veel te lang niet op.
Sneu voor hem, ik ga hem niet missenquote:
Hier matig te krijgen, ik kom oorspronkelijk uit Dordrecht, daar hadden we zelfs paardenslagersquote:Op donderdag 23 december 2021 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zeker lekker. Ik heb het al veel te lang niet op.
Paardenworst van Spaansquote:Op donderdag 23 december 2021 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier matig te krijgen, ik kom oorspronkelijk uit Dordrecht, daar hadden we zelfs paardenslagers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |