Volgens mij nietquote:
Ben benieuwd of mijn collega dinsdag terug is van één van de Canarische eilanden.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja klopt maar jeetje, ik zou zelf op dit moment geen internationale reizen maken als het niet nodig is. Voor je het weet zit je er net en kondigen ze opeens allemaal hele strenge maatregelen aan.
Aangepast hoor, blijkbaar pakte hij de copy-paste niet goed.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
ESF / ESF-Land van de week: SLOVENIË
Tijd voor een time-out.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:30 schreef Strani het volgende:
En ik wil wél discussie! Sterker nog, ik wil knallende ruzie!
Ja. Al scheelt het wel dat ze het daar dan ook niet zo bedoelen. Maar politieke tegenstanders nogal weleens wel. En daarbuiten al helemaal.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh da's wel positief dan. Maar ik ben ook benieuwd of ze dat ook kan wanneer ze niet op de gelegenheid is voorbereid.
Zilverquote:Op donderdag 23 december 2021 19:14 schreef Redefine het volgende:
Vandaag de digitale kerstborrel gehad van mijn werk. Was weer leukO.a. een pubquiz gedaan. Ben tweede geworden van de 25.
JUICHEN!quote:Op donderdag 23 december 2021 19:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aangepast hoor, blijkbaar pakte hij de copy-paste niet goed.
Ah met een streepje op de e werkt het welquote:Op donderdag 23 december 2021 19:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Onderschat je nou mijn Google translate capaciteiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oi mate, what's that smell coming from that present!quote:
Vooroordeel, eigenlijk. Ben het lang niet altijd met haar eens, en de achterban van bij 1 vind ik regelmatig loeivervelend. Maar in de kamer heeft ze toch regelmatig bijdragen die goed in elkaar steken, en lang niet altijd op die racisme kaart leunen.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ze altijd de racisme kaart trekt, dat heb ik tegen haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar knallende ruzie maken met het dartbord! Ram die pijlen dwars door het hart! (van het bord dus he)quote:Op donderdag 23 december 2021 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe maar, ik moet toevallig tóch weg
Het was een verzoekje.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:22 schreef ijs_beer het volgende:
Wat was het thema van de TT: 'Lets Go Nuts'. ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:22 schreef Arizona het volgende:
Oh, de racisme-kaart komt verderop in het artikel nog wel aan bod![]()
Over de 4-5 mei herdenking die racistisch zou zijn.Mwah. Ze vragen over iets anders wat het om racisme gaat. Dat is wel even wat anders dan weer zelf over beginnen of de lockdown er aan koppelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Precies.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vooroordeel, eigenlijk. Ben het lang niet altijd met haar eens, en de achterban van bij 1 vind ik regelmatig loeivervelend. Maar in de kamer heeft ze toch regelmatig bijdragen die goed in elkaar steken, en lang niet altijd op die racisme kaart leunen.
Dit is wel een beetje dom jaquote:Op donderdag 23 december 2021 18:40 schreef Guanabana het volgende:
Racismekaart trekken weet ik niet, zou kunnen, maar wat ik écht racismekaart trekken vind is dit:
[ afbeelding ]
Dude, Humberto Tan? Jorgen Raymann? Jandino fucking Asporaat?
Scheer je weg Défano wie je ook bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |