Oh The Kik is echt heel tof hoor, veel plezierquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:37 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder heeft, zonder te overleggen, kaartjes gekocht voor "The Kik Hertaalt Eurovisie"
Ik ken The Kik niet zo goed maar op de ticketwebsite staat (https://www.spotgroningen.nl/programma/the-kik-5/):
[..]
Nou heb ik het niet zo (en ik ben vast niet de enige) op BN'ers die denken het ESF te kennen maar niet eens weten dat Volare of Love Shine A Light daarvan afkomstig van zijn (om maar even een voorbeeld te noemen).
Maar na wat zoeken op youtube kwam ik een hertaalde versie tegen van Non Ho L'eta, waardoor ik de indruk krijg dat ze zich er wel degelijk in verdiept hebben. Ik geef het een kans

Twentequote:

Viel leut, heil en zeeg'n!quote:

Nachtbrakenquote:

Dat dacht ik wel jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heel Spanje kijkt er naar uit natuurlijk

Jawel. Twee keer 20quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ook niet al te gek hč, we zijn geen 20 meer!

Het klinkt nu alsof ik heel ondankbaar ben maar het was nogal een verrassingquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:37 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder heeft, zonder te overleggen, kaartjes gekocht voor "The Kik Hertaalt Eurovisie"

quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:03 schreef blackswangreen het volgende:
In de top-50 van de Britse Itunes staan momenteel maarliefst 12 versies van het nummer Boris Johnson is Still a Fucking Cunt. Zalig kerstfeest!
 prachtig
 prachtig

heywoodu

heywoodu

Mensen zitten er vaak over te zeuren maar stiekem doen veel van die verhalen en 'ontmoetingen' me gewoon watquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:56 schreef usagi414 het volgende:
Met alle moeilijkheden en maatregelen lukt het Robert en z`n team het nog steeds om mensen samen te brengen.

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

Terecht. Die van Disturbedquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Man man man, zie nu pas dat Sound of the silence van Disturbed hoger staat dan Simon en Garfunkel

Komt niet echt liefdevol over idd, staat hier ook opquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:00 schreef heywoodu het volgende:
Elkaar twee jaar niet gezien, omhelzing van anderhalve seconde. Kind in de houdgreep.

Slecht is ie niet hoor maar ik prefereer het origineelquote:

heywoodu

heywoodu

Het zal grotendeels schok zijn natuurlijk, maar het kwam wat apart over jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt niet echt liefdevol over idd, staat hier ook op

Lekkere cringe film vermoed ikquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:02 schreef Cee het volgende:
Ik kijk Cats op Net5 en het is nog slechter dan ik verwachtte.
Wįt een avond.

Al die versies schijnen op een hoop gegooid te worden voor de 'officiėle' hitlijst. Onder andere via deze lijst proberen ze op 1 te komen, wat vorig jaar niet lukte (vandaar de still)quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:03 schreef blackswangreen het volgende:
In de top-50 van de Britse Itunes staan momenteel maarliefst 12 versies van het nummer Boris Johnson is Still a Fucking Cunt. Zalig kerstfeest!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |