Het nieuwe filmpje waar hij gortdroge kipfiletjes met een spateltje probeert om te draaien is ook wel leukquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:44 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb dat fragment dat het handvat van de airfryer afbreekt al zeker vijf keer gezien en nog steeds moet ik lachen.
Ook in deze post ging wat mis want ik zag het live veranderen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:44 schreef scrupuleus het volgende:
En ik had nog zo zorgvuldig de laatste woorden gecontroleerd, die zin was ook te lang.
Wellicht autocorrect maar toch
Ik ga maar werken
Bedankt maatquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook in deze post ging wat mis want ik zag het live veranderen.
Ik laat het gaan.
Bij je geboorte ging ook het een en ander mis.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook in deze post ging wat mis want ik zag het live veranderen.
Ik laat het gaan.
Ohquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja maar ik oordeel er verder niet over toch.
Ik heb helemaal geen zin een comeback te bedenken dus jij wint.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bij je geboorte ging ook het een en ander mis.
Helaas hebben ze dat ook laten gaan.
Je zou waarschijnlijk toch niet verder zijn gekomen dan JIJ MOET OOK JE BEK DICHTHOUDEN MONGOOL oid.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin een comeback te bedenken dus jij wint.
Daar zou hij wel een punt gehad hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je zou waarschijnlijk toch niet verder zijn gekomen dan JIJ MOET OOK JE BEK DICHTHOUDEN MONGOOL oid.
Donder op met je gejank.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je zou waarschijnlijk toch niet verder zijn gekomen dan JIJ MOET OOK JE BEK DICHTHOUDEN MONGOOL oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Ik ga het NU kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Het nieuwe filmpje waar hij gortdroge kipfiletjes met een spateltje probeert om te draaien is ook wel leuk
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[modbreak]JONGENS KAN HET WAT NETTER???[/modbreak]
Ik zie hem nergens.quote:
Nou vooruit dan.quote:
Ok. FF checken.quote:
Mijn reactie daarop mocht ook niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Dit soort posts mogen niet. Vreselijk eng kliekje in NWS.
Same here.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:11 schreef Buitendam het volgende:
Meerdere keren hardop gelachen en ik ben pas op de helft. Wat een content.
De kippetjes mochten wel iets langer voor een beetje een krokante bite (lol)quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:11 schreef Buitendam het volgende:
Meerdere keren hardop gelachen en ik ben pas op de helft. Wat een content.
Gozer heeft waarschijnlijk alleen maar een koekenpan, pan, mes, vork en spatel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:18 schreef Buitendam het volgende:
Dat Hello Fresh koken wordt écht goed.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:15 schreef GGMM het volgende:
Helaas@:Leonos heeft aangegeven een leven te hebben. Geen idee wat dat is, maar dit valt helaas lastig te combineren met modden.
@:Leonos, heel erg bedankt voor alle tijd en moeite die je altijd in FOK! hebt gestoken. Ik ga je missen. Mocht dat 'leven' toch weer op een lager pitje komen te staan en je tijd over hebben neem dan gerust weer contact op
En hopelijk blijf je doorposten in het zwart, zeker nu Ajax weer voetbalt
Ajax
[ afbeelding ]
quote:
Wat is je voordeel aan het koken met Hello Fresh?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:18 schreef Buitendam het volgende:
Dat Hello Fresh koken wordt écht goed.
Alledrie denk ik. Ik heb zo'n proefbox gehad maar niet verlengd. Vond het niet zo super lekkere gerechtjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat is je voordeel aan het koken met Hello Fresh?
Geen boodschappen meer doen? Gezonder eten? Weinig tijd ivm werk?
Oprechte nieuwsgierigheid
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah oke. Mijn autisme komt pas tot uiting bij het boodschappen doen, heb het idee dat Hello Fresh FIFO op steroïde is. Als kutpubertje in de supermarkt werken heeft mij verneukt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alledrie denk ik. Ik heb zo'n proefbox gehad maar niet verlengt. Vond het niet zo super lekkere gerechtjes.
Sla jij ook met een zak bevroren sperziebonen op het aanrecht?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben zelfs opgevoed met het slaan van een watermeloen om te kijken of 't een goeie is.
Nee, maar gebruik ik wel als wapen om idioten ermee te slaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sla jij ook met een zak bevroren sperziebonen op het aanrecht?
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:47 schreef 3rr0r het volgende:
Niet teveel over de filmpjes van Braddie hebben, dan wordt Scrummie boos
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker roddelen, zo kennen we je weer.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat staat hij te hannesen bij het omdraaien van de kip
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een schande. Snel, bestel snel wat eten voor hem.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
Er heers een beetje een gespannen sfeer tussen user @:3rr0r en user @:scrummie
Ik gok dat @Scrummie zo woest wordt en @3rr0r een irrelevant gifje postquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
Er heers een beetje een gespannen sfeer tussen user @:3rr0r en user @:scrummie
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gok dat @:scrummie zo woest wordt en @:3rr0r een irrelevant gifje post
quote:
Konden we Gurley maar intrekken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:58 schreef GGMM het volgende:
Huh, Gurney heeft zijn like ingetrokken.
Stoker.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:59 schreef Buitendam het volgende:
Ja, deze onderlinge spanning is wat het topic even nodig heeft. Ik adviseer user @:Scrummie om een venijnige opmerking over de moeder van @:3rr0r te maken. Dan wacht hij een halfuurtje en maakt dan een opmerking over jouw moeder en kun jij dat vrij makkelijk pareren door te zeggen dat het niet origineel is.
Al mijn tips zijn geheel gratis en vrijblijvend.
Ziedend.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
Als je weet dat iemand hier om de 20 seconden gluurt dan is de kans dat hij iets niet leest erg klein en dus niet roddelen. Dan beteed ik de @ indrukken liever aan wat anders. Tevens, hoezo 'zo kennen we je weer'?
Stoker.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
Oei, user @:scrummie weet het niet meer dus gebruikt hij ziedend als reactie.
Daar heb ik geen moeite mee, ik denk altijd in oplossingen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
Oei, user @:scrummie weet het niet meer dus gebruikt hij ziedend als reactie.
gohquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
Oei, user @:scrummie weet het niet meer
Koop een kabel of een abo.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen mention gehad.
Erg raar.
Tied voor roddelproatquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee, ik denk altijd in oplossingen.
Tied voor koffie. @:yvonne
Ook op 25-11 verkoopt de Praxis nog kabels.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Op 25-11 loopt mijn abo weer af.
Ter info.
Mijn QR-code t/m 12-02-2022.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ter info.
Prachtige datum.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ter info.
quote:
@Drizzt weet dat ook nog wel.quote:2005 - Door storm en winterse buien ontstaat de langste avondspits in Nederland ooit: om 18.00 uur staat er 802 kilometer file. Pas om 05.20 uur, de volgende ochtend, zijn alle files opgelost. Honderden reizigers (ook per trein) brengen de nacht door in opvangplaatsen. In de gemeente Haaksbergen zit de bevolking bijna drie dagen zonder stroom. (Zie: Sneeuwstorm van 25 november 2005)
Dan ben je uitgelogd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:19 schreef Erasmus het volgende:
Ik zie geen datum in de CoronaCheck app.
Complot van Janssen Farmaceutica.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan ben je uitgelogd.
Afgehandeld.
Wel je sterfdatum?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:19 schreef Erasmus het volgende:
Ik zie geen einddatum in de CoronaCheck app.
Ik weet dit ook nog als de dag van gister.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
@:Drizzt weet dat ook nog wel.
Mijn vaccinatiedatum staat er wel bij, ja.quote:
Niet gelezen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet dit ook nog als de dag van gister.
Ik was namelijk vrij die dag, en mijn moeder moest haar praktijk examen doen voor haar rijbewijs (ja die haalde ze erg laat). Dus terwijl ik taart aan het snijden was voor mijn opa's en oma's hoorden we dat zij direct terug naar huis kon want alle examens werden afgelast! Uiteindelijk duurde het nog 3 uur voordat ze thuis was, maar vergeten doen we het nooit meer. Een bijzondere dag!
Einde anekdote.
Was die taart zo lekker dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer, je weet niet wat je mist!
Volgens mij mist @Lenny_Leonard dit:quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer, je weet niet wat je mist!
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet dit ook nog als de dag van gister.
Ik was namelijk vrij die dag, en mijn moeder moest haar praktijk examen doen voor haar rijbewijs (ja die haalde ze erg laat). Dus terwijl ik taart aan het snijden was voor mijn opa's en oma's hoorden we dat zij direct terug naar huis kon want alle examens werden afgelast! Uiteindelijk duurde het nog 3 uur voordat ze thuis was, maar vergeten doen we het nooit meer. Een bijzondere dag!
Einde anekdote.
Ik heb deze anekdote al eens geschreven hier, maar ik was die dag in de Jaarbeurs in Utrecht en toen ik om zes uur 's avonds CS binnen kwam lopen was het STRONT- en STRONTDRUK (er reden dus geen treinen meer en ik wist verder van niks van de sneeuwval). Uiteindelijk ging er nog maar één trein, en daar heb ik mijzelf binnen weten te drukken!!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
@:Drizzt weet dat ook nog wel.
Ik heb ook weleens tijdens sneeuwval vastgezeten op Utrecht Centraal (met het oude Hoog Catherijne nog) en mijzelf onbeschoft in een trein gedrukt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb deze anekdote al eens geschreven hier, maar ik was die dag in de Jaarbeurs in Utrecht en toen ik om zes uur 's avonds CS binnen kwam lopen was het STRONT- en STRONTDRUK (er reden dus geen treinen meer en ik wist verder van niks van de sneeuwval). Uiteindelijk ging er nog maar één trein, en daar heb ik mijzelf binnen weten te drukken!!![]()
Nogmaals deze anekdote. Hopelijk kun je hier iets mee.
Deze nuttige info miste ik dus nog in de anekdote. Bedankt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het was trouwens de trein naar Uitgeest, en daar woonde ik in de buurt destijds. Ik was natuurlijk niet in de trein naar Eindhoven ofzo gestapt want daar heb ik niks te zoeken.
Wat heb je tegen Eindhoven?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het was trouwens de trein naar Uitgeest, en daar woonde ik in de buurt destijds. Ik was natuurlijk niet in de trein naar Eindhoven ofzo gestapt want daar heb ik niks te zoeken.
Station Strijp-S. Is net een treinstation uit het DDR.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Eindhoven?
@:sq
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Glow.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb niet echt iets tegen Eindhoven.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Moderator en Tilburger @:Lenny_Leonard kan hier vast van genieten.
Als we toch schroothopen in/uit Eindhoven gaan posten:quote:
Woensel Westquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als we toch schroothopen in/uit Eindhoven gaan posten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon.
Ik heb dat ook met het Gelredome.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:38 schreef Caland het volgende:
Ik vind het philips stadion voor Nederlandse begrippen eigenlijk best oké
Dit ter info
Dan zou ik eens richting de mesdagkliniek gaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met het Gelredome.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:38 schreef Caland het volgende:
Ik vind het philips stadion voor Nederlandse begrippen eigenlijk best oké
Dit ter info
Hence voor Nederlandse begrippen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik eens richting de mesdagkliniek gaan.
Er is in Nederland letterlijk geen lelijker stadion te vinden
Ja zelfs voor Nederlandse begrippen staat het gelredome stijf onderaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hence voor Nederlandse begrippen.
Leuk als je mee mag naar PSV en last hebt van hoogtevrees.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die open vakken zijn lelijk.
Laat ik 't zo zeggen: mooi is anders, wel goed geregeld zoals een modern stadion betaamt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zelfs voor Nederlandse begrippen staat het gelredome stijf onderaan.
Locatie is top, stadion is wel flink verbeterd door de jaren heen en tenminste niet zo'n lelijk grachtje met horeca en trap naar het vak zoals in 7 van de 10 stadions hier.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die open vakken zijn lelijk.
Nee, zelfs dan niet. Dat krijg je echt nooit meer rechtgetrokken met die walgelijke golfplaten hoeken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Laat ik 't zo zeggen: mooi is anders, wel goed geregeld zoals een modern stadion betaamt.
Jammer dat het er nooit vol zit, dan had het nog iets kunnen worden.
Ik heb vrij mogen rondlopen in het Olympiastadion hier enkele weken geleden en heb een kaartje voor hun eerste pot thuis via werk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Locatie is top, stadion is wel flink verbeterd door de jaren heen en tenminste niet zo'n lelijk grachtje met horeca en trap naar het vak zoals in 7 van de 10 stadions hier.
Je moet dan ook naar Union gaan, had je afgelopen zaterdag nog een mooi potje kunnen meepakken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb vrij mogen rondlopen in het Olympiastadion hier enkele weken geleden en heb een kaartje voor hun eerste pot thuis via werk.
Laat ik het zacht uitdrukken dat ik een intense hekel heb aan sintelbanen. Bij sommige clubs met een grote harde kern kan dat nog compenseren door de sfeer (zie Zuid-Amerikaanse en Noord-Afrikaanse clubs), maar laat Hertha een beetje het Vitesse-syndroom hebben.
Ja eens, dat is wel wat minder.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, zelfs dan niet. Dat krijg je echt nooit meer rechtgetrokken met die walgelijke golfplaten hoeken.
Staat op de planning binnenkort, ik woon er vlakbij. Uitje van 't werk naar BSC sla ik uiteraard niet af.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet dan ook naar Union gaan, had je afgelopen zaterdag nog een mooi potje kunnen meepakken.
Gaar stuk stad is dat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Staat op de planning binnenkort, ik woon er vlakbij. Uitje van 't werk naar BSC sla ik uiteraard niet af.
Als we Union hadden geloot in de vECL dan was ik er volgende week sowieso bij.
Daarom ben ik ImmoScout24 aan het spammen als een malle. Met m'n Plus-accountje wat geen zak gaat helpen, maar goed.quote:
Vriendin zoeken en daar bij intrekken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daarom ben ik ImmoScout24 aan het spammen als een malle. Met m'n Plus-accountje wat geen zak gaat helpen, maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan welke Nederlandse club doet dat je denkenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:57 schreef Erasmus het volgende:
Als je club verder geen mooie prijzenkast kent ga je maar pochen met de 5-sterren rating van je stadion.
Ik snap je hint maar in De Kuip zie je zelden de 5-sterren rating van De Kuip benoemd worden hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan welke Nederlandse club doet dat je denken
Heb al een paar Bumble dates verslonden maat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vriendin zoeken en daar bij intrekken.
Dat zal hem leren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
Even een vervelende user op den twitters geblokkeerd.
Geilquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb al een paar Bumble dates verslonden maat.
Vrouwen zijn hier moeilijk feministischer en policor dan dat ik gewend ben. Maar eenmaal in mijn nest gelokt hebben ze dat opeens niet meer.
Is aan het bidden tot godquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:48 schreef fetX het volgende:
Is @:kingroland er eigenlijk? Heb hem ff nodig.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
Weet ik veel. Eerst maar zien hoe de Spaanse schijtlijsters opbouwen naar volle stadions. Veruit het grootste tevengedrag van Europa volgens mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:59 schreef Buitendam het volgende:
27 februari Sevilla-Betis. Hoe kom ik makkelijk aan 3 kaarten?
@:El-Stinho weet jij dit toevallig?
Geen mention ontvangen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Achmedje heeft al lang niks opgestuurd @:zipportal @:maxi-mus
Tot morgen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ook voor eventjes.
Ter info.
Heb je de rest ook geblokkeerd die je een veeg uit de pan gaven?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
Erg mooi. Zal smaak en reuk wel kwijt zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Achmedje heeft al lang niks opgestuurd @:zipportal @:maxi-mus
Nee, alleen Renéquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je de rest ook geblokkeerd die je een veeg uit de pan gaven?
Dat waren er wel heel veelquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je de rest ook geblokkeerd die je een veeg uit de pan gaven?
Mensen op Twitter blokkerenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
Ben ik even blij dat ik een like heb gegeven.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dommige mensen hebben vaak geen gevoel voor humor.
Ik jou ook niet meer zag ik. Direct gedaan!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:19 schreef Caland het volgende:
Ik volgde @:scrummie blijkbaar helemaal niet!!?
Bij deze
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:55 schreef Erasmus het volgende:
Even mijn pics geüpload (haha pik):
[ link | afbeelding ]
Hier heeft de Fürher gestaan als ik het goed heb.
Verdere sfeerimpressie:Lekker man stadion bezoekje. Daarna nog even zuipen op de reeperbahn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg raar dit, wilde je geen vrienden meer zijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik jou ook niet meer zag ik. Direct gedaan!
De reeperbahn ligt in Hamburg.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker man stadion bezoekje. Daarna nog even zuipen op de reeperbahn.
Ik heb wel hardop gelachen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dommige mensen hebben vaak geen gevoel voor humor.
Ik moet sowieso altijd schandalig hard lachen om dat filmpje (vooral omdat er een bekende van mij vooraan staat)quote:
Ik denk dat ik een keer boos werd om een opmerking en je toen 30 seconden geblockt heb. Ik weet het, niks voor mij natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg raar dit, wilde je geen vrienden meer zijn?
Heb je het origineel ook? Volgens mij zie ik ook een bekende.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet sowieso altijd schandalig hard lachen om dat filmpje (vooral omdat er een bekende van mij vooraan staat)
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je het origineel ook? Volgens mij zie ik ook een bekende.
Ik heb het idee dat deze mensjes het wel erg serieus nemen allemaal.quote:
Een enorme verrassing dat jouw vrienden Tokkies zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet sowieso altijd schandalig hard lachen om dat filmpje (vooral omdat er een bekende van mij vooraan staat)
Ik krijg soms ook het gevoel dat er bij dit soort mensen verder niet zoveel gaande is in hun leven en ze hun frustraties over de eigen mislukkingen graag wegstoppen door enorm boos te worden op andere mensen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze mensjes het wel erg serieus nemen allemaal.
Ik blokkeer eigenlijk alleen als ik agressief word van hun tweets, de Sjoerd Mossou'tjes van deze wereld.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sommige debieltjes van FOK! zorgen er wel voor dat ik andere gasten blokkeer.
Dit pik ik nietquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg soms ook het gevoel dat er bij dit soort mensen verder niet zoveel gaande is in hun leven en ze hun frustraties over de eigen mislukkingen graag wegstoppen door enorm boos te worden op andere mensen.
Mits niet te smakeloos kan ik altijd goed lachen om dit soort filmpjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:36 schreef El-Stinho het volgende:
Ik volg volgens mij alleen @:lange_lans op Twitter
Ja dat zeg ik ook altijd, hoe infantieler hoe grappiger ik het ga vinden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mits niet te smakeloos kan ik altijd goed lachen om dit soort filmpjes.
O knap dat jij jezelf kunt volgenquote:
Mensen die na een nederlaag van Willem II boos zijn hebben een kleine penis.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:42 schreef Caland het volgende:
Net als afgelopen zondag toen de vrienden van @:lenny_leonard helemaal wild werden omdat de spelers een feestje gingen vieren met het uitvak.
En dat zijn dus mensen die een seizoenskaart hebben genomen van Willem II, naast het uitvak
Dan maak je dat toch vaker mee zou je zeggen
Einde is het mooist.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik volg iedereen van FOK!. Behalve @:onlogisch .
Ik ken één van de kistdragersquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze mensjes het wel erg serieus nemen allemaal.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland Die derde shirt-releases van Puma, vernietigend.
In de tijd dat Feyenoord Puma als sponsor had vond ik de shirts in 80% van de gevallen echt zeldzaam lelijk. Een van de uitzonderingen was het uitshirt uit 2012-2013 (dacht ik).quote:
Shirt valt nog wel mee, maar én Puma én Skoda op een babyblauw broekje is een dubbele vernedering.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.valenciacf.com/es/shop/es-3a-equipacion-2021-22
Dit kan ook echt niet.
85 euro. Dit zal wel goed verkopen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit kan ook echt niet.
Hoe kunnen ze het bedenken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit kan ook echt niet.
Laten we er een expert bijhalen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
85 euro. Dit zal wel goed verkopen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
In de tijd dat Feyenoord Puma als sponsor had vond ik de shirts in 80% van de gevallen echt zeldzaam lelijk. Een van de uitzonderingen was het uitshirt uit 2012-2013 (dacht ik).
Ja die rechter vond ik nog enigszins acceptabel. Verder vond ik eigenlijk vrijwel alle shirts van Puma lelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rechter? Er zijn trouwens deskundigen die indertijd dachten dat die linker wel naar Barcelona zou gaan verkassen.
Effen shirts zijn altijd wel mooi. Ik vond de shirts van PSV in 2013/2014 ook mooi.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja die rechter vond ik nog enigszins acceptabel. Verder vond ik eigenlijk vrijwel alle shirts van Puma lelijk.
@Paul vind ik een ongevaarlijke gek.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kijk in het Utrecht topic en nu maak ik me zorgen. Hoezo volg je zo iemand?
Geen 10/10-score maar allang goed dat je geen gaatjes hebt. Mijn onoverkomelijke achilleshiel (niet aan mijzelf te wijten volgens de tandarts!!) zal de kalk zijn die rond mijn spalkjes zitten na het verwijderen van de slotjes op mijn 12e. Maar dat is iets wat eens in de anderhalf jaar moet gebeuren, volgens mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:08 schreef GGMM het volgende:
Bijna vergeten te zeggen door alle commotie.
Vandaag bij de tandarts geweest. 0 gaatjes, alleen wat tandsteen en aanslag verwijderd.
@:el-stinho
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:08 schreef GGMM het volgende:
Bijna vergeten te zeggen door alle commotie.
Vandaag bij de tandarts geweest. 0 gaatjes, alleen wat tandsteen en aanslag verwijderd.
@:el-stinho
Klinkt als een proletenprobleem.quote:Aanslag
Aanslag is verkleurd tandsteen. Ook aanslag is niet zelf meer weg te halen en enkel zelf te voorkomen. Mensen die snel aanslag krijgen, zijn vaak rokers. Naast roken zijn donker gekleurde voeding en dranken vaak de oorzaak. Bijvoorbeeld koffie, ketjap, rode wijn en dropjes. Ook kan het zijn dat je wat zwarte pikkeltjes op je tanden hebt door een chromogene bacterie (die stoot ijzer af).
Heel recent is gebleken dat mensen die in gebieden wonen met ijzerrijk water ook sneller de zwarte kleur aanslag kunnen krijgen. Het voorkomen van aanslag doe je dus door niet te roken, uit te kijken met donker gekleurde voeding en dranken en door goed te poetsen. Heeft er zich reeds aanslag gevormd, vraag dan de professional om het eraf te halen.
Koffie is mijn grootste zwaktequote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een proletenprobleem.
Nooit last van gehad.
volgende keer schiet ik instax foto's voor op de koelkastquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben vanmiddag geweest dus nu kan het
Hoi collega ik kom hier altijd reageren heequote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo user @:paul
Wat kom je doen?
Oh. Heb je ook nog wat leuks te melden?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoi collega ik kom hier altijd reageren hee
Ik heb mijn users gerust gesteld dat ik mod blijf ONZ / Ik blijf gewoon modquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Heb je ook nog wat leuks te melden?
Leuke feitjes of anekdotes doen het hier erg goed.
Als de vaste users van ONZ daardoor mooi in ONZ blijven dan is dat fantastisch nieuws.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb mijn users gerust gesteld dat ik mod blijf ONZ / Ik blijf gewoon mod
Waar haal je de koeienurine?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mijn zwakten zijn koffie, bier, sigaretten, rode wijn, witte wijn, kaoloveel suikerhoudend gebak, bewerkt vlees, koeienurine, chips, nootjes, vanille vla en pindarotsen.
Moet ik nu naar de mondhygiënist?
ONZ-users komen hier toch nooit (Behalve ik)quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als de vaste users van ONZ daardoor mooi in ONZ blijven dan is dat fantastisch nieuws.
Nog altijd eentje teveel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:07 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ-users komen hier toch nooit (Behalve ik)
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog altijd eentje teveel.
Gaat iemand ‘m nog inkoppen of zal ik het doen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar haal je de koeienurine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Lenny nu je toch al een tijdje mod bent;quote:
Hoe vind je dit aanjagen zelf gaan, hoeveel topics heb jij in je modperiode geopend?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er speelt nog genoeg. Ook na gisteren.
Van een mod mag je meer verwachten dan alleen wat notes zetten (als ze dat al doen). Van hen mag je ook wel wat topics verwachten en een meer aanjagende rol. Niet mee eens?
@:klummie heb ik niet meegenomen omdat hij niet minder actief is dan normaal.
Terecht commentaar. Laatste maanden waardeloos natuurlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hey Lenny nu je toch al een tijdje mod bent;
[..]
Hoe vind je dit aanjagen zelf gaan, hoeveel topics heb jij in je modperiode geopend?
Nee hoor het was meer een flauw gebbetje. Ik ben blij dat er mensen zijn die het willen doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terecht commentaar. Laatste maanden waardeloos natuurlijk.
Wil jij mijn plek als moderator overnemen? Ik sta de plek graag aan je af.
Matige rubriekquote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:51 schreef Scrummie het volgende:
@:maxi-mus komt het topic binnen en slaat @:lenny_leonard om de oren met feiten. @:Lenny_leonard gaat niet in de verdediging en kaatst de bal direct terug.
Laat dat nou precies zijn wat ik ga halen!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een bakje kibbeling.
Potverdriejandorie. Ik denk dat je mij hiermee motiveert om zo ook even naar de visboer te rijden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat dat nou precies zijn wat ik ga halen!
Ik heb het over dat verslag doen van wat er gebeurt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is letterlijk de 1e keer. Ik geloof niet dat je begrijpt wat een rubriek is.
Gohquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is letterlijk de 1e keer. Ik geloof niet dat je begrijpt wat een rubriek is.
Heb je wel uurtjes gesport?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kom vechten dan, Amersfoort CS 12.00
Volgende keer weer!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:48 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie @:maxi-mus pics van jullie kibbeling trouwens.
Man man manquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer weer!
[ twitter ]
Ik word een beetje moe van dit soort 'mannen'.
Ja die wilde even trending gaan. Wat een sneu figuur.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer weer!
[ twitter ]
Zijn bio op Twitter was niet erg verrassend.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer weer!
[ twitter ]
Hallo maat. Goed gevoel voor vanavond?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn bio op Twitter was niet erg verrassend.
Ja op zich wel alleen verwacht ik nu elke wedstrijd een tegenvaller want Feyenoord, dus dat zit elkaar een beetje in de weg.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo maat. Goed gevoel voor vanavond?
Mja er zullen altijd zaadpotjes tussen zitten. Maar lijkt er wel op dat Slot iets moois neer kan zetten. Veel slechter dan het vorige seizoen gaat het niet worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja op zich wel alleen verwacht ik nu elke wedstrijd een tegenvaller want Feyenoord, dus dat zit elkaar een beetje in de weg.
Broodje zalm?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te lunchen
Ik heb niet zoveel in huis, maar ik maak er wat van
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te lunchen
Ik heb niet zoveel in huis, maar ik maak er wat van
Eens. Triest gedoe. Triest mannetje ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer weer!
[ twitter ]
En dit, de mensen willen het zelf niet eens. Nu is er één prijs ipv twee.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Triest gedoe. Triest mannetje ook.
Ik weet wel een goede reactie hierop:quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer weer!
[ twitter ]
Post dat dan. Dan krijg je een like.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik weet wel een goede reactie hierop:
Mimimimimimi
Ik denk dat hij zich heel trots voelde toen hij dit punt maakte.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer weer!
[ twitter ]
Ben geen influencerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Post dat dan. Dan krijg je een like.
Wat een walgelijk shirt is dit. Typisch wat een idioot in een midlife crisis buiten draagt bij het professioneel 'snelwandelen'. Bah.quote:
Leuke verwijzing naar @onlogisch in dit artikel.quote:Ook in Nederland zijn incels online actief. Trouw publiceerde in 2018 al een verhaal waaruit bleek dat er minstens zes Nederlanders betrokken waren bij een incelforum. Daarin werden ook moordfantasieën uitgesproken.
Ja godverdomme nu slaat mijn post echt nergens op.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:41 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)even-is-mij-ontnomen
op naar fok.co.uk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |