Ben ik even blij dat ik een like heb gegeven.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dommige mensen hebben vaak geen gevoel voor humor.
Ik jou ook niet meer zag ik. Direct gedaan!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:19 schreef Caland het volgende:
Ik volgde @:scrummie blijkbaar helemaal niet!!?
Bij deze
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:55 schreef Erasmus het volgende:
Even mijn pics geüpload (haha pik):
[ link | afbeelding ]
Hier heeft de Fürher gestaan als ik het goed heb.
Verdere sfeerimpressie:Lekker man stadion bezoekje. Daarna nog even zuipen op de reeperbahn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg raar dit, wilde je geen vrienden meer zijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik jou ook niet meer zag ik. Direct gedaan!
De reeperbahn ligt in Hamburg.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker man stadion bezoekje. Daarna nog even zuipen op de reeperbahn.
Ik heb wel hardop gelachen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dommige mensen hebben vaak geen gevoel voor humor.
Ik moet sowieso altijd schandalig hard lachen om dat filmpje (vooral omdat er een bekende van mij vooraan staat)quote:
Ik denk dat ik een keer boos werd om een opmerking en je toen 30 seconden geblockt heb. Ik weet het, niks voor mij natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg raar dit, wilde je geen vrienden meer zijn?
Heb je het origineel ook? Volgens mij zie ik ook een bekende.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet sowieso altijd schandalig hard lachen om dat filmpje (vooral omdat er een bekende van mij vooraan staat)
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je het origineel ook? Volgens mij zie ik ook een bekende.
Ik heb het idee dat deze mensjes het wel erg serieus nemen allemaal.quote:
Een enorme verrassing dat jouw vrienden Tokkies zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet sowieso altijd schandalig hard lachen om dat filmpje (vooral omdat er een bekende van mij vooraan staat)
Ik krijg soms ook het gevoel dat er bij dit soort mensen verder niet zoveel gaande is in hun leven en ze hun frustraties over de eigen mislukkingen graag wegstoppen door enorm boos te worden op andere mensen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze mensjes het wel erg serieus nemen allemaal.
Ik blokkeer eigenlijk alleen als ik agressief word van hun tweets, de Sjoerd Mossou'tjes van deze wereld.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sommige debieltjes van FOK! zorgen er wel voor dat ik andere gasten blokkeer.
Dit pik ik nietquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg soms ook het gevoel dat er bij dit soort mensen verder niet zoveel gaande is in hun leven en ze hun frustraties over de eigen mislukkingen graag wegstoppen door enorm boos te worden op andere mensen.
Mits niet te smakeloos kan ik altijd goed lachen om dit soort filmpjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:36 schreef El-Stinho het volgende:
Ik volg volgens mij alleen @:lange_lans op Twitter
Ja dat zeg ik ook altijd, hoe infantieler hoe grappiger ik het ga vinden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mits niet te smakeloos kan ik altijd goed lachen om dit soort filmpjes.
O knap dat jij jezelf kunt volgenquote:
Mensen die na een nederlaag van Willem II boos zijn hebben een kleine penis.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:42 schreef Caland het volgende:
Net als afgelopen zondag toen de vrienden van @:lenny_leonard helemaal wild werden omdat de spelers een feestje gingen vieren met het uitvak.
En dat zijn dus mensen die een seizoenskaart hebben genomen van Willem II, naast het uitvak
Dan maak je dat toch vaker mee zou je zeggen
Einde is het mooist.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik volg iedereen van FOK!. Behalve @:onlogisch .
Ik ken één van de kistdragersquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze mensjes het wel erg serieus nemen allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |