Heb je de rest ook geblokkeerd die je een veeg uit de pan gaven?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
Even een vervelende user op den twitters geblokkeerd.
Erg mooi. Zal smaak en reuk wel kwijt zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Achmedje heeft al lang niks opgestuurd @:zipportal @:maxi-mus
Nee, alleen Renéquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je de rest ook geblokkeerd die je een veeg uit de pan gaven?
Dat waren er wel heel veelquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je de rest ook geblokkeerd die je een veeg uit de pan gaven?
Mensen op Twitter blokkerenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
Even een vervelende user op den twitters geblokkeerd.
Ben ik even blij dat ik een like heb gegeven.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dommige mensen hebben vaak geen gevoel voor humor.
Ik jou ook niet meer zag ik. Direct gedaan!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:19 schreef Caland het volgende:
Ik volgde @:scrummie blijkbaar helemaal niet!!?
Bij deze
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:55 schreef Erasmus het volgende:
Even mijn pics geüpload (haha pik):
[ link | afbeelding ]
Hier heeft de Fürher gestaan als ik het goed heb.
Verdere sfeerimpressie:Lekker man stadion bezoekje. Daarna nog even zuipen op de reeperbahn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg raar dit, wilde je geen vrienden meer zijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik jou ook niet meer zag ik. Direct gedaan!
De reeperbahn ligt in Hamburg.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker man stadion bezoekje. Daarna nog even zuipen op de reeperbahn.
Ik heb wel hardop gelachen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dommige mensen hebben vaak geen gevoel voor humor.
Ik moet sowieso altijd schandalig hard lachen om dat filmpje (vooral omdat er een bekende van mij vooraan staat)quote:
Ik denk dat ik een keer boos werd om een opmerking en je toen 30 seconden geblockt heb. Ik weet het, niks voor mij natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg raar dit, wilde je geen vrienden meer zijn?
Heb je het origineel ook? Volgens mij zie ik ook een bekende.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet sowieso altijd schandalig hard lachen om dat filmpje (vooral omdat er een bekende van mij vooraan staat)
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je het origineel ook? Volgens mij zie ik ook een bekende.
Ik heb het idee dat deze mensjes het wel erg serieus nemen allemaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |