Staat op de planning binnenkort, ik woon er vlakbij. Uitje van 't werk naar BSC sla ik uiteraard niet af.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet dan ook naar Union gaan, had je afgelopen zaterdag nog een mooi potje kunnen meepakken.
Gaar stuk stad is dat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Staat op de planning binnenkort, ik woon er vlakbij. Uitje van 't werk naar BSC sla ik uiteraard niet af.
Als we Union hadden geloot in de vECL dan was ik er volgende week sowieso bij.
Daarom ben ik ImmoScout24 aan het spammen als een malle. Met m'n Plus-accountje wat geen zak gaat helpen, maar goed.quote:
Vriendin zoeken en daar bij intrekken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daarom ben ik ImmoScout24 aan het spammen als een malle. Met m'n Plus-accountje wat geen zak gaat helpen, maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan welke Nederlandse club doet dat je denkenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:57 schreef Erasmus het volgende:
Als je club verder geen mooie prijzenkast kent ga je maar pochen met de 5-sterren rating van je stadion.
Ik snap je hint maar in De Kuip zie je zelden de 5-sterren rating van De Kuip benoemd worden hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan welke Nederlandse club doet dat je denken
Heb al een paar Bumble dates verslonden maat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vriendin zoeken en daar bij intrekken.
Dat zal hem leren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
Even een vervelende user op den twitters geblokkeerd.
Geilquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb al een paar Bumble dates verslonden maat.
Vrouwen zijn hier moeilijk feministischer en policor dan dat ik gewend ben. Maar eenmaal in mijn nest gelokt hebben ze dat opeens niet meer.
Is aan het bidden tot godquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:48 schreef fetX het volgende:
Is @:kingroland er eigenlijk? Heb hem ff nodig.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
Even een vervelende user op den twitters geblokkeerd.
Weet ik veel. Eerst maar zien hoe de Spaanse schijtlijsters opbouwen naar volle stadions. Veruit het grootste tevengedrag van Europa volgens mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:59 schreef Buitendam het volgende:
27 februari Sevilla-Betis. Hoe kom ik makkelijk aan 3 kaarten?
@:El-Stinho weet jij dit toevallig?
Geen mention ontvangen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Achmedje heeft al lang niks opgestuurd @:zipportal @:maxi-mus
Tot morgen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ook voor eventjes.
Ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |