Deze nuttige info miste ik dus nog in de anekdote. Bedankt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het was trouwens de trein naar Uitgeest, en daar woonde ik in de buurt destijds. Ik was natuurlijk niet in de trein naar Eindhoven ofzo gestapt want daar heb ik niks te zoeken.
Wat heb je tegen Eindhoven?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het was trouwens de trein naar Uitgeest, en daar woonde ik in de buurt destijds. Ik was natuurlijk niet in de trein naar Eindhoven ofzo gestapt want daar heb ik niks te zoeken.
Station Strijp-S. Is net een treinstation uit het DDR.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Eindhoven?
@:sq
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Glow.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb niet echt iets tegen Eindhoven.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Moderator en Tilburger @:Lenny_Leonard kan hier vast van genieten.
Als we toch schroothopen in/uit Eindhoven gaan posten:quote:
Woensel Westquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als we toch schroothopen in/uit Eindhoven gaan posten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon.
Ik heb dat ook met het Gelredome.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:38 schreef Caland het volgende:
Ik vind het philips stadion voor Nederlandse begrippen eigenlijk best oké
Dit ter info
Dan zou ik eens richting de mesdagkliniek gaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met het Gelredome.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:38 schreef Caland het volgende:
Ik vind het philips stadion voor Nederlandse begrippen eigenlijk best oké
Dit ter info
Hence voor Nederlandse begrippen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik eens richting de mesdagkliniek gaan.
Er is in Nederland letterlijk geen lelijker stadion te vinden
Ja zelfs voor Nederlandse begrippen staat het gelredome stijf onderaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hence voor Nederlandse begrippen.
Leuk als je mee mag naar PSV en last hebt van hoogtevrees.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die open vakken zijn lelijk.
Laat ik 't zo zeggen: mooi is anders, wel goed geregeld zoals een modern stadion betaamt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zelfs voor Nederlandse begrippen staat het gelredome stijf onderaan.
Locatie is top, stadion is wel flink verbeterd door de jaren heen en tenminste niet zo'n lelijk grachtje met horeca en trap naar het vak zoals in 7 van de 10 stadions hier.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die open vakken zijn lelijk.
Nee, zelfs dan niet. Dat krijg je echt nooit meer rechtgetrokken met die walgelijke golfplaten hoeken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Laat ik 't zo zeggen: mooi is anders, wel goed geregeld zoals een modern stadion betaamt.
Jammer dat het er nooit vol zit, dan had het nog iets kunnen worden.
Ik heb vrij mogen rondlopen in het Olympiastadion hier enkele weken geleden en heb een kaartje voor hun eerste pot thuis via werk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Locatie is top, stadion is wel flink verbeterd door de jaren heen en tenminste niet zo'n lelijk grachtje met horeca en trap naar het vak zoals in 7 van de 10 stadions hier.
Je moet dan ook naar Union gaan, had je afgelopen zaterdag nog een mooi potje kunnen meepakken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb vrij mogen rondlopen in het Olympiastadion hier enkele weken geleden en heb een kaartje voor hun eerste pot thuis via werk.
Laat ik het zacht uitdrukken dat ik een intense hekel heb aan sintelbanen. Bij sommige clubs met een grote harde kern kan dat nog compenseren door de sfeer (zie Zuid-Amerikaanse en Noord-Afrikaanse clubs), maar laat Hertha een beetje het Vitesse-syndroom hebben.
Ja eens, dat is wel wat minder.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, zelfs dan niet. Dat krijg je echt nooit meer rechtgetrokken met die walgelijke golfplaten hoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |