Amsterdam Zuid is geen Zuidoostquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Erg mooi.
@:zipportal
Stukje kader.
Wie antwoordt op zijn Twitter 'JODEN LOPEN ALTIJD WEG'???quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Erg mooi.
Stukje kader.
Doe lekker zelfquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie antwoordt op zijn Twitter 'JODEN LOPEN ALTIJD WEG'???
Opdonderenquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:11 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
haha die vent in je ui is dood
Ben jij de echte VK?quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:11 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
haha die vent in je ui is dood
wel overdreven allemaal als ik dit dan leesquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie antwoordt op zijn Twitter 'JODEN LOPEN ALTIJD WEG'???
quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Erg mooi.
Stukje kader.
Announce slachtofferrol @Zipportalquote:Ik heb wel geleerd dat je je met mijn Marokkaanse achtergrond ver moet houden van ironie. Ik heb niet de vrijheid van sarcasme en ironie."
Ik ookquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:04 schreef Caland het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel een leuke grap van Rutte.
Was een grapje ouwe reus.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg
Zal ik een topic in COR openen?
Ohquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Was een grapje ouwe reus.
Maar om je vraag te beantwoorden; dat maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. Het laatste topic wat ik in COR opende (om te lezen, niet een nieuw topic maken) buiten het grote topic resulteerde in een slotje voor het topic van @:aTypisch.
Wat een geweldig topic, daar gaat geen slotje op komenquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ik ga het gewoon proberen. Niet geschoten is altijd mis
COR / Handige uitvindingen door Corona
quote:Afgelopen zomer kwam er ook al een grote verduisteringszaak aan het licht binnen de gemeente Den Haag. Een ambtenaar werd ontslagen omdat hij voor een bedrag van 1,7 miljoen euro had gefraudeerd. De gemeente liet in deze zaak beslag leggen op het huis van de man en zijn vrouw, een Porsche ter waarde van zo'n 24.000 euro en 80.000 euro aan contant geld.
Even (nogmaals) gereageerd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Hele dag debatteren over een half uurtje.quote:
Freek heeft hem ook behoorlijk zitten te trollenquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
@:jr-style-93 Krabby gaat door de mangel in de nieuwe Pak Schaal.
ook geluisterd, wel grappig inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
@:jr-style-93 Krabby gaat door de mangel in de nieuwe Pak Schaal.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Een tip voor jullie geen kroeg/hond gifjes meer plaatsen in corona topic, 24uur ban
Erg jammer dat EdGOAT gelijk weer wordt aangevallen op zijn taalgebruik. Nou, als je aan Ed komt, dan kom je aan mij!quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Het gaat om het principe!quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben woedend.
Ondanks dat dit voor mij weinig effect heeft trouwens.
Ik vergeef je gebrek van het kunnen lezen van meer. Dan 1 zin.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Want voetballen om 16/18 uur is geen optie ok
Mooi, je lijkt me ook de perfecte persoon voor in de kerk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vergeef je gebrek van het kunnen lezen van meer. Dan 1 zin.
Capo Keesgodquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik sta in de krant
Op de foto waar o.a. capo Kees ook op staat.
@:onlogisch @:caland
Mijn vriendin zou Chinees afhalen, is die toko dicht vanwege dat kut kerona.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Macaroni (zonder plakken kaas)quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)-corona/wijdoenhetzo
Mensen die dit hebben opgesteld heb ik een enorm pittige mening over.
quote:Als niemand klachten heeft, mag u 1 vriend uitnodigen om voetbal te komen kijken.
Deel nooit blikjes of glazen met elkaar, markeer zo nodig de glazen.
Gebruik individuele bakjes voor chips en nootjes, zorg ervoor dat u niet uit dezelfde zakjes eet.
Stel een ‘tribune’ op waarbij de zitplaatsen in elk geval 1,5 meter uit elkaar staan.
Valt er een doelpunt, dan kunt u bijvoorbeeld, zonder te schreeuwen, opstaan uit uw stoel, dansen en springen op uw plek. U kunt met elkaar op afstand het glas heffen. Of een muzieknummer afspelen of ratel gebruiken om toch geluid te maken.
quote:
Lolquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Een tip voor jullie geen kroeg/hond gifjes meer plaatsen in corona topic, 24uur ban
quote:Deel nooit blikjes of glazen met elkaar, markeer zo nodig de glazen.
Rijstpannenkoekjes met kipstukjes, rijstnoedels, tauge en dan met pad thai saus en sriracha. Makkelijk te maken, super lekkerquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
een wat?quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:08 schreef Scrummie het volgende:
Even naar de winkel een ratel halen.
salade met zalmgodquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hahaha wat een leuke grap typisch! Hahaha.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah, heeft de jostiband ook een uitzonderingspositie?
leuk dat je nog aan de slag kunt
quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha wat een leuke grap typisch! Hahaha.
Je plaatst zelf dat stukje tekst, achterlijke mongool.
Pasta pesto met kipquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha. Woedend.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha wat een leuke grap typisch! Hahaha.
Je plaatst zelf dat stukje tekst, achterlijke mongool.
Waarom?quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrouwen die sporten in de VS zijn na dag 1 al woedend op Biden.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrouwen die sporten in de VS zijn na dag 1 al woedend op Biden.
quote:
quote:
quote:
Oh, daar zou ik ook woedend om worden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
[ twitter ]
Sportorganisaties mogen geen transgenders meer weigeren (in die richting, exacte tekst van dat order weet ik niet).
TV / Marble Mania vanaf 21 januari bij SBS6quote:Vanavond nemen Ronald de Boer, Giovanni van Bronckhorst en Wesley Sneijder het tegen elkaar op.
Paul ik vind je ui erg storend en vies.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee want dit is niet een besloten groep
Hij gaat weg als Nathalie uit BB isquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paul ik vind je ui erg storend en vies.
Biden was nog niet eens officieel president gister, en de Whitehouse.gov website had deze woke onzin al:quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vraag wanneer ik het moet weten tegenwoordig vaak aan de klanten: bent u man, vrouw of wilt u graag wat anders zijn?
Erg leuk hoe mensen daar op reageren.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Biden was nog niet eens officieel president gister, en de Whitehouse.gov website had deze woke onzin al:
[ afbeelding ]
Dit gaan interessante 4 jaren worden.
Als het daar gebeurt is het opeens nieuws.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
En heeft de buurman weer een nieuwe auto
AUTO
quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
[ twitter ]
Sportorganisaties mogen geen transgenders meer weigeren (in die richting, exacte tekst van dat order weet ik niet).
I keep hearing about how biological men don't have any physical strength advantage over women in 2019...quote:
niet gekliktquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
TV / Marble Mania vanaf 21 januari bij SBS6
Vanavond geen raid?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schat in dat jij hier verstand van hebt.
Sorry :$ maar nee ik speel enkel weer af en toe als vlucht of als ik echt levensmoe ben zoals ik al zei.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Vriendschap tussen Litterabbit en onlogisch
Koekoek.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Arjan is het er niet mee eens
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Arjan is het er niet mee eens
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:31 schreef aTypisch het volgende:
ik zie jullie weer boven de 30k, vrienden
Lekker man.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tevens goedemorgen.
Slecht geslapen, maar vanavond goed hard zuipen. @:picommp @:tong80
Ik roep @Slobeend erbij voor dit vraagstukquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag jouw reactie, als expert.
Thuis, komen wat vrienden over de vloer.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lekker man.
Gewoon thuis of nog even elders voordat je niet meer naar buiten mag?
dat was schrikkenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:31 schreef aTypisch het volgende:
ik zie jullie weer boven de 30k, vrienden
dat is ook bijzonder slecht voor je slaap a.s. nacht!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tevens goedemorgen.
Slecht geslapen, maar vanavond goed hard zuipen. @:picommp @:tong80
Ja bedankt Hans.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Gewaagde stelling van 50+
Al besproken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Dit kwam eerder ook al langsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Gaat goed hoor. Ik drink alleen in het weekend en alleen maar bier. En ik laat m'n auto staanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Thuis, komen wat vrienden over de vloer.
Viesveel speciaalbier gekocht, dus dat gaat goedkomen. @:gurneyisbestoke
Hoe is het met jou en de drank? En nog belangrijker: hoe is het met HarrieGOAT?
Lekker man. Graag pics van Harrie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gaat goed hoor. Ik drink alleen in het weekend en alleen maar bier. En ik laat m'n auto staan![]()
Met Harrie gaat het heel goed. Dankzij hem kan ik vanaf zaterdag lekker buiten lopen na 21.00. Ga ik lekker bij mensen naar binnen zwaaien
Zo kennen we je weerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig wel. Even kijken of iemand te ver is gegaan en de NSB'er uithangen.
Gore snitchquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig wel. Even kijken of iemand te ver is gegaan en de NSB'er uithangen.
Stukje Willem Engel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Viesveel speciaalbier gekocht, dus dat gaat goedkomen. @:gurneyisbestoke
Hoe is het met jou en de drank? En nog belangrijker: hoe is het met HarrieGOAT?
Deze Tweet is niet beschikbaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Een schoenmaker die bij zijn leest blijft is altijd te prijzen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja kan je wel lekker bijdehand gaan doen maar je post straks maar gewoon pics van je broodjes
Mooie relaxfauteuil.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:28 schreef fetX het volgende:
Broodje kip met chilimayonaise.
Broodje avocado met ei, tomaat en andere gezonde zooi.
[ afbeelding ]
@:ggmm
Dat ziet er heerlijk uit!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:28 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag niet meer.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
#ikdoenietmeermeequote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag niet meer.
Tevens; goedemorgen!
Donaldgod.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
#ikdoenietmeermee
Hier nog een leuk stripje, omdat het bijna lunchtijd is.
[ afbeelding ]
Het is tenslotte vrijdagquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:28 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
1k inleveren danquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
#ikdoenietmeermee
Hier nog een leuk stripje, omdat het bijna lunchtijd is.
[ afbeelding ]
Jammer, geen smilies.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe Ikweethetookniet is uit!!!!
NWS / KLM bodemloze put waar Hoekstra blijft liegen en bedriegen
@:maxi-mus @:zipportal @:wereldgozer
Was dat knikkeren nog wat?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:
Ik word gelokt om een gifje te plaatsen in COR. Maar dat mag heul niet. @:lenny_leonard
[ afbeelding ]
In het valletje van @chratnox getrapt?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:
Ik word gelokt om een gifje te plaatsen in COR. Maar dat mag heul niet. @:lenny_leonard
[ afbeelding ]
Nee, moet mij inhouden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In het valletje van @:chratnox getrapt?
[ afbeelding ]
'gezond'quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:28 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijk dik varken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:28 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Als je gewoon eens een keer sport hoef je ook niet zo op je eten te letten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijk dik varken.
Eet gewoon een volkorenbroodje met kipfilet i.p.v. deze kcalbommen
Wil jij ook een otter je voeten laten knuffelen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, moet mij inhouden.![]()
De nieuwe otter is uit![]()
![]()
![]()
カワウソã•ãら 毛布ã¨åŒåŒ–ã—ã¦ã¡ã‚‡ã£ã‹ã„出ã—ã¦ã‚‚出ã¦ã“ãªã„カワウソ Otter assimilated with blankets
@:coco @:el-stinho
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wil jij ook een otter je voeten laten knuffelen?
#dtv
Dat pik ik niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/trendyliquid/status/1352623225839214592
@:ggmm onze fes wordt gedemoniseerd
Dat zei hij ook al tegen mijquote:
Ik werd vandaag stumper genoemd.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei hij ook al tegen mij
En tegen Fes
Je kan tegenwoordig niet eens meer rustig je mening geven op het internet zonder gelijk verrot gescholden te worden
Er volgen er nog wel een aantal.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:05 schreef Zipportal het volgende:
De volgende note is bijgeschreven.@:lenny_leonard
Comfortabel. Je wordt verwent in Nederland.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo Tong. Hoe was de gevangenis?
verwentquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Comfortabel. Je wordt verwent in Nederland.
Ik zag net John de Wolf en Erika Terpstra. Blijf lachen maat.quote:
Mensen schelden mij ook uit op fokquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik werd vandaag stumper genoemd.
Dit is niet leuk meer.
@:paul
FOK!quote:
Daarom haalde ik jou erbij. Als expert op dit gebied.quote:
Not done, dat kan natuurlijk echt niet meer,quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er volgen er nog wel een aantal.
Geen voorbeelduser.
@:houtenbeen wat vind jij van gifjes in COR?
Ik heb een maandban op Face Book. Beat that.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Not done, dat kan natuurlijk echt niet meer,
Wat komt er na een 24-uurs ban?
Geen idee. Forum admins doen maar wat. Puur wanbeleid.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik had een gifje geplaatst in CORquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een maandban op Face Book. Beat that.
Nog een 24-uurs banquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tong80
Het waren 9 fantastische minuten.
Ja, het was gelukkig geen inkoppertje. Maar ik had gehoopt dat ze hem voor dezelfde prijs wilde aanbieden. Dat gebeurt nog wel eens. Nu moet ik er 2 weken op wachten vanwege een langere levertijd.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Forum moderator @:onlogisch krijgt een basislesje economie op twitter van een of andere Ramona van de klantenservice.
Genotquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tong80
Bestellen op Amazonquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, het was gelukkig geen inkoppertje. Maar ik had gehoopt dat ze hem voor dezelfde prijs wilde aanbieden. Dat gebeurt nog wel eens. Nu moet ik er 2 weken op wachten vanwege een langere levertijd.
Haten op Amazonquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bestellen op Amazon
@:ggmm check dit
Wel even prime nemen voor 2 euro, krijg je gratis bezorgingquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, het was gelukkig geen inkoppertje. Maar ik had gehoopt dat ze hem voor dezelfde prijs wilde aanbieden. Dat gebeurt nog wel eens. Nu moet ik er 2 weken op wachten vanwege een langere levertijd.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Forum moderator @:onlogisch krijgt een basislesje economie op twitter van een of andere Ramona van de klantenservice.
Die heb ik al maat. Nog gratis ook geloof ik. De grote HMF heeft dat nog voor mij geregeld bij een 1 of andere actie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel even prime nemen voor 2 euro, krijg je gratis bezorging
Tjaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tong80
@ABNAMROquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:39 schreef Caland het volgende:
Ja ik heb wel weer genoeg mijn werk zitten te ontwijken voor vandaag
3, maar dat de x,99 werkt goed bij jou blijkbaarquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel even prime nemen voor 2 euro, krijg je gratis bezorging
Big spender maat, ik hoef niet meer op de centen te letten. Weet van gekkigheid niet meer wat ik ermee moetquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
3, maar dat de x,99 werkt goed bij jou blijkbaar
Heb je al "#ImpeachBidenNow" getweet. Dat schijnt een of ander dingetje van je Kpop vrienden te zijn.quote:
Geen idee, jij weet blijkmaar meerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je al "#ImpeachBidenNow" getweet. Dat schijnt een of ander dingetje van je Kpop vrienden te zijn.
Warm bad.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef De_Kraam het volgende:
DRT / [Live-topic] Q&A om 20:00 met Jacques Nieuwlaat!
VBL ON TOUR.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef De_Kraam het volgende:
DRT / [Live-topic] Q&A om 20:00 met Jacques Nieuwlaat!
VBL ON TOUR.
quote:
Prima vermaak inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:23 schreef Buitendam het volgende:
User @:3rr0r en ik hebben ons weer kostelijk vermaakt in het First Dates topic.
Je bewijst jezelf maar weer eens als forumbeest.quote:
Als er een kans op het forum is, grijp ik die maat. Je kent me.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bewijst jezelf maar weer eens als forumbeest.
Wok noodlesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helemaal vergeten te vragen wat jullie vandaag hebben gegetenIk was bij m'n ouders en we hadden boerenkool en een beenhammetje, genot
Nieuwe oranje vleermuis ontdekt in Guineequote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wok noodles
Cheesecake toe. @:rambodirk
Vanavond snert.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helemaal vergeten te vragen wat jullie vandaag hebben gegetenIk was bij m'n ouders en we hadden boerenkool en een beenhammetje, genot
Appeltaart.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook een avondklok?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Vandaag Braziliaanse Brieven van August Willemsen lezen, @:Tarado
Nope.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk ook een avondklok?
Weet ik veel, het is januari.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie zijn de kanshebbers voor de opvolging van merkel niek?
Moet nog beginnen. Maar ik dacht, misschien ken jij hem. Volgens mij heeft 'ie in de Bijlmer zelfmoord gepleegd.quote:
nee ken hem niet, ik heb zo m'n eigen verhalen uit Brasilquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Weet ik veel, het is januari.
[..]
Moet nog beginnen. Maar ik dacht, misschien ken jij hem. Volgens mij heeft 'ie in de Bijlmer zelfmoord gepleegd.
over billen en coke?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ken hem niet, ik heb zo m'n eigen verhalen uit Brasil
https://www.hebban.nl/boek/de-goddelijke-kanarie-august-willemsenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ken hem niet, ik heb zo m'n eigen verhalen uit Brasil
Zeker een mooie tijd, ook wel een beetje spijt dat ik daar weg ben gegaan, al had ik er toen wel aardige redenen voor.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
opa vertelt over de tijd dat je nog vrij was om te reizen
mooie tijd
Gewoon zeggen dat uiterlijk maart de CDU/CSU een beslissing over haar Spitzenkandidat maakt!!! (spahn soder laschet)quote:
Heftig ventje wel Söder, maar ik weet niet of de rest van Duitsland mee gaat in een typisch Beiers feestje. Binnen die club misschien wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat uiterlijk maart de CDU/CSU een beslissing over haar Spitzenkandidat maakt!!! (spahn soder laschet)
Expertise hier hoor boem.
Zit je zo in het donker dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 12:35 en 14:35
Bezorger is onderweg
@:GGMM
@:Caland
@:Maxi-mus
@:Scrummie (een lamp)
erg raar ja, fok maakt de juiste stappen om niet te krimpenquote:
Toevallig vanochtend net gekeken. Stukje weegschaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De nieuwe Theo van Gogh is uit.
@:Zipportal
Even wat bitcoin kopen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
erg raar ja, fok maakt de juiste stappen om niet te krimpen
technisch volmaakte site die meegaat met de tijd, stuk voor stuk fantastische mods, een banner waar je voor twee knaak vijftig ruimte kunt opkopen waar ook bedrijven met iets meer budget kunnen staan
bring back TEDGOD
Gelachen, logt uit*quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
erg raar ja, fok maakt de juiste stappen om niet te krimpen
technisch volmaakte site die meegaat met de tijd, stuk voor stuk fantastische mods, een banner waar je voor twee knaak vijftig ruimte kunt opkopen waar ook bedrijven met iets meer budget kunnen staan
bring back TEDGOD
Lekker maat.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!
@:Lange_Lans
Ik ben het hier niet mee eens. (en daar is niets mis mee)quote:
Hoeft ook niet vriendquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens. (en daar is niets mis mee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |