Wok noodlesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helemaal vergeten te vragen wat jullie vandaag hebben gegetenIk was bij m'n ouders en we hadden boerenkool en een beenhammetje, genot
Nieuwe oranje vleermuis ontdekt in Guineequote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wok noodles
Cheesecake toe. @:rambodirk
Vanavond snert.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helemaal vergeten te vragen wat jullie vandaag hebben gegetenIk was bij m'n ouders en we hadden boerenkool en een beenhammetje, genot
Appeltaart.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook een avondklok?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Vandaag Braziliaanse Brieven van August Willemsen lezen, @:Tarado
Nope.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk ook een avondklok?
Weet ik veel, het is januari.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie zijn de kanshebbers voor de opvolging van merkel niek?
Moet nog beginnen. Maar ik dacht, misschien ken jij hem. Volgens mij heeft 'ie in de Bijlmer zelfmoord gepleegd.quote:
nee ken hem niet, ik heb zo m'n eigen verhalen uit Brasilquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Weet ik veel, het is januari.
[..]
Moet nog beginnen. Maar ik dacht, misschien ken jij hem. Volgens mij heeft 'ie in de Bijlmer zelfmoord gepleegd.
over billen en coke?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ken hem niet, ik heb zo m'n eigen verhalen uit Brasil
https://www.hebban.nl/boek/de-goddelijke-kanarie-august-willemsenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ken hem niet, ik heb zo m'n eigen verhalen uit Brasil
Zeker een mooie tijd, ook wel een beetje spijt dat ik daar weg ben gegaan, al had ik er toen wel aardige redenen voor.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
opa vertelt over de tijd dat je nog vrij was om te reizen
mooie tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |