Dat is wel raar want die shit moet je dan verkopen. Want dat is vermogen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nuance; die motor en auto had ze al voor de de bijstand in ging.
Het staat zo in het NOS artikel:quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nuance; die motor en auto had ze al voor de de bijstand in ging.
quote:De anonieme vrouw kreeg sinds 2015 een uitkering en toeslagen. In 2018 bleek dat zij nauwelijks iets had uitgegeven aan levensonderhoud. Wel kocht ze een auto "uit het duurdere segment" en een motor, aldus de gemeente.
is een auto vermogen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is wel raar want die shit moet je dan verkopen. Want dat is vermogen.
Tenzij het noodzakelijk is om te hebben.
Nee want dat is nodig voor werk.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is wel raar want die shit moet je dan verkopen. Want dat is vermogen.
Tenzij het noodzakelijk is om te hebben.
Ik heb geen idee hoe de regels zijn bij uitkering aanvragen, nog nooit hoeven doen gelukkig.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het staat zo in het NOS artikel:
[..]
Als het zelfs gemeld is, vind ik niet dat gemeente dat kan aandragen in een rechtszaak. Maar ja, ik ben maar Scrummie van het FOK!forum.quote:De advocaat bevestigt dat haar cliënt een auto en een motor had, maar dat die bij elkaar hooguit enkele duizenden euro's waard waren. "Bovendien heeft ze bij het aanvragen van een uitkering gemeld dat ze een motor en auto had."
Die advocaat kan zoveel zeggen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee hoe de regels zijn bij uitkering aanvragen, nog nooit hoeven doen gelukkig.
Advocaat zegt dit in elk geval:
[..]
Als het zelfs gemeld is, vind ik niet dat gemeente dat kan aandragen in een rechtszaak. Maar ja, ik ben maar Scrummie van het FOK!forum.
maar is ook geen vermogenquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee want dat is nodig voor werk.
Echter een extra motor is nergens voor nodig.
dat lijkt me eenvoudig aan te tonenquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Die advocaat kan zoveel zeggen.
Maar goed de gemeente ook.
Ja precies. Vind het gehak van "ZIE JE NOU WEL!!!!!! TOKKIE!!!!" op die vrouw in elk geval wat te makkelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Die advocaat kan zoveel zeggen.
Maar goed de gemeente ook.
Die verontwaardiging in eerste instantie was ook iets te makkelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies. Vind het gehak van "ZIE JE NOU WEL!!!!!! TOKKIE!!!!" op die vrouw in elk geval wat te makkelijk.
Een auto is geen vermogen nee.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die verontwaardiging in eerste instantie was ook iets te makkelijk.
wel leuk als je ontdekt dat je buren nsbers zijn, gelukkig heb je dat in een stad minderquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die verontwaardiging in eerste instantie was ook iets te makkelijk.
Waarom sluit jij je zinnen niet af met een punt?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:54 schreef GGMM het volgende:
Scrummie heeft ongelijk
Discussie niet gelezen
omdat het geen brief isquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom sluit jij je zinnen niet af met een punt?
Ik haat jou.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:54 schreef GGMM het volgende:
Scrummie heeft ongelijk
Discussie niet gelezen
oeps!quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat je niet zo op de kast jagen.
Rustig!quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
Echt, goor walgelijk teringvarken ben je @:GGMM
DONDER GEWOON OP
Nou zegquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
Echt, goor walgelijk teringvarken ben je @:GGMM
DONDER GEWOON OP