Heftig ventje wel Söder, maar ik weet niet of de rest van Duitsland mee gaat in een typisch Beiers feestje. Binnen die club misschien wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat uiterlijk maart de CDU/CSU een beslissing over haar Spitzenkandidat maakt!!! (spahn soder laschet)
Expertise hier hoor boem.
Zit je zo in het donker dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 12:35 en 14:35
Bezorger is onderweg
@:GGMM
@:Caland
@:Maxi-mus
@:Scrummie (een lamp)
erg raar ja, fok maakt de juiste stappen om niet te krimpenquote:
Toevallig vanochtend net gekeken. Stukje weegschaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De nieuwe Theo van Gogh is uit.
@:Zipportal
Even wat bitcoin kopen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
erg raar ja, fok maakt de juiste stappen om niet te krimpen
technisch volmaakte site die meegaat met de tijd, stuk voor stuk fantastische mods, een banner waar je voor twee knaak vijftig ruimte kunt opkopen waar ook bedrijven met iets meer budget kunnen staan
bring back TEDGOD
Gelachen, logt uit*quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
erg raar ja, fok maakt de juiste stappen om niet te krimpen
technisch volmaakte site die meegaat met de tijd, stuk voor stuk fantastische mods, een banner waar je voor twee knaak vijftig ruimte kunt opkopen waar ook bedrijven met iets meer budget kunnen staan
bring back TEDGOD
Lekker maat.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!
@:Lange_Lans
Ik ben het hier niet mee eens. (en daar is niets mis mee)quote:
Hoeft ook niet vriendquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens. (en daar is niets mis mee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |