Thuis, komen wat vrienden over de vloer.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lekker man.
Gewoon thuis of nog even elders voordat je niet meer naar buiten mag?
dat was schrikkenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:31 schreef aTypisch het volgende:
ik zie jullie weer boven de 30k, vrienden
dat is ook bijzonder slecht voor je slaap a.s. nacht!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tevens goedemorgen.
Slecht geslapen, maar vanavond goed hard zuipen. @:picommp @:tong80
Ja bedankt Hans.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Gewaagde stelling van 50+
Al besproken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Dit kwam eerder ook al langsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Gaat goed hoor. Ik drink alleen in het weekend en alleen maar bier. En ik laat m'n auto staanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Thuis, komen wat vrienden over de vloer.
Viesveel speciaalbier gekocht, dus dat gaat goedkomen. @:gurneyisbestoke
Hoe is het met jou en de drank? En nog belangrijker: hoe is het met HarrieGOAT?
Lekker man. Graag pics van Harrie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gaat goed hoor. Ik drink alleen in het weekend en alleen maar bier. En ik laat m'n auto staan![]()
Met Harrie gaat het heel goed. Dankzij hem kan ik vanaf zaterdag lekker buiten lopen na 21.00. Ga ik lekker bij mensen naar binnen zwaaien
Zo kennen we je weerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig wel. Even kijken of iemand te ver is gegaan en de NSB'er uithangen.
Gore snitchquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig wel. Even kijken of iemand te ver is gegaan en de NSB'er uithangen.
Stukje Willem Engel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Thuis, komen wat vrienden over de vloer.
Viesveel speciaalbier gekocht, dus dat gaat goedkomen. @:gurneyisbestoke
Hoe is het met jou en de drank? En nog belangrijker: hoe is het met HarrieGOAT?
Deze Tweet is niet beschikbaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Een schoenmaker die bij zijn leest blijft is altijd te prijzen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja kan je wel lekker bijdehand gaan doen maar je post straks maar gewoon pics van je broodjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |