Jammer, geen smilies.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe Ikweethetookniet is uit!!!!
NWS / KLM bodemloze put waar Hoekstra blijft liegen en bedriegen
@:maxi-mus @:zipportal @:wereldgozer
Was dat knikkeren nog wat?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:
Ik word gelokt om een gifje te plaatsen in COR. Maar dat mag heul niet. @:lenny_leonard
[ afbeelding ]
In het valletje van @chratnox getrapt?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:
Ik word gelokt om een gifje te plaatsen in COR. Maar dat mag heul niet. @:lenny_leonard
[ afbeelding ]
Nee, moet mij inhouden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In het valletje van @:chratnox getrapt?
[ afbeelding ]
'gezond'quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:28 schreef fetX het volgende:
Broodje kip met chilimayonaise.
Broodje avocado met ei, tomaat en andere gezonde zooi.
[ afbeelding ]
@:ggmm
Walgelijk dik varken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:28 schreef fetX het volgende:
Broodje kip met chilimayonaise.
Broodje avocado met ei, tomaat en andere gezonde zooi.
[ afbeelding ]
@:ggmm
Als je gewoon eens een keer sport hoef je ook niet zo op je eten te letten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijk dik varken.
Eet gewoon een volkorenbroodje met kipfilet i.p.v. deze kcalbommen
Wil jij ook een otter je voeten laten knuffelen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, moet mij inhouden.![]()
De nieuwe otter is uit![]()
![]()
![]()
カワウソã•ãら 毛布ã¨åŒåŒ–ã—ã¦ã¡ã‚‡ã£ã‹ã„出ã—ã¦ã‚‚出ã¦ã“ãªã„カワウソ Otter assimilated with blankets
@:coco @:el-stinho
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wil jij ook een otter je voeten laten knuffelen?
#dtv
Dat pik ik niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/trendyliquid/status/1352623225839214592
@:ggmm onze fes wordt gedemoniseerd
Dat zei hij ook al tegen mijquote:
Ik werd vandaag stumper genoemd.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei hij ook al tegen mij
En tegen Fes
Je kan tegenwoordig niet eens meer rustig je mening geven op het internet zonder gelijk verrot gescholden te worden
Er volgen er nog wel een aantal.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:05 schreef Zipportal het volgende:
De volgende note is bijgeschreven.@:lenny_leonard
Comfortabel. Je wordt verwent in Nederland.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo Tong. Hoe was de gevangenis?
verwentquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Comfortabel. Je wordt verwent in Nederland.
Ik zag net John de Wolf en Erika Terpstra. Blijf lachen maat.quote:
Mensen schelden mij ook uit op fokquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik werd vandaag stumper genoemd.
Dit is niet leuk meer.
@:paul
FOK!quote:
Daarom haalde ik jou erbij. Als expert op dit gebied.quote:
Not done, dat kan natuurlijk echt niet meer,quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er volgen er nog wel een aantal.
Geen voorbeelduser.
@:houtenbeen wat vind jij van gifjes in COR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |