quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat GGMM mij ooit heeft genegeerd.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga weg met die debiel, het verpest m'n lunch.
Moderna is toch een beetje de aldi onder de prikken?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Overigens niet ziek geworden van mijn tweede Moderna-prik afgelopen week, @:onlogisch
Ik moet dus bij dezen de conclusie trekken dat je een mietje bent.
Het is bij mijn weten het duurste vaccin op dit moment, en alleen het duurste is goed genoeg voor mij, dus ik heb geen idee waar jij het over hebt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Moderna is toch een beetje de aldi onder de prikken?
Erg mooiquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Overigens niet ziek geworden van mijn tweede Moderna-prik afgelopen week, @:onlogisch
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:49 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt gemod in NWS. @:RamboDirk
[ afbeelding ]
Dit soort posts mogen niet. Vreselijk eng kliekje in NWS.quote:
Vrouwen en kinderen eerst!
Ik dacht hoe ouder hoe minder bijwerkingen....quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga het ook eens proberen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Dit soort posts mogen niet. Vreselijk eng kliekje in NWS.
Insinueer je nu dat n1ek- een ouwe lul is?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik dacht hoe ouder hoe minder bijwerkingen....
Ik zeg ook niet dat ik geen bijwerkingen had, maar ik ben niet ziek geworden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik dacht hoe ouder hoe minder bijwerkingen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |