Het nieuwe filmpje waar hij gortdroge kipfiletjes met een spateltje probeert om te draaien is ook wel leukquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:44 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb dat fragment dat het handvat van de airfryer afbreekt al zeker vijf keer gezien en nog steeds moet ik lachen.
Ook in deze post ging wat mis want ik zag het live veranderen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:44 schreef scrupuleus het volgende:
En ik had nog zo zorgvuldig de laatste woorden gecontroleerd, die zin was ook te lang.
Wellicht autocorrect maar toch
Ik ga maar werken
Bedankt maatquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook in deze post ging wat mis want ik zag het live veranderen.
Ik laat het gaan.
Bij je geboorte ging ook het een en ander mis.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook in deze post ging wat mis want ik zag het live veranderen.
Ik laat het gaan.
Ohquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja maar ik oordeel er verder niet over toch.
Ik heb helemaal geen zin een comeback te bedenken dus jij wint.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bij je geboorte ging ook het een en ander mis.
Helaas hebben ze dat ook laten gaan.
Je zou waarschijnlijk toch niet verder zijn gekomen dan JIJ MOET OOK JE BEK DICHTHOUDEN MONGOOL oid.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin een comeback te bedenken dus jij wint.
Daar zou hij wel een punt gehad hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je zou waarschijnlijk toch niet verder zijn gekomen dan JIJ MOET OOK JE BEK DICHTHOUDEN MONGOOL oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |