Het nieuwe filmpje waar hij gortdroge kipfiletjes met een spateltje probeert om te draaien is ook wel leukquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:44 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb dat fragment dat het handvat van de airfryer afbreekt al zeker vijf keer gezien en nog steeds moet ik lachen.
Ook in deze post ging wat mis want ik zag het live veranderen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:44 schreef scrupuleus het volgende:
En ik had nog zo zorgvuldig de laatste woorden gecontroleerd, die zin was ook te lang.
Wellicht autocorrect maar toch
Ik ga maar werken
Bedankt maatquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook in deze post ging wat mis want ik zag het live veranderen.
Ik laat het gaan.
Bij je geboorte ging ook het een en ander mis.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook in deze post ging wat mis want ik zag het live veranderen.
Ik laat het gaan.
Ohquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja maar ik oordeel er verder niet over toch.
Ik heb helemaal geen zin een comeback te bedenken dus jij wint.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bij je geboorte ging ook het een en ander mis.
Helaas hebben ze dat ook laten gaan.
Je zou waarschijnlijk toch niet verder zijn gekomen dan JIJ MOET OOK JE BEK DICHTHOUDEN MONGOOL oid.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin een comeback te bedenken dus jij wint.
Daar zou hij wel een punt gehad hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je zou waarschijnlijk toch niet verder zijn gekomen dan JIJ MOET OOK JE BEK DICHTHOUDEN MONGOOL oid.
Donder op met je gejank.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je zou waarschijnlijk toch niet verder zijn gekomen dan JIJ MOET OOK JE BEK DICHTHOUDEN MONGOOL oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Ik ga het NU kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Het nieuwe filmpje waar hij gortdroge kipfiletjes met een spateltje probeert om te draaien is ook wel leuk
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[modbreak]JONGENS KAN HET WAT NETTER???[/modbreak]
Ik zie hem nergens.quote:
Nou vooruit dan.quote:
Ok. FF checken.quote:
Mijn reactie daarop mocht ook niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Dit soort posts mogen niet. Vreselijk eng kliekje in NWS.
Same here.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:11 schreef Buitendam het volgende:
Meerdere keren hardop gelachen en ik ben pas op de helft. Wat een content.
De kippetjes mochten wel iets langer voor een beetje een krokante bite (lol)quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:11 schreef Buitendam het volgende:
Meerdere keren hardop gelachen en ik ben pas op de helft. Wat een content.
Gozer heeft waarschijnlijk alleen maar een koekenpan, pan, mes, vork en spatel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:18 schreef Buitendam het volgende:
Dat Hello Fresh koken wordt écht goed.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:15 schreef GGMM het volgende:
Helaas@:Leonos heeft aangegeven een leven te hebben. Geen idee wat dat is, maar dit valt helaas lastig te combineren met modden.
@:Leonos, heel erg bedankt voor alle tijd en moeite die je altijd in FOK! hebt gestoken. Ik ga je missen. Mocht dat 'leven' toch weer op een lager pitje komen te staan en je tijd over hebben neem dan gerust weer contact op
En hopelijk blijf je doorposten in het zwart, zeker nu Ajax weer voetbalt
Ajax
[ afbeelding ]
quote:
Wat is je voordeel aan het koken met Hello Fresh?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:18 schreef Buitendam het volgende:
Dat Hello Fresh koken wordt écht goed.
Alledrie denk ik. Ik heb zo'n proefbox gehad maar niet verlengd. Vond het niet zo super lekkere gerechtjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat is je voordeel aan het koken met Hello Fresh?
Geen boodschappen meer doen? Gezonder eten? Weinig tijd ivm werk?
Oprechte nieuwsgierigheid
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |