Terecht commentaar. Laatste maanden waardeloos natuurlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hey Lenny nu je toch al een tijdje mod bent;
[..]
Hoe vind je dit aanjagen zelf gaan, hoeveel topics heb jij in je modperiode geopend?
Nee hoor het was meer een flauw gebbetje. Ik ben blij dat er mensen zijn die het willen doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terecht commentaar. Laatste maanden waardeloos natuurlijk.
Wil jij mijn plek als moderator overnemen? Ik sta de plek graag aan je af.
Matige rubriekquote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:51 schreef Scrummie het volgende:
@:maxi-mus komt het topic binnen en slaat @:lenny_leonard om de oren met feiten. @:Lenny_leonard gaat niet in de verdediging en kaatst de bal direct terug.
Laat dat nou precies zijn wat ik ga halen!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een bakje kibbeling.
Potverdriejandorie. Ik denk dat je mij hiermee motiveert om zo ook even naar de visboer te rijden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat dat nou precies zijn wat ik ga halen!
Ik heb het over dat verslag doen van wat er gebeurt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is letterlijk de 1e keer. Ik geloof niet dat je begrijpt wat een rubriek is.
Gohquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is letterlijk de 1e keer. Ik geloof niet dat je begrijpt wat een rubriek is.
Heb je wel uurtjes gesport?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kom vechten dan, Amersfoort CS 12.00
Volgende keer weer!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:48 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie @:maxi-mus pics van jullie kibbeling trouwens.
Man man manquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer weer!
[ twitter ]
Ik word een beetje moe van dit soort 'mannen'.
Ja die wilde even trending gaan. Wat een sneu figuur.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer weer!
[ twitter ]
Ik word een beetje moe van dit soort 'mannen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |