quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland Die derde shirt-releases van Puma, vernietigend.
In de tijd dat Feyenoord Puma als sponsor had vond ik de shirts in 80% van de gevallen echt zeldzaam lelijk. Een van de uitzonderingen was het uitshirt uit 2012-2013 (dacht ik).quote:
Shirt valt nog wel mee, maar én Puma én Skoda op een babyblauw broekje is een dubbele vernedering.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.valenciacf.com/es/shop/es-3a-equipacion-2021-22
Dit kan ook echt niet.
85 euro. Dit zal wel goed verkopen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit kan ook echt niet.
Hoe kunnen ze het bedenken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit kan ook echt niet.
Laten we er een expert bijhalen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
85 euro. Dit zal wel goed verkopen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
In de tijd dat Feyenoord Puma als sponsor had vond ik de shirts in 80% van de gevallen echt zeldzaam lelijk. Een van de uitzonderingen was het uitshirt uit 2012-2013 (dacht ik).
Ja die rechter vond ik nog enigszins acceptabel. Verder vond ik eigenlijk vrijwel alle shirts van Puma lelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rechter? Er zijn trouwens deskundigen die indertijd dachten dat die linker wel naar Barcelona zou gaan verkassen.
Effen shirts zijn altijd wel mooi. Ik vond de shirts van PSV in 2013/2014 ook mooi.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja die rechter vond ik nog enigszins acceptabel. Verder vond ik eigenlijk vrijwel alle shirts van Puma lelijk.
@Paul vind ik een ongevaarlijke gek.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kijk in het Utrecht topic en nu maak ik me zorgen. Hoezo volg je zo iemand?
Geen 10/10-score maar allang goed dat je geen gaatjes hebt. Mijn onoverkomelijke achilleshiel (niet aan mijzelf te wijten volgens de tandarts!!) zal de kalk zijn die rond mijn spalkjes zitten na het verwijderen van de slotjes op mijn 12e. Maar dat is iets wat eens in de anderhalf jaar moet gebeuren, volgens mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:08 schreef GGMM het volgende:
Bijna vergeten te zeggen door alle commotie.
Vandaag bij de tandarts geweest. 0 gaatjes, alleen wat tandsteen en aanslag verwijderd.
@:el-stinho
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:08 schreef GGMM het volgende:
Bijna vergeten te zeggen door alle commotie.
Vandaag bij de tandarts geweest. 0 gaatjes, alleen wat tandsteen en aanslag verwijderd.
@:el-stinho
Klinkt als een proletenprobleem.quote:Aanslag
Aanslag is verkleurd tandsteen. Ook aanslag is niet zelf meer weg te halen en enkel zelf te voorkomen. Mensen die snel aanslag krijgen, zijn vaak rokers. Naast roken zijn donker gekleurde voeding en dranken vaak de oorzaak. Bijvoorbeeld koffie, ketjap, rode wijn en dropjes. Ook kan het zijn dat je wat zwarte pikkeltjes op je tanden hebt door een chromogene bacterie (die stoot ijzer af).
Heel recent is gebleken dat mensen die in gebieden wonen met ijzerrijk water ook sneller de zwarte kleur aanslag kunnen krijgen. Het voorkomen van aanslag doe je dus door niet te roken, uit te kijken met donker gekleurde voeding en dranken en door goed te poetsen. Heeft er zich reeds aanslag gevormd, vraag dan de professional om het eraf te halen.
Koffie is mijn grootste zwaktequote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een proletenprobleem.
Nooit last van gehad.
volgende keer schiet ik instax foto's voor op de koelkastquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben vanmiddag geweest dus nu kan het
Hoi collega ik kom hier altijd reageren heequote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo user @:paul
Wat kom je doen?
Oh. Heb je ook nog wat leuks te melden?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoi collega ik kom hier altijd reageren hee
Ik heb mijn users gerust gesteld dat ik mod blijf ONZ / Ik blijf gewoon modquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Heb je ook nog wat leuks te melden?
Leuke feitjes of anekdotes doen het hier erg goed.
Als de vaste users van ONZ daardoor mooi in ONZ blijven dan is dat fantastisch nieuws.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb mijn users gerust gesteld dat ik mod blijf ONZ / Ik blijf gewoon mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |