volgende keer schiet ik instax foto's voor op de koelkastquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben vanmiddag geweest dus nu kan het
Hoi collega ik kom hier altijd reageren heequote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo user @:paul
Wat kom je doen?
Oh. Heb je ook nog wat leuks te melden?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoi collega ik kom hier altijd reageren hee
Ik heb mijn users gerust gesteld dat ik mod blijf ONZ / Ik blijf gewoon modquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Heb je ook nog wat leuks te melden?
Leuke feitjes of anekdotes doen het hier erg goed.
Als de vaste users van ONZ daardoor mooi in ONZ blijven dan is dat fantastisch nieuws.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb mijn users gerust gesteld dat ik mod blijf ONZ / Ik blijf gewoon mod
Waar haal je de koeienurine?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mijn zwakten zijn koffie, bier, sigaretten, rode wijn, witte wijn, kaoloveel suikerhoudend gebak, bewerkt vlees, koeienurine, chips, nootjes, vanille vla en pindarotsen.
Moet ik nu naar de mondhygiënist?
ONZ-users komen hier toch nooit (Behalve ik)quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als de vaste users van ONZ daardoor mooi in ONZ blijven dan is dat fantastisch nieuws.
Nog altijd eentje teveel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:07 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ-users komen hier toch nooit (Behalve ik)
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog altijd eentje teveel.
Gaat iemand ‘m nog inkoppen of zal ik het doen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar haal je de koeienurine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Lenny nu je toch al een tijdje mod bent;quote:
Hoe vind je dit aanjagen zelf gaan, hoeveel topics heb jij in je modperiode geopend?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er speelt nog genoeg. Ook na gisteren.
Van een mod mag je meer verwachten dan alleen wat notes zetten (als ze dat al doen). Van hen mag je ook wel wat topics verwachten en een meer aanjagende rol. Niet mee eens?
@:klummie heb ik niet meegenomen omdat hij niet minder actief is dan normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |