Zijn bio op Twitter was niet erg verrassend.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer weer!
[ twitter ]
Ik word een beetje moe van dit soort 'mannen'.
Hallo maat. Goed gevoel voor vanavond?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn bio op Twitter was niet erg verrassend.
Ja op zich wel alleen verwacht ik nu elke wedstrijd een tegenvaller want Feyenoord, dus dat zit elkaar een beetje in de weg.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo maat. Goed gevoel voor vanavond?
Mja er zullen altijd zaadpotjes tussen zitten. Maar lijkt er wel op dat Slot iets moois neer kan zetten. Veel slechter dan het vorige seizoen gaat het niet worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja op zich wel alleen verwacht ik nu elke wedstrijd een tegenvaller want Feyenoord, dus dat zit elkaar een beetje in de weg.
Broodje zalm?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te lunchen
Ik heb niet zoveel in huis, maar ik maak er wat van
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te lunchen
Ik heb niet zoveel in huis, maar ik maak er wat van
Eens. Triest gedoe. Triest mannetje ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer weer!
[ twitter ]
En dit, de mensen willen het zelf niet eens. Nu is er één prijs ipv twee.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Triest gedoe. Triest mannetje ook.
Ik weet wel een goede reactie hierop:quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer weer!
[ twitter ]
Post dat dan. Dan krijg je een like.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik weet wel een goede reactie hierop:
Mimimimimimi
Ik denk dat hij zich heel trots voelde toen hij dit punt maakte.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer weer!
[ twitter ]
Ben geen influencerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Post dat dan. Dan krijg je een like.
Wat een walgelijk shirt is dit. Typisch wat een idioot in een midlife crisis buiten draagt bij het professioneel 'snelwandelen'. Bah.quote:
Leuke verwijzing naar @onlogisch in dit artikel.quote:Ook in Nederland zijn incels online actief. Trouw publiceerde in 2018 al een verhaal waaruit bleek dat er minstens zes Nederlanders betrokken waren bij een incelforum. Daarin werden ook moordfantasieën uitgesproken.
Ja godverdomme nu slaat mijn post echt nergens op.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:41 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)even-is-mij-ontnomen
op naar fok.co.uk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |