Is een vaccinatie niet goed genoeg voor die tyfusbelgen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
Maar het is in Belgie, dus ik moet zaterdag nog een reistest halen ook.
Teringhugo.
Ik ben volgende week donderdag pas twee weken geleden gevaccineerd.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is een vaccinatie niet goed genoeg voor die tyfusbelgen?
@capuchon_jongen
Had dan eerder een afspraak gemaakt. Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers dit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben volgende week donderdag pas twee weken geleden gevaccineerd.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan je nu naar voren halen he.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:58 schreef GGMM het volgende:
Ik moet op 31-08 voor m'n tweede
Dus dan weten jullie dat
Wat een kutzin is dit trouwens, man man man.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet iedereen is moddervet en een risicogroepquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had dan eerder een afspraak gemaakt. Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers dit.
Ik ben blij dat je het zelf inziet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een kutzin is dit trouwens, man man man.
Jij denkt dat iemand die boven een snackbar woont niet deze kwalificaties heeft?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen is moddervet en een risicogroep
@GGMM is gewoon een lakse hond maar ik denk dat @Caland wel vrij vlot heeft gehandeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand die boven een snackbar woont niet deze kwalificaties heeft?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan je nu naar voren halen he.
Dan kan je misschien eerder het stadion in zonder testbewijs (HAHAHAHAHAHA)
#stemzewegquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kreeg deze week een herinnering terwijl ik al een prik heb gehad. Hugo kan NIETS.
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Val jij niet ergens in een risicogroep?
Oh. Nou, fijn dat je zaterdag je tweede krijgt dan.quote:
Soms.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat voor het eerst in je leven?
Wat een kut vaccin je had beter Pfizer kunnen kiezen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Volgende week het tweede shot Moderna hiero.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Nou, fijn dat je zaterdag je tweede krijgt dan.
En ook fijn dat je niet allergisch bent voor het vaccin.
Gezondheid.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]mja, de eerste keer liep ik nog even naar de aanwezige arts om te vragen of mensen met coeliakie zo'n spuit konden krijgen zonder ziek te worden. Blijkt dus (uiteraard) niet zo te zijn.
Wie is Coeliakie en waar heeft hij ooit gespeeld?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]mja, de eerste keer liep ik nog even naar de aanwezige arts om te vragen of mensen met coeliakie zo'n spuit konden krijgen zonder ziek te worden. Blijkt dus (uiteraard) niet zo te zijn.
hij zit in de afgeschreven groepquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Val jij niet ergens in een risicogroep?
Gluten ditdat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie is Coeliakie en waar heeft hij ooit gespeeld?
100% afgekeurd iddquote:
Alleen het duurste is goed genoeg voor mij.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een kut vaccin je had beter Pfizer kunnen kiezen.
Tja ach, ik had geen haast.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom toch wel heel vreemd dat je zo laat aan de beurt bent
Laten we het even aan Scrummie vragenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een kut vaccin je had beter Pfizer kunnen kiezen.
Hier ook Moderna gehad maat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Volgende week het tweede shot Moderna hiero.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier ook Moderna gehad maat.
Mokerziek geworden van mijn 2e. En normaal ben ik niet zo'n mietje.
Kotsen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.
• Hoofdpijn
• Spierpijn
• Koorts
Terwijl die eerste een walk in the park was. Alleen een beetje een beurs gevoel in de arm de eerste dagen. Maar die 2e viel echt tegen.
Ik moet gewoon werken voor mijn kankergeldquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:18 schreef onlogisch het volgende:
Moest je niet naar Zwitserland trouwens?
Ik kijk wel evenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:05 schreef Caland het volgende:
Ik ga een pokebowl halen zo @:drizz_dourden
Drizz_dourdenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:05 schreef Caland het volgende:
Ik ga een pokebowl halen zo @:drizz_dourden
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drizz_dourden
Wel pics van je pokebowl graag
Heeft hij ook trainingen die je kunt kopen ofzo? Dat is meestal toch het verdienmodel van zulke mafkezenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:12 schreef potjecreme het volgende:
Babel heeft een tip voor ons
[ twitter ]
Weet niet of hij dat ook doet. Ik zie nu wel een interview met hem bij GPEquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft hij ook trainingen die je kunt kopen ofzo? Dat is meestal toch het verdienmodel van zulke mafkezen
quote:Vanuit zijn hart wil Ryan sporters helpen om ook na hun succesvolle carrière een financieel goed leven te hebben.
Meer dan 60% van succesvolle sporters zijn namelijk 6 jaar na hun carrière terug bij af, en hebben geen geld meer. Daar gaan we samen verandering in brengen.
En overige kosten zijn niet meegenomen in zijn tiktok.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
850 euro per maand overhouden met een aankoopbedrag van 150k (lol)
En Frank de Boer, aangezien die hem maar bleef oproepen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:39 schreef Buitendam het volgende:
Babel. Die heeft nog net geen down.
Die wel!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En Frank de Boer, aangezien die hem maar bleef oproepen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:mortaxx @:boze_eend @:GGMM @:Caland
Hier is geen censuur genot.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:12 schreef Boze_Eend het volgende:
te krokant maar goeie bitedat heeft hij nog nooit eerder gezegd
zou dit gewoon goedkope truc zijn om van kijkers nieuwe airfryer te kijken?quote:
Expres vreten op de grond gooien zodat die buurtkat weer komt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zou dit gewoon goedkope truc zijn om van kijkers nieuwe airfryer te kijken?
kan niet wachten tot iemand hem er eentje geeft
Op Eurosport heb je nu de 50km snelwandelen met mannen die met een hupje de toiletten inschieten en meer.quote:
Bradgegodquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Expres vreten op de grond gooien zodat die buurtkat weer komt.
Schrale reet. Maar heb m'n zeepje terug.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo user tong. Hoe was het in de gevangenis?
Hoe oud denk je trouwens dat deze vrouw ondertussen is?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schrale reet. Maar heb m'n zeepje terug.
Ik begrijp hier niks van.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe oud denk je trouwens dat deze vrouw ondertussen is?
[ afbeelding ]
Elk jaar zelfde headersFOKKED
Ik lees het nu ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Eurosport heb je nu de 50km snelwandelen met mannen die met een hupje de toiletten inschieten en meer.
Baanwielrennen is zo verwarrend niet meer
Jij wil mensen geen tweede kans geven in hun leven?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:49 schreef onlogisch het volgende:
Jammer. De ban van @:tong80 duurde maar een dag
Ik ben weer in een erg vermoeiende discussie beland.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM gaat zo weer zijn 12:00:00 act uitvoeren.
Nu wel!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik wel vast een glas melk inschenken?
Waar?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben weer in een erg vermoeiende discussie beland.
Tel tot tien Tong. Laat je niet uitdagen door iemand die door iedereen al wordt uitgelachen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:49 schreef onlogisch het volgende:
Jammer. De ban van @:tong80 duurde maar een dag
Eetze. Ik ga maar even wat halen bij de bakker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:02 schreef Oriente het volgende:
Melk is goed voor elk! Smakelijk heren, ik ga zo een bakkie 500 gram kwark klappen
Nou ja als je je door iemand niet uit moet lachen is het onlogisch wel inderdaad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tel tot tien Tong. Laat je niet uitdagen door iemand die door iedereen al wordt uitgelachen.
Lekker maat. Wat wordt het?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Eetze. Ik ga maar even wat halen bij de bakker.
Als kannibaal zou ik Onlogisch verpulveren. Tevens afkluiven.quote:
Dan was je wel even bezig geweest, Onlogisch is smerig dik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als kannibaal zou ik Onlogisch verpulveren. Tevens afkluiven.
ververlendequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
Ah, de altijd ververlende Herman is weer losgelaten.
Erg jammer.
ververlendequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
Ah, de altijd ververlende Herman is weer losgelaten.
Erg jammer.
Jawel, vooral vrij onverwacht. Maar die Zwitsers waren ook wel erg naief hoor.quote:
Irriterend dit soort spelfouten idd.quote:
Lekker de sluizen openzetten genot, kregen er tegen jonge jongens ook al 4 tegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, vooral vrij onverwacht. Maar die Zwitsers waren ook wel erg naief hoor.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou ja als je je door iemand niet uit moet lachen is het onlogisch wel inderdaad.
Hierdoor ben ik de grootste Seth Gatema fan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:06 schreef Caland het volgende:
Verbrande Herman > alcoholistische Herman
Jezus had dan ook een co-redacteur.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Zo vervelend als je zegt dat iemand het laatste woord mag hebben en je toch weer wilt reageren.
Zit je weer te choken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Zo vervelend als je zegt dat iemand het laatste woord mag hebben en je toch weer wilt reageren.
quote:
Kind, je zal als PSV-user jezelf maar te kijk zetten omdat je user Litmanen bijstaat, wereld op zijn kop.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Toch heerlijk dat iemand zo pedant gaat zitten doen en zelf te dom is om te poepen.
Kut @:ggmm
Jouw bijdrage aan de topics buiten de SC zijn van ondermaats niveau. Vrijwel altijd offtopic. En als je inhaakt op de discussie, dan voeg je echt niks toe.quote:
Het kan mij ook maar matig bekoren ja, eigenlijk zijn alleen die shoot-outs leuk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kind, je zal als PSV-user jezelf maar te kijk zetten omdat je user Litmanen bijstaat, wereld op zijn kop.
Ik vind hockey niet leuk.
IJshockey daarentegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kind, je zal als PSV-user jezelf maar te kijk zetten omdat je user Litmanen bijstaat, wereld op zijn kop.
Ik vind hockey niet leuk.
Oh je doet maarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw bijdrage aan de topics buiten de SC zijn van ondermaats niveau. Vrijwel altijd offtopic. En als je inhaakt op de discussie, dan voeg je echt niks toe.
Graag hierop letten, anders moet ik ingrijpen.
Oh jawelquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
FA @:ggmm is niet gediend van het commentaar van @:lenny_leonard
Link?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:22 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu een filmpje van een Barca fan die ligt te huilen voor het stadion vanwege het vertrek van Messi
Gewoon.
Gaat wel wat verder dan Messi natuurlijk nu blijkt dat de club intern nog veel zieker is dan werd voorgehouden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee vooral heel overdreven dramatisch
Ja dat bleek na de persconferentie vooral tochquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat wel wat verder dan Messi natuurlijk nu blijkt dat de club intern nog veel zieker is dan werd voorgehouden.
De KKD begint vanavond weer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat wel wat verder dan Messi natuurlijk nu blijkt dat de club intern nog veel zieker is dan werd voorgehouden.
Kunnen jullie nu weer normaal doen trouwens anders valt er nog een afleiding voor mij weg.
Ik heb mij totaal niet ingelezen over de selectie van ADO los dat beest Verheyd terug is.quote:
Er is nog geen topic, leef je uit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb best wel zin in de JC-schaal morgen.
Ondanks dat het geen prijs is @:lenny_leonard @:caland
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog altijd geen seizoenskaart binnen trouwens.
Nee het was dit filmpjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mocht dit het filmpje zijn, is het een oud filmpje van 2020.
Wat een lul.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het was dit filmpje
Blijkbaar is dit dus een copycat!
Ik hoop dat Barcelona degradeert.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het stiekem ontzettend leuk dat het zo'n shitshow is bij Barca.
Ach, Ronald Koeman.
De liefhebber kijkt dan ook verder dan die twee clubs, het is het dagjesvolk dat die twee clubs ophemeltquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:37 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat gedweep met walgelijke clubs als Barcelona en Real Madrid nooit zo. @:el-stinho
Messi speelde bij een kutclub en gaat waarschijnlijk tekenen bij een kutclub dus het zal mij verder aan mijn anus oxideren.
Ik kan ook niet veel met dat dramatische gedoe en 'La Liga is finished'. Messi stopt over 3/4 jaar dus dit is eigenlijk een vooruitgeschoven discussie. Ik heb veel meer zin om weer een vol Sanchez-Pizjuan te zien, een Villamarin, San Mames, Osasuna's verbouwde El Sadar. Real Sociedad en Celta weer zien voetballen. De hele zwam voetvolk die zich vooral voor Barça interesseert kan ik ook niet tegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:37 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat gedweep met walgelijke clubs als Barcelona en Real Madrid nooit zo. @:el-stinho
Messi speelde bij een kutclub en gaat waarschijnlijk tekenen bij een kutclub dus het zal mij verder aan mijn anus oxideren.
Nog gepoept vandaag?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort rare berichten van jou zijn precies waarom ik jou maar een raar mannetje vind.
Beter dat dat gewoon kan op je werkquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:45 schreef Oriente het volgende:
Even probleemwijken kijken @:Zipportal
Dat soort accounts pakken elke scheet aan om weer een flutartikeltje te schrijvenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:48 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Het is allemaal wat zeg, vier toeristen die iets naar een auto schreeuwen.
Nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dat staat toch ontzettend lelijk of niet dan?
Mee eens, maar dat wil niet zeggen dat het niet klopt. Of corrigeren we nu ook al mensen als ze een lelijke zin produceren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt ouwe reus!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo vriend Scrummie. Van harte met de fantastische overwinning van gisteravond!
Ik zeg toch ook niet dat het niet klopt. Ja, het liefst wel ja. Meestal met een plaatje van een voormalig lingo presentatrice.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat wil niet zeggen dat het niet klopt. Of corrigeren we nu ook al mensen als ze een lelijke zin produceren?
Wel mooi, ik zei gisteren al dat het 2/3-0 zou worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo vriend Scrummie. Van harte met de fantastische overwinning van gisteravond!
Het is 0-3 geworden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wel mooi, ik zei gisteren al dat het 2/3-0 zou worden.
Tjonge, dat is zeker mooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Alsof ik mijn best ga doen om mooi uitgezette posts op fok te plaatsen. Ik ben allang blij als ik de juiste letters aantik met mijn dikke duimen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mention doet het nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oei, hier verdwijnen posts en worden notes uitgedeeld.
Het mod-team heeft het er maar druk mee.
@:skysheriff check deze grap
Azië is een vies werelddeel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vervang Aziaten door Chinezen + Indiërs en ik ben akkoord.
Van jou verwacht ik ook niets.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik mijn best ga doen om mooi uitgezette posts op fok plaatsen. Ik ben allang blij als ik de juiste letters aantik met mijn dikke duimen.
#team @:ggmm
Je bent een goed mens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet alleen jij, de hele mensheid niet.
@Littlerabbit heeft zijn eigen private space verdiend.quote:
Het feit dat je deze post nu al 3 keer hebt aangepast spreekt je hele statement tegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik mijn best ga doen om mooi uitgezette posts op fok te plaatsen. Ik ben allang blij als ik de juiste letters aantik met mijn dikke duimen.
#team @:ggmm
Dat doe ik alleen als ik woorden volledig oversla.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je deze post nu al 3 keer hebt aangepast spreekt je hele statement tegen
Maar toch bedankt
FB / Wat vind je gebruiksonvriendelijk/onhandig op FOK!? #2quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik woorden volledig oversla.
En dat komt godverdomme omdat nogmaals fok mijn typcursor in het gequote in het gequote bericht blijft plaatsen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo dan. @:littlerabbit kiest partij voor @:ggmm en wordt direct stevig aangepakt. Hij zal de volgende keer wel eens goed overwegen of het verstandig is om partij te kiezen voor @:ggmm .
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Wow kalm.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat komt godverdomme omdat nogmaals fok mijn typcursor in het gequote bericht blijft plaatsen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat komt godverdomme omdat nogmaals fok mijn typcursor in het gequote in het gequote bericht blijft plaatsen
Jarenlang gewerkt om als niet volledig functionerend persoon te worden gezien en het resultaat mag er wezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Littlerabbit heeft zijn eigen private space verdiend.
Dit was m'n eigen fout, maar toch een like uitgedeeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FB / Wat vind je gebruiksonvriendelijk/onhandig op FOK!? #2
Scheelt denk ik dat jij niet (vaak) racistisch bent.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ben ik ook en ik heb er veel minder.
Hoeveel dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ben ik ook en ik heb er veel minder.
Dat klopt, ik ben namelijk tegen racisme!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scheelt denk ik dat jij niet (vaak) racistisch bent.
Ik zit op 97 zie ik. Moet nog even mijn best doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had er vorige keer precies 100 toen ik keek.
Oh die heb ik nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee er zitten ook positieve notes bij!
Dan zou ik je gedrag hier op FOK! eens goed tegen het licht aanhouden en aanpassen waar nodig.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 603 notes
Maar je krijgt een systeemtechnische note als je mod wordt of mod af gaat
dus dan blijven er nog 400 over
Ik heb alleen deze week alweer allemaal leuke topics geopend! Maar ik zal mijn gedrag reflecteren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan zou ik je gedrag hier op FOK! eens goed tegen het licht aanhouden en aanpassen waar nodig.
Jij kleurt ook nooit écht buiten de lijntjes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb er al 4 jaar 70 nu. Mensen nemen mij echt niet serieus.
Raar dat de VBL-mods dit niet belonen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze week alweer allemaal leuke topics geopend! Maar ik zal mijn gedrag reflecteren.
Afgelopen 365 dagen twee notesquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 603 notes
Maar je krijgt een systeemtechnische note als je mod wordt of mod af gaat
dus dan blijven er nog 400 over
Je bent een goed mensquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Afgelopen 365 dagen twee notes.
Dit is niet waar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn laatste 2 notes heb ik gekregen voor het benoemen van racisme. FOK!goden.
Daar heb ik een TR voor gezet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg een note voor de post:
Nederlands is een ontzettend moeilijke taal en ik gok zomaar dat haar ouders niet uit de allerbeste genenpoel kwamen.
Oké dan.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet waar.
Komt ook doordat jij je laatste 2 notes nog niet kunt zien. Gedraag je eens.
Het kan nog altijd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat je daar geen positieve note voor hebt ontvangen
TR gezet voor het openbaren van notes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
Een keer in COR een note omdat ik in oktober 2020 de in COR gebande Caland vroeg wat hij van de persconferentie vond.
Een keer in april omdat ik, sta ik nu nog steeds achter, flink uithaalde naar crewlid Onlogisch.
Ik vind dit niet buitensporig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
TR gezet voor het openbaren van notes.
Waarom zou het racistisch zijn, het makkelijk kunnen aanleren van taal valt vaak samen met een hoger iq. In landen waar ze hun kinderen op het vliegtuig zetten voor een beter leven is het gemiddelde iq erg laag over het algemeen. Nouja, 1+1=3 quick mathsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het racistisch is. En ik ben tegen racisme.
Ik heb moeite om mij boos te maken op fokquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij kleurt ook nooit écht buiten de lijntjes.
Dus het was helemaal geen gok.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou het racistisch zijn, het makkelijk kunnen aanleren van taal valt vaak samen met een hoger iq. In landen waar ze hun kinderen op het vliegtuig zetten voor een beter leven is het gemiddelde iq erg laag over het algemeen. Nouja, 1+1=3 quick maths
TR geplaatst.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou het racistisch zijn, het makkelijk kunnen aanleren van taal valt vaak samen met een hoger iq. In landen waar ze hun kinderen op het vliegtuig zetten voor een beter leven is het gemiddelde iq erg laag over het algemeen. Nouja, 1+1=3 quick maths
Een leuk topic voor de JC schaal zou wel helpen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Voor wat voor soort posts krijg je positieve notes?
Nouja of de ouders van Hassan moeten toevallig artsen zijn oid maar dan hoef je doorgaans je kind niet alleen op een vliegtuig te zetten.quote:
1+1=2.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga ik vandaag mijn best voor doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een leuk topic voor de JC schaal zou wel helpen.
Ik hoorde dat ze zelfs in Friesland eindigde.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja of de ouders van Hassan moeten toevallig artsen zijn oid maar dan hoef je doorgaans je kind niet alleen op een vliegtuig te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter info.
Hockey is echt een enorme kutsport en ik verveel mij te pletter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:12 schreef Scrummie het volgende:
Het gaat hier hard tegen hard vandaag.
Je moeder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:12 schreef Scrummie het volgende:
Het gaat hier hard tegen hard vandaag.
Dat gun je niemand.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze zelfs in Friesland eindigde.
Dan zet je je kind alleen op een vliegtuig, gaat ze er nog op achteruit ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze zelfs in Friesland eindigde.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "VBL Slowchat" van 01-01-2021 t/m 06-08-2021
nr / aantal posts / gebruiker
001 3668 GGMM
002 3338 maxi-mus
003 3046 Caland
004 2530 Scrummie
005 2303 onlogisch
006 2198 Zipportal
007 2137 Coco
008 1792 Lenny_Leonard
009 1748 Muskusboktor57
010 1564 AFCNiels
011 1466 tong80
012 1431 Oriente
013 1358 fetX
014 1262 KingRoland
015 1211 Littlerabbit
016 1126 3rr0r
017 1091 aTypisch
018 1046 Wereldgozer
019 0963 Tarado
020 0740 GurneyIsBestOke
021 0630 Buitendam
022 0578 Lange_Lans
023 0386 DonRaja
024 0363 Mortaxx
025 0334 El-Stinho
026 0310 Drizzt_DoUrden
027 0299 Elan
028 0298 RamboDirk
029 0293 scrupuleus
030 0247 JR-Style-93
031 0209 Neef_Wuppie
032 0205 MC-M
033 0153 yvonne
034 0131 De_Kraam
035 0110 Paul
036 0107 Frozen-assassin
037 0098 Adames
037 0098 BehoorlijkKritisch
039 0093 Erasmus
040 0076 Tjacka
041 0065 R-woud93
042 0064 Mansjester
043 0058 Lavenderr
044 0052 Haags
045 0051 skysherrif
045 0051 Boze_Eend
047 0045 ChevyCaprice
048 0044 Karina
048 0044 Nattekat
050 0043 JojoortjeDat bijna volledig thuiswerken werpt zijn vruchten af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter info.VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |