quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 603 notes
Maar je krijgt een systeemtechnische note als je mod wordt of mod af gaat
dus dan blijven er nog 400 over
Ik heb alleen deze week alweer allemaal leuke topics geopend! Maar ik zal mijn gedrag reflecteren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan zou ik je gedrag hier op FOK! eens goed tegen het licht aanhouden en aanpassen waar nodig.
Jij kleurt ook nooit écht buiten de lijntjes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb er al 4 jaar 70 nu. Mensen nemen mij echt niet serieus.
Raar dat de VBL-mods dit niet belonen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze week alweer allemaal leuke topics geopend! Maar ik zal mijn gedrag reflecteren.
Afgelopen 365 dagen twee notesquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 603 notes
Maar je krijgt een systeemtechnische note als je mod wordt of mod af gaat
dus dan blijven er nog 400 over
Je bent een goed mensquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Afgelopen 365 dagen twee notes.
Dit is niet waar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn laatste 2 notes heb ik gekregen voor het benoemen van racisme. FOK!goden.
Daar heb ik een TR voor gezet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg een note voor de post:
Nederlands is een ontzettend moeilijke taal en ik gok zomaar dat haar ouders niet uit de allerbeste genenpoel kwamen.
Oké dan.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet waar.
Komt ook doordat jij je laatste 2 notes nog niet kunt zien. Gedraag je eens.
Het kan nog altijd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat je daar geen positieve note voor hebt ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |