TR gezet voor het openbaren van notes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
Een keer in COR een note omdat ik in oktober 2020 de in COR gebande Caland vroeg wat hij van de persconferentie vond.
Een keer in april omdat ik, sta ik nu nog steeds achter, flink uithaalde naar crewlid Onlogisch.
Ik vind dit niet buitensporig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
TR gezet voor het openbaren van notes.
Waarom zou het racistisch zijn, het makkelijk kunnen aanleren van taal valt vaak samen met een hoger iq. In landen waar ze hun kinderen op het vliegtuig zetten voor een beter leven is het gemiddelde iq erg laag over het algemeen. Nouja, 1+1=3 quick mathsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het racistisch is. En ik ben tegen racisme.
Ik heb moeite om mij boos te maken op fokquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij kleurt ook nooit écht buiten de lijntjes.
Dus het was helemaal geen gok.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou het racistisch zijn, het makkelijk kunnen aanleren van taal valt vaak samen met een hoger iq. In landen waar ze hun kinderen op het vliegtuig zetten voor een beter leven is het gemiddelde iq erg laag over het algemeen. Nouja, 1+1=3 quick maths
TR geplaatst.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou het racistisch zijn, het makkelijk kunnen aanleren van taal valt vaak samen met een hoger iq. In landen waar ze hun kinderen op het vliegtuig zetten voor een beter leven is het gemiddelde iq erg laag over het algemeen. Nouja, 1+1=3 quick maths
Een leuk topic voor de JC schaal zou wel helpen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Voor wat voor soort posts krijg je positieve notes?
Nouja of de ouders van Hassan moeten toevallig artsen zijn oid maar dan hoef je doorgaans je kind niet alleen op een vliegtuig te zetten.quote:
1+1=2.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga ik vandaag mijn best voor doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een leuk topic voor de JC schaal zou wel helpen.
Ik hoorde dat ze zelfs in Friesland eindigde.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja of de ouders van Hassan moeten toevallig artsen zijn oid maar dan hoef je doorgaans je kind niet alleen op een vliegtuig te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter info.
Hockey is echt een enorme kutsport en ik verveel mij te pletter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:12 schreef Scrummie het volgende:
Het gaat hier hard tegen hard vandaag.
Je moeder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:12 schreef Scrummie het volgende:
Het gaat hier hard tegen hard vandaag.
Dat gun je niemand.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze zelfs in Friesland eindigde.
Dan zet je je kind alleen op een vliegtuig, gaat ze er nog op achteruit ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze zelfs in Friesland eindigde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |