Ik kijk wel evenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:05 schreef Caland het volgende:
Ik ga een pokebowl halen zo @:drizz_dourden
Drizz_dourdenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:05 schreef Caland het volgende:
Ik ga een pokebowl halen zo @:drizz_dourden
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drizz_dourden
Wel pics van je pokebowl graag
Heeft hij ook trainingen die je kunt kopen ofzo? Dat is meestal toch het verdienmodel van zulke mafkezenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:12 schreef potjecreme het volgende:
Babel heeft een tip voor ons
[ twitter ]
Weet niet of hij dat ook doet. Ik zie nu wel een interview met hem bij GPEquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft hij ook trainingen die je kunt kopen ofzo? Dat is meestal toch het verdienmodel van zulke mafkezen
quote:Vanuit zijn hart wil Ryan sporters helpen om ook na hun succesvolle carrière een financieel goed leven te hebben.
Meer dan 60% van succesvolle sporters zijn namelijk 6 jaar na hun carrière terug bij af, en hebben geen geld meer. Daar gaan we samen verandering in brengen.
En overige kosten zijn niet meegenomen in zijn tiktok.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
850 euro per maand overhouden met een aankoopbedrag van 150k (lol)
En Frank de Boer, aangezien die hem maar bleef oproepen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:39 schreef Buitendam het volgende:
Babel. Die heeft nog net geen down.
Die wel!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En Frank de Boer, aangezien die hem maar bleef oproepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |