Ik kijk wel evenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:05 schreef Caland het volgende:
Ik ga een pokebowl halen zo @:drizz_dourden
Drizz_dourdenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:05 schreef Caland het volgende:
Ik ga een pokebowl halen zo @:drizz_dourden
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drizz_dourden
Wel pics van je pokebowl graag
Heeft hij ook trainingen die je kunt kopen ofzo? Dat is meestal toch het verdienmodel van zulke mafkezenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:12 schreef potjecreme het volgende:
Babel heeft een tip voor ons
[ twitter ]
Weet niet of hij dat ook doet. Ik zie nu wel een interview met hem bij GPEquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft hij ook trainingen die je kunt kopen ofzo? Dat is meestal toch het verdienmodel van zulke mafkezen
quote:Vanuit zijn hart wil Ryan sporters helpen om ook na hun succesvolle carrière een financieel goed leven te hebben.
Meer dan 60% van succesvolle sporters zijn namelijk 6 jaar na hun carrière terug bij af, en hebben geen geld meer. Daar gaan we samen verandering in brengen.
En overige kosten zijn niet meegenomen in zijn tiktok.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
850 euro per maand overhouden met een aankoopbedrag van 150k (lol)
En Frank de Boer, aangezien die hem maar bleef oproepen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:39 schreef Buitendam het volgende:
Babel. Die heeft nog net geen down.
Die wel!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En Frank de Boer, aangezien die hem maar bleef oproepen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:mortaxx @:boze_eend @:GGMM @:Caland
Hier is geen censuur genot.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:12 schreef Boze_Eend het volgende:
te krokant maar goeie bitedat heeft hij nog nooit eerder gezegd
zou dit gewoon goedkope truc zijn om van kijkers nieuwe airfryer te kijken?quote:
Expres vreten op de grond gooien zodat die buurtkat weer komt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zou dit gewoon goedkope truc zijn om van kijkers nieuwe airfryer te kijken?
kan niet wachten tot iemand hem er eentje geeft
Op Eurosport heb je nu de 50km snelwandelen met mannen die met een hupje de toiletten inschieten en meer.quote:
Bradgegodquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Expres vreten op de grond gooien zodat die buurtkat weer komt.
Schrale reet. Maar heb m'n zeepje terug.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo user tong. Hoe was het in de gevangenis?
Hoe oud denk je trouwens dat deze vrouw ondertussen is?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schrale reet. Maar heb m'n zeepje terug.

Ik begrijp hier niks van.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe oud denk je trouwens dat deze vrouw ondertussen is?
[ afbeelding ]
Elk jaar zelfde headersFOKKED
Ik lees het nu ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Eurosport heb je nu de 50km snelwandelen met mannen die met een hupje de toiletten inschieten en meer.
Baanwielrennen is zo verwarrend niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |