Jij wil mensen geen tweede kans geven in hun leven?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:49 schreef onlogisch het volgende:
Jammer. De ban van @:tong80 duurde maar een dag
Ik ben weer in een erg vermoeiende discussie beland.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM gaat zo weer zijn 12:00:00 act uitvoeren.
Nu wel!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik wel vast een glas melk inschenken?
Waar?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben weer in een erg vermoeiende discussie beland.
Tel tot tien Tong. Laat je niet uitdagen door iemand die door iedereen al wordt uitgelachen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:49 schreef onlogisch het volgende:
Jammer. De ban van @:tong80 duurde maar een dag
Eetze. Ik ga maar even wat halen bij de bakker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:02 schreef Oriente het volgende:
Melk is goed voor elk! Smakelijk heren, ik ga zo een bakkie 500 gram kwark klappen
Nou ja als je je door iemand niet uit moet lachen is het onlogisch wel inderdaad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tel tot tien Tong. Laat je niet uitdagen door iemand die door iedereen al wordt uitgelachen.
Lekker maat. Wat wordt het?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Eetze. Ik ga maar even wat halen bij de bakker.
Als kannibaal zou ik Onlogisch verpulveren. Tevens afkluiven.quote:
Dan was je wel even bezig geweest, Onlogisch is smerig dik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als kannibaal zou ik Onlogisch verpulveren. Tevens afkluiven.
ververlendequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
Ah, de altijd ververlende Herman is weer losgelaten.
Erg jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |