Is een vaccinatie niet goed genoeg voor die tyfusbelgen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
Maar het is in Belgie, dus ik moet zaterdag nog een reistest halen ook.
Teringhugo.
Ik ben volgende week donderdag pas twee weken geleden gevaccineerd.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is een vaccinatie niet goed genoeg voor die tyfusbelgen?
@capuchon_jongen
Had dan eerder een afspraak gemaakt. Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers dit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben volgende week donderdag pas twee weken geleden gevaccineerd.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan je nu naar voren halen he.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:58 schreef GGMM het volgende:
Ik moet op 31-08 voor m'n tweede
Dus dan weten jullie dat
Wat een kutzin is dit trouwens, man man man.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet iedereen is moddervet en een risicogroepquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had dan eerder een afspraak gemaakt. Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers dit.
Ik ben blij dat je het zelf inziet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een kutzin is dit trouwens, man man man.
Jij denkt dat iemand die boven een snackbar woont niet deze kwalificaties heeft?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen is moddervet en een risicogroep
@GGMM is gewoon een lakse hond maar ik denk dat @Caland wel vrij vlot heeft gehandeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand die boven een snackbar woont niet deze kwalificaties heeft?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan je nu naar voren halen he.
Dan kan je misschien eerder het stadion in zonder testbewijs (HAHAHAHAHAHA)
#stemzewegquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kreeg deze week een herinnering terwijl ik al een prik heb gehad. Hugo kan NIETS.
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Val jij niet ergens in een risicogroep?
Oh. Nou, fijn dat je zaterdag je tweede krijgt dan.quote:
Soms.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat voor het eerst in je leven?
Wat een kut vaccin je had beter Pfizer kunnen kiezen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Volgende week het tweede shot Moderna hiero.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Nou, fijn dat je zaterdag je tweede krijgt dan.
En ook fijn dat je niet allergisch bent voor het vaccin.
Gezondheid.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]mja, de eerste keer liep ik nog even naar de aanwezige arts om te vragen of mensen met coeliakie zo'n spuit konden krijgen zonder ziek te worden. Blijkt dus (uiteraard) niet zo te zijn.
Wie is Coeliakie en waar heeft hij ooit gespeeld?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]mja, de eerste keer liep ik nog even naar de aanwezige arts om te vragen of mensen met coeliakie zo'n spuit konden krijgen zonder ziek te worden. Blijkt dus (uiteraard) niet zo te zijn.
hij zit in de afgeschreven groepquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Val jij niet ergens in een risicogroep?
Gluten ditdat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie is Coeliakie en waar heeft hij ooit gespeeld?
100% afgekeurd iddquote:
Alleen het duurste is goed genoeg voor mij.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een kut vaccin je had beter Pfizer kunnen kiezen.
Tja ach, ik had geen haast.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom toch wel heel vreemd dat je zo laat aan de beurt bent
Laten we het even aan Scrummie vragenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een kut vaccin je had beter Pfizer kunnen kiezen.
Hier ook Moderna gehad maat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Volgende week het tweede shot Moderna hiero.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier ook Moderna gehad maat.
Mokerziek geworden van mijn 2e. En normaal ben ik niet zo'n mietje.
Kotsen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.
• Hoofdpijn
• Spierpijn
• Koorts
Terwijl die eerste een walk in the park was. Alleen een beetje een beurs gevoel in de arm de eerste dagen. Maar die 2e viel echt tegen.
Ik moet gewoon werken voor mijn kankergeldquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:18 schreef onlogisch het volgende:
Moest je niet naar Zwitserland trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |