Het is 0-3 geworden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wel mooi, ik zei gisteren al dat het 2/3-0 zou worden.
Tjonge, dat is zeker mooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Alsof ik mijn best ga doen om mooi uitgezette posts op fok te plaatsen. Ik ben allang blij als ik de juiste letters aantik met mijn dikke duimen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dat staat toch ontzettend lelijk of niet dan?
Je mention doet het nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oei, hier verdwijnen posts en worden notes uitgedeeld.
Het mod-team heeft het er maar druk mee.
@:skysheriff check deze grap
Azië is een vies werelddeel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vervang Aziaten door Chinezen + Indiërs en ik ben akkoord.
Van jou verwacht ik ook niets.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik mijn best ga doen om mooi uitgezette posts op fok plaatsen. Ik ben allang blij als ik de juiste letters aantik met mijn dikke duimen.
#team @:ggmm
Je bent een goed mens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet alleen jij, de hele mensheid niet.
@Littlerabbit heeft zijn eigen private space verdiend.quote:
Het feit dat je deze post nu al 3 keer hebt aangepast spreekt je hele statement tegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik mijn best ga doen om mooi uitgezette posts op fok te plaatsen. Ik ben allang blij als ik de juiste letters aantik met mijn dikke duimen.
#team @:ggmm
Dat doe ik alleen als ik woorden volledig oversla.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je deze post nu al 3 keer hebt aangepast spreekt je hele statement tegen
Maar toch bedankt
FB / Wat vind je gebruiksonvriendelijk/onhandig op FOK!? #2quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik woorden volledig oversla.
En dat komt godverdomme omdat nogmaals fok mijn typcursor in het gequote in het gequote bericht blijft plaatsen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo dan. @:littlerabbit kiest partij voor @:ggmm en wordt direct stevig aangepakt. Hij zal de volgende keer wel eens goed overwegen of het verstandig is om partij te kiezen voor @:ggmm .
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Wow kalm.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat komt godverdomme omdat nogmaals fok mijn typcursor in het gequote bericht blijft plaatsen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat komt godverdomme omdat nogmaals fok mijn typcursor in het gequote in het gequote bericht blijft plaatsen
Jarenlang gewerkt om als niet volledig functionerend persoon te worden gezien en het resultaat mag er wezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Littlerabbit heeft zijn eigen private space verdiend.
Dit was m'n eigen fout, maar toch een like uitgedeeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FB / Wat vind je gebruiksonvriendelijk/onhandig op FOK!? #2
Scheelt denk ik dat jij niet (vaak) racistisch bent.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ben ik ook en ik heb er veel minder.
Hoeveel dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ben ik ook en ik heb er veel minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |