Het is 0-3 geworden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wel mooi, ik zei gisteren al dat het 2/3-0 zou worden.
Tjonge, dat is zeker mooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Alsof ik mijn best ga doen om mooi uitgezette posts op fok te plaatsen. Ik ben allang blij als ik de juiste letters aantik met mijn dikke duimen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dat staat toch ontzettend lelijk of niet dan?
Je mention doet het nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oei, hier verdwijnen posts en worden notes uitgedeeld.
Het mod-team heeft het er maar druk mee.
@:skysheriff check deze grap
Azië is een vies werelddeel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vervang Aziaten door Chinezen + Indiërs en ik ben akkoord.
Van jou verwacht ik ook niets.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik mijn best ga doen om mooi uitgezette posts op fok plaatsen. Ik ben allang blij als ik de juiste letters aantik met mijn dikke duimen.
#team @:ggmm
Je bent een goed mens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet alleen jij, de hele mensheid niet.
@Littlerabbit heeft zijn eigen private space verdiend.quote:
Het feit dat je deze post nu al 3 keer hebt aangepast spreekt je hele statement tegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik mijn best ga doen om mooi uitgezette posts op fok te plaatsen. Ik ben allang blij als ik de juiste letters aantik met mijn dikke duimen.
#team @:ggmm
Dat doe ik alleen als ik woorden volledig oversla.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je deze post nu al 3 keer hebt aangepast spreekt je hele statement tegen
Maar toch bedankt
FB / Wat vind je gebruiksonvriendelijk/onhandig op FOK!? #2quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik woorden volledig oversla.
En dat komt godverdomme omdat nogmaals fok mijn typcursor in het gequote in het gequote bericht blijft plaatsen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo dan. @:littlerabbit kiest partij voor @:ggmm en wordt direct stevig aangepakt. Hij zal de volgende keer wel eens goed overwegen of het verstandig is om partij te kiezen voor @:ggmm .
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Wow kalm.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat komt godverdomme omdat nogmaals fok mijn typcursor in het gequote bericht blijft plaatsen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat komt godverdomme omdat nogmaals fok mijn typcursor in het gequote in het gequote bericht blijft plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |