ververlendequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
Ah, de altijd ververlende Herman is weer losgelaten.
Erg jammer.
Jawel, vooral vrij onverwacht. Maar die Zwitsers waren ook wel erg naief hoor.quote:
Irriterend dit soort spelfouten idd.quote:
Lekker de sluizen openzetten genot, kregen er tegen jonge jongens ook al 4 tegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, vooral vrij onverwacht. Maar die Zwitsers waren ook wel erg naief hoor.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou ja als je je door iemand niet uit moet lachen is het onlogisch wel inderdaad.
Hierdoor ben ik de grootste Seth Gatema fan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:06 schreef Caland het volgende:
Verbrande Herman > alcoholistische Herman
Jezus had dan ook een co-redacteur.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Zo vervelend als je zegt dat iemand het laatste woord mag hebben en je toch weer wilt reageren.
Zit je weer te choken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Zo vervelend als je zegt dat iemand het laatste woord mag hebben en je toch weer wilt reageren.
quote:
Kind, je zal als PSV-user jezelf maar te kijk zetten omdat je user Litmanen bijstaat, wereld op zijn kop.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Toch heerlijk dat iemand zo pedant gaat zitten doen en zelf te dom is om te poepen.
Kut @:ggmm
Jouw bijdrage aan de topics buiten de SC zijn van ondermaats niveau. Vrijwel altijd offtopic. En als je inhaakt op de discussie, dan voeg je echt niks toe.quote:
Het kan mij ook maar matig bekoren ja, eigenlijk zijn alleen die shoot-outs leuk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kind, je zal als PSV-user jezelf maar te kijk zetten omdat je user Litmanen bijstaat, wereld op zijn kop.
Ik vind hockey niet leuk.
IJshockey daarentegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kind, je zal als PSV-user jezelf maar te kijk zetten omdat je user Litmanen bijstaat, wereld op zijn kop.
Ik vind hockey niet leuk.
Oh je doet maarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw bijdrage aan de topics buiten de SC zijn van ondermaats niveau. Vrijwel altijd offtopic. En als je inhaakt op de discussie, dan voeg je echt niks toe.
Graag hierop letten, anders moet ik ingrijpen.
Oh jawelquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
FA @:ggmm is niet gediend van het commentaar van @:lenny_leonard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |