Er is nog geen topic, leef je uit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb best wel zin in de JC-schaal morgen.
Ondanks dat het geen prijs is @:lenny_leonard @:caland
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog altijd geen seizoenskaart binnen trouwens.
Nee het was dit filmpjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mocht dit het filmpje zijn, is het een oud filmpje van 2020.
Wat een lul.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het was dit filmpje
Blijkbaar is dit dus een copycat!
Ik hoop dat Barcelona degradeert.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het stiekem ontzettend leuk dat het zo'n shitshow is bij Barca.
Ach, Ronald Koeman.
De liefhebber kijkt dan ook verder dan die twee clubs, het is het dagjesvolk dat die twee clubs ophemeltquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:37 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat gedweep met walgelijke clubs als Barcelona en Real Madrid nooit zo. @:el-stinho
Messi speelde bij een kutclub en gaat waarschijnlijk tekenen bij een kutclub dus het zal mij verder aan mijn anus oxideren.
Ik kan ook niet veel met dat dramatische gedoe en 'La Liga is finished'. Messi stopt over 3/4 jaar dus dit is eigenlijk een vooruitgeschoven discussie. Ik heb veel meer zin om weer een vol Sanchez-Pizjuan te zien, een Villamarin, San Mames, Osasuna's verbouwde El Sadar. Real Sociedad en Celta weer zien voetballen. De hele zwam voetvolk die zich vooral voor Barça interesseert kan ik ook niet tegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:37 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat gedweep met walgelijke clubs als Barcelona en Real Madrid nooit zo. @:el-stinho
Messi speelde bij een kutclub en gaat waarschijnlijk tekenen bij een kutclub dus het zal mij verder aan mijn anus oxideren.
Nog gepoept vandaag?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort rare berichten van jou zijn precies waarom ik jou maar een raar mannetje vind.
Beter dat dat gewoon kan op je werkquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:45 schreef Oriente het volgende:
Even probleemwijken kijken @:Zipportal
Dat soort accounts pakken elke scheet aan om weer een flutartikeltje te schrijvenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:48 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Het is allemaal wat zeg, vier toeristen die iets naar een auto schreeuwen.
Nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dat staat toch ontzettend lelijk of niet dan?
Mee eens, maar dat wil niet zeggen dat het niet klopt. Of corrigeren we nu ook al mensen als ze een lelijke zin produceren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dat staat toch ontzettend lelijk of niet dan?
Bedankt ouwe reus!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo vriend Scrummie. Van harte met de fantastische overwinning van gisteravond!
Ik zeg toch ook niet dat het niet klopt. Ja, het liefst wel ja. Meestal met een plaatje van een voormalig lingo presentatrice.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat wil niet zeggen dat het niet klopt. Of corrigeren we nu ook al mensen als ze een lelijke zin produceren?
Wel mooi, ik zei gisteren al dat het 2/3-0 zou worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo vriend Scrummie. Van harte met de fantastische overwinning van gisteravond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |