abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200412531
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200413968
Vandaag weer een onmogelijke dag om kcal te tellen. Maar ik hou gewoon teveel van eten delen zodat ik meer verschillende dingen kan eten. :')

Late O: Helft van een hard zoet broodje met kaneel en krenten
T: Negerzoen maar dan met speculoos en melk chocolade
L1: Halve watermeloensalade met feta
L2: Halve vegan bowl met kimchi, courgette, wortel, zeewier, paddenstoel en een beetje rijst
T: Bakje met twee bolletjes ijs gedeeld
D: Halve wrap, halve salade en een mini platbroodje

En 22.000 stappen. *O*
pi_200414048
En morgen naar La Cubanita. :') Een van de vriendinnen is een onmogelijke eter, dus we eindigen daar bijna altijd. Ben er nu wel een beetje klaar mee eigenlijk. Als vegetariër kun je er eigenlijk al niet zoveel, laat staan als je eigenlijk ook nog wat gezonder zou willen eten.
  zaterdag 17 juli 2021 @ 21:38:17 #4
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200414375
Oops had ik het topic dichtgegooid?

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:21 schreef Myraela het volgende:
En morgen naar La Cubanita. :') Een van de vriendinnen is een onmogelijke eter, dus we eindigen daar bijna altijd. Ben er nu wel een beetje klaar mee eigenlijk. Als vegetariër kun je er eigenlijk al niet zoveel, laat staan als je eigenlijk ook nog wat gezonder zou willen eten.
Have fun morgen. Kan me wel voorstellen dat je er klaar mee bent ja. Is niet super veel keus.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_200417502
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:21 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het eten daar wel lekker, maar ik kom er misschien 1 keer per jaar. Dus de gebrek aan variatie vind ik niet zo’n probleem.
ROBODEMONS..................|:(
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 00:37:49 #6
5428 crew  miss_sly
pi_200417596
Eet-technisch was het een aardige dag, maar ik heb ook twee (grote) glazen rosé gedronken. Ik heb echter door in de tuin te werken en nog een stuk te fietsen na het eten toch flink kcal verband: bijna 3.000 volgens mijn Garmin.

Lijstje was:
O: volkoren cracker en gekookt ei
T: skyr met aardbeien
L: volkoren boterham met oude kaas en volkoren boterham met pindakaas
D: bbq met hamburger op een broodje, salade, paprika, komkommer, paar stukjes brood, kipspies en twee glazen rosé.

Morgen ga ik nog een aardige dag proberen te doen. Daarna gaan ze drie dagen naar de Efteling. Dat worden geen gezonde dagen qua eten, maar wel dagen met heel veel beweging :D

Donderdag en vrijdag worden weer twee rare dagen met ziekenhuisafspraken met mijn moeder, dus al met al zal ik qua eten geen geweldige week hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200419665
quote:
14s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben 40 kilo afgevallen en heb een gezond gewicht. Dus bedankt voor je mening.
Het lijkt me echt verrekte lastig om dan nu ‘normaal’ te gaan doen. Want afvallen is je fantastisch gelukt, maar wat nu? Daar zou ik echt mee worstelen
pi_200419797
Do not feed the trolls, they'll get fat :+

O: Broodje pindakaas
L: Kwark met banaan en mandarijn + 2 roggebrood kaas/houmous
T: Snackkomkommertjes
D: Tomatencrèmesoep met zelfgemaakte bruchetta
  zondag 18 juli 2021 @ 10:28:35 #9
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200419949
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:08 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Het lijkt me echt verrekte lastig om dan nu ‘normaal’ te gaan doen. Want afvallen is je fantastisch gelukt, maar wat nu? Daar zou ik echt mee worstelen
Ik ben Myraela niet :P, maar ik heb heel veel aan kcal in/uit en verder yolo.
Dan kan ik wel opmerkingen krijgen over 'lijstjes van niets' want veel suikers en ik zou veel meer volume kunnen eten.
Nou als ik dat zou willen, dan zou ik het wel doen.

Het is en blijft gewoon lastig en we zullen hier allemaal haatliefde met eten blijven houden.
Ik denk dat als je dat kan omarmen, niet te veel naar andere luisteren en lekker eten (binnen de kcal :{w :P ) waar je zin in hebt dan komt het allemaal goed.
pi_200420157
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal hoor, ik wil nog iets meer kwijt.

Ik denk dat ik zelf vooral altijd m'n gewicht in gaten moet blijven houden. Niet stoppen met wegen en denken dat ik het wel doorheb als ik weer de verkeerde kant op ga. Want dat heb ik eigenlijk altijd te laat door.

Voor de rest probeer ik eigenlijk nu al gewoon zo te eten als ik zou kunnen blijven eten. Dus ik mag alles van mezelf, maar met mate.
pi_200420168
Wow... mijn moeder is eindelijk lief en begripvol over mijn gewicht. Even openhartig geweest (ben ik eerlijk gezegd niet zo vaak) erover. En ze gaat er nu rekening meehouden (dus kwark, geen snoep, wel lekker fruit). En de hele tijd zeuren erover doet ze ook niet meer. Echt fijn.

En gisteren zijn we samen uiteten geweest (in het restaurant hadden we het erover _O- ) en dat was heel fijn en gezellig. Ik weeg me even een paar dagen niet en ik verwacht dat het dan vanzelf goed komt. Relatief gezond gegeten. Had ik ook met de diëtiste besproken. Ik ga twee, hooguit drie keer per jaar uiteten. En de enige "regels" die ze had bij zo weinig is geniet van wat je eet, eet bewust en vol = vol. Dat ging prima :) Wel een paar gefrituurde dingen gehad (we aten een soort Chinese "tapas". Allemaal kleine hapjes die je kon bestellen), en dat was heerlijk en leuk. Echt genoten
  zondag 18 juli 2021 @ 10:50:56 #12
221912 minilot
Nancy boy
pi_200420234
quote:
14s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben 40 kilo afgevallen en heb een gezond gewicht. Dus bedankt voor je mening.
:D O+
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 18 juli 2021 @ 10:51:49 #13
221912 minilot
Nancy boy
pi_200420257
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wow... mijn moeder is eindelijk lief en begripvol over mijn gewicht. Even openhartig geweest (ben ik eerlijk gezegd niet zo vaak) erover. En ze gaat er nu rekening meehouden (dus kwark, geen snoep, wel lekker fruit). En de hele tijd zeuren erover doet ze ook niet meer. Echt fijn.

En gisteren zijn we samen uiteten geweest (in het restaurant hadden we het erover _O- ) en dat was heel fijn en gezellig. Ik weeg me even een paar dagen niet en ik verwacht dat het dan vanzelf goed komt. Relatief gezond gegeten. Had ik ook met de diëtiste besproken. Ik ga twee, hooguit drie keer per jaar uiteten. En de enige "regels" die ze had bij zo weinig is geniet van wat je eet, eet bewust en vol = vol. Dat ging prima :) Wel een paar gefrituurde dingen gehad (we aten een soort Chinese "tapas". Allemaal kleine hapjes die je kon bestellen), en dat was heerlijk en leuk. Echt genoten
Dat klinkt allemaal goed zeg! Fijn zo :) (Enneh, die Chinese 'tapas' zal dim sum geweest zijn)
pi_200420270
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal goed zeg! Fijn zo :) (Enneh, die Chinese 'tapas' zal dim sum geweest zijn)
Ja! Zou best kunnen. Ik weet alleen dat je met een tablet hapjes besteld en daarvan geniet ;)
  zondag 18 juli 2021 @ 11:02:03 #15
221912 minilot
Nancy boy
pi_200420427
Nou, het is zomervakantie! Eens zien wat dat doet met mijn knetterstabiele gewicht.. :)

Voor de statistieken: ik tel niet heel strikt kcals, want OMAD en het kost niet zoveel moeite om met maar één maaltijd per dag binnen een min of meer acceptabele inname te blijven :)

Lijst!
O: Zwarte koffie
B: 10km naar Biesbosch fietsen, daar zwemmen en chillen, 10km terugfietsen. Mogelijk een ijsje want zomer.
D: Restjes van thuislunch met mijn moeder en haar vriend van gisteren: verschillende soorten broodjes met divers kaas- en vleesbeleg, rauwkost van tomaat, komkommer en rode ui. Toe aardbeien en frambozen
B: Beetje vliegeren op een veldje

Verder heb ik me.. -slik-.. aangemeld.. bij een.. -slik- plaatselijke sportschool voor.. -slik- een paar keer -kuch- krachttraining met begeleiding :X Het is niet om strak in mijn vel te komen (want dat boeit me echt niet) of zelfs maar om af te vallen, maar sterker worden en vooral sterker worden ter ondersteuning van het hardlopen begin ik toch wel erg belangrijk te vinden en oefeningen thuis lukt me gewoon echt niet qua handige plek ervoor vinden, niet gestoord worden door de rondlopende peuter, het niet hebben van de juiste spullen, etcetera. Dus toch maar naar de :X sportschool :X ondanks ingebakken weerstand :')
pi_200420492
Go @Myraela :7

CotS, goed bezig ^O^

Hierboven ergens, 3000 kcal met tuinieren en fietsen, dat zou ik toch wel met een heel flinke korrel zout pakken en niet erbij gaan eten :P

Mijn lijf vindt mijn huidige gewicht wel prima geloof ik, dus daar blijf ik dan maar wat bij. Mag wel iets bij, maar liever niet eraf. En met leren skaten dus af en toe wat extra eten.
pi_200420527
Oh en ik miste een post van mini, go you! Dat kan best leuk zijn, als je die vooruitgang gaat merken daar. En da's lekker meetbaar ook met die gewichten.
  zondag 18 juli 2021 @ 11:16:56 #18
221912 minilot
Nancy boy
pi_200420602
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:07 schreef Holyme het volgende:

Hierboven ergens, 3000 kcal met tuinieren en fietsen, dat zou ik toch wel met een heel flinke korrel zout pakken
Dit ja! :D
pi_200420629
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:02 schreef minilot het volgende:
Nou, het is zomervakantie! Eens zien wat dat doet met mijn knetterstabiele gewicht.. :)

Voor de statistieken: ik tel niet heel strikt kcals, want OMAD en het kost niet zoveel moeite om met maar één maaltijd per dag binnen een min of meer acceptabele inname te blijven :)

Lijst!
O: Zwarte koffie
B: 10km naar Biesbosch fietsen, daar zwemmen en chillen, 10km terugfietsen. Mogelijk een ijsje want zomer.
D: Restjes van thuislunch met mijn moeder en haar vriend van gisteren: verschillende soorten broodjes met divers kaas- en vleesbeleg, rauwkost van tomaat, komkommer en rode ui. Toe aardbeien en frambozen
B: Beetje vliegeren op een veldje

Verder heb ik me.. -slik-.. aangemeld.. bij een.. -slik- plaatselijke sportschool voor.. -slik- een paar keer -kuch- krachttraining met begeleiding :X Het is niet om strak in mijn vel te komen (want dat boeit me echt niet) of zelfs maar om af te vallen, maar sterker worden en vooral sterker worden ter ondersteuning van het hardlopen begin ik toch wel erg belangrijk te vinden en oefeningen thuis lukt me gewoon echt niet qua handige plek ervoor vinden, niet gestoord worden door de rondlopende peuter, het niet hebben van de juiste spullen, etcetera. Dus toch maar naar de :X sportschool :X ondanks ingebakken weerstand :')
Vanwaar die :X ? Het is toch heel erg goed van je! Mag je echt wel trots op zijn :*
  zondag 18 juli 2021 @ 11:21:54 #20
221912 minilot
Nancy boy
pi_200420667
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Vanwaar die :X ? Het is toch heel erg goed van je! Mag je echt wel trots op zijn :*
Gewoon omdat het me stomvervelend lijkt en ik tot dusver niet echt match met de sfeer van de doorsnee sportschool ;) Maar misschien valt het mee!

En trots, neuh.. ik heb al een prima conditie dankzij het hardlopen, die krachttraining is ter ondersteuning daarvan en daar schiet verder niets of niemand wat mee op behalve hopelijk mijn eigen prestatie als ik aan het hollen ben en dat vind ik persoonlijk niks om trots op te wezen ;) Het rennen is puur hobbymatig - ik vind het serieus leuk om te doen :)
pi_200420744
Ik lees hier fijne eerlijke verhalen, en ieder pakt het op z’n eigen manier aan, ik ben echt blij met deze topicreeks, het geeft me echt wat houvast (en gezelligheid)
pi_200420776
Ik was 78,5 vanmorgen, al een aantal weken niet meer gezien O+
pi_200420824
Ik herken die weerstand tegen een sportschool, ik mocht ooit een paar maanden gratis zo’n luxe sportschool testen, nou ik heb 1 tennisles gehad waar ik mijn lijf zowat mee gesloopt heb, ik kon dagen nauwelijks meer voor mezelf zorgen. Toen nog een introductie met zo’n trainer toen viel ik bijna flauw na een minuut crosstrainer. Daarna had ik bedacht om van de 2 tot 3 keer per week dat ik er een een kwartier rustig ging zwemmen met erna sauna er minimaal 1 te starten met tien minuten loopband, maar ook dat vond ik zo vreselijk dat ik het bij zwemmen en sauna heb gehouden. Lesje pilates (het leek me meer aerobics, met z’n allen van die huppelpasjes en op van die stepbankjes stappen en ik die steevast de verkeerde kant op ging) was het ook niet. Misschien dat ik ooit nog eens een roeitrainer voor thuis aanschaf, heel misschien, maar in een sportschool gaan je mij nooit meer aantreffen.
pi_200420826
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:31 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik was 78,5 vanmorgen, al een aantal weken niet meer gezien O+
Hoera
pi_200421002
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:37 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Hoera
Hopelijk kan ik dit vasthouden. De 30e gaat m'n zoon tweeënhalf week op vakantie, in die periode vind ik het altijd belachelijk moeilijk om fatsoenlijk te eten.. :@
pi_200421042
Ik zie net in m'n ''weight app'' (die ik al heeeel lang niet meer bijhoud _O- ) dat ik vorige vakantie -0,2kg ben doorgekomen, dus ik kan het heus nog eens :D
pi_200421079
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Gewoon omdat het me stomvervelend lijkt en ik tot dusver niet echt match met de sfeer van de doorsnee sportschool ;) Maar misschien valt het mee!

En trots, neuh.. ik heb al een prima conditie dankzij het hardlopen, die krachttraining is ter ondersteuning daarvan en daar schiet verder niets of niemand wat mee op behalve hopelijk mijn eigen prestatie als ik aan het hollen ben en dat vind ik persoonlijk niks om trots op te wezen ;) Het rennen is puur hobbymatig - ik vind het serieus leuk om te doen :)
Sorry :@ verkeerd begrepen :@
pi_200421083
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lees hier fijne eerlijke verhalen, en ieder pakt het op z’n eigen manier aan, ik ben echt blij met deze topicreeks, het geeft me echt wat houvast (en gezelligheid)
Hier ben ik het helemaal mee eens, ook een heel prettige, veilige en accepterende sfeer
  zondag 18 juli 2021 @ 12:18:41 #29
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200421243
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:58 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Hopelijk kan ik dit vasthouden. De 30e gaat m'n zoon tweeënhalf week op vakantie, in die periode vind ik het altijd belachelijk moeilijk om fatsoenlijk te eten.. :@
Kom je dan een keer pannenkoeken eten? ( Ja i know niet echt gezond eten _O- _O- )
pi_200421268
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:18 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Kom je dan een keer pannenkoeken eten? ( Ja i know niet echt gezond eten _O- _O- )
Jazeker, dat stond wel op de planning! O+
  zondag 18 juli 2021 @ 12:20:22 #31
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200421271
Lijstje vandaag:

Net 2 babybels op _O-

L: Coleslaw
T: Banaan met pindakaas
D: Watermeloensalade :9 :9
T: Bakje kwark
En gister bakje chips niet gehad dus die mag ik vanavond.
  zondag 18 juli 2021 @ 12:20:37 #32
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200421274
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:20 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Jazeker, dat stond wel op de planning! O+
Leuk! O+
pi_200421383
Mijn haar is lang. Mijn haar is lang omdat ik kapper zonde geld vind. Nu eet ik beter, zorg beter voor mezelf, dus heb besloten dat ik weer kort haar ga nemen. Dinsdag mijn krullen weg laten snoeien O+
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 12:58:51 #34
5428 crew  miss_sly
pi_200421741
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:07 schreef Holyme het volgende:
Go @:Myraela :7

CotS, goed bezig ^O^

Hierboven ergens, 3000 kcal met tuinieren en fietsen, dat zou ik toch wel met een heel flinke korrel zout pakken en niet erbij gaan eten :P

Mijn lijf vindt mijn huidige gewicht wel prima geloof ik, dus daar blijf ik dan maar wat bij. Mag wel iets bij, maar liever niet eraf. En met leren skaten dus af en toe wat extra eten.
3.000 kcal eten op een dag lijkt me sowieso niet echt een heel goed idee. Ik denk dat zo’n tracker zeker niet heel precies is, maar ik denk ook niet dat ik maar de helft verbruikt heb. Daarnaast heb je tuinieren en fietsen in verschillende gradaties, dus ik denk dat je op basis van die woorden niet echt kunt weten wat er aan beweging is geweest :)

Trouwens, dat is dus het totaalverbruik aan kcal gedurende de dag, niet alleen met die twee activiteiten :’)

[ Bericht 3% gewijzigd door miss_sly op 18-07-2021 14:40:26 ]
pi_200423752
Ik heb door een blessure en daarna operatie 2 maanden niet mogen/kunnen sporten. Morgen weer voor het eerst rustig aan naar de sportschool en ik heb er zo'n zin in. Ik vind de sportschool juist heerlijk. Maar mij moet je dan weer niet lastig vallen met hardlopen ofzo :P
  zondag 18 juli 2021 @ 17:03:34 #36
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200425901
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 15:38 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb door een blessure en daarna operatie 2 maanden niet mogen/kunnen sporten. Morgen weer voor het eerst rustig aan naar de sportschool en ik heb er zo'n zin in. Ik vind de sportschool juist heerlijk. Maar mij moet je dan weer niet lastig vallen met hardlopen ofzo :P
Succes morgen!

Ik ben net terug van een uurtje doelloos fietsen. O+
pi_200429071
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 15:38 schreef Pinuts het volgende:
Zo herkenbaar. Hardlopen vind ik ook niks. In het verleden wel geprobeerd. De sportschool vind ik veel leuker vanwege de variatie.
pi_200429538
Ik kan dankzij IJsdraakje heul stoer zeggen dat ik aan LISS trainingen doe 8-)
pi_200430025
@Declan-Harp gaat lekker! *O*
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Focus je op de eye candy, it helps :7

quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

3.000 kcal eten op een dag lijkt me sowieso niet echt een heel goed idee. Ik denk dat zo’n tracker zeker niet heel precies is, maar ik denk ook niet dat ik maar de helft verbruikt heb. Daarnaast heb je tuinieren en fietsen in verschillende gradaties, dus ik denk dat je op basis van die woorden niet echt kunt weten wat er aan beweging is geweest :)

Trouwens, dat is dus het totaalverbruik aan kcal gedurende de dag, niet alleen met die twee activiteiten :’)
Uiteraard weet ik weinig aan de hand van die woorden, zo was het niet bedoeld :) Maar trackers zitten er vaak nogal naast, en je zal de eerste niet zijn die zo telt, da's idd minder handig :P In het verleden zelf ook nog wel eens ingetrapt, teveel bij-eten. Ik tel voor een uur flink doortrappen zo'n 400 kcal, elektrisch een heel stuk minder.
  zondag 18 juli 2021 @ 20:25:30 #40
344469 Amsel
zonder t
pi_200430224
Ugh de sportschool, daar voel ik me vooral heel onzeker omdat iedereen lijkt te weten waar hij/zij mee bezig is behalve ik.

Ik zit dus nu heel decadent bij een private gym. Er zijn tegelijkertijd met mij max 4 anderen ofzo bezig, en die zijn druk met hun eigen trainer en kijken niet naar mij. Er wordt voor me bedacht wat ik moet doen, er wordt supergoed gekeken of ik de oefeningen wel goed uitvoer, en ik word aangemoedigd als ik bijna niet meer kan en wil stoppen. Tot nu toe werkt het voor me :)
pi_200430386
Als ik iets heb geleerd is dat bijna iedereen in de sportschool (en dan vooral de mensen die er uit zien alsof ze weten wat ze doen) echt softe schatjes zijn :P
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 22:05:32 #42
5428 crew  miss_sly
pi_200432369
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:13 schreef Holyme het volgende:
@:Declan-harp gaat lekker! *O*
[..]

Focus je op de eye candy, it helps :7
[..]

Uiteraard weet ik weinig aan de hand van die woorden, zo was het niet bedoeld :) Maar trackers zitten er vaak nogal naast, en je zal de eerste niet zijn die zo telt, da's idd minder handig :P In het verleden zelf ook nog wel eens ingetrapt, teveel bij-eten. Ik tel voor een uur flink doortrappen zo'n 400 kcal, elektrisch een heel stuk minder.
Ach, ik vertrouw mijn tracker redelijk. Ik draag er al een jaar of vijf 24/7 een, waarvan de laatste drie jaar dezelfde. Als ik de hele dag amper iets heb gedaan, behalve aan mijn bureau gezeten en thuisgewerkt, zit hij rond de 1.650 kcal. Als ik ook wat dingen doe, boodschappen, wat huishouden, trappen lopen, zit hij rond de 2.000. Dus een dag enkele uren onkruid eruit trekken, sjouwen met spullen in de tuin en een uur fietsen en daarin 17 km afleggen kan dan volgens mij best kloppen. Het zal misschien iets minder zijn, maar zoals gezegd zou ik het wat raar vinden om 3.000 kcal te gaan eten omdat ik dat gebruikt zou hebben. Het is meer dat ik me niet zo’n zorgen maak over die twee roseetjes omdat ik ook actief bezig ben geweest :)
  Moderator / Miss SHO zondag 18 juli 2021 @ 22:08:57 #43
22592 crew  Ole
pi_200432452
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:25 schreef Amsel het volgende:
Ugh de sportschool, daar voel ik me vooral heel onzeker omdat iedereen lijkt te weten waar hij/zij mee bezig is behalve ik.

Ik zit dus nu heel decadent bij een private gym. Er zijn tegelijkertijd met mij max 4 anderen ofzo bezig, en die zijn druk met hun eigen trainer en kijken niet naar mij. Er wordt voor me bedacht wat ik moet doen, er wordt supergoed gekeken of ik de oefeningen wel goed uitvoer, en ik word aangemoedigd als ik bijna niet meer kan en wil stoppen. Tot nu toe werkt het voor me :)
tijd personal training gehad van mijn fysio O+ Als ik ooit de hoofdprijs win zou ik dat 3 keer per week doen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 22:38:41 #44
5428 crew  miss_sly
pi_200432974
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:08 schreef Ole het volgende:

[..]

tijd personal training gehad van mijn fysio O+ Als ik ooit de hoofdprijs win zou ik dat 3 keer per week doen!
Ik heb mezelf ook eens een paar maanden twee maal per week personal training g cadeau gedaan. Dat vond ik echt zo fijn en de resultaten zo tof! Maar het is wel een enorme aanslag op je portemonnee :X
  zondag 18 juli 2021 @ 22:45:39 #45
344469 Amsel
zonder t
pi_200433101
Voor mij was het ook echt een cadeau voor mezelf, niet iets wat ik me kan veroorloven om voor altijd te blijven doen, maar voor nu is het een hele goede kickstart om zowel qua eten als sporten weer in het gareel te komen.
pi_200433867
Ik heb ook een tijdje met een trainer gewerkt. Geen personal training, maar ook small group. En inderdaad, je gaat er erg van vooruit. Alleen was het ook echt heel duur. Maar in die 6 maanden ongeveer dat ik daar heb gesport heb ik wel dermate veel geleerd dat ik nu zelf in de sportschool echt weet wat ik aan het doen ben en ook prima mijn eigen oefeningen kan samenstellen. Het geld dus wel waard geweest.
pi_200435693
Pfoe, zes maanden - dat zal niet niks gekost hebben @Pinuts! Ik ben voornemens het te houden bij een paar keer om me op weg te helpen en dan af en toe nog eens wat losse aanvullende sessies..

Lijst van de dag!
B: Half uur sprintintervallen hardgelopen
B: Dag 4 Perfect Posture-app*
D: Pastasalade met spinaziepesto, tomaatjes, burrata en truffel. Appel en gele kiwi toe.

* Dank voor de tip @Holyme, en @DancingPhoebe jij er al aan begonnen? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 19-07-2021 09:37:06 ]
pi_200437868
O: Proteïnereep
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 plakken sûkerbôle met boter + glas Zuivelhoeve proteïnedrank (is ook weer nieuw ;) )
T: 2 kiwi's
D: Bloemkool met groentesaus, vega kipschnitzel en bistro krieltjes
  maandag 19 juli 2021 @ 12:04:32 #49
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200438590
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:46 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik kan dankzij IJsdraakje heul stoer zeggen dat ik aan LISS trainingen doe 8-)
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200440446
Net een half uurtje wezen kano varen, wát een aanslag op je armen en schouders! :D
Wel heel gaaf na 15 jaar ofzo :+
  maandag 19 juli 2021 @ 15:19:47 #51
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200441338
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 14:23 schreef Declan-Harp het volgende:
Net een half uurtje wezen kano varen, wát een aanslag op je armen en schouders! :D
Wel heel gaaf na 15 jaar ofzo :+
Oh das zwaaaar maar inderdaad heel gaaf om te doen! Niet omgekieperd? :P
  maandag 19 juli 2021 @ 15:21:11 #52
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200441368
Net weer positief gesprek gehad met dietiste waar ik zeker weer wat mee kan *O*

Ze vind het super dat mijn omtrek zo omlaag is gegaan en volgens haar moet ik me niet zo druk maken om de weegschaal.
pi_200441980
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 15:19 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oh das zwaaaar maar inderdaad heel gaaf om te doen! Niet omgekieperd? :P
Haha nee, dit waren mooie beginnersbootjes, ietsjes breder. Was zeker tof om te doen, volgende week gaan we weer :D

En een *O* voor je goede gesprek!
  maandag 19 juli 2021 @ 17:02:03 #54
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200442888
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 15:54 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Haha nee, dit waren mooie beginnersbootjes, ietsjes breder. Was zeker tof om te doen, volgende week gaan we weer :D

En een *O* voor je goede gesprek!
Tof!
pi_200442920
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 15:21 schreef LPFAN het volgende:
Net weer positief gesprek gehad met dietiste waar ik zeker weer wat mee kan *O*

Ze vind het super dat mijn omtrek zo omlaag is gegaan en volgens haar moet ik me niet zo druk maken om de weegschaal.
Daarom foto's/vetpercentage/omtrek ipv gewicht *O*

O: 500 gr kwark + mango
T: 3 maiswafels
L: krentenbol met boter
T: eiwitreep
D: gele rijst, kipfilet en broccoli. 3 partjes watermeloen
B: wandelen en tafeltennissen (fanatiek :P)
  maandag 19 juli 2021 @ 17:17:02 #56
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200443075
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 17:04 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Daarom foto's/vetpercentage/omtrek ipv gewicht *O*

Ja inderdaad. Dat zei zij ook :Y En het gaat goed als je kijkt dat ik in april nog 122 cm omtrek had en nu op 114 zit. Dus we gaan lekker zo door *O*

Net een kwartiertje pilates gedaan. Dit was het thema vorige week bij mijn beweegles en ik vond het leuk om te doen en ik merkte ook verlichting van mijn benen. Was wel lekker :Y
pi_200443981
Ha, tof! Allemaal nieuwe activiteiten hier lees ik :D Pilates, kano, mini aan de app (ik zit op advanced, vaak nog erg simpel maar soms ook heul niet - merk wel verschil in core en houding *O* ) en ik leer skaten :7 Vandaag wobbelbeentjes, stond iets te gespannen, volgende keer beter.

O muesli met chiazaad, lijnzaad en havermelk, bietensap
L nog een flinke bak muesli met havermelk
T halve galiameloen, ijsje
D quiche, bak aardbeien, pint ijs, en ik overweeg nog een ijsje :')

Tis duidelijk dat ik op zo'n drukke, actieve dag sneller eten schuif en snaai als ik niet wat meer plan :P
pi_200444796
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:30 schreef Holyme het volgende:
Ha, tof! Allemaal nieuwe activiteiten hier lees ik :D Pilates, kano, mini aan de app (ik zit op advanced, vaak nog erg simpel maar soms ook heul niet - merk wel verschil in core en houding *O* ) en ik leer skaten :7 Vandaag wobbelbeentjes, stond iets te gespannen, volgende keer beter.

O muesli met chiazaad, lijnzaad en havermelk, bietensap
L nog een flinke bak muesli met havermelk
T halve galiameloen, ijsje
D quiche, bak aardbeien, pint ijs, en ik overweeg nog een ijsje :')

Tis duidelijk dat ik op zo'n drukke, actieve dag sneller eten schuif en snaai als ik niet wat meer plan :P
Valt reuze mee toch? Jouw kennende was het vast geen B&J pint.. of toch wel? :+
pi_200444936
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 19:36 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Valt reuze mee toch? Jouw kennende was het vast geen B&J pint.. of toch wel? :+
Haha! Dit keer niet nee, ik vond Jules Destrooper ijs, telt dat ook :') Een pot van dat dus. En er kwamen nog nacho's met kaas bij, en dat ene extra ijsje (met Jules wafeltjes, nom). Maar ik maakte vandaag een foto waar ik even 'meh' bij voelde, iets teveel ingevallen koppie, en vanochtend was de weegschaal weer wat te laag. Met al dat zout nu is dat morgen vast beter :P Dacht dat ik meer in balans zat, maar er mag dus weer wat kcal verhoogd worden. Dokter leverde niks op, alles ok gelukkig.
pi_200444963
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 19:43 schreef Holyme het volgende:

[..]

Haha! Dit keer niet nee, ik vond Jules Destrooper ijs, telt dat ook :') Een pot van dat dus. En er kwamen nog nacho's met kaas bij, en dat ene extra ijsje (met Jules wafeltjes, nom). Maar ik maakte vandaag een foto waar ik even 'meh' bij voelde, iets teveel ingevallen koppie, en vanochtend was de weegschaal weer wat te laag. Met al dat zout nu is dat morgen vast beter :P Dacht dat ik meer in balans zat, maar er mag dus weer wat kcal verhoogd worden. Dokter leverde niks op, alles ok gelukkig.
Oh ja, jij moest juist méér eten! Sorry :*
Hoe gaat het skeeleren verder? Super stoer van je :Y
pi_200445106
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 19:46 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Oh ja, jij moest juist méér eten! Sorry :*
Hoe gaat het skeeleren verder? Super stoer van je :Y
Nou, dat is vandaag dus wel gelukt. Dat was zo'n 3300 kcal en dan kwam er nog een halve zak nacho's en zo'n 150 gr kaas bij :@ :') Vroeger was ik een halve kilo aangekomen door er alleen maar naar te kijken :+ Morgen maar wat gezondere kcals eten.

En ik heb les, gelukkig! Tis nodig, haha. Nu 1x les gehad en 2x zelf gegaan op een pleintje, van de week nog een paar keer en dan komende week weer les. Zin in *O* Zo tof iets te leren wat ik al heel lang wou, durfde niet goed. Als ik het fatsoenlijk kan, wil ik met lokale tours mee O+ En jij dan, met je kano! Dat vind ik dan weer stoer, ik ben geen held in het water. Lijkt me wel leuk als je het kan, lekker koel en in de natuur ^O^
pi_200445180
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:34 schreef emmyemmy2 het volgende:
Als ik iets heb geleerd is dat bijna iedereen in de sportschool (en dan vooral de mensen die er uit zien alsof ze weten wat ze doen) echt softe schatjes zijn :P
Niet allemaal, maar de rotte appels pik je er ook heel snel uit. Maar meeste die-hard's zijn wel erg vriendelijk inderdaad.
Kom ik dan ook wel eens tegen in het centrum en zijn dan net zo vriendelijk, en doen dan niet gek over dat ik Pokemon Go speel en zo. Doordeweeks gewoon weer beetje sporten en lekker bakje koffie met elkaar drinken, af en toe een spot doen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_200445612
Kanoën vind ik tof, in ieder geval voor zo af en toe op vakantie. Zou hier redelijk in de buurt ook wel kunnen. Maar ja, tijd...
Skeeleren is ook leuk, maar hier in de buurt zijn weinig goede wegen daarvoor. Leuk, klinkerweggetjes, maar niet voor skeelers.
pi_200446039
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 19:56 schreef Holyme het volgende:

[..]

Nou, dat is vandaag dus wel gelukt. Dat was zo'n 3300 kcal en dan kwam er nog een halve zak nacho's en zo'n 150 gr kaas bij :@ :') Vroeger was ik een halve kilo aangekomen door er alleen maar naar te kijken :+ Morgen maar wat gezondere kcals eten.

En ik heb les, gelukkig! Tis nodig, haha. Nu 1x les gehad en 2x zelf gegaan op een pleintje, van de week nog een paar keer en dan komende week weer les. Zin in *O* Zo tof iets te leren wat ik al heel lang wou, durfde niet goed. Als ik het fatsoenlijk kan, wil ik met lokale tours mee O+ En jij dan, met je kano! Dat vind ik dan weer stoer, ik ben geen held in het water. Lijkt me wel leuk als je het kan, lekker koel en in de natuur ^O^
Ja hou maar op over nacho's, die heb ik al zoooo lang niet meer gehad.. puur omdat de hele zak (en bak dip) in één keer op moest :'(
Skeelerles, gaaf! Wist niet dat dat bestond joh. Veel plezier!

Kanoën viel reuze mee hoor, was in een grote vijver hier in het dorp, met 2 ervaren sportmeneertjes. Doen ze de hele zomervakantie, ze zijn er elke doordeweekse dag tussen 13 en 15, volgende week gaan we weer O+
pi_200446101
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 17:19 schreef Pinuts het volgende:
Heeft iemand deze al wel eens geprobeerd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam die online tegen, zouden ze bij de Jumbo verkopen. Chocolade mousse met maar 150 kcal (voor de hele pot) en 20 gram eiwitten klinkt bijna te mooi om waard te zijn. Maar toch maar eens kijken in de winkel...
Nou ik heb hem geprobeerd. Is ie lekker, ja! Is het echt mousse? Nee. Het smaakte een beetje als een luchtige chocoladevla, maar lang niet zo luchtig als normale mousse. De chocoladesmaak is wel vrij sterk. Dus als je echt opzoek bent naar mousse is het misschien niet de beste keuze, maar ik ga hem zeker vaker kopen als lekker toetje en om mijn choco cravings in bedwang te houden.
pi_200446154
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 20:56 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ja hou maar op over nacho's, die heb ik al zoooo lang niet meer gehad.. puur omdat de hele zak (en bak dip) in één keer op moest :'(
Skeelerles, gaaf! Wist niet dat dat bestond joh. Veel plezier!

Kanoën viel reuze mee hoor, was in een grote vijver hier in het dorp, met 2 ervaren sportmeneertjes. Doen ze de hele zomervakantie, ze zijn er elke doordeweekse dag tussen 13 en 15, volgende week gaan we weer O+
Haha, ja ik ken het. De andere helft was al opgegaan in delen bij nacho avondeten (met groente en gehakt enzo erdoor). Anders denk ik dat de rest van de zak ook op was gegaan nu. Nom. En ik was even vergeten dat ze ook van die dipbakjes hebben ervoor... Dat vergeet ik nu maar weer :+

Les is leuk ja, ik hou van wonen in zo'n grote stad met allessss O+ en kano in een vijver klinkt al meer als iets wat ik zou durven :Y Tof dat je dat elke dag zou kunnen!
pi_200446556
Kanoën! O+ Ik kan het echt voor geen meter, maar zo leuk! *O* En kajakken op zee vooral :9

Extra B vanavond net was een plotsklapse avondwandeling van bijna tien kilometer met mijn zwager ^O^
pi_200450368
Spierpijn!! :X :D

O: 2 bruine boterhammen met boter/kaas/komkommer
L: Kwark met banaan en mandarijn
T: 3 maiswafels met eiersalade
D: Plaattaart met rode pesto, spinazie, prei en mozzarella

[ Bericht 38% gewijzigd door PoesInDoos op 20-07-2021 07:38:08 ]
pi_200451815
Misschien een tip: Ik heb gepofte tarwe wafels gekocht, echt heerlijk!
pi_200453339
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 20:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet allemaal, maar de rotte appels pik je er ook heel snel uit. Maar meeste die-hard's zijn wel erg vriendelijk inderdaad.
Kom ik dan ook wel eens tegen in het centrum en zijn dan net zo vriendelijk, en doen dan niet gek over dat ik Pokemon Go speel en zo. Doordeweeks gewoon weer beetje sporten en lekker bakje koffie met elkaar drinken, af en toe een spot doen
Nja die heb je overal wel :P De meeste diehards zijn inderdaad vaak alleen maar gewoon blij als een nieuw interesse toont in zijn of haar hobby. Iedereen vind het leuk als er interesse wordt getoond in jouw hobby, dat is bij de gym net zo :s)

Maar ik herinner me de onzekerheid nog heel goed toen ik voor het eerst in de sportschool stapte, dus ik vind het juist leuk om meisjes te helpen die die stap voor het eerst nemen :Y Lijkt me stiekem ook leuk werk, mensen coachen of uberhaupt werken in een sportschool.
pi_200454710
Ik wou dat aan tafel zitten en denken dat je iets moet gaan doen ook calorietjes verbrandde :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200454724
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 07:49 schreef minilot het volgende:
Pfoe, zes maanden - dat zal niet niks gekost hebben @:Pinuts! Ik ben voornemens het te houden bij een paar keer om me op weg te helpen en dan af en toe nog eens wat losse aanvullende sessies..

Lijst van de dag!
B: Half uur sprintintervallen hardgelopen
B: Dag 4 Perfect Posture-app*
D: Pastasalade met spinaziepesto, tomaatjes, burrata en truffel. Appel en gele kiwi toe.

* Dank voor de tip @:Holyme, en @:DancingPhoebe jij er al aan begonnen? :)
Nope :@

Ik ben nu eerst een leuke touwtjesspring beginner routine aan het zoeken, maarrrrr het internet heeft een ander idee bij beginnend dan ik :'D

:( :( :( IN DEZE FUCKING STILL STAAT DE CHICK NOTABENE TE PLANKEN! WAT DENK JE, DAT IK IN ALLE ANDERE GEBIEDEN VAN MN LEVEN GEVORDERD GENOEG BEN, MAAR TOEVALLIG NOG NOOIT HEB TOUWTJEGESPRONGEN? :( :( :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_200454757
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien een tip: Ik heb gepofte tarwe wafels gekocht, echt heerlijk!
Echt heerlijk? Of acceptabele-dieetsnack-heerlijk?
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:48:58 #74
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200454827
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wou dat aan tafel zitten en denken dat je iets moet gaan doen ook calorietjes verbrandde :')
Op zich...

BMR jonge. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200454846
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Op zich...

BMR jonge. :7
Meer dan gewoon ademen :(
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:51:48 #76
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200454870
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zorgen dat je het koud hebt. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200454924
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Echt heerlijk? Of acceptabele-dieetsnack-heerlijk?
Ik vind het echt heerlijk :)
pi_200454938
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Binnenkort pakkie meepakken dan :Y
pi_200455022
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Met je tenen wiebelen
pi_200455275
Koop zo'n fietsding voor onder de tafel :7
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:29:38 #81
298315 SacreCoeur
pi_200455544
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik vind die dingen ook altijd echt heel lekker, vooral de structuur.

maaaaaar die maiswafels van de AH sour cream en onion zijn nog steeds leven.
Daar blijf ik wss verslaafd aan.
pi_200456758
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben nu eerst een leuke touwtjesspring beginner routine aan het zoeken, maarrrrr het internet heeft een ander idee bij beginnend dan ik :'D

:( :( :( IN DEZE FUCKING STILL STAAT DE CHICK NOTABENE TE PLANKEN! WAT DENK JE, DAT IK IN ALLE ANDERE GEBIEDEN VAN MN LEVEN GEVORDERD GENOEG BEN, MAAR TOEVALLIG NOG NOOIT HEB TOUWTJEGESPRONGEN? :( :( :(
O+
pi_200456798
Zo. Keek wegens naaldenfobie al de hele dag nogal op tegen verdoving @ tandarts vanmiddag dus OMAD kostte nog minder moeite dan normaal - had ook als lunch of ontbijt wél de bedoeling western geweest echt geen hap door mijn keel kunnen krijgen :')

B: Paar minuten Perfect Posture-app, half uurtje gefietst, heel veel gestresst :') Misschien vanavond nog half uur sprintintervallen hardlopen..
D: Klassieke Franse uiensoep met 'n boel knoflooktoast met daar weer een boel gruyère op :9 Kersen en een banaantje toe.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 16:00:05 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_200456950
disclaimer
pi_200456958
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:00 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat smaakt prima aan je hoofd te zien! _O_
pi_200456965
Als ik kon photoshoppen deed ik een teksballonetje met "Blijf liever dik" boven je hoofd :D :D :D
  dinsdag 20 juli 2021 @ 16:03:42 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_200456985
Nou ja ik stond met mijn vette bek dus bij de vreetautomaat, en toen zag ik dus die dingen, en herinnerde mijn belofte :') En omdat ik een good sport ben heb ik 'm speciaal voor jullie nog opgevreten ook.

Wel jammer want voor die kcal had ik ook 50 gram drop kunnen vreten maar soit.
disclaimer
  dinsdag 20 juli 2021 @ 16:06:17 #88
298315 SacreCoeur
pi_200457012
Viezerik ;(

Maar misschien zijn die dingen wel ontworpen als ultiem afvalmiddel, nog liever niets dan een sultana sandwich.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 16:14:49 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_200457119
Ik geef toe dat ik het smeriger had verwacht, maar dat zegt wel weer wat over mijn eetgedrag en de reden waarom ik steeds maar weer dik word, ik eet gewoon alles ;(

Maar nee, ik zal ze niet snel weer uit de automaat halen :P
disclaimer
pi_200457161
Ik vond die vroeger lekker :')
Vroeger, toen ik echt niks van eten snapte.
pi_200457246
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:03 schreef SQ het volgende:
Nou ja ik stond met mijn vette bek dus bij de vreetautomaat, en toen zag ik dus die dingen, en herinnerde mijn belofte :') En omdat ik een good sport ben heb ik 'm speciaal voor jullie nog opgevreten ook.

Wel jammer want voor die kcal had ik ook 50 gram drop kunnen vreten maar soit.
WAT DEED JIJ DAN OOK BIJ DIE AUTOMAAT?!
pi_200457258
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:29 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik vind die dingen ook altijd echt heel lekker, vooral de structuur.

maaaaaar die maiswafels van de AH sour cream en onion zijn nog steeds leven.
Daar blijf ik wss verslaafd aan.
Deze maar dan met paprika!
  dinsdag 20 juli 2021 @ 16:36:40 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_200457376
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

WAT DEED JIJ DAN OOK BIJ DIE AUTOMAAT?!
Een zakje snackajacks halen! Want ik had munchies.
Maar dus nog 200 extra calorieën voor die wasa meuk :')
Ach, het past. Morgen weer drop.
disclaimer
pi_200457467
Je keek alsof je echt geen hap durfde nemen. Ik had dat spul nog nooit gezien, ik ben soms wat wereldvreemd, als de Aldi het niet verkoopt dan weet ik niet van het bestaan
pi_200457597
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik had ook bedacht te gaan touwtjespringen, maar hier heb ik al moeite met stap 1: hoe kom ik aan een springtouw? :')

Dat ding van SQ heb ik lang als ontbijt meegenomen naar werk. De volkoren/rogge (weet t niet meer, al 1.5 jaar thuiswerken) met soortvan roomkaas was wel lekker.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_200457980
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik had ook bedacht te gaan touwtjespringen, maar hier heb ik al moeite met stap 1: hoe kom ik aan een springtouw? :')

Dat ding van SQ heb ik lang als ontbijt meegenomen naar werk. De volkoren/rogge (weet t niet meer, al 1.5 jaar thuiswerken) met soortvan roomkaas was wel lekker.
bol.com hier.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 18:12:50 #97
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200458617
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:00 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zei nog, doe het niet. :N _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:12:58 #98
298315 SacreCoeur
pi_200459400
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

bol.com hier.
Ik heb er eentje bij action gekocht :') want ik heb zelfkennis = dat ding ligt na x aantal weken in huis nog in de verpakking. :7
pi_200459486
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:12 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik heb er eentje bij action gekocht :') want ik heb zelfkennis = dat ding ligt na x aantal weken in huis nog in de verpakking. :7
Nahja, geen idee wat het bij de action kost, maar voor die 6 euro bespaarde ik mezelf mooi een tripje naar de Action *O*
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:21:53 #100
298315 SacreCoeur
pi_200459525
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nahja, geen idee wat het bij de action kost, maar voor die 6 euro bespaarde ik mezelf mooi een tripje naar de Action *O*
Nog geen euro :P was een weekactie.
Maar ik woon dan ook bijna naast de action.
pi_200459987
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:12 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

*O* Herkenbare gedachtengang *O*
Ik had toch een tripje Action gepland :7
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 21 juli 2021 @ 06:59:34 #102
221912 minilot
Nancy boy
pi_200465914
Ik gebruik het kinderspringtouwtje dat hier ligt wel eens, da's met mijn geringe lengte handiger dan een springtouw voor volwassenen :') Na vijf keer springen trouwens steevast buiten adem :D

Lijst!
T: Zwarte koffie, medjooldadel
B: Het half uur sprintintervallen hollen waar 't gisterenavond niet meer van kwam. Heel hard gerend. :9 Daarna dag 5 van de Perfect Posture-app.
T: Gekookt ei
B: Klein wandeltochtje met peuter: https://www.natuurmonumen(...)rondje-op-de-kampina daarna:
D: Hopelijk iets vegetarisch vindbaar op de menukaart van nabijgelegen eettent in het bos. IJsje toe.
pi_200467288
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 sûkerbôle met boter
T: 3 pruimen
D: Pastasalade; mini penne, sla, komkommer, tomaatjes, kaas, augurk, zongedroogde tomaatjes, croutons en tuinkruidenslasaus
  woensdag 21 juli 2021 @ 09:43:51 #104
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200467304
Voor de dames met vers aangeschafte springtouwen: trek een sportbh aan. _O- Het zit wel eens in m'n groepstraining en de impact van touwtjespringen voelt vergelijkbaar als die van hardlopen. Niet lollig als je nét een wat minder stevig ding aan hebt. :+

Bij regelmatig gewoon even doen, bouwt het op zich wel snel op trouwens. Ik red inmiddels een halve minuut achtereen en daarna nog een paar stukjes met rust er tussen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:22:01 #105
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200468727
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor de dames met vers aangeschafte springtouwen: trek een sportbh aan. _O- Het zit wel eens in m'n groepstraining en de impact van touwtjespringen voelt vergelijkbaar als die van hardlopen. Niet lollig als je nét een wat minder stevig ding aan hebt. :+

Bij regelmatig gewoon even doen, bouwt het op zich wel snel op trouwens. Ik red inmiddels een halve minuut achtereen en daarna nog een paar stukjes met rust er tussen. :+
Goed bezig!
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:24:04 #106
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200468766
Lijstje:

O: Snee koolhydraatarm brood met pindakaas en 2 babybels
L: Coleslaw
T: Appel met pindakaas
D: Watermeloensalade, nog veel over en moet op.
pi_200473901
Vandaag gaat het hier heel erg goed met eten *O*

O. Kwark met lijnzaad en gepofte tarwe
L. 2 boterhammen kaas, komkommer en tomaat
T. Kwark met appel
D. Bloemkool, broccoli en aardappels uit de oven met veganugget
T. Druiven
pi_200473937
Trouwens, kennen jullie dat gevoel dat je eigenlijk geen zin in ongezond eten hebt, doordat gezond eten zo goed gaat? Op vrijdag neem ik wat lekkers (snack of met avondeten) en dan is het ook wel klaar...
Het is niet dat ik het niet durf of zo :) maar ja... beetje lastig uit te leggen. Lekkere trek en behoefte aan suikers is gewoon weg.
pi_200474052
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens, kennen jullie dat gevoel dat je eigenlijk geen zin in ongezond eten hebt, doordat gezond eten zo goed gaat? Op vrijdag neem ik wat lekkers (snack of met avondeten) en dan is het ook wel klaar...
Het is niet dat ik het niet durf of zo :) maar ja... beetje lastig uit te leggen. Lekkere trek en behoefte aan suikers is gewoon weg.
Ik snap heel goed wat je bedoelt. Zelf heb ik ook geen behoefte meer aan zoet eten (behalve fruit). Volgens mij raakt je lichaam er op een gegeven moment aan gewend.
pi_200474283
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:56 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik snap heel goed wat je bedoelt. Zelf heb ik ook geen behoefte meer aan zoet eten (behalve fruit). Volgens mij raakt je lichaam er op een gegeven moment aan gewend.
Ja ik denk het :) en een zelf gemaakt prakje is veel lekkerder dan bijv. thuisbezorgd.
pi_200474341
Ik ben nog nooit echt op dat punt geweest, maar dat boeit me ook niet zo, maar fijn als het zo bij jou werkt.
Ik stond al meer dan een week schommelend stil en dan is het wel een kwestie van jezelf ervan overtuigen dat afvallen niet lineair gaat en dat je wel op de goede weg bent. Ik hoef ook niet snel af te vallen, maar die eerste kilo’s gingen vrij makkelijk en wel lineair, dus het is even schakelen en dit is dan echt zo’n moeilijk punt. Gelukkig is het weer benauwd zomerweer, dan heb ik minder trek ;).
Gewoon braaf mijn tussendoortjes nemen, gisteren had ik bij de lunch door toeval een boterham minder gegeten en was ik vergeten om dat te compenseren met wat kwark of een eitje ofzo en toen had ik me toch in de avond zin om de kast leeg te eten, echt niet normaal. Heb het niet gedaan, het bleef beperkt tot een aantal keer een koekje en een handje zoute stokjes, maar damn :X het leek wel een hongerklop. Gelukkig was er geen chocola in huis
pi_200475132
Ik vind dat springtouw trouwens heerlijk als warming up. Heb dan het gevoel dat je meer opwarmt dan ff op de loopband.
Vandaag voor het eerst weer echte krachttraining gedaan sinds sportscholen weer open zijn. Weet nu al dat morgen lopen een probleem gaat zijn :P

O: kwark + frambozen
L: tomatensoep, boterham met 2 eieren
S: uur krachttraining
T: eiwitshake + 3 maiswafels
D: aardappelwedges, runderreepjes en wortel
T: bakje skvarg
  woensdag 21 juli 2021 @ 19:08:03 #113
221912 minilot
Nancy boy
pi_200475583
Niks boeiends vegetarisch op de kaart bij het boscafé dus avondeten werd een patat frites stoofvlees met koolsla en mayo, daarna kaasplankje, dit voorzien van drie stuks stevig speciaalbier en een koffie verkeerd. Wel een dubbel zo lange route door het fraaie natuurgebied gelopen, deels met peuter van zeventien kilo op mijn schouders en tienduizend keer de hoge trap naar de hoge glijbaan opgeklommen :)
pi_200475767
Hier met zoon nog een avondwandeling gemaakt, incl bolletje mokka ijs :9
  woensdag 21 juli 2021 @ 19:38:32 #115
221912 minilot
Nancy boy
pi_200475953
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:24 schreef Declan-Harp het volgende:
Hier met zoon nog een avondwandeling gemaakt, incl bolletje mokka ijs :9
Zomeravòòònd O+ ^O^
pi_200476486
_

[ Bericht 99% gewijzigd door DancingPhoebe op 21-07-2021 20:24:25 ]
pi_200476533
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja ik denk het :) en een zelf gemaakt prakje is veel lekkerder dan bijv. thuisbezorgd.
Bij mij smaak doorgaans een minder belangrijke overweging bij bestellen :@ ik ben gewoon een luie aars *O*

Gelukkig heb ik nu even geen werk en vind ik het echt te idioot om dan te bestellen. Ik kan 5 avonden zelf mn slankiemaaltje bereiden voor 1 keer bestellen...
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog nooit echt op dat punt geweest, maar dat boeit me ook niet zo, maar fijn als het zo bij jou werkt.
Ik stond al meer dan een week schommelend stil en dan is het wel een kwestie van jezelf ervan overtuigen dat afvallen niet lineair gaat en dat je wel op de goede weg bent. Ik hoef ook niet snel af te vallen, maar die eerste kilo’s gingen vrij makkelijk en wel lineair, dus het is even schakelen en dit is dan echt zo’n moeilijk punt.
+1

Mn zeroapp herinnerde me dat ik een 25 dagen badge heb verdiend... en dat ik dus ook al ruim een maand* netter eet en meer beweeg... en de weegschaal deed alleen in week 1 enthousiast mee :')

Heb sowieso wat slechte gewoontes doorbroken, dat is ook winst, maar een paar kilo's extra kwijt was leuk geweest!

*met een dag of 3 die ik file onder sociaal, waar ik nergens op let, maar die ook zeker niet idioot waren. Drank en de hapjes die bij drank horen en een etentje.
pi_200482825
Kind wil pannenkoeken dus ik neem een stokbroodje :Y) eet salade ;(
(FYI ik kan dus geen pannenkoeken bakken, daarvoor moet ik naar LPFAN :+ Kind neemt genoegen met kleffe magnetron dingen, ik dus niet.)

O: Broodje pindakaas
L: Kwark, banaan en mandarijn + 2 wraps kaas/houmous
T: Peer
D: Stokbrood met boter en vega snijworst Een bak salade die vandaag op moet ;(

[ Bericht 21% gewijzigd door PoesInDoos op 22-07-2021 10:06:16 ]
  donderdag 22 juli 2021 @ 10:22:15 #119
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200483313
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:24 schreef Pinuts het volgende:
Ik vind dat springtouw trouwens heerlijk als warming up. Heb dan het gevoel dat je meer opwarmt dan ff op de loopband.
Klinkt logisch, want je gebruikt veel meer spieren dan alleen op een loopband. :Y Die laatste is toch vooral benen, springtouw voel ik overal wel. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200484613
Dit wordt een dagje vechten tegen het EAT ALL THE THINGS ALS IK TOCH NIET AFVAL stemmetje :')
pi_200484691
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit wordt een dagje vechten tegen het EAT ALL THE THINGS ALS IK TOCH NIET AFVAL stemmetje :')
Lekker gaan wandelen of fietsen, flesje water mee :Y Muziekje in je oren. Afleiding!
pi_200484891
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:50 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Lekker gaan wandelen of fietsen, flesje water mee :Y Muziekje in je oren. Afleiding!
Ik moet langs 19 eettenten om mn straat uit te komen :D
pi_200484906
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik moet langs 19 eettenten om mn straat uit te komen :D
Ogen dicht en op goed geluk :7
  donderdag 22 juli 2021 @ 13:13:13 #124
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200485902
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:42 schreef Declan-Harp het volgende:
Kind wil pannenkoeken dus ik neem een stokbroodje :Y) eet salade ;(
(FYI ik kan dus geen pannenkoeken bakken, daarvoor moet ik naar LPFAN :+ Kind neemt genoegen met kleffe magnetron dingen, ik dus niet.)

_O- Die dingen zijn ook niet lekker :N
  donderdag 22 juli 2021 @ 13:15:15 #125
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200485929
Lijstje:

L: 2 broodjes met pindakaas en pan pan kaas
T: Appel
D: Falafel salade
T: Bak kwark
pi_200486435
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kom op! Schouders eronder
Wat mij helpt, misschien jou ook, is even een extra zoetje in de thee te doen. Dan heb je wel wat zoets, maar minimaal kcal.
Of een lekker boek lezen, of een serie kijken, of jezelf verwennen onder de douche met een maskertje en scrubje en dat soort dingen. En zorgen dat je geen maaghonger hebt, dan kun je beter dealen met de hoofdhonger.

Sterkte :* en sorry als ik wijsneuzerig overkom, wil je niet de les lezen, probeer met je mee te denken
pi_200486619
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Kom op! Schouders eronder
Wat mij helpt, misschien jou ook, is even een extra zoetje in de thee te doen. Dan heb je wel wat zoets, maar minimaal kcal.
Of een lekker boek lezen, of een serie kijken, of jezelf verwennen onder de douche met een maskertje en scrubje en dat soort dingen. En zorgen dat je geen maaghonger hebt, dan kun je beter dealen met de hoofdhonger.

Sterkte :* en sorry als ik wijsneuzerig overkom, wil je niet de les lezen, probeer met je mee te denken
Je ken beter sorry zeggen voor je gesorry dan voor doen waar dit topic voor bedoeld is :D
pi_200486627
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je ken beter sorry zeggen voor je gesorry dan voor doen waar dit topic voor bedoeld is :D
Daar zit wel wat in :7
pi_200486692
12 seconden getouwtjespronge. Ben kapot :')
pi_200486961
Twee seconden geplankt. Ben kapot :')
pi_200489125
Staartbeetje recht laten zetten, ik ben kapot :')

:+
pi_200489127
Wat een sportievelingen zijn jullie ;).
Ik was vandaag een dagje toeristisch doen, gelukkig genoeg water mee, het enige extra was een Italiaans ijsje. Vanavond na het eten nog maar een bakje kwark nemen om te voorkomen dat ik later vanavond weer de kast wil leegeten
pi_200490899
Ik haat mezelf (en m'n neurootzijn) soms zó hè..

Vanmorgen 12km gefietst, dus weinig stappen op de teller. Vanmiddag hele middag onderweg geweest, naar de fysio dus geweest die poogde m'n staartbeen recht te zetten.. auw! Thuis eten en met hoofdpijn en kontpijn op de bank hangen.
En dan dusdanig onrustig zijn dat er maar 3700 stappen op de teller staan dat ik dan tóch nog een rondje ga wandelen. Echt, doe eens niet 8)7

/einderant
pi_200491059
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 19:12 schreef Declan-Harp het volgende:

Vanmorgen 12km gefietst, dus weinig stappen op de teller. Vanmiddag hele middag onderweg geweest, naar de fysio dus geweest die poogde m'n staartbeen recht te zetten.. auw! Thuis eten en met hoofdpijn en kontpijn op de bank hangen.
En dan dusdanig onrustig zijn dat er maar 3700 stappen op de teller staan dat ik dan tóch nog een rondje ga wandelen. Echt, doe eens niet 8)7

/einderant
Doe jij nou eens een keertje rustig aan. Eerst al je voeten kapot lopen met al die stappen :{w
pi_200491578
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Doe jij nou eens een keertje rustig aan. Eerst al je voeten kapot lopen met al die stappen :{w
It's all or nothing ;(
Dit is dus ook precies dat ik géén kcal tel!
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 20:17:19 #136
5428 crew  miss_sly
pi_200491896
Ik was de afgelopen 3 dagen in de Efteling, alwaar ik resp 27.000, 23.000 en 21.000 stappen liep. Daarnaast heb ik ook niet de hele tijd allerlei troep naar binnen gewerkt, dus die schade is denk ik redelijk beperkt gebleven.
Vandaag weer een dagje ziekenhuis, waardoor ik niet verder kwam dan mijn normale ontbijt om 9 uur en een smoothie om 12 uur.

En tja, toen ging het wel fout toen ik thuis kwam om 19 uur, want toen heb ik behalve mijn salade ook ruim een halve pizza op.

Nou ja, het zij zo. Morgen maar even wegen en dan weer een normale week proberen te maken volgende week :)
pi_200496975
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik was de afgelopen 3 dagen in de Efteling, alwaar ik resp 27.000, 23.000 en 21.000 stappen liep. Daarnaast heb ik ook niet de hele tijd allerlei troep naar binnen gewerkt, dus die schade is denk ik redelijk beperkt gebleven.
Vandaag weer een dagje ziekenhuis, waardoor ik niet verder kwam dan mijn normale ontbijt om 9 uur en een smoothie om 12 uur.

En tja, toen ging het wel fout toen ik thuis kwam om 19 uur, want toen heb ik behalve mijn salade ook ruim een halve pizza op.

Nou ja, het zij zo. Morgen maar even wegen en dan weer een normale week proberen te maken volgende week :)
Die hálve pizza kan heus geen kwaad met al die stappen _O_ wauw!

O: Reep kruidkoek
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 roggebrood met kaas en boter
D: Chicken tonight Hawaii met volkorenrijst, vega kipstukjes en wokgroenten
  vrijdag 23 juli 2021 @ 09:11:19 #138
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200497820
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 19:12 schreef Declan-Harp het volgende:

/einderant
Rustig aan jij :*
pi_200497847
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:11 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Rustig aan jij :*
Ik kruip NU weer op bed ;) :*
  vrijdag 23 juli 2021 @ 09:15:14 #140
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200497880
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:13 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Truste :*
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 09:21:32 #141
5428 crew  miss_sly
pi_200497959
quote:

[..]

Goed zo!
Goed voor jezelf zorgen is het beste wat je kunt doen 😘
pi_200498407
quote:

[..]

Slaap zacht en droom zoet :*
pi_200501196
Eigen muesli op. Eet granola van de man. Net een gebakkie man :D
  vrijdag 23 juli 2021 @ 13:32:22 #144
221912 minilot
Nancy boy
pi_200501431
Woah, drie dagen Efteling @miss_sly! Ik heb een abonnement en ga een halve dag per twee weken maar drie dagen achter elkaar zou ik wel heel veel vinden :D Inderdaad wel goed voor je stappen *O*

Lijssssst!
B: Hardgelopen vanmorgen + paar minuten Perfect Posture-app (au, want duizend spierpijn :')) + uur gewandeld
T: Eierkoek van de bakker
D: Kip met homemade teriyakisaus + broccoli + zilvervliesrijst en een beetje boel kroepoek, aardbeien toe

[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 23-07-2021 14:35:35 ]
pi_200503993
Trots op mezelf. Gisteren naar de bios geweest en daarna naar de stad. Ik was zo slim om mezelf als bob aan te bieden en lekker de hele avond op cola zero en spa rood geleefd. En toch een hele leuke avond gehad :)

Vandaag:
O: kwark + aardbeien
L: boterham met 2 eieren
T: eiwit choco toetje
D: afhaalchinees
S: boksen
T: eiwitshake
  vrijdag 23 juli 2021 @ 15:19:42 #146
221912 minilot
Nancy boy
pi_200504101
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 15:13 schreef Pinuts het volgende:
Trots op mezelf. Gisteren naar de bios geweest en daarna naar de stad. Ik was zo slim om mezelf als bob aan te bieden en lekker de hele avond op cola zero en spa rood geleefd. En toch een hele leuke avond gehad :)
Wat goed! *O*
  zaterdag 24 juli 2021 @ 08:44:22 #147
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200514751
Vandaag de hele dag weg oa met de trein dus geen idee wat ik ga eten _O-

Nu iig 2 sneetjes koolhydraatarm brood met pindakaas en jam van damhert.
pi_200514951
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 08:44 schreef LPFAN het volgende:
Vandaag de hele dag weg oa met de trein dus geen idee wat ik ga eten _O-

Nu iig 2 sneetjes koolhydraatarm brood met pindakaas en jam van damhert.
Jam van damhert? :o Wat is dat?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 24 juli 2021 @ 09:00:36 #149
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200515055
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 08:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jam van damhert? :o Wat is dat?
https://www.dieetwebshop.(...)5SH2qtEaAowTEALw_wcB

Kreeg een gratis potje om te proberen bij een bestelling.
pi_200515107
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 09:00 schreef LPFAN het volgende:

https://www.dieetwebshop.(...)5SH2qtEaAowTEALw_wcB

Kreeg een gratis potje om te proberen bij een bestelling.
oooooh, aardbeienjam van het merk Damhert! Ik zag al een soort vleespastei met fruit voor me :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 24 juli 2021 @ 09:02:42 #151
5428 crew  miss_sly
pi_200515121
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:32 schreef minilot het volgende:
Woah, drie dagen Efteling @:miss_sly! Ik heb een abonnement en ga een halve dag per twee weken maar drie dagen achter elkaar zou ik wel heel veel vinden :D Inderdaad wel goed voor je stappen *O*

Lijssssst!
B: Hardgelopen vanmorgen + paar minuten Perfect Posture-app (au, want duizend spierpijn :')) + uur gewandeld
T: Eierkoek van de bakker
D: Kip met homemade teriyakisaus + broccoli + zilvervliesrijst en een beetje boel kroepoek, aardbeien toe
We vierden er de verjaardag van onze dochter, groot Efteling-fan. En hoewel ik het er geweldig vond weer, vind ik drie dagen ook wel erg veel. We hebben ons desondanks drie dagen prima vermaakt.

Gisterochtend met wegen -0,1, dus de rare week heeft niets slechts gebracht.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 09:02:50 #152
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200515123
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 09:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oooooh, aardbeienjam van het merk Damhert! Ik zag al een soort vleespastei met fruit voor me :7
Hahah _O-
pi_200517658
Gatverdamme Isa _O- :D
pi_200517871
Veel ''plezier'' met treinen in deze bloody hitte LP ;)

Ik hoef niet zoveel vandaag, beetje poetsen en een blokje om te wandelen, dan ben ik weer klaar met bewegen voor deze week.
Geen lijstje want geen groente op het menu :+
pi_200517980
Frustratie. Deze week na een aantal slecht weken weer helemaal back on track. Wat zegt de weegschaal: -0.1kg. En dan weet ik dat ik weer ben begonnen met krachttraining en ook dat ik nog spierpijn heb (dus vocht vasthou) maar toch blijft het frusterend. Vond het juist altijd zo lekker dat het in begin hard ging door vocht enzo. Was wel altijd even zo'n motivatie boost.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 11:30:16 #156
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200518231
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 11:07 schreef Declan-Harp het volgende:
Veel ''plezier'' met treinen in deze bloody hitte LP ;)

Ik hoef niet zoveel vandaag, beetje poetsen en een blokje om te wandelen, dan ben ik weer klaar met bewegen voor deze week.
Geen lijstje want geen groente op het menu :+
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat je gaat eten :p
Treinen is gelukkig maar een uurtje.
pi_200518249
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 11:30 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat je gaat eten :p
Treinen is gelukkig maar een uurtje.
Ohhhh ;)

Ik mag vanavond m'n stokbroodje vega snijworst :Y)
  zaterdag 24 juli 2021 @ 11:33:09 #158
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200518263
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 11:31 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ohhhh ;)

Ik mag vanavond m'n stokbroodje vega snijworst :Y)
Lekker! Ik denk ook niet dat ik veel gezonds ga eten. Ook als ik kijk met wie ik de dag ga doorbrengen. _O-
  Moderator zaterdag 24 juli 2021 @ 11:45:21 #159
5428 crew  miss_sly
pi_200518440
Hier ook niet gezond eten vanavond. Mijn schoonouders komen eten, en er staan nogal wat koolhydraten op het programma met bruschetta en pasta putanesca. En voor het dessert ga ik zelf stracciatella-ijs maken :9
pi_200518738
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 11:33 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Lekker! Ik denk ook niet dat ik veel gezonds ga eten. Ook als ik kijk met wie ik de dag ga doorbrengen. _O-
Hey, of je leert háár gezonder te eten! ;) win win!
Nee hoor, geniet er lekker van, heb je verdiend :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 11:45 schreef miss_sly het volgende:
Hier ook niet gezond eten vanavond. Mijn schoonouders komen eten, en er staan nogal wat koolhydraten op het programma met bruschetta en pasta putanesca. En voor het dessert ga ik zelf stracciatella-ijs maken :9
Oh heerlijk, geniet ervan!
pi_200520137
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 11:45 schreef miss_sly het volgende:
Dat klinkt echt heel erg goed!
pi_200520191
Hier gaat het afvallen goed *O* ! Ik heb een ritme te pakken. En ik snap dat het een beetje schommelt en dat als ik een ochtend een paar ons zwaarder ben kan ik het relativeren. Die rust is fijn, want ik eet dan gewoon volgens de diëtist en de volgende dag is dat dan weer weg (zal wel vocht wezen).

Lijstje:
O. kwark met lijnzaad
L. 2 boterhammen boter light, kaas, tomaat en komkommer (even mijn huidige tic, wordt vanzelf weer wat anders)
T. aardbeien
D. Peultjes met tempé en wat rijst
T. Appel
  zaterdag 24 juli 2021 @ 14:49:23 #163
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200521916
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 12:03 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Hey, of je leert háár gezonder te eten! ;) win win!
Nee hoor, geniet er lekker van, heb je verdiend :*
[..]

Oh heerlijk, geniet ervan!
_O- Thanks!
  zaterdag 24 juli 2021 @ 17:10:10 #164
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200523751
Ik ga zo al richting trein. Verleiding is dan wel groot om even de Burger King in te lopen _O-

Kijk wel ff wat ik doe straks.
pi_200523881
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 17:10 schreef LPFAN het volgende:
Ik ga zo al richting trein. Verleiding is dan wel groot om even de Burger King in te lopen _O-

Kijk wel ff wat ik doe straks.
Sssssssst nu wil ik ook! :o
pi_200523887
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 11:14 schreef Pinuts het volgende:
Frustratie. Deze week na een aantal slecht weken weer helemaal back on track. Wat zegt de weegschaal: -0.1kg. En dan weet ik dat ik weer ben begonnen met krachttraining en ook dat ik nog spierpijn heb (dus vocht vasthou) maar toch blijft het frusterend. Vond het juist altijd zo lekker dat het in begin hard ging door vocht enzo. Was wel altijd even zo'n motivatie boost.
Het heeft bij mij, toen ik flink wou afvallen, een tijdje geduurd voor mijn lijf snapte wat de bedoeling was. En dat was zonder krachttraining/spierpijn/vocht. Je bent goed bezig, een goeie week en krachttraining. Komt wel :* En dat weet jij ook wel, maar even een reminder :)

Fijne dag en smakelijk, @LPFAN !

Ik wil wel bij @miss_sly eten :Y) Stracciatellaaaa!

En goed bezig @ChildoftheStars ik heb ook wel eens eten wat ik in fases helemaal geweldig vind.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 17:25:46 #167
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200523903
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 17:23 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Sssssssst nu wil ik ook! :o
Haha sorry _O-
  zaterdag 24 juli 2021 @ 17:26:56 #168
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200523911
Ik zag wel vanmorgen dat de ah tot go in Groningen een saladebar heeft. Neem ik iig ook een bakje mee voor lunch morgen :9
pi_200523921
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 17:25 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Haha sorry _O-
De Lidl moet ze weer eens hebben, die waren lekker!
Wij hebben een BurgerMe gekregen, heeft ook CCN. 5 euro voor 9 stuks, how 'bout no? :6
  zaterdag 24 juli 2021 @ 17:30:56 #170
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200523945
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 17:28 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

De Lidl moet ze weer eens hebben, die waren lekker!
Wij hebben een BurgerMe gekregen, heeft ook CCN. 5 euro voor 9 stuks, how 'bout no? :6
Damn wat duur! Ik wil die vega long chicken uitproberen.
pi_200524730
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 17:24 schreef Holyme het volgende:

[..]

Het heeft bij mij, toen ik flink wou afvallen, een tijdje geduurd voor mijn lijf snapte wat de bedoeling was. En dat was zonder krachttraining/spierpijn/vocht. Je bent goed bezig, een goeie week en krachttraining. Komt wel :* En dat weet jij ook wel, maar even een reminder :)
Thanks :*. Ik weet ook wel dat ik in principe een goede week heb gehad. Dus wat dat betreft ga ik ook gewoon zo verder. Maar toch is de bevestiging soms fijn.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 19:20:17 #172
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200525387
Toch nog even terrasje gepakt dus geen burger King _O-

Nu wachten op de trein. Had eigenlijk mijn tracker om moeten doen ik heb meer gelopen dan in maanden.

Benen doen nu ook zeer maar kan nog wel lopen. Toch trots op mezelf.
pi_200525498
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 17:26 schreef LPFAN het volgende:
Ik zag wel vanmorgen dat de ah tot go in Groningen een saladebar heeft. Neem ik iig ook een bakje mee voor lunch morgen :9
Is dat een saladebar van Foodmaker? Die zijn echt top. Reden voor mij om enthousiast te worden van naar kantoor gaan. :')
  zaterdag 24 juli 2021 @ 19:30:19 #174
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200525526
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 19:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is dat een saladebar van Foodmaker? Die zijn echt top. Reden voor mij om enthousiast te worden van naar kantoor gaan. :')
Geen idee! Zag er allemaal wel heel lekker uit iig.
pi_200527779
Pannenkoekenrestaurant is gereserveerd voor donderdag!
Willen jullie wel geloven dat dat pas mijn tweede keer wordt? :o
  zaterdag 24 juli 2021 @ 21:41:35 #176
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200527999
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:30 schreef Declan-Harp het volgende:
Pannenkoekenrestaurant is gereserveerd voor donderdag!
Willen jullie wel geloven dat dat pas mijn tweede keer wordt? :o
Lekker!!! En :o :o
pi_200528178
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:41 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Lekker!!! En :o :o
Ja ééécht! Eerste keer was in CenterParcs notabene :D
Zoon gaat vrijdagavond voor 2 1/2 week naar z'n vader, dus we nemen in stijl afscheid ;)
  zaterdag 24 juli 2021 @ 21:54:48 #178
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200528215
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:52 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ja ééécht! Eerste keer was in CenterParcs notabene :D
Zoon gaat vrijdagavond voor 2 1/2 week naar z'n vader, dus we nemen in stijl afscheid ;)
Groot gelijk ;-) Is echt lekker en groooot altijd _O-
pi_200536395
O: Eat Natural fruit/noten reep
L: Kwark/fruit/lijnzaad
D: Stoommaaltijd pasta/pesto
pi_200536516
Ik ben aan het sparen voor een beloning voor mezelf (storytel e-reader. Ik heb al een kobo, maar ik wil die andere ook, laat me maar lekker nerd zijn). Zes weken geen eetbuien, geen thuisbezorgd... ik val af... doe keihard mijn best met de adviezen van de diëtist en met therapie. Ik mag mezelf verwennen. Eind augustus kan ik hem betalen *O*

(en ja... normaal doe ik dit soort dingen niet, maar nu is het een heel bewuste keuze, moet ook van mijn begeleider, dat ik mezelf even goed verwen)
pi_200536560
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een beloning voor mezelf (storytel e-reader. Ik heb al een kobo, maar ik wil die andere ook, laat me maar lekker nerd zijn). Zes weken geen eetbuien, geen thuisbezorgd... ik val af... doe keihard mijn best met de adviezen van de diëtist en met therapie. Ik mag mezelf verwennen. Eind augustus kan ik hem betalen *O*

(en ja... normaal doe ik dit soort dingen niet, maar nu is het een heel bewuste keuze, moet ook van mijn begeleider, dat ik mezelf even goed verwen)
Mooi doel en streven! Zet hem op :)
pi_200536578
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 11:31 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Mooi doel en streven! Zet hem op :)
Naja... die doelen heb ik nu behaald. Alleen het cadeau is duur ;)
En gewoon door blijven zetten :)
pi_200536651
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dr Now's advies opvolgen; als je aankomt of stilstaat gaat het hele feest niet door :D
pi_200536661
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 11:38 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Dr Now's advies opvolgen; als je aankomt of stilstaat gaat het hele feest niet door :D
Jep dat sowieso
pi_200536878
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Knap hoor. En ‘gewoon’ is het niet hoor, maar verder heb je wel gelijk, blijven doorzetten. Je laat al een tijdje zien dat je op de goede weg bent ^O^
pi_200536882
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

Goed bezig! Dat soort dingen motiveren!
Ik heb mezelf beloofd dat iedere maand dat het goed gaat ik mezelf mag belonen op een massage. En dan is goed gaan gewoon geen 'alles of niets' mentaliteit en gezonde keuzes maken over het algemeen. Dus daar mag ook een keer pizza of friet bijzitten, zolang ik het de volgende dag weer gewoon oppak.

Gisteren uit weesten eten met de fam dus gedurende de dag al rekening ermee gehouden. In totaal zo rond de 2000 kcal gegeten. Dus best prima.

Vandaag:
S: uur boksen
T: andere restje kwark
T: high protein toetje
D: indiase curry met groente en kip + zilvervliesrijst
  zondag 25 juli 2021 @ 15:43:40 #187
221912 minilot
Nancy boy
pi_200540538
Zondagslijstje :O

B: Sprintintervallen hardgelopen, Perfect Posture-app, half uurtje gefietst, beetje huishouden
T: Twee bolletjes purechocolade-ijs + wafeltje van ijssalon
D: Pompoensoep, broodje omelet
T: Wodka + sinas zero
pi_200540767
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 11:54 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Knap hoor. En ‘gewoon’ is het niet hoor, maar verder heb je wel gelijk, blijven doorzetten. Je laat al een tijdje zien dat je op de goede weg bent ^O^
Dank je wel! Het woordje gewoon mag ik idd niet gebruiken van de diëtiste en mijn behandelaren ;)
Nu het op een gezonde manier lukt, ben ik ook gemotiveerd om dat door te zetten :) Het is blijkbaar mogelijk

quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 11:54 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Goed bezig! Dat soort dingen motiveren!
Ik heb mezelf beloofd dat iedere maand dat het goed gaat ik mezelf mag belonen op een massage. En dan is goed gaan gewoon geen 'alles of niets' mentaliteit en gezonde keuzes maken over het algemeen. Dus daar mag ook een keer pizza of friet bijzitten, zolang ik het de volgende dag weer gewoon oppak.

Gisteren uit weesten eten met de fam dus gedurende de dag al rekening ermee gehouden. In totaal zo rond de 2000 kcal gegeten. Dus best prima.

Vandaag:
S: uur boksen
T: andere restje kwark
D: indiase curry met groente en kip + zilvervliesrijst
Oeh jij hebt ook een goede beloning voor jezelf *O* en je hebt gelijk! Af en toe wat lekkers hoort erbij. Volgens de diëtiste hoort dat ook bij een gezond leefpatroon. Mits het natuurlijk niet uit de klauw loopt

Rond de 2000 kcal eten bij uiteten vind ik echt heel knap van je!
pi_200542293
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 11:38 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Dat zou ik dus niet doen, haha. Ik verdien mooie/leuke/fijne dingen, punt. Omdat ik dat waard ben. En ik wil er geen koppeling van belonen aan vastmaken, want de keerzijde is dan straffen. En als er wel beloont moet worden, dan simpelweg omdat ik mijn best doe, en niet omdat ik bv. geen eetbuien heb gehad (had ik vroeger wel). Daar zou voor mij teveel druk op komen liggen, en de kans dat doel behaald = vreetbui zit er dan ook in. Maar hey, whatever works! :)
pi_200542374
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:13 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dat zou ik dus niet doen, haha. Ik verdien mooie/leuke/fijne dingen, punt. Omdat ik dat waard ben. En ik wil er geen koppeling van belonen aan vastmaken, want de keerzijde is dan straffen. En als er wel beloont moet worden, dan simpelweg omdat ik mijn best doe, en niet omdat ik bv. geen eetbuien heb gehad (had ik vroeger wel). Daar zou voor mij teveel druk op komen liggen, en de kans dat doel behaald = vreetbui zit er dan ook in. Maar hey, whatever works! :)
Hm... wat jij zegt is denk ik, voor mij iig, beter...'k Denk er even over na.
pi_200542517
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hm... wat jij zegt is denk ik, voor mij iig, beter...'k Denk er even over na.
Wat zegt je dietist/psycholoog in dit geval?

Geen idee wie Dr Now is maar, klinkt niet als iemand die verstand van eetstoornissen heeft.
pi_200542546
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen idee wie Dr Now is maar, klinkt niet als iemand die verstand van eetstoornissen heeft.
Dr Now is de arts uit My 600lb life.
pi_200542548
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dr Nowzardan van my 600lb life ;)
pi_200542592
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:13 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Tijdens mijn vorige afvalacties had ik ook steeds bij elke 5 kilo een beloning voor mezelf. Nieuwe tas, saunabezoek etc. Ik had mezelf ook erg ingeprent: als ik xx kilo weeg, dan ben ik goed/leuker/whatever.

Nu doe ik veel rustiger aan, geef mezelf ruim de tijd om een gezond gewicht te bereiken. Ik doe niet meer aan tussendoelen met beloningen. Ik ben nu lief voor mezelf en tot nu toe werkt dit voor mij* in ieder geval veel beter.

* Dit is dus helemaal persoonlijk, ik wil gewoon mijn ervaring delen :)
pi_200542598
Zo'n gevoel had ik al :D

Edit: dat hij van een tvshow was
pi_200543027
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:38 schreef SilverEyes het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Tijdens mijn vorige afvalacties had ik ook steeds bij elke 5 kilo een beloning voor mezelf. Nieuwe tas, saunabezoek etc. Ik had mezelf ook erg ingeprent: als ik xx kilo weeg, dan ben ik goed/leuker/whatever.

Nu doe ik veel rustiger aan, geef mezelf ruim de tijd om een gezond gewicht te bereiken. Ik doe niet meer aan tussendoelen met beloningen. Ik ben nu lief voor mezelf en tot nu toe werkt dit voor mij* in ieder geval veel beter.

* Dit is dus helemaal persoonlijk, ik wil gewoon mijn ervaring delen :)
Ja, herkenbaar.

Voor mij mag eten en gewicht echt losstaan van belonen, het verdienen, emoties, enz. Ik mag ergens van genieten, omdat... ik er van mag genieten. Niet: ik mag er van genieten omdat ik datgene verdien. Maakt het voor mij soms ook makkelijker om dingen te laten staan, of niet helemaal op te eten; tis eten, niet meer dan dat. Terwijl als ik het verdiend heb, ik al sneller geneigd ben om het helemaal op te eten, ook al vind ik het minder lekker.

Of het tegenovergestelde, straffen, bv. te gaan denken in 'wat stom van me en de dag is nou toch al verpest', nee, ik at wat minder gezonde dingen, that's all. En dat lukt allemaal vrij aardig inmiddels. Dat als ik een pot ijs eet, dat gewoon een feit is, een keuze. En niet een keuze die ik eigenlijk afkeur, al in de winkel (of ervoor zelfs) intern conflict geeft, enz. Voelt veel beter zo O+
pi_200543042
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:39 schreef Sarabi het volgende:
Zo'n gevoel had ik al :D

Edit: dat hij van een tvshow was
Oud mannetje, zwart geverfd haar, gouden stethoscoop. Je kent 'm vast :P
pi_200543118
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:09 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar.

Voor mij mag eten en gewicht echt losstaan van belonen, het verdienen, emoties, enz. Ik mag ergens van genieten, omdat... ik er van mag genieten. Niet: ik mag er van genieten omdat ik datgene verdien. Maakt het voor mij soms ook makkelijker om dingen te laten staan, of niet helemaal op te eten; tis eten, niet meer dan dat. Terwijl als ik het verdiend heb, ik al sneller geneigd ben om het helemaal op te eten, ook al vind ik het minder lekker.

Of het tegenovergestelde, straffen, bv. te gaan denken in 'wat stom van me en de dag is nou toch al verpest', nee, ik at wat minder gezonde dingen, that's all. En dat lukt allemaal vrij aardig inmiddels. Dat als ik een pot ijs eet, dat gewoon een feit is, een keuze. En niet een keuze die ik eigenlijk afkeur, al in de winkel (of ervoor zelfs) intern conflict geeft, enz. Voelt veel beter zo O+
Zo ben ik nu ook eindelijk aan het leren om met eten om te gaan. Heeft even geduurd, en heel wat gejojo :@ Maar nu lekker bezig. Mag heel wat af, maar ik neem mijn tijd :)
  zondag 25 juli 2021 @ 19:28:35 #199
221912 minilot
Nancy boy
pi_200543252
Ik voed mijn peuter principieel op zonder straffen en belonen dus dat pas ik ook maar op mezelf toe als het om eten gaat :)
  zondag 25 juli 2021 @ 20:58:46 #200
344469 Amsel
zonder t
pi_200544663
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat je gezond eten en sporten ook niet moet beschouwden als iets vervelends dat je jezelf aan doet, maar iets positiefs waar je bewust voor kiest. Dus niet "Hè wat stom dat ik die zak chips niet mag eten" maar "Ik kies ervoor om een appel te pakken te want ik hou van mezelf en wil goed voor mezelf zorgen". Die mindset werkt wel voor mij.

En soms eet ik een zak chips omdat ik mezelf ook wel eens iets ongezonds gun *)
pi_200545678
Juli vorig jaar; 158 zoneminuten
Juli dit jaar; 448 zoneminuten
(Zelfde week)
pi_200546527
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:51 schreef Declan-Harp het volgende:
(Zelfde week)
Heel goed bezig ^O^
pi_200546616
quote:
(Zelfde week)
Wat is een zoneminuut?
  zondag 25 juli 2021 @ 22:40:22 #204
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200546691
quote:
(Zelfde week)
*O*
pi_200546718
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 15:43 schreef minilot het volgende:

T: Twee bolletjes purechocolade-ijs + wafeltje van ijssalon

Het enige echte pure chocolade-ijs? :9 Ik ben al maanden niet geweest. Binnenkort maar weer een keer gaan.

L: 2 plakjes roggebrood met zonnebloempitten erin, hummus en snoeptomaatjes
D: Pastasalade met sla, tomaat, vega kip en vega spekjes
T: Paar stukjes watermeloen

Vanochtend de dag begonnen met een uurtje flink doorwandelen.

Ik heb weer even een paar dagen m'n maandelijkse 3 minder geweldige dagen gehad. Toch afgevallen zaterdag. Dat is het voordeel van wekelijks wegen. En nu lijk ik alweer 2 dagen wel weer gemakkelijk in m'n gezonde ritme te zitten. Nu ik weet dat die extra eet-behoefte vaak een beetje samengaat met m'n cyclus, sta ik het mezelf vaak ook gewoon net iets meer toe. Ik zag het eerder vaak als een 'ik kan het niet meer, m'n dieet is kansloos'.
  zondag 25 juli 2021 @ 23:26:15 #206
221912 minilot
Nancy boy
pi_200547252
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 22:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het enige echte pure chocolade-ijs? :9
Jazeker! *O* Ook een paar likjes aardbeienijs gehad, wat naar verse aardbeien smaakte in plaats van naar roze 'aardbeiensmaak' O+

En yup, ik hou ook zeker rekening met mijn cyclus :Y
  zondag 25 juli 2021 @ 23:27:27 #207
221912 minilot
Nancy boy
pi_200547261
Lijstje morgen wordt nog even afwachten, ik begin de dag met 's ochtends een wortelkanaalbehandeling en geen idee nog hoeveel trek en kauwzin ik de rest van de dag dan heb.. :X
pi_200547358
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 23:27 schreef minilot het volgende:
Lijstje morgen wordt nog even afwachten, ik begin de dag met 's ochtends een wortelkanaalbehandeling en geen idee nog hoeveel trek en kauwzin ik de rest van de dag dan heb.. :X
Sterkte... haal wat niet-kauw eten in huis. Toen ik dat had at ik rijstepap, kwark en dat soort spul. IJs en soep is minder fijn ivm de temperatuur daarvan
pi_200551147
Succes @minilot

De laatste stressweken voor de vakantie zijn voorbij en de verbouwing bijna, dus geen excuses meer om niet 'netjes' te eten. :') Stom, hoe dat toch werkt.

Plan voor vandaag:
O: brood met pindakaas
T: watermeloen
L: brood met ham, kaas, rucola
T: koekje
B: wandelen
D: kip, zilvervliesrijst, broccoli, zoetzure saus, magere kwark
B: Wii Fit

Mijn Fitbit mag ik (weer) vervangen. Ik denk dat ik dit keer voor een Charge 4 ga. Geen telefoon meer meenemen bij het hardlopen. Plus, als ik voor vervangen kies, heeft de nieuwe 3 weken garantie. Met deze heb ik nog geen half jaar gedaan zonder klachten... Lijkt me niet handig.
pi_200551841
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 22:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat is een zoneminuut?
Wanneer je hartslag omhoog gaat bij activiteiten. Ze adviseren 150 zoneminuten per week aan, Fitbit ;)

@Hupje jeetje wat een pech heb jij -O-
pi_200553271
Netjes @Declan-Harp !

@Myraela cyclus heeft hier ook echt duidelijk effect, zowel op weegschaal (vocht) als eetbehoefte (meer en/of specifieke dingen). Waar heb je dat roggebrood vandaan, klinkt lekker?

@minilot sterkte! Ik vond dat altijd een van de fijnere behandelingen, omdat de zenuw dan eruit is en je dus geen pijn daarvan hebt :P Kan ook gewoon eten erna, wanneer de verdoving weg is. In jouw geval... Vragen om voorverdoving op watje, als ze dat niet al doen? Tenzij de zenuw al dood is, is die hele verdoving niet nodig :7
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 10:22:44 #212
5428 crew  miss_sly
pi_200553316
quote:
(Zelfde week)
Flinke verbetering *O*
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 10:23:16 #213
5428 crew  miss_sly
pi_200553323
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 23:27 schreef minilot het volgende:
O, sterkte daarmee!
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 10:25:55 #214
5428 crew  miss_sly
pi_200553364
Lijstje:
O: volkoren cracker en gekookt eitje
T: skyr met aarbeien
L: 2 volkoren boterhammen, een met filet americain en een met pindakaas
T: noten
En de rest weet ik nog niet.
Vanmiddag ga ik weer naar mijn moeder in het ziekenhuis, 1,5 uur heen rijden, bezoekuur van 4-8 en daarna 1,5 uur terug rijden. Al een aantal rare dagen die zelfs nog anders verliepen dan dat, dus met regelmaat eten zit er na een uur of 14 helemaal niet in. Misschien dat ik iets van vers fruit mee kan nemen om daar te eten. Mijn mooie schema van om de 2 uur iets eten gaat op deze manier helemaal de mist in :')
  maandag 26 juli 2021 @ 10:27:17 #215
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200553392
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 10:19 schreef Holyme het volgende:
Netjes @:Declan-Harp !

@:Myraela cyclus heeft hier ook echt duidelijk effect, zowel op weegschaal (vocht) als eetbehoefte (meer en/of specifieke dingen). Waar heb je dat roggebrood vandaan, klinkt lekker?

@:minilot sterkte! Ik vond dat altijd een van de fijnere behandelingen, omdat de zenuw dan eruit is en je dus geen pijn daarvan hebt :P Kan ook gewoon eten erna, wanneer de verdoving weg is. In jouw geval... Vragen om voorverdoving op watje, als ze dat niet al doen? Tenzij de zenuw al dood is, is die hele verdoving niet nodig :7
Mwah, blijkbaar helpt verdoving ook als je makkelijk bloedt. Bij m'n laatste te vullen gaatje had ik ook zoiets van "doe maar zonder, die kies heeft toch geen levende zenuw meer", maar halverwege alsnog die spuit erin omdat overal bloed. :')

En cyclus en invloed, check. Vorige week was het een 'vreet alles'-week, tot de menstruatie inzette. Zaterdag ook weer spontaan een halve kg minder dan vrijdag op de weegschaal. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200553422
quote:
@:Myraela cyclus heeft hier ook echt duidelijk effect, zowel op weegschaal (vocht) als eetbehoefte (meer en/of specifieke dingen). Waar heb je dat roggebrood vandaan, klinkt lekker?
Ik zag het bij de Lidl liggen. Best lekker. Al is dit dan echt zoiets wat ik heel even lekker vind, dan eet ik twee pakjes op en de derde haal ik nog enthousiast en blijft vervolgens onaangeraakt liggen.

Moderator maandag 26 juli 2021 @ 10:31:42 #217
5428 crew  miss_sly
pi_200553467
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 10:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zag het bij de Lidl liggen. Best lekker. Al is dit dan echt zoiets wat ik heel even lekker vind, dan eet ik twee pakjes op en de derde haal ik nog enthousiast en blijft vervolgens onaangeraakt liggen.

[ afbeelding ]
Hahaha, herkenbaar ja :D
pi_200553469
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 10:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jaaaaa is echt lekker.
De kcals per snee vond ik minder :+ (t.o.v. mijn gewone brood)
  maandag 26 juli 2021 @ 10:45:25 #219
298315 SacreCoeur
pi_200553667
quote:
(Zelfde week)
Haha ik las zonminuten :D
Moest echt paar keer lezen.
pi_200553673
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 09:06 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Wanneer je hartslag omhoog gaat bij activiteiten. Ze adviseren 150 zoneminuten per week aan, Fitbit ;)

@:Hupje jeetje wat een pech heb jij -O-
Dan ben je dus super goed bezig *O*
pi_200554575
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dan ben je dus super goed bezig *O*
Ja! Ik kwam hier even bevestiging zoeken (en krijgen O+ )
pi_200554591
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:44 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ja! Ik kwam hier even bevestiging zoeken (en krijgen O+ )
Bevestiging is fijn! Nou bij deze! ;) :*
  maandag 26 juli 2021 @ 12:50:31 #223
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200555780
Was om 12 uur pas wakker, gister ook al kan merken dat ik wel moet bijkomen van zo´n dag _O-

L: 1 broodje koolhydraatarm brood met pindakaas ( ik heb niks meer in huis dus zo gelijk even boodschapjes doen _O- _
T: Wat ik meeneem van de Lidl
D: Maaltijdsalade
T: Skyr toetje
  maandag 26 juli 2021 @ 13:47:25 #224
221912 minilot
Nancy boy
pi_200556847
quote:
In jouw geval... Vragen om voorverdoving op watje, als ze dat niet al doen?
Dank voor de tip hoor maar maakt niks uit, mijn naaldenfobie draait om het idee qua naald, niet om de pijn van een prik(je) :)

De lijst van de dag!
O: (Maar wel even ontbeten) Volkoren boterham met pindakaas en banaan
B: Twintig minuten gefietst
D: Iets zachts, want tere noodvulling gekregen: pasta met roomsaus, prei en paddestoelen. Aardbeitjes toe.
pi_200561186
Wij hebben een nieuwe ''opkoopvetgoedkoopmeukjes''-winkel in de stad, ik kocht 3 van deze stoofpotjes voor 1 (ja echt, één) euro! O+
Dus weer drie gezonde maaltijden erbij voor in de vakantie ;) Wat rijst of pasta er bij en klaar.

https://www.ah.nl/product(...)ch-stoofpotje-linzen
  maandag 26 juli 2021 @ 18:05:52 #226
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200561473
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:40 schreef Declan-Harp het volgende:
Wij hebben een nieuwe ''opkoopvetgoedkoopmeukjes''-winkel in de stad, ik kocht 3 van deze stoofpotjes voor 1 (ja echt, één) euro! O+
Dus weer drie gezonde maaltijden erbij voor in de vakantie ;) Wat rijst of pasta er bij en klaar.

Nice!
pi_200561873
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:40 schreef Declan-Harp het volgende:

Ik eet dat gewoon zonder rijst of pasta. :')

Trouwens wel fijn dat je die goedkoop kan vinden. Dit soort stoofpotjes zijn makkelijk en lekker.
pi_200562087
quote:
14s.gif Op maandag 26 juli 2021 18:40 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Trouwens wel fijn dat je die goedkoop kan vinden. Dit soort stoofpotjes zijn makkelijk en lekker.
Oh dat kan ook haha, maar geeft wel wat extra bite ;)
Ja was blij verrast, ze zijn ook nog houdbaar tot oktober. Heb ze eerder gehad uit die Postcodeloterij pakketjes, los nog nooit gekocht (want; duur!)
  dinsdag 27 juli 2021 @ 03:38:55 #229
221912 minilot
Nancy boy
pi_200567381
Heej, die stoofpotjes hebben we al een paar keer meegenomen als backupvoer bij het kamperen. Nooit daadwerkelijk gebruikt, maar toch :+

Lijst!
T: Koffie :O
B: Zo de deur uit voor half uur temporun hardlopen, aansluitend Perfect Posture-appje
D: Moussaka, aardbeien toe
B: Uur krachttraining
pi_200568271
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 03:38 schreef minilot het volgende:
Heej, die stoofpotjes hebben we al een paar keer meegenomen als backupvoer bij het kamperen. Nooit daadwerkelijk gebruikt, maar toch :+

Lijst!
T: Koffie :O
B: Zo de deur uit voor half uur temporun hardlopen, aansluitend Perfect Posture-appje
D: Moussaka, aardbeien toe
B: Uur krachttraining
Aan te raden :Y
pi_200571627
Gisteren;

O: Boterham houmous/kaas
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 wraps kaas/houmous
T: Bolletje strawberrycheesecake ijs
D: Rode bieten, bistrokrieltjes en een spinaziekaasfilet

Vandaag;

O: Plak kruidkoek
L: Kwark met mango/ananas/passiefruit en 2 witte bolletjes vega filet Americain
D: Sla met komkommer/tomaatjes/augurk/kaas/croutons/slasaus en vega chicken tenders
  dinsdag 27 juli 2021 @ 13:11:47 #232
495145 Koekoekskind
Slechts gejat
pi_200574540
quote:
14s.gif Op maandag 26 juli 2021 18:40 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik vind deze altijd erg smakelijk. Je kookt er rijst naast en warmt de boel op en dan kun je met een kwartier eten.

pi_200574835
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:11 schreef Koekoekskind het volgende:

[..]

Ik vind deze altijd erg smakelijk. Je kookt er rijst naast en warmt de boel op en dan kun je met een kwartier eten.

[ afbeelding ]
Niet heel erg zout?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 13:32:08 #234
495145 Koekoekskind
Slechts gejat
pi_200574925
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:27 schreef MCH het volgende:

[..]

Niet heel erg zout?
Nee, absoluut niet imho.

ingrediënten: groenten in wisselende verhouding 48% (wortel, tomaat, tomatenpuree, sperzieboon, ui, paprika), linzen 30%, water, kokosmelk, knoflook, maiszetmeel, kruiden en specerijen (komijnzaad, koriander, witte peper, kaneel, cayennepeper, kurkuma lavaswortel), rode chilipeper, zeezout, gember, champignon-concentraat, azijn, zonnebloemolie.

Zout 0.47 gram per 100 gram volgens de voedingslijst.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 15:29:28 #235
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_200577243
Die eten wij hier ook weleens, als het snel en makkelijk moet 👍 gaan nog wel een shitload extra’s in qua groenten (courgette, paprika), anders is het voor ons wat karig.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 20:44:40 #236
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200581523
Eens een keer uitproberen. Zoutgehalte valt heel erg mee inderdaad zo te zien.

Lijstje vandaag:
O: 2 sneetjes koolhydraat arm brood met pindakaas en jam.
L: Naar vrijwilligerswerk geweest want we hebben een hondje sinds gister permanent opgevangen en die moest ik natuurlijk even zien en knuffelen O+ maar ging niet helemaal goed en gingen met spoed naar de dierenarts. Daarna even op terrasje gezeten en broodje eiersalade gehad.
D: Maaltijdsalade
T: Banaan en 2 babybels en bakje magere yoghurt meloen/perzik smaak
pi_200582040
Nohh O+ ;( Hopelijk gaat het inmiddels weer goed LP!

Ik had vanmiddag m'n 2e staartbeentjefysio, incl inwendig onderzoek ;( oh en bilspiermassage.. Ik weet van gekkigheid niet hoe ik moet zitten of liggen, dus ga zo maar richting bed. Ben zo beurs!
pi_200582074
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:11 schreef Koekoekskind het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die is ook lekker, maar voor één persoon wel een beetje veel.
pi_200582087
Mezelf zo nog heel even naar buiten slepen zodat ik de 10.000 stappen wel haal. Voor de rest best een okay dagje. Collega had een taart meegenomen die er heel lekker uit zag, maar toch maar afgeslagen.

L: Foodmaker saladebar bij de AH2go, kleinste bakje, maar wel helemaal volgepropt :D
T: Bakje watermeloen
T: Eierkoek
D: Tomatensoep met een stuk stokbrood
T: Halve muesli koek
  dinsdag 27 juli 2021 @ 21:15:17 #240
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200582168
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 21:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Nohh O+ ;( Hopelijk gaat het inmiddels weer goed LP!

Ik had vanmiddag m'n 2e staartbeentjefysio, incl inwendig onderzoek ;( oh en bilspiermassage.. Ik weet van gekkigheid niet hoe ik moet zitten of liggen, dus ga zo maar richting bed. Ben zo beurs!
Ja gelukkig wel!

Gatver! ;( Hopelijk heb je morgen er minder last van! :*
pi_200590549
Zitten is nog steeds stom :{w

L: Kwark/banaan/mandarijn en 2 witte bolletjes filet Americain
T: Churros! O+
D: Tortellini met Italiaanse groente en saus + vega gehakt
(Gelijk een portie saus extra voor in de vriezer/vakantie)
  woensdag 28 juli 2021 @ 10:48:53 #242
344469 Amsel
zonder t
pi_200592560
*O* 5 kilo afgevallen deze maand *O*
-O- lievelingsboek zakt van m'n kont -O-

Ben blij dat ik resultaat zie, dat motiveert om verder te gaan. En ik merk dat m'n houding verbeterd is door het sporten!

En jullie zijn ook lekker bezig allemaal 8-) ^O^
pi_200592752
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 10:48 schreef Amsel het volgende:
*O* 5 kilo afgevallen deze maand *O*
-O- lievelingsboek zakt van m'n kont -O-

Ben blij dat ik resultaat zie, dat motiveert om verder te gaan. En ik merk dat m'n houding verbeterd is door het sporten!

En jullie zijn ook lekker bezig allemaal 8-) ^O^
Wat een tempo, wat een fijn resultaat.

Hier gebeurt er al weken niks, gewoon niks. Die berg chocola van gisteren helpt ook niet trouwens. Ach ja, die 5 kilo minder is al heel fijn, maar de rest moet ook nog.
pi_200592858
Gefeliciteerd Amsel! *O*

DDM, jij komt er ook wel :Y
  woensdag 28 juli 2021 @ 13:16:07 #245
221912 minilot
Nancy boy
pi_200596046
Eindelijk weer eens onder de de zestig! Wel een schamele 59.8 maar toch :7

Rustdag vandaag!
T: Koffie
B: Uurtje wandelen, Perfect Posture-app
D: Koreaanse ovenzalm ( https://iamafoodblog.com/baked-salmon/ ) + kimchi + spinaziesalade. Aardbeitjes en kwark toe.
pi_200599343
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:16 schreef minilot het volgende:
Eindelijk weer eens onder de de zestig! Wel een schamele 59.8 maar toch :7

Rustdag vandaag!
T: Koffie
B: Uurtje wandelen, Perfect Posture-app
D: Koreaanse ovenzalm ( https://iamafoodblog.com/baked-salmon/ ) + kimchi + spinaziesalade. Aardbeitjes en kwark toe.
Altijd mooi als de eerste cijfer van je gewicht omlaag is gegaan. Voelt toch als een extra overwinning.
  woensdag 28 juli 2021 @ 16:47:39 #247
221912 minilot
Nancy boy
pi_200600028
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:06 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Altijd mooi als de eerste cijfer van je gewicht omlaag is gegaan. Voelt toch als een extra overwinning.
Jup! En het is ook het enige eerste cijfer dat hoeft, want met een 4 beginnen hoeft voor mij nu ook weer niet ;)

Zeg, waar zouden jullie na een uur stroomopwaarts roeien voor kiezen als je hier je enige maaltijd van de dag vandaan zou moeten halen morgen? *O*
https://theehuisrhijnauwen.nl/menukaart/
pi_200600230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Jup! En het is ook het enige eerste cijfer dat hoeft, want met een 4 beginnen hoeft voor mij nu ook weer niet ;)

Zeg, waar zouden jullie na een uur stroomopwaarts roeien voor kiezen als je hier je enige maaltijd van de dag vandaan zou moeten halen morgen? *O*
Kinderbroodje appelstroop natuurlijk.
pi_200600458
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Pannenkoek met gember. Om mee te beginnen. Ik ben niet zo’n pannenkoekenfan, maar daar bakken ze echt geweldige exemplaren
pi_200601173
Vandaag begonnen met een half uur fitness boxen op de Switch. Dat is elke keer toch nog behoorlijk zweten. :') En ook 17.000 stappen op de teller na een dagje door de stad rennen.

Ook prima gegeten:
L: Rozijnen/pitten broodje en een eierkoek
T: Halve spicy mango limonade
D: Sri Lankaanse curry
T: Muesli-koek

Morgen:
L: Bak van de Foodmaker saladebar (pastasalade, tomatensalade, courgettesalade, kikkererwten, linzensalade en falafel)
T: Banaan
D: Risotto met groene asperges en auberginestoof met linzenfalafel
pi_200603618
Vandaag had ik een of andere superdag met trainen ofzo. Kon ineens overal gewicht bij doen en voelde allemaal vrij soepel. Benieuwd of dat de volgende training ook nog is :P

O: kwark + frambozen
L: boterham met 2 eieren, groentesoepje
T: high protein salted caramel toetje
D: varkenshaas, wortel en aardappel met rozemarijn/tijm
S: uur krachttraining
T: eiwitshake
pi_200609242
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:13 schreef Pinuts het volgende:
Vandaag had ik een of andere superdag met trainen ofzo. Kon ineens overal gewicht bij doen en voelde allemaal vrij soepel. Benieuwd of dat de volgende training ook nog is :P
Duimen! ^O^
pi_200609569
Ik schuif het avondeten van vanavond nog een avondje door. Dan zal vandaag zoiets worden:

L: Bak van de Foodmaker saladebar (pastasalade, tomatensalade, courgettesalade, kikkererwten, linzensalade en falafel)
T: Banaan met een theelepel pindakaas
D: Watermeloensalade met feta en munt

Morgen:
L: Mueslibolletje - gekookte wortels met hummus
T: Kersen
T: Theelepel pindakaas
D: Risotto met groene asperges en auberginestoof met linzenfalafel

Vanmiddag weer een half uurtje fitness boxen op de Switch. Dat is dan tenminste nog iets. Voor de rest niet zoveel beweging denk ik vandaag.

Wel heel benieuwd naar het wegen zaterdag. Het zou tegen kunnen vallen omdat ik ongesteld ben, maar ik heb voor m'n gevoel wel echt een goede week deze week.
pi_200609831
Myr, eet jij random een theelepel pindakaas? :o

Wij gaan vanavond naar het pannenkoekenrestaurant, afscheidsfeestje.. morgen breng ik m'n zoon voor 2 1/2 week naar z'n vader :'(

L: Kwark/fruit/lijnzaad
D: Pannenkoek met champignons, paprika, ui en brie + half broodplankje en geen toetje ;)
pi_200610081
Dat lijkt me best lastig, je zoon zo lang moeten missen, @Declan-Harp :*

Gisteren:
O: brood met pindakaas, knäckebröd met hagelslag
T: watermeloen
L: brood met ham en kaas
T: 2 koekjes, 2 Fruittella's
D: gebakken aardappels, varkensfilet, broccoli, magere kwark met beetje vanillevla
T: te veel chocolade pinda's

De weegschaal ging wel iets omlaag vandaag, dus hopelijk geeft dat weer motivatie om netjes te eten. Vakantie en verbouwen geeft mij te veel excuses :@
Ik hoop vanmiddag nieuwe hardloopschoenen te kopen en dan ook nieuwe motivatie te vinden om in de vakantie om de dag te gaan lopen :7
En mijn nieuwe Fitbit wordt vandaag geleverd *O*

Vandaag:
O: brood met pindakaas, knäckebröd met hagelslag, plak ontbijtkoek
T: fruit
L: brood met kaas, haring
D: mie, loempia, wokgroente met woksaus, magere kwark met aardbeien
pi_200610371
Elk jaar weer huilen Hupje :Y Thnx :*
Ik zal duimen dat jouw nieuwe Fitbit het langer volhoudt dit keer!
pi_200610451
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 09:47 schreef Declan-Harp het volgende:
Myr, eet jij random een theelepel pindakaas? :o
Zeker! :9 In dit geval zelfs de kokos zeezout pindakaas van De Pindakaaswinkel. :9~

Ik hou van pindakaas, maar op een boterham proef ik er minder van en eet ik er al snel meer van. Dat vind ik zonde. Dus pak ik een theelepel en een mini-bakje en dan zit ik gewoon met mini-hapjes een kwartier met m'n theelepel pindakaas. :')
pi_200610464
Sterkte trouwens met de 2.5 week zonder je zoon! Vind je ook altijd lastige periodes qua eten, toch? Heb je daar al een goed plan voor?
pi_200610655
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 10:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zeker! :9 In dit geval zelfs de kokos zeezout pindakaas van De Pindakaaswinkel. :9~

Ik hou van pindakaas, maar op een boterham proef ik er minder van en eet ik er al snel meer van. Dat vind ik zonde. Dus pak ik een theelepel en een mini-bakje en dan zit ik gewoon met mini-hapjes een kwartier met m'n theelepel pindakaas. :')
Ahh nu heb ik er een beter beeld bij, smakelijk!

quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 10:21 schreef Myraela het volgende:
Sterkte trouwens met de 2.5 week zonder je zoon! Vind je ook altijd lastige periodes qua eten, toch? Heb je daar al een goed plan voor?
Ja denk het wel. Heb 2 bakjes couscous en 1 bakje rijst in de vriezer. Verder dus die stoofpotjes en eet ook een paar keer bij vrienden.
Verder eet ik gewoon de vriezer wat leeg, heb zo belachelijk veel geld uitgegeven afgelopen weken dat dit een mooi moment is om te bezuinigen op de boodschappen ;) Hoef alleen maar kwark, fruit en verse groenten te halen komende 2 weken.
pi_200610712
Heb het altijd al lastig gevonden om voor mezelf te koken. In mijn Jeugdzorgtijd (vanaf mn 16e) at ik voornamelijk pizza, afbakbroodjes en k&k pasta's :') Op m'n 18e ging ik samenwonen en sindsdien heb ik altijd voor een ander gekookt, eerst mijn ex-man en later mijn zoon.
In m'n vrije weekenden eet ik dus ook altijd makkelijk en ongezond, gewoon omdat het kan. Maar dat is in de vakantie niet vol te houden (misschien ook wel, maar gezond is anders ;) ) en daarom heb ik alvast wat maaltijden ingevroren.
pi_200610822
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 10:33 schreef Declan-Harp het volgende:
Heb het altijd al lastig gevonden om voor mezelf te koken. (...) en daarom heb ik alvast wat maaltijden ingevroren.
Goed bezig!
pi_200610864
Dan klinkt dit als een goed plan! :Y En het hoeft ook niet altijd helemaal gezond. En makkelijk is gelukkig tegenwoordig lang niet altijd meer ongezond.
pi_200610906
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 10:39 schreef Myraela het volgende:
Dan klinkt dit als een goed plan! :Y En het hoeft ook niet altijd helemaal gezond. En makkelijk is gelukkig tegenwoordig lang niet altijd meer ongezond.
Gelukkig niet, de AH heeft lekkere k&k dingen! Maar ook wel erg duur soms.. dus even de Bonus afwachten ;)
Het komt wel goed, vorig jaar is het me ook gelukt en dit jaar ook wel!
pi_200620090
Pfrrttt het was helemaal niet lekker :')
@LPFAN kun je maandag wat anders voor ons fixen? _O-
pi_200620300
Pfoe @Declan-Harp, ik vind een halve dag peuterspeelzaal al afzien.. -O- Sterkte!
pi_200620424
Lijscht:

B: Sprintintervallen hardgelopen, Perfect Posture-app
O: Twee gekookte eieren, gedroogde abrikoos, medjooldadel en koffie
B: Half uur stroomopwaarts geroeid
T: Paar kerstomaatjes en babykomkommertjes
D: Kaaspannenkoek met stroop op terras + twee speciaalbier + appeltaart met slagroom
B: Uur gewandeld
B: Half uur stroomafwaarts geroeid

Morgen wel weer gewoon eten :)
pi_200620441
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 10:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik doe hetzelfde, maar dan met een eetlepel :D
pi_200620459
Wat voor schoenen kocht je, @Hupje - en succes! *O*
pi_200621530
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 19:34 schreef minilot het volgende:
Wat voor schoenen kocht je, @:Hupje - en succes! *O*
Deze zijn het geworden:
De nieuwe versie van de Adidasjes die ik een paar jaar geleden kocht. Roze is niet echt mijn ding, maar ja, als deze lekker lopen...

En mijn Fitbit Charge 4 heb ik ook in gebruik genomen *O* Met nieuwe stats! 37 zoneminuten vandaag.
pi_200621867
Go Hupje! *O*

Ik kotste m'n pannenkoek weer uit :'(
  donderdag 29 juli 2021 @ 21:04:37 #271
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200622577
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 19:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Pfrrttt het was helemaal niet lekker :')
@:LPFAN kun je maandag wat anders voor ons fixen? _O-
Hahaha _O- Wat balen zeg! Wat zullen we dan eten?
  donderdag 29 juli 2021 @ 21:05:37 #272
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200622603
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:36 schreef Declan-Harp het volgende:
Go Hupje! *O*

Ik kotste m'n pannenkoek weer uit :'(
Oei :{
pi_200623897
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 21:04 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hahaha _O- Wat balen zeg! Wat zullen we dan eten?
Ik wil heel hard CCN roepen, maar dat mag natuurlijk niet -O-
Die lekkere plaattaart van je misschien?

quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 21:05 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oei :{
Hij viel al niet lekker en toen wou kind ook nog een blok om te fietsen. Icm de warmte was het even too much.
  donderdag 29 juli 2021 @ 22:04:04 #274
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200624208
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 21:51 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik wil heel hard CCN roepen, maar dat mag natuurlijk niet -O-
Die lekkere plaattaart van je misschien?
[..]

Hij viel al niet lekker en toen wou kind ook nog een blok om te fietsen. Icm de warmte was het even too much.
Van wie niet?

Ja plaattaart kan maar is nu wel stuk lastiger zonder oven :P

Hmm ja dan is het even te veel idd.
pi_200624238
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 22:04 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Van wie niet?

Ja plaattaart kan maar is nu wel stuk lastiger zonder oven :P

Hmm ja dan is het even te veel idd.
Haha true, ik heb er wel echt heul veul zin in! O+ :9~

Even vergeten dat ik je oven geconfisqueerd heb, zullen we maar gewoon CCN doen? O+
  donderdag 29 juli 2021 @ 22:09:43 #276
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200624296
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 22:06 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Haha true, ik heb er wel echt heul veul zin in! O+ :9~

Even vergeten dat ik je oven geconfisqueerd heb, zullen we maar gewoon CCN doen? O+
Haha :P Ja is prima! Van de BK?
pi_200624336
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 22:09 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Haha :P Ja is prima! Van de BK?
Yasss :Y
  donderdag 29 juli 2021 @ 22:14:14 #278
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200624382
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 22:11 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Yasss :Y
:9 Ga ik ook die burger uitproberen.
pi_200625272
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:24 schreef Hupje het volgende:

[..]

Deze zijn het geworden: [ afbeelding ]
De nieuwe versie van de Adidasjes die ik een paar jaar geleden kocht. Roze is niet echt mijn ding, maar ja, als deze lekker lopen...

En mijn Fitbit Charge 4 heb ik ook in gebruik genomen *O* Met nieuwe stats! 37 zoneminuten vandaag.
Ik vind ze wel tof uitzien. 8-)
pi_200628881
L: Kwark met blauwe bessen en passiefruit + 3 maiswafels eiersalade
D: Shoarmasalade; vega shoarma, sla, paprika, stukjes pitabrood en knoflooksaus
  vrijdag 30 juli 2021 @ 09:08:26 #281
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200629994
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:24 schreef Hupje het volgende:

[..]

Deze zijn het geworden: [ afbeelding ]

Ik vind ze er snel uitzien. :9 Beter dan de mijne in ieder geval, ik match het beste met Saucony Omni's en de enige kleurstelling die leverbaar was in m'n maat, was lichtblauw. Ik heb werkelijk niets wat daar ook maar een beetje mee matcht. :') (Ja, op zwart en wit na dan)

Het gaat hier nog steeds niet top, maar de weegschaal staat in ieder geval nog steeds stil. Op zich goed om te weten dat ik met m'n huidige eet/beweegpatroon in ieder geval niet binnen no time 10kg aankom. :+ Geen goed lange termijn ding, dus ik ga even denken wat ik als eerste ga tweaken. Binnenkort wel een andere (niet extra lange bedrijfsbus) auto, dat maakt de auto pakken naar training in ieder geval weer wat interessanter (want dan ben ik m'n slechtweersmoes ook weer kwijt, die bus past amper in de parkeervakken daar, laat staan bij drukte). :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200631244
Lichtblauwboks. Al is het hier babyblauw, en de rest gewoonlijj zwart.

Qua gewicht zit ik hier wel stabiel momenteel, qua voedingsstoffen niet echt, mentaal gaat even bagger en heb geen fut om te koken of te eten zelfs (wat is dit :') ). Gister was m'n D muesli, aangevuld met nog meer muesli, een hele berg blauwe bessen, een pakje paprika maiswafels, en een bak ongepelde walnoten. Ontbijt gaat nog ok, daarna is de zin om te eten weg -O- Ik overweeg een poke bowl ofzo te bestellen straks, maar het smaakt me allemaal niet echt, dus dan vind ik dat weer zonde :+
  vrijdag 30 juli 2021 @ 10:22:37 #283
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200631279
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 10:20 schreef Holyme het volgende:
Lichtblauwboks. Al is het hier babyblauw, en de rest gewoonlijj zwart.

Qua gewicht zit ik hier wel stabiel momenteel, qua voedingsstoffen niet echt, mentaal gaat even bagger en heb geen fut om te koken of te eten zelfs (wat is dit :') ). Gister was m'n D muesli, aangevuld met nog meer muesli, een hele berg blauwe bessen, een pakje paprika maiswafels, en een bak ongepelde walnoten. Ontbijt gaat nog ok, daarna is de zin om te eten weg -O- Ik overweeg een poke bowl ofzo te bestellen straks, maar het smaakt me allemaal niet echt, dus dan vind ik dat weer zonde :+
Voor vandaag toch de poke bowl bestellen voor de positieve voedingsstoffen en dan jezelf dwingen tot preppen voor een paar dagen zodat je alleen maar wat uit de koeling/vriezer hoeft te pakken?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200640109
Vandaag een soort OMAD. Voor het eerst eigenlijk. Dacht dat het overdag heel zwaar zou zijn met veel honger ofzo, maar valt me reuze mee. Maar ik ga zo dadelijk onbeperkt tapas eten, dus genoeg kcal die gaan komen. En de enige twee 'regels' die ik mezelf opleg is dat ik me niet helemaal overvol prop en daarnaast max 2 toetjes neem. Voor de rest lekker genieten :)
pi_200645059
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:31 schreef Pinuts het volgende:
Vandaag een soort OMAD. Voor het eerst eigenlijk. Dacht dat het overdag heel zwaar zou zijn met veel honger ofzo, maar valt me reuze mee. Maar ik ga zo dadelijk onbeperkt tapas eten, dus genoeg kcal die gaan komen. En de enige twee 'regels' die ik mezelf opleg is dat ik me niet helemaal overvol prop en daarnaast max 2 toetjes neem. Voor de rest lekker genieten :)
Hoe was het? O+
pi_200645302
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:14 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Hoe was het? O+
Heerlijk! Vind tapas sowieso altijd heel chill want ik kan nooit kiezen in een restaurant want ik vind alles lekker :9
En mezelf keurig beheerst. Als in, ik heb zeker meer dan genoeg gegeten, maar niet rollend naar huis gegaan. Dus dat is ook weer een overwinning. Dat ik prima all you can eat kan doen zonder dat het weer over de top moet en 3 rondes extra moet bestellen ten opzichte van mijn tafelgenoten. :)
pi_200645359
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:29 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Heerlijk! Vind tapas sowieso altijd heel chill want ik kan nooit kiezen in een restaurant want ik vind alles lekker :9
En mezelf keurig beheerst. Als in, ik heb zeker meer dan genoeg gegeten, maar niet rollend naar huis gegaan. Dus dat is ook weer een overwinning. Dat ik prima all you can eat kan doen zonder dat het weer over de top moet en 3 rondes extra moet bestellen ten opzichte van mijn tafelgenoten. :)
Mooi man O+ Good job :*
pi_200651145
Even een rustdagje ingepland, na 4x 15k en 1x 10x stappen afgelopen week. Beetje aanrommelen in huis en filmpjes kijken O+

D: Bakje couscous uit de vriezer
pi_200651746
Vandaag het ultieme bewijs dat afvallen zeker niet lineair in. Vorige week nog redelijk teleurgesteld met -0.1, ondanks dat het een goede week was voor mijn gevoel. Gisteren AYCE gedaan en normaal weeg ik me dan niet, maar vandaag durfde ik het aan. En tot mijn eigen verbazing stond er -0.9 *O*.
Vandaag wel weer gewoon normaal doen:
O: kwark
L: eiwitpannekoek
D: noedels met biefreepjes en groente
B: uur met de hond wandelen
pi_200652355
Zo fijn als je voor je gevoel een geweldige week hebt gehad, en de weegschaal dat dan ook laat zien. O+ -1.6 kilo deze week. Dat volgt overigens ook na een paar goede weken en amper afvallen, maar geeft toch altijd weer extra motivatie.

Ook lekker wat meer bewogen de afgelopen week. Vanochtend weer begonnen met een half uurtje boxen. Gisteravond nog een wandeling van 7.5 kilometer.

Hopelijk kan ik het allemaal volhouden. Komende maand wel weer een hoop uitdagingen. Veel uiteten, eigen verjaardag, neefje en nichtje komen logeren (dus feestje van maken) en dan aan het eind van de maand op vakantie, dat is de ultieme uitdaging.
pi_200661921
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 10:09 schreef Declan-Harp het volgende:
Even een rustdagje ingepland, na 4x 15k en 1x 10x stappen afgelopen week. Beetje aanrommelen in huis en filmpjes kijken O+

D: Bakje couscous uit de vriezer
Welke proteïnerepen eet je eigenlijk? Heb je een favoriet merk?
pi_200662318
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik eet zelf altijd de Body en Fit Smart bar crunchy. Dat vind ik oprecht een van de lekkerste die ik tot nu toe heb gehad. En ik wil er ook altijd wel een beetje op letten dat de kcal wel beperkt blijven. Zie soms eiwitrepen met +300 kcal. Dat vind ik dan weer zonde.
pi_200662674
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Van het Kruidvat. Crunchy caramel, cookie dough of salted caramel.
Zijn officieel maaltijdrepen, maar de samenstelling en aantal kcal is nagenoeg gelijk tov proteïnerepen.
pi_200662714
Door medicatiegebruik kan ik niet meer IF-en en ik vind brood gewoon écht niet meer lekker.. dus dit is m'n ontbijt :Y
pi_200663148
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:48 schreef Declan-Harp het volgende:
Door medicatiegebruik kan ik niet meer IF-en en ik vind brood gewoon écht niet meer lekker.. dus dit is m'n ontbijt :Y
Kwark of yoghurt ofzo geen optie? Ik krijg brood ook niet weg (in de ochtend).
pi_200663294
Ik krijg brood elk moment van de dag wel weg. :9~ Die repen daarentegen. Ik vind bijna allemaal eiwit-producten zo'n vreemde bijsmaak hebben. Alleen toen ik corona had vond ik de shakes lekker. Toen proefde ik niet, maar voelde het wel lekker dik en romig. :')
pi_200663343
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:08 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Kwark of yoghurt ofzo geen optie? Ik krijg brood ook niet weg (in de ochtend).
Ik eet al kwark voor de lunch, moet ik daar weer wat voor verzinnen. Nee het is prima zo, ik ben toch niet meer op dieet, tegenwoordig is het voor mij een way of life ;)
pi_200663382
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:14 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg brood elk moment van de dag wel weg. :9~ Die repen daarentegen. Ik vind bijna allemaal eiwit-producten zo'n vreemde bijsmaak hebben. Alleen toen ik corona had vond ik de shakes lekker. Toen proefde ik niet, maar voelde het wel lekker dik en romig. :')
Stokbrood, witte bolletjes, pistoletjes, yessss. Maar niet voor elke dag ;) Gewoon brood blief ik niet meer, at voorheen 4 stuks per dag.
Shakes bleven hier altijd korrelig en raar, heb er nooit mee overweg gekund.
pi_200663506
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:17 schreef Declan-Harp het volgende:
Stokbrood, witte bolletjes, pistoletjes, yessss. Maar niet voor elke dag ;) Gewoon brood blief ik niet meer, at voorheen 4 stuks per dag.
Haha, grappig. Je noemt nu juist dingen die ik dan weer heel saai vind uit de brood-categorie. :D Die laat ik dan weer liggen. Ik hou van geroosterde boterhammen en donkere harde broodjes met veel pitten. O+

Maar ach, niets eten wat je tegenstaat. Als je iets hebt gevonden wat voor jou werkt, helemaal prima toch.
pi_200663522
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:16 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik eet al kwark voor de lunch, moet ik daar weer wat voor verzinnen. Nee het is prima zo, ik ben toch niet meer op dieet, tegenwoordig is het voor mij een way of life ;)
Ah check. Nee als je al kwark voor lunch eet wordt het wel erg veel :P

Ik vond shakes hier eerst ook smerig maar heb nu sinds een jaar ofzo een ander merk (van Scitec nutrition) en die vind ik wel lekker met gewoon water.
pi_200663538
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Haha, grappig. Je noemt nu juist dingen die ik dan weer heel saai vind uit de brood-categorie. :D Die laat ik dan weer liggen. Ik hou van geroosterde boterhammen en donkere harde broodjes met veel pitten. O+

Maar ach, niets eten wat je tegenstaat. Als je iets hebt gevonden wat voor jou werkt, helemaal prima toch.
Hoe witter hoe beter, behalve dan bij gewoon brood, dat moet dan zo donker mogelijk zijn ;)
Ja ik vind dat ik een lekkere balans heb gevonden voor mezelf, sta al maanden stabiel en kan gewoon eten wat ik wil :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')