SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Have fun morgen. Kan me wel voorstellen dat je er klaar mee bent ja. Is niet super veel keus.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:21 schreef Myraela het volgende:
En morgen naar La Cubanita.Een van de vriendinnen is een onmogelijke eter, dus we eindigen daar bijna altijd. Ben er nu wel een beetje klaar mee eigenlijk. Als vegetariër kun je er eigenlijk al niet zoveel, laat staan als je eigenlijk ook nog wat gezonder zou willen eten.
Ik vind het eten daar wel lekker, maar ik kom er misschien 1 keer per jaar. Dus de gebrek aan variatie vind ik niet zo’n probleem.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:21 schreef Myraela het volgende:
En morgen naar La Cubanita.Een van de vriendinnen is een onmogelijke eter, dus we eindigen daar bijna altijd. Ben er nu wel een beetje klaar mee eigenlijk. Als vegetariër kun je er eigenlijk al niet zoveel, laat staan als je eigenlijk ook nog wat gezonder zou willen eten.
Het lijkt me echt verrekte lastig om dan nu ‘normaal’ te gaan doen. Want afvallen is je fantastisch gelukt, maar wat nu? Daar zou ik echt mee worstelenquote:Op zondag 18 juli 2021 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben 40 kilo afgevallen en heb een gezond gewicht. Dus bedankt voor je mening.
Ik ben Myraela nietquote:Op zondag 18 juli 2021 10:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het lijkt me echt verrekte lastig om dan nu ‘normaal’ te gaan doen. Want afvallen is je fantastisch gelukt, maar wat nu? Daar zou ik echt mee worstelen
Ik ben er nog niet helemaal hoor, ik wil nog iets meer kwijt.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Het lijkt me echt verrekte lastig om dan nu ‘normaal’ te gaan doen. Want afvallen is je fantastisch gelukt, maar wat nu? Daar zou ik echt mee worstelen
quote:Op zondag 18 juli 2021 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben 40 kilo afgevallen en heb een gezond gewicht. Dus bedankt voor je mening.
Dat klinkt allemaal goed zeg! Fijn zoquote:Op zondag 18 juli 2021 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wow... mijn moeder is eindelijk lief en begripvol over mijn gewicht. Even openhartig geweest (ben ik eerlijk gezegd niet zo vaak) erover. En ze gaat er nu rekening meehouden (dus kwark, geen snoep, wel lekker fruit). En de hele tijd zeuren erover doet ze ook niet meer. Echt fijn.
En gisteren zijn we samen uiteten geweest (in het restaurant hadden we het erover) en dat was heel fijn en gezellig. Ik weeg me even een paar dagen niet en ik verwacht dat het dan vanzelf goed komt. Relatief gezond gegeten. Had ik ook met de diëtiste besproken. Ik ga twee, hooguit drie keer per jaar uiteten. En de enige "regels" die ze had bij zo weinig is geniet van wat je eet, eet bewust en vol = vol. Dat ging prima
Wel een paar gefrituurde dingen gehad (we aten een soort Chinese "tapas". Allemaal kleine hapjes die je kon bestellen), en dat was heerlijk en leuk. Echt genoten
Ja! Zou best kunnen. Ik weet alleen dat je met een tablet hapjes besteld en daarvan genietquote:Op zondag 18 juli 2021 10:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal goed zeg! Fijn zo(Enneh, die Chinese 'tapas' zal dim sum geweest zijn)
Dit ja!quote:Op zondag 18 juli 2021 11:07 schreef Holyme het volgende:
Hierboven ergens, 3000 kcal met tuinieren en fietsen, dat zou ik toch wel met een heel flinke korrel zout pakken
Vanwaar diequote:Op zondag 18 juli 2021 11:02 schreef minilot het volgende:
Nou, het is zomervakantie! Eens zien wat dat doet met mijn knetterstabiele gewicht..
Voor de statistieken: ik tel niet heel strikt kcals, want OMAD en het kost niet zoveel moeite om met maar één maaltijd per dag binnen een min of meer acceptabele inname te blijven
Lijst!
O: Zwarte koffie
B: 10km naar Biesbosch fietsen, daar zwemmen en chillen, 10km terugfietsen. Mogelijk een ijsje want zomer.
D: Restjes van thuislunch met mijn moeder en haar vriend van gisteren: verschillende soorten broodjes met divers kaas- en vleesbeleg, rauwkost van tomaat, komkommer en rode ui. Toe aardbeien en frambozen
B: Beetje vliegeren op een veldje
Verder heb ik me.. -slik-.. aangemeld.. bij een.. -slik- plaatselijke sportschool voor.. -slik- een paar keer -kuch- krachttraining met begeleidingHet is niet om strak in mijn vel te komen (want dat boeit me echt niet) of zelfs maar om af te vallen, maar sterker worden en vooral sterker worden ter ondersteuning van het hardlopen begin ik toch wel erg belangrijk te vinden en oefeningen thuis lukt me gewoon echt niet qua handige plek ervoor vinden, niet gestoord worden door de rondlopende peuter, het niet hebben van de juiste spullen, etcetera. Dus toch maar naar de
sportschool
ondanks ingebakken weerstand
Gewoon omdat het me stomvervelend lijkt en ik tot dusver niet echt match met de sfeer van de doorsnee sportschoolquote:Op zondag 18 juli 2021 11:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vanwaar die? Het is toch heel erg goed van je! Mag je echt wel trots op zijn
Hoeraquote:Op zondag 18 juli 2021 11:31 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik was 78,5 vanmorgen, al een aantal weken niet meer gezien
Hopelijk kan ik dit vasthouden. De 30e gaat m'n zoon tweeënhalf week op vakantie, in die periode vind ik het altijd belachelijk moeilijk om fatsoenlijk te eten..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |