abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200459987
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:12 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik heb er eentje bij action gekocht :') want ik heb zelfkennis = dat ding ligt na x aantal weken in huis nog in de verpakking. :7
*O* Herkenbare gedachtengang *O*
Ik had toch een tripje Action gepland :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 21 juli 2021 @ 06:59:34 #102
221912 minilot
Nancy boy
pi_200465914
Ik gebruik het kinderspringtouwtje dat hier ligt wel eens, da's met mijn geringe lengte handiger dan een springtouw voor volwassenen :') Na vijf keer springen trouwens steevast buiten adem :D

Lijst!
T: Zwarte koffie, medjooldadel
B: Het half uur sprintintervallen hollen waar 't gisterenavond niet meer van kwam. Heel hard gerend. :9 Daarna dag 5 van de Perfect Posture-app.
T: Gekookt ei
B: Klein wandeltochtje met peuter: https://www.natuurmonumen(...)rondje-op-de-kampina daarna:
D: Hopelijk iets vegetarisch vindbaar op de menukaart van nabijgelegen eettent in het bos. IJsje toe.
Let me see you stripped down to the bone
pi_200467288
O: Proteīnereep
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 sûkerbôle met boter
T: 3 pruimen
D: Pastasalade; mini penne, sla, komkommer, tomaatjes, kaas, augurk, zongedroogde tomaatjes, croutons en tuinkruidenslasaus
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 21 juli 2021 @ 09:43:51 #104
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200467304
Voor de dames met vers aangeschafte springtouwen: trek een sportbh aan. _O- Het zit wel eens in m'n groepstraining en de impact van touwtjespringen voelt vergelijkbaar als die van hardlopen. Niet lollig als je nét een wat minder stevig ding aan hebt. :+

Bij regelmatig gewoon even doen, bouwt het op zich wel snel op trouwens. Ik red inmiddels een halve minuut achtereen en daarna nog een paar stukjes met rust er tussen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:22:01 #105
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200468727
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor de dames met vers aangeschafte springtouwen: trek een sportbh aan. _O- Het zit wel eens in m'n groepstraining en de impact van touwtjespringen voelt vergelijkbaar als die van hardlopen. Niet lollig als je nét een wat minder stevig ding aan hebt. :+

Bij regelmatig gewoon even doen, bouwt het op zich wel snel op trouwens. Ik red inmiddels een halve minuut achtereen en daarna nog een paar stukjes met rust er tussen. :+
Goed bezig!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:24:04 #106
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200468766
Lijstje:

O: Snee koolhydraatarm brood met pindakaas en 2 babybels
L: Coleslaw
T: Appel met pindakaas
D: Watermeloensalade, nog veel over en moet op.
pi_200473901
Vandaag gaat het hier heel erg goed met eten *O*

O. Kwark met lijnzaad en gepofte tarwe
L. 2 boterhammen kaas, komkommer en tomaat
T. Kwark met appel
D. Bloemkool, broccoli en aardappels uit de oven met veganugget
T. Druiven
pi_200473937
Trouwens, kennen jullie dat gevoel dat je eigenlijk geen zin in ongezond eten hebt, doordat gezond eten zo goed gaat? Op vrijdag neem ik wat lekkers (snack of met avondeten) en dan is het ook wel klaar...
Het is niet dat ik het niet durf of zo :) maar ja... beetje lastig uit te leggen. Lekkere trek en behoefte aan suikers is gewoon weg.
pi_200474052
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens, kennen jullie dat gevoel dat je eigenlijk geen zin in ongezond eten hebt, doordat gezond eten zo goed gaat? Op vrijdag neem ik wat lekkers (snack of met avondeten) en dan is het ook wel klaar...
Het is niet dat ik het niet durf of zo :) maar ja... beetje lastig uit te leggen. Lekkere trek en behoefte aan suikers is gewoon weg.
Ik snap heel goed wat je bedoelt. Zelf heb ik ook geen behoefte meer aan zoet eten (behalve fruit). Volgens mij raakt je lichaam er op een gegeven moment aan gewend.
ROBODEMONS..................|:(
pi_200474283
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:56 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik snap heel goed wat je bedoelt. Zelf heb ik ook geen behoefte meer aan zoet eten (behalve fruit). Volgens mij raakt je lichaam er op een gegeven moment aan gewend.
Ja ik denk het :) en een zelf gemaakt prakje is veel lekkerder dan bijv. thuisbezorgd.
pi_200474341
Ik ben nog nooit echt op dat punt geweest, maar dat boeit me ook niet zo, maar fijn als het zo bij jou werkt.
Ik stond al meer dan een week schommelend stil en dan is het wel een kwestie van jezelf ervan overtuigen dat afvallen niet lineair gaat en dat je wel op de goede weg bent. Ik hoef ook niet snel af te vallen, maar die eerste kilo’s gingen vrij makkelijk en wel lineair, dus het is even schakelen en dit is dan echt zo’n moeilijk punt. Gelukkig is het weer benauwd zomerweer, dan heb ik minder trek ;).
Gewoon braaf mijn tussendoortjes nemen, gisteren had ik bij de lunch door toeval een boterham minder gegeten en was ik vergeten om dat te compenseren met wat kwark of een eitje ofzo en toen had ik me toch in de avond zin om de kast leeg te eten, echt niet normaal. Heb het niet gedaan, het bleef beperkt tot een aantal keer een koekje en een handje zoute stokjes, maar damn :X het leek wel een hongerklop. Gelukkig was er geen chocola in huis
pi_200475132
Ik vind dat springtouw trouwens heerlijk als warming up. Heb dan het gevoel dat je meer opwarmt dan ff op de loopband.
Vandaag voor het eerst weer echte krachttraining gedaan sinds sportscholen weer open zijn. Weet nu al dat morgen lopen een probleem gaat zijn :P

O: kwark + frambozen
L: tomatensoep, boterham met 2 eieren
S: uur krachttraining
T: eiwitshake + 3 maiswafels
D: aardappelwedges, runderreepjes en wortel
T: bakje skvarg
  woensdag 21 juli 2021 @ 19:08:03 #113
221912 minilot
Nancy boy
pi_200475583
Niks boeiends vegetarisch op de kaart bij het boscafé dus avondeten werd een patat frites stoofvlees met koolsla en mayo, daarna kaasplankje, dit voorzien van drie stuks stevig speciaalbier en een koffie verkeerd. Wel een dubbel zo lange route door het fraaie natuurgebied gelopen, deels met peuter van zeventien kilo op mijn schouders en tienduizend keer de hoge trap naar de hoge glijbaan opgeklommen :)
pi_200475767
Hier met zoon nog een avondwandeling gemaakt, incl bolletje mokka ijs :9
  woensdag 21 juli 2021 @ 19:38:32 #115
221912 minilot
Nancy boy
pi_200475953
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:24 schreef Declan-Harp het volgende:
Hier met zoon nog een avondwandeling gemaakt, incl bolletje mokka ijs :9
Zomeravōōōnd O+ ^O^
pi_200476486
_

[ Bericht 99% gewijzigd door DancingPhoebe op 21-07-2021 20:24:25 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200476533
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja ik denk het :) en een zelf gemaakt prakje is veel lekkerder dan bijv. thuisbezorgd.
Bij mij smaak doorgaans een minder belangrijke overweging bij bestellen :@ ik ben gewoon een luie aars *O*

Gelukkig heb ik nu even geen werk en vind ik het echt te idioot om dan te bestellen. Ik kan 5 avonden zelf mn slankiemaaltje bereiden voor 1 keer bestellen...
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog nooit echt op dat punt geweest, maar dat boeit me ook niet zo, maar fijn als het zo bij jou werkt.
Ik stond al meer dan een week schommelend stil en dan is het wel een kwestie van jezelf ervan overtuigen dat afvallen niet lineair gaat en dat je wel op de goede weg bent. Ik hoef ook niet snel af te vallen, maar die eerste kilo’s gingen vrij makkelijk en wel lineair, dus het is even schakelen en dit is dan echt zo’n moeilijk punt.
+1

Mn zeroapp herinnerde me dat ik een 25 dagen badge heb verdiend... en dat ik dus ook al ruim een maand* netter eet en meer beweeg... en de weegschaal deed alleen in week 1 enthousiast mee :')

Heb sowieso wat slechte gewoontes doorbroken, dat is ook winst, maar een paar kilo's extra kwijt was leuk geweest!

*met een dag of 3 die ik file onder sociaal, waar ik nergens op let, maar die ook zeker niet idioot waren. Drank en de hapjes die bij drank horen en een etentje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_200482825
Kind wil pannenkoeken dus ik neem een stokbroodje :Y) eet salade ;(
(FYI ik kan dus geen pannenkoeken bakken, daarvoor moet ik naar LPFAN :+ Kind neemt genoegen met kleffe magnetron dingen, ik dus niet.)

O: Broodje pindakaas
L: Kwark, banaan en mandarijn + 2 wraps kaas/houmous
T: Peer
D: Stokbrood met boter en vega snijworst Een bak salade die vandaag op moet ;(

[ Bericht 21% gewijzigd door PoesInDoos op 22-07-2021 10:06:16 ]
  donderdag 22 juli 2021 @ 10:22:15 #119
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200483313
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:24 schreef Pinuts het volgende:
Ik vind dat springtouw trouwens heerlijk als warming up. Heb dan het gevoel dat je meer opwarmt dan ff op de loopband.
Klinkt logisch, want je gebruikt veel meer spieren dan alleen op een loopband. :Y Die laatste is toch vooral benen, springtouw voel ik overal wel. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200484613
Dit wordt een dagje vechten tegen het EAT ALL THE THINGS ALS IK TOCH NIET AFVAL stemmetje :')
pi_200484691
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit wordt een dagje vechten tegen het EAT ALL THE THINGS ALS IK TOCH NIET AFVAL stemmetje :')
Lekker gaan wandelen of fietsen, flesje water mee :Y Muziekje in je oren. Afleiding!
pi_200484891
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:50 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Lekker gaan wandelen of fietsen, flesje water mee :Y Muziekje in je oren. Afleiding!
Ik moet langs 19 eettenten om mn straat uit te komen :D
pi_200484906
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik moet langs 19 eettenten om mn straat uit te komen :D
Ogen dicht en op goed geluk :7
  donderdag 22 juli 2021 @ 13:13:13 #124
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200485902
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:42 schreef Declan-Harp het volgende:
Kind wil pannenkoeken dus ik neem een stokbroodje :Y) eet salade ;(
(FYI ik kan dus geen pannenkoeken bakken, daarvoor moet ik naar LPFAN :+ Kind neemt genoegen met kleffe magnetron dingen, ik dus niet.)

_O- Die dingen zijn ook niet lekker :N
  donderdag 22 juli 2021 @ 13:15:15 #125
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200485929
Lijstje:

L: 2 broodjes met pindakaas en pan pan kaas
T: Appel
D: Falafel salade
T: Bak kwark
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')