quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb er eentje bij action gekochtwant ik heb zelfkennis = dat ding ligt na x aantal weken in huis nog in de verpakking.
Goed bezig!quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor de dames met vers aangeschafte springtouwen: trek een sportbh aan.Het zit wel eens in m'n groepstraining en de impact van touwtjespringen voelt vergelijkbaar als die van hardlopen. Niet lollig als je nét een wat minder stevig ding aan hebt.
Bij regelmatig gewoon even doen, bouwt het op zich wel snel op trouwens. Ik red inmiddels een halve minuut achtereen en daarna nog een paar stukjes met rust er tussen.
Ik snap heel goed wat je bedoelt. Zelf heb ik ook geen behoefte meer aan zoet eten (behalve fruit). Volgens mij raakt je lichaam er op een gegeven moment aan gewend.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens, kennen jullie dat gevoel dat je eigenlijk geen zin in ongezond eten hebt, doordat gezond eten zo goed gaat? Op vrijdag neem ik wat lekkers (snack of met avondeten) en dan is het ook wel klaar...
Het is niet dat ik het niet durf of zomaar ja... beetje lastig uit te leggen. Lekkere trek en behoefte aan suikers is gewoon weg.
Ja ik denk hetquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt. Zelf heb ik ook geen behoefte meer aan zoet eten (behalve fruit). Volgens mij raakt je lichaam er op een gegeven moment aan gewend.
Zomeravōōōndquote:Op woensdag 21 juli 2021 19:24 schreef Declan-Harp het volgende:
Hier met zoon nog een avondwandeling gemaakt, incl bolletje mokka ijs
Bij mij smaak doorgaans een minder belangrijke overweging bij bestellenquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik denk heten een zelf gemaakt prakje is veel lekkerder dan bijv. thuisbezorgd.
+1quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog nooit echt op dat punt geweest, maar dat boeit me ook niet zo, maar fijn als het zo bij jou werkt.
Ik stond al meer dan een week schommelend stil en dan is het wel een kwestie van jezelf ervan overtuigen dat afvallen niet lineair gaat en dat je wel op de goede weg bent. Ik hoef ook niet snel af te vallen, maar die eerste kilo’s gingen vrij makkelijk en wel lineair, dus het is even schakelen en dit is dan echt zo’n moeilijk punt.
Klinkt logisch, want je gebruikt veel meer spieren dan alleen op een loopband.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:24 schreef Pinuts het volgende:
Ik vind dat springtouw trouwens heerlijk als warming up. Heb dan het gevoel dat je meer opwarmt dan ff op de loopband.
Lekker gaan wandelen of fietsen, flesje water meequote:Op donderdag 22 juli 2021 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit wordt een dagje vechten tegen het EAT ALL THE THINGS ALS IK TOCH NIET AFVAL stemmetje
Ik moet langs 19 eettenten om mn straat uit te komenquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:50 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Lekker gaan wandelen of fietsen, flesje water meeMuziekje in je oren. Afleiding!
Ogen dicht en op goed gelukquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik moet langs 19 eettenten om mn straat uit te komen
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:42 schreef Declan-Harp het volgende:
Kind wil pannenkoeken dus ik neem een stokbroodjeeet salade
(FYI ik kan dus geen pannenkoeken bakken, daarvoor moet ik naar LPFANKind neemt genoegen met kleffe magnetron dingen, ik dus niet.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |