Sorryquote:Op zondag 18 juli 2021 11:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Gewoon omdat het me stomvervelend lijkt en ik tot dusver niet echt match met de sfeer van de doorsnee sportschoolMaar misschien valt het mee!
En trots, neuh.. ik heb al een prima conditie dankzij het hardlopen, die krachttraining is ter ondersteuning daarvan en daar schiet verder niets of niemand wat mee op behalve hopelijk mijn eigen prestatie als ik aan het hollen ben en dat vind ik persoonlijk niks om trots op te wezenHet rennen is puur hobbymatig - ik vind het serieus leuk om te doen
Hier ben ik het helemaal mee eens, ook een heel prettige, veilige en accepterende sfeerquote:Op zondag 18 juli 2021 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lees hier fijne eerlijke verhalen, en ieder pakt het op z’n eigen manier aan, ik ben echt blij met deze topicreeks, het geeft me echt wat houvast (en gezelligheid)
Kom je dan een keer pannenkoeken eten? ( Ja i know niet echt gezond etenquote:Op zondag 18 juli 2021 11:58 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik dit vasthouden. De 30e gaat m'n zoon tweeënhalf week op vakantie, in die periode vind ik het altijd belachelijk moeilijk om fatsoenlijk te eten..
Jazeker, dat stond wel op de planning!quote:Op zondag 18 juli 2021 12:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Kom je dan een keer pannenkoeken eten? ( Ja i know niet echt gezond eten![]()
)
Leuk!quote:Op zondag 18 juli 2021 12:20 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Jazeker, dat stond wel op de planning!
3.000 kcal eten op een dag lijkt me sowieso niet echt een heel goed idee. Ik denk dat zo’n tracker zeker niet heel precies is, maar ik denk ook niet dat ik maar de helft verbruikt heb. Daarnaast heb je tuinieren en fietsen in verschillende gradaties, dus ik denk dat je op basis van die woorden niet echt kunt weten wat er aan beweging is geweestquote:Op zondag 18 juli 2021 11:07 schreef Holyme het volgende:
Go @:Myraela![]()
CotS, goed bezig![]()
Hierboven ergens, 3000 kcal met tuinieren en fietsen, dat zou ik toch wel met een heel flinke korrel zout pakken en niet erbij gaan eten![]()
Mijn lijf vindt mijn huidige gewicht wel prima geloof ik, dus daar blijf ik dan maar wat bij. Mag wel iets bij, maar liever niet eraf. En met leren skaten dus af en toe wat extra eten.
Succes morgen!quote:Op zondag 18 juli 2021 15:38 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb door een blessure en daarna operatie 2 maanden niet mogen/kunnen sporten. Morgen weer voor het eerst rustig aan naar de sportschool en ik heb er zo'n zin in. Ik vind de sportschool juist heerlijk. Maar mij moet je dan weer niet lastig vallen met hardlopen ofzo
Zo herkenbaar. Hardlopen vind ik ook niks. In het verleden wel geprobeerd. De sportschool vind ik veel leuker vanwege de variatie.quote:Op zondag 18 juli 2021 15:38 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb door een blessure en daarna operatie 2 maanden niet mogen/kunnen sporten. Morgen weer voor het eerst rustig aan naar de sportschool en ik heb er zo'n zin in. Ik vind de sportschool juist heerlijk. Maar mij moet je dan weer niet lastig vallen met hardlopen ofzo
Focus je op de eye candy, it helpsquote:Op zondag 18 juli 2021 11:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Gewoon omdat het me stomvervelend lijkt en ik tot dusver niet echt match met de sfeer van de doorsnee sportschoolMaar misschien valt het mee!
Uiteraard weet ik weinig aan de hand van die woorden, zo was het niet bedoeldquote:Op zondag 18 juli 2021 12:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
3.000 kcal eten op een dag lijkt me sowieso niet echt een heel goed idee. Ik denk dat zo’n tracker zeker niet heel precies is, maar ik denk ook niet dat ik maar de helft verbruikt heb. Daarnaast heb je tuinieren en fietsen in verschillende gradaties, dus ik denk dat je op basis van die woorden niet echt kunt weten wat er aan beweging is geweest
Trouwens, dat is dus het totaalverbruik aan kcal gedurende de dag, niet alleen met die twee activiteiten :’)
Ach, ik vertrouw mijn tracker redelijk. Ik draag er al een jaar of vijf 24/7 een, waarvan de laatste drie jaar dezelfde. Als ik de hele dag amper iets heb gedaan, behalve aan mijn bureau gezeten en thuisgewerkt, zit hij rond de 1.650 kcal. Als ik ook wat dingen doe, boodschappen, wat huishouden, trappen lopen, zit hij rond de 2.000. Dus een dag enkele uren onkruid eruit trekken, sjouwen met spullen in de tuin en een uur fietsen en daarin 17 km afleggen kan dan volgens mij best kloppen. Het zal misschien iets minder zijn, maar zoals gezegd zou ik het wat raar vinden om 3.000 kcal te gaan eten omdat ik dat gebruikt zou hebben. Het is meer dat ik me niet zo’n zorgen maak over die twee roseetjes omdat ik ook actief bezig ben geweestquote:Op zondag 18 juli 2021 20:13 schreef Holyme het volgende:
@:Declan-harp gaat lekker!
[..]
Focus je op de eye candy, it helps
[..]
Uiteraard weet ik weinig aan de hand van die woorden, zo was het niet bedoeldMaar trackers zitten er vaak nogal naast, en je zal de eerste niet zijn die zo telt, da's idd minder handig
In het verleden zelf ook nog wel eens ingetrapt, teveel bij-eten. Ik tel voor een uur flink doortrappen zo'n 400 kcal, elektrisch een heel stuk minder.
tijd personal training gehad van mijn fysioquote:Op zondag 18 juli 2021 20:25 schreef Amsel het volgende:
Ugh de sportschool, daar voel ik me vooral heel onzeker omdat iedereen lijkt te weten waar hij/zij mee bezig is behalve ik.
Ik zit dus nu heel decadent bij een private gym. Er zijn tegelijkertijd met mij max 4 anderen ofzo bezig, en die zijn druk met hun eigen trainer en kijken niet naar mij. Er wordt voor me bedacht wat ik moet doen, er wordt supergoed gekeken of ik de oefeningen wel goed uitvoer, en ik word aangemoedigd als ik bijna niet meer kan en wil stoppen. Tot nu toe werkt het voor me
Ik heb mezelf ook eens een paar maanden twee maal per week personal training g cadeau gedaan. Dat vond ik echt zo fijn en de resultaten zo tof! Maar het is wel een enorme aanslag op je portemonneequote:Op zondag 18 juli 2021 22:08 schreef Ole het volgende:
[..]
tijd personal training gehad van mijn fysioAls ik ooit de hoofdprijs win zou ik dat 3 keer per week doen!
quote:Op zondag 18 juli 2021 19:46 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik kan dankzij IJsdraakje heul stoer zeggen dat ik aan LISS trainingen doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |