Duimen!quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:13 schreef Pinuts het volgende:
Vandaag had ik een of andere superdag met trainen ofzo. Kon ineens overal gewicht bij doen en voelde allemaal vrij soepel. Benieuwd of dat de volgende training ook nog is
Zeker!quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:47 schreef Declan-Harp het volgende:
Myr, eet jij random een theelepel pindakaas?![]()
Ahh nu heb ik er een beter beeld bij, smakelijk!quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeker!In dit geval zelfs de kokos zeezout pindakaas van De Pindakaaswinkel.
![]()
Ik hou van pindakaas, maar op een boterham proef ik er minder van en eet ik er al snel meer van. Dat vind ik zonde. Dus pak ik een theelepel en een mini-bakje en dan zit ik gewoon met mini-hapjes een kwartier met m'n theelepel pindakaas.
Ja denk het wel. Heb 2 bakjes couscous en 1 bakje rijst in de vriezer. Verder dus die stoofpotjes en eet ook een paar keer bij vrienden.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:21 schreef Myraela het volgende:
Sterkte trouwens met de 2.5 week zonder je zoon! Vind je ook altijd lastige periodes qua eten, toch? Heb je daar al een goed plan voor?
Goed bezig!quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:33 schreef Declan-Harp het volgende:
Heb het altijd al lastig gevonden om voor mezelf te koken. (...) en daarom heb ik alvast wat maaltijden ingevroren.
Gelukkig niet, de AH heeft lekkere k&k dingen! Maar ook wel erg duur soms.. dus even de Bonus afwachtenquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:39 schreef Myraela het volgende:
Dan klinkt dit als een goed plan!En het hoeft ook niet altijd helemaal gezond. En makkelijk is gelukkig tegenwoordig lang niet altijd meer ongezond.
Ik doe hetzelfde, maar dan met een eetlepelquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeker!In dit geval zelfs de kokos zeezout pindakaas van De Pindakaaswinkel.
![]()
Ik hou van pindakaas, maar op een boterham proef ik er minder van en eet ik er al snel meer van. Dat vind ik zonde. Dus pak ik een theelepel en een mini-bakje en dan zit ik gewoon met mini-hapjes een kwartier met m'n theelepel pindakaas.
Deze zijn het geworden:quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:34 schreef minilot het volgende:
Wat voor schoenen kocht je, @:Hupje - en succes!
Hahahaquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Pfrrttt het was helemaal niet lekker![]()
@:LPFAN kun je maandag wat anders voor ons fixen?
Oeiquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:36 schreef Declan-Harp het volgende:
Go Hupje!![]()
Ik kotste m'n pannenkoek weer uit
Ik wil heel hard CCN roepen, maar dat mag natuurlijk nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
HahahaWat balen zeg! Wat zullen we dan eten?
Hij viel al niet lekker en toen wou kind ook nog een blok om te fietsen. Icm de warmte was het even too much.quote:
Van wie niet?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:51 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik wil heel hard CCN roepen, maar dat mag natuurlijk niet
Die lekkere plaattaart van je misschien?
[..]
Hij viel al niet lekker en toen wou kind ook nog een blok om te fietsen. Icm de warmte was het even too much.
Haha true, ik heb er wel echt heul veul zin in!quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Van wie niet?
Ja plaattaart kan maar is nu wel stuk lastiger zonder oven
Hmm ja dan is het even te veel idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |