abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200357501
Sterkte miss_sly ;(

LP, misschien toch her en der wat hapjes meer nemen? Kijken of het helpt :)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 14 juli 2021 @ 11:50:36 #227
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200357543
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:46 schreef Declan-Harp het volgende:
Sterkte miss_sly ;(

LP, misschien toch her en der wat hapjes meer nemen? Kijken of het helpt :)
Jah wie weet :Y
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_200358049
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:12 schreef LPFAN het volgende:
Lijstje;

L: Coleslaw
T: Banaan met pindakaas
D: Wokschotel met halloumi, noodels, paprika, champignons, ananas en zelfgemaakte zoet zure woksaus.

Ik zie al een poos geen verandering op de weegschaal. Wel qua omtrek. (Ik meet mezelf af en toe)
Is omtrek niet belangrijker dan gewicht? Ik meet mezelf ook regelmatig.
ROBODEMONS..................|:(
pi_200358160
Sterkte @miss_sly .
@LPFAN keertje alles afwegen en kcal berekenen?

Wb spiegel, dat duurde bij mij telkens langer dan afvallen zelf. En nu nog. Keer wat teveel eten, of wit brood, opgeblazen buik = verkeerd spiegelbeeld. Ik herinner mezelf op die momenten maar aan die wetenschap + kledingmaat en gewicht. En een foto wil ook nog wel eens helpen, dan zie ik ineens hoe smal ik ben geworden.
  woensdag 14 juli 2021 @ 12:43:15 #230
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200358434
quote:
11s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:21 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Is omtrek niet belangrijker dan gewicht? Ik meet mezelf ook regelmatig.
Ja zeker maar zal ook wel fijn zijn het op de weegschaal te zien :P

quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:27 schreef Holyme het volgende:
Sterkte @:miss_sly .
@:LPFAN keertje alles afwegen en kcal berekenen?

Wb spiegel, dat duurde bij mij telkens langer dan afvallen zelf. En nu nog. Keer wat teveel eten, of wit brood, opgeblazen buik = verkeerd spiegelbeeld. Ik herinner mezelf op die momenten maar aan die wetenschap + kledingmaat en gewicht. En een foto wil ook nog wel eens helpen, dan zie ik ineens hoe smal ik ben geworden.
Ik gebruik al regelmatig My Fitness Pal.

Foto is idd wel fijn! Ik zie me zelf soms in de spiegel bij mijn vrijwilligerswerk. (Heb er zelf helaas geen, wil ik nog kopen ;p) en ik zie echt verschil. Is soms bizar haha.
  woensdag 14 juli 2021 @ 12:44:37 #231
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200358458
Kan bij mij ook heel goed vocht zijn wat ik vasthoud. Omdat ik dus wel mijn omtrek kleiner zie worden.

Maar ik moet sowieso wat meer gaan eten per dag :Y Maandag ook weer gesprek met dietiste dan met haar ook maar even overleggen.
pi_200358720
Mijn lijstje gaat vandaag toch iets anders worden. Ik vond deze salade bij de AH met korting. Echt een aanrader. Maar 330 kcal, maar echt een vullende en lekkere salade. Nu als lunch gegeten, maar zou er als avondeten ook voldoende aan hebben.

pi_200359269
Gloeiendegloeiende. Al mijn binnenoefeningen gedaan. Met de grootst mogelijke tegenzin aangekleed, met nog meer tegenzin mn wandelschoenen aangeregen.... en het regent nog steeeeeds niet :')

Nu MOET ik wel gaan wandelen :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200359744
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 13:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gloeiendegloeiende. Al mijn binnenoefeningen gedaan. Met de grootst mogelijke tegenzin aangekleed, met nog meer tegenzin mn wandelschoenen aangeregen.... en het regent nog steeeeeds niet :')

Nu MOET ik wel gaan wandelen :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er niet iets actiefs wat je wél leuk vind? ;) Tegenzin is nooit een goede motivator :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200359760
Bewust moeten aankleden etc om doelloos te wandelen blijft toch altijd wel een drempel. Daarom vind ik het veel fijner om te lopen met een doel. Twee weken terug een museumkaart genomen, dus we gaan zo naar Naturalis en Hortus Botanicus Leiden. Is niet het meest actieve, maar vind ik wel leuk en is altijd beter dan op de bank blijven zitten.
  woensdag 14 juli 2021 @ 14:58:05 #236
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200360382
Bewegen :r :')

Ik doe alweer tijden niets aan sport.
Maargoed wel een kind van 3 :7 dus afvallen is geen probleem.
pi_200360568
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 14:08 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Is er niet iets actiefs wat je wél leuk vind? ;) Tegenzin is nooit een goede motivator :D
Wandelen :')
Depressie is a bitch ammiriiiiite?

quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 14:10 schreef Myraela het volgende:
Bewust moeten aankleden etc om doelloos te wandelen blijft toch altijd wel een drempel. Daarom vind ik het veel fijner om te lopen met een doel. Twee weken terug een museumkaart genomen, dus we gaan zo naar Naturalis en Hortus Botanicus Leiden. Is niet het meest actieve, maar vind ik wel leuk en is altijd beter dan op de bank blijven zitten.
Ik heb nu afgeleerd om me eerst helemaal te douchen en aan te kleden VOOR ik ga wandelen en dan weer helemaal plakkerig en bezweet thuis te komen. Dus nu ga ik recht vanuit de pyjama de wandelschoenen in en de straat op. Dan lekker douchen bij thuiskomst *O*

Dan heb ik ook alles er op zitten, dus lekker fris voor de rest van de dag.

[ Bericht 40% gewijzigd door DancingPhoebe op 14-07-2021 15:14:07 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_200360723
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 14:10 schreef Myraela het volgende:
Mja, als je je hartslag niet op zn minst iets verhoogt zou ik hem niet onder lichaamsbeweging scharen en dat is bij deze blob nou juist wel net de bedoeling.
pi_200361423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

Mja, als je je hartslag niet op zn minst iets verhoogt zou ik hem niet onder lichaamsbeweging scharen en dat is bij deze blob nou juist wel net de bedoeling.
Alle beweging is prima. Sterker nog, de persoon die 3x per week een uurtje in de gym bezig is en de rest van de week continu zit is slechter af dan iemand die elke dag gaat wandelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200361499
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alle beweging is prima. Sterker nog, de persoon die 3x per week een uurtje in de gym bezig is en de rest van de week continu zit is slechter af dan iemand die elke dag gaat wandelen.
Maar bij wandelen mik je toch wel op een beeetje hartslagverhoging? Dat bedoel ik juist. Wandelen is lichaamsbeweging, door een museum of mooie tuin kuieren voor mij niet.
pi_200361555
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar bij wandelen mik je toch wel op een beeetje hartslagverhoging? Dat bedoel ik juist. Wandelen is lichaamsbeweging, door een museum of mooie tuin kuieren voor mij niet.
Ben ik met je eens. En bij wandelen haal ik een hogere hardslag dan wanneer ik krachttraining doe. Niet dat krachttraining nutteloos is.
ROBODEMONS..................|:(
pi_200361559
Eindelijk weer 2 getallen op de weegschaal *G*
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_200361844
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:59 schreef Moonlight het volgende:
Eindelijk weer 2 getallen op de weegschaal *G*
Hoera voor de mijlpaal *O* was het lang geleden?
pi_200361866
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Hoera voor de mijlpaal *O* was het lang geleden?
Ik denk zo een 3 jaar ongeveer! Ja zo blij mee *G*
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_200361912
Voor mij is alle beweging ok. Tis geen sporten om rustig te wandelen, maar ook die rustige wandelingen doen het hier prima. En verder varieer ik enorm met beweging, anders wordt het saai. Dus hoepelen, perfect posture app, yoga app, wandelen, hardlopen, balance board, skaten (aan het leren, love it O+ ).

En die salades van Appie zijn inderdaad dikke prima :Y
pi_200361923
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 16:24 schreef Holyme het volgende:
Voor mij is alle beweging ok. Tis geen sporten om rustig te wandelen, maar ook die rustige wandelingen doen het hier prima. En verder varieer ik enorm met beweging, anders wordt het saai. Dus hoepelen, perfect posture app, yoga app, wandelen, hardlopen, balance board, skaten (aan het leren, love it O+ ).

Wat haal jij uit die perfect posture app?
pi_200361934
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 16:24 schreef Holyme het volgende:

Maar om iets van profijt te hebben van je beweging is een (licht) verhoogde hartslag wel handig.
pi_200362464
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat haal jij uit die perfect posture app?
Een perfect posture :+ maar nee, ik vind het chill dat 't heel korte lesjes zijn, met uitleg en aftellen enzo, en zit aardig wat core oefening in wat ik nodig heb. En tis voor beginners tot gevorderden (bouwt op, al waren sommige advanced oefeningen wel ineens heul advanced).
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 16:26 schreef MCH het volgende:

[..]

Maar om iets van profijt te hebben van je beweging is een (licht) verhoogde hartslag wel handig.
Ja, naja, ik wandel meestal in een aardig tempo. Maar bankhangen of slowmo wandelen, dan is wandelen altijd beter als je het mij vraagt.
pi_200363078
Heeft iemand deze al wel eens geprobeerd?
SPOILER
Kwam die online tegen, zouden ze bij de Jumbo verkopen. Chocolade mousse met maar 150 kcal (voor de hele pot) en 20 gram eiwitten klinkt bijna te mooi om waard te zijn. Maar toch maar eens kijken in de winkel...
pi_200365646
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 17:19 schreef Pinuts het volgende:
Heeft iemand deze al wel eens geprobeerd?
SPOILER
Kwam die online tegen, zouden ze bij de Jumbo verkopen. Chocolade mousse met maar 150 kcal (voor de hele pot) en 20 gram eiwitten klinkt bijna te mooi om waard te zijn. Maar toch maar eens kijken in de winkel...
Ik ben dòl op chocolademousse, maar ook heel kieskeurig met chocolademousse :+ Maar goed, voor 150 kcal wil ik deze best proberen. (en 20 gram eiwit? dat is best veel voor een toetje/snack/tussendoortje)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')