Jah wie weetquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:46 schreef Declan-Harp het volgende:
Sterkte miss_sly![]()
LP, misschien toch her en der wat hapjes meer nemen? Kijken of het helpt
Is omtrek niet belangrijker dan gewicht? Ik meet mezelf ook regelmatig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:12 schreef LPFAN het volgende:
Lijstje;
L: Coleslaw
T: Banaan met pindakaas
D: Wokschotel met halloumi, noodels, paprika, champignons, ananas en zelfgemaakte zoet zure woksaus.
Ik zie al een poos geen verandering op de weegschaal. Wel qua omtrek. (Ik meet mezelf af en toe)
Ja zeker maar zal ook wel fijn zijn het op de weegschaal te zienquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Is omtrek niet belangrijker dan gewicht? Ik meet mezelf ook regelmatig.
Ik gebruik al regelmatig My Fitness Pal.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:27 schreef Holyme het volgende:
Sterkte @:miss_sly .
@:LPFAN keertje alles afwegen en kcal berekenen?
Wb spiegel, dat duurde bij mij telkens langer dan afvallen zelf. En nu nog. Keer wat teveel eten, of wit brood, opgeblazen buik = verkeerd spiegelbeeld. Ik herinner mezelf op die momenten maar aan die wetenschap + kledingmaat en gewicht. En een foto wil ook nog wel eens helpen, dan zie ik ineens hoe smal ik ben geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gloeiendegloeiende. Al mijn binnenoefeningen gedaan. Met de grootst mogelijke tegenzin aangekleed, met nog meer tegenzin mn wandelschoenen aangeregen.... en het regent nog steeeeeds niet![]()
Nu MOET ik wel gaan wandelenIs er niet iets actiefs wat je wél leuk vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenzin is nooit een goede motivator
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Wandelenquote:Op woensdag 14 juli 2021 14:08 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Is er niet iets actiefs wat je wél leuk vind?Tegenzin is nooit een goede motivator
Ik heb nu afgeleerd om me eerst helemaal te douchen en aan te kleden VOOR ik ga wandelen en dan weer helemaal plakkerig en bezweet thuis te komen. Dus nu ga ik recht vanuit de pyjama de wandelschoenen in en de straat op. Dan lekker douchen bij thuiskomstquote:Op woensdag 14 juli 2021 14:10 schreef Myraela het volgende:
Bewust moeten aankleden etc om doelloos te wandelen blijft toch altijd wel een drempel. Daarom vind ik het veel fijner om te lopen met een doel. Twee weken terug een museumkaart genomen, dus we gaan zo naar Naturalis en Hortus Botanicus Leiden. Is niet het meest actieve, maar vind ik wel leuk en is altijd beter dan op de bank blijven zitten.
Mja, als je je hartslag niet op zn minst iets verhoogt zou ik hem niet onder lichaamsbeweging scharen en dat is bij deze blob nou juist wel net de bedoeling.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:10 schreef Myraela het volgende:
Bewust moeten aankleden etc om doelloos te wandelen blijft toch altijd wel een drempel. Daarom vind ik het veel fijner om te lopen met een doel. Twee weken terug een museumkaart genomen, dus we gaan zo naar Naturalis en Hortus Botanicus Leiden. Is niet het meest actieve, maar vind ik wel leuk en is altijd beter dan op de bank blijven zitten.
Alle beweging is prima. Sterker nog, de persoon die 3x per week een uurtje in de gym bezig is en de rest van de week continu zit is slechter af dan iemand die elke dag gaat wandelen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, als je je hartslag niet op zn minst iets verhoogt zou ik hem niet onder lichaamsbeweging scharen en dat is bij deze blob nou juist wel net de bedoeling.
Maar bij wandelen mik je toch wel op een beeetje hartslagverhoging? Dat bedoel ik juist. Wandelen is lichaamsbeweging, door een museum of mooie tuin kuieren voor mij niet.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alle beweging is prima. Sterker nog, de persoon die 3x per week een uurtje in de gym bezig is en de rest van de week continu zit is slechter af dan iemand die elke dag gaat wandelen.
Ben ik met je eens. En bij wandelen haal ik een hogere hardslag dan wanneer ik krachttraining doe. Niet dat krachttraining nutteloos is.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar bij wandelen mik je toch wel op een beeetje hartslagverhoging? Dat bedoel ik juist. Wandelen is lichaamsbeweging, door een museum of mooie tuin kuieren voor mij niet.
Hoera voor de mijlpaalquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:59 schreef Moonlight het volgende:
Eindelijk weer 2 getallen op de weegschaal
Ik denk zo een 3 jaar ongeveer! Ja zo blij meequote:Op woensdag 14 juli 2021 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoera voor de mijlpaalwas het lang geleden?
Wat haal jij uit die perfect posture app?quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:24 schreef Holyme het volgende:
Voor mij is alle beweging ok. Tis geen sporten om rustig te wandelen, maar ook die rustige wandelingen doen het hier prima. En verder varieer ik enorm met beweging, anders wordt het saai. Dus hoepelen, perfect posture app, yoga app, wandelen, hardlopen, balance board, skaten (aan het leren, love it).
En die salades van Appie zijn inderdaad dikke prima
Maar om iets van profijt te hebben van je beweging is een (licht) verhoogde hartslag wel handig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:24 schreef Holyme het volgende:
Voor mij is alle beweging ok. Tis geen sporten om rustig te wandelen, maar ook die rustige wandelingen doen het hier prima. En verder varieer ik enorm met beweging, anders wordt het saai. Dus hoepelen, perfect posture app, yoga app, wandelen, hardlopen, balance board, skaten (aan het leren, love it).
En die salades van Appie zijn inderdaad dikke prima
Een perfect posturequote:Op woensdag 14 juli 2021 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat haal jij uit die perfect posture app?
Ja, naja, ik wandel meestal in een aardig tempo. Maar bankhangen of slowmo wandelen, dan is wandelen altijd beter als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar om iets van profijt te hebben van je beweging is een (licht) verhoogde hartslag wel handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam die online tegen, zouden ze bij de Jumbo verkopen. Chocolade mousse met maar 150 kcal (voor de hele pot) en 20 gram eiwitten klinkt bijna te mooi om waard te zijn. Maar toch maar eens kijken in de winkel...
quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:19 schreef Pinuts het volgende:
Heeft iemand deze al wel eens geprobeerd?Ik ben dòl op chocolademousse, maar ook heel kieskeurig met chocolademousseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam die online tegen, zouden ze bij de Jumbo verkopen. Chocolade mousse met maar 150 kcal (voor de hele pot) en 20 gram eiwitten klinkt bijna te mooi om waard te zijn. Maar toch maar eens kijken in de winkel...Maar goed, voor 150 kcal wil ik deze best proberen. (en 20 gram eiwit? dat is best veel voor een toetje/snack/tussendoortje)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |