Goed bezig!quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor de dames met vers aangeschafte springtouwen: trek een sportbh aan.Het zit wel eens in m'n groepstraining en de impact van touwtjespringen voelt vergelijkbaar als die van hardlopen. Niet lollig als je nét een wat minder stevig ding aan hebt.
Bij regelmatig gewoon even doen, bouwt het op zich wel snel op trouwens. Ik red inmiddels een halve minuut achtereen en daarna nog een paar stukjes met rust er tussen.
Ik snap heel goed wat je bedoelt. Zelf heb ik ook geen behoefte meer aan zoet eten (behalve fruit). Volgens mij raakt je lichaam er op een gegeven moment aan gewend.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens, kennen jullie dat gevoel dat je eigenlijk geen zin in ongezond eten hebt, doordat gezond eten zo goed gaat? Op vrijdag neem ik wat lekkers (snack of met avondeten) en dan is het ook wel klaar...
Het is niet dat ik het niet durf of zomaar ja... beetje lastig uit te leggen. Lekkere trek en behoefte aan suikers is gewoon weg.
Ja ik denk hetquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt. Zelf heb ik ook geen behoefte meer aan zoet eten (behalve fruit). Volgens mij raakt je lichaam er op een gegeven moment aan gewend.
Zomeravòòòndquote:Op woensdag 21 juli 2021 19:24 schreef Declan-Harp het volgende:
Hier met zoon nog een avondwandeling gemaakt, incl bolletje mokka ijs
Bij mij smaak doorgaans een minder belangrijke overweging bij bestellenquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik denk heten een zelf gemaakt prakje is veel lekkerder dan bijv. thuisbezorgd.
+1quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog nooit echt op dat punt geweest, maar dat boeit me ook niet zo, maar fijn als het zo bij jou werkt.
Ik stond al meer dan een week schommelend stil en dan is het wel een kwestie van jezelf ervan overtuigen dat afvallen niet lineair gaat en dat je wel op de goede weg bent. Ik hoef ook niet snel af te vallen, maar die eerste kilo’s gingen vrij makkelijk en wel lineair, dus het is even schakelen en dit is dan echt zo’n moeilijk punt.
Klinkt logisch, want je gebruikt veel meer spieren dan alleen op een loopband.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:24 schreef Pinuts het volgende:
Ik vind dat springtouw trouwens heerlijk als warming up. Heb dan het gevoel dat je meer opwarmt dan ff op de loopband.
Lekker gaan wandelen of fietsen, flesje water meequote:Op donderdag 22 juli 2021 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit wordt een dagje vechten tegen het EAT ALL THE THINGS ALS IK TOCH NIET AFVAL stemmetje
Ik moet langs 19 eettenten om mn straat uit te komenquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:50 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Lekker gaan wandelen of fietsen, flesje water meeMuziekje in je oren. Afleiding!
Ogen dicht en op goed gelukquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik moet langs 19 eettenten om mn straat uit te komen
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:42 schreef Declan-Harp het volgende:
Kind wil pannenkoeken dus ik neem een stokbroodjeeet salade
(FYI ik kan dus geen pannenkoeken bakken, daarvoor moet ik naar LPFANKind neemt genoegen met kleffe magnetron dingen, ik dus niet.)
Kom op! Schouders eronderquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit wordt een dagje vechten tegen het EAT ALL THE THINGS ALS IK TOCH NIET AFVAL stemmetje
Je ken beter sorry zeggen voor je gesorry dan voor doen waar dit topic voor bedoeld isquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kom op! Schouders eronder
Wat mij helpt, misschien jou ook, is even een extra zoetje in de thee te doen. Dan heb je wel wat zoets, maar minimaal kcal.
Of een lekker boek lezen, of een serie kijken, of jezelf verwennen onder de douche met een maskertje en scrubje en dat soort dingen. En zorgen dat je geen maaghonger hebt, dan kun je beter dealen met de hoofdhonger.
Sterkteen sorry als ik wijsneuzerig overkom, wil je niet de les lezen, probeer met je mee te denken
Daar zit wel wat inquote:Op donderdag 22 juli 2021 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je ken beter sorry zeggen voor je gesorry dan voor doen waar dit topic voor bedoeld is
Doe jij nou eens een keertje rustig aan. Eerst al je voeten kapot lopen met al die stappenquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:12 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik haat mezelf (en m'n neurootzijn) soms zó hè..
Vanmorgen 12km gefietst, dus weinig stappen op de teller. Vanmiddag hele middag onderweg geweest, naar de fysio dus geweest die poogde m'n staartbeen recht te zetten.. auw! Thuis eten en met hoofdpijn en kontpijn op de bank hangen.
En dan dusdanig onrustig zijn dat er maar 3700 stappen op de teller staan dat ik dan tóch nog een rondje ga wandelen. Echt, doe eens niet![]()
/einderant
It's all or nothingquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doe jij nou eens een keertje rustig aan. Eerst al je voeten kapot lopen met al die stappen
Die hálve pizza kan heus geen kwaad met al die stappenquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik was de afgelopen 3 dagen in de Efteling, alwaar ik resp 27.000, 23.000 en 21.000 stappen liep. Daarnaast heb ik ook niet de hele tijd allerlei troep naar binnen gewerkt, dus die schade is denk ik redelijk beperkt gebleven.
Vandaag weer een dagje ziekenhuis, waardoor ik niet verder kwam dan mijn normale ontbijt om 9 uur en een smoothie om 12 uur.
En tja, toen ging het wel fout toen ik thuis kwam om 19 uur, want toen heb ik behalve mijn salade ook ruim een halve pizza op.
Nou ja, het zij zo. Morgen maar even wegen en dan weer een normale week proberen te maken volgende week
Rustig aan jijquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:12 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik haat mezelf (en m'n neurootzijn) soms zó hè..
Vanmorgen 12km gefietst, dus weinig stappen op de teller. Vanmiddag hele middag onderweg geweest, naar de fysio dus geweest die poogde m'n staartbeen recht te zetten.. auw! Thuis eten en met hoofdpijn en kontpijn op de bank hangen.
En dan dusdanig onrustig zijn dat er maar 3700 stappen op de teller staan dat ik dan tóch nog een rondje ga wandelen. Echt, doe eens niet![]()
/einderant
Ik kruip NU weer op bedquote:
Goed zo!quote:
Wat goed!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:13 schreef Pinuts het volgende:
Trots op mezelf. Gisteren naar de bios geweest en daarna naar de stad. Ik was zo slim om mezelf als bob aan te bieden en lekker de hele avond op cola zero en spa rood geleefd. En toch een hele leuke avond gehad
Jam van damhert?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:44 schreef LPFAN het volgende:
Vandaag de hele dag weg oa met de trein dus geen idee wat ik ga eten
Nu iig 2 sneetjes koolhydraatarm brood met pindakaas en jam van damhert.
https://www.dieetwebshop.(...)5SH2qtEaAowTEALw_wcBquote:
oooooh, aardbeienjam van het merk Damhert! Ik zag al een soort vleespastei met fruit voor mequote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:00 schreef LPFAN het volgende:
https://www.dieetwebshop.(...)5SH2qtEaAowTEALw_wcB
Kreeg een gratis potje om te proberen bij een bestelling.
We vierden er de verjaardag van onze dochter, groot Efteling-fan. En hoewel ik het er geweldig vond weer, vind ik drie dagen ook wel erg veel. We hebben ons desondanks drie dagen prima vermaakt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:32 schreef minilot het volgende:
Woah, drie dagen Efteling @:miss_sly! Ik heb een abonnement en ga een halve dag per twee weken maar drie dagen achter elkaar zou ik wel heel veel vindenInderdaad wel goed voor je stappen
Lijssssst!
B: Hardgelopen vanmorgen + paar minuten Perfect Posture-app (au, want duizend spierpijn) + uur gewandeld
T: Eierkoek van de bakker
D: Kip met homemade teriyakisaus + broccoli + zilvervliesrijst en een beetje boel kroepoek, aardbeien toe
Hahahquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oooooh, aardbeienjam van het merk Damhert! Ik zag al een soort vleespastei met fruit voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |