abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juli 2021 @ 15:19:47 #51
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200441338
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 14:23 schreef Declan-Harp het volgende:
Net een half uurtje wezen kano varen, wát een aanslag op je armen en schouders! :D
Wel heel gaaf na 15 jaar ofzo :+
Oh das zwaaaar maar inderdaad heel gaaf om te doen! Niet omgekieperd? :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 19 juli 2021 @ 15:21:11 #52
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200441368
Net weer positief gesprek gehad met dietiste waar ik zeker weer wat mee kan *O*

Ze vind het super dat mijn omtrek zo omlaag is gegaan en volgens haar moet ik me niet zo druk maken om de weegschaal.
pi_200441980
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 15:19 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oh das zwaaaar maar inderdaad heel gaaf om te doen! Niet omgekieperd? :P
Haha nee, dit waren mooie beginnersbootjes, ietsjes breder. Was zeker tof om te doen, volgende week gaan we weer :D

En een *O* voor je goede gesprek!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 19 juli 2021 @ 17:02:03 #54
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200442888
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 15:54 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Haha nee, dit waren mooie beginnersbootjes, ietsjes breder. Was zeker tof om te doen, volgende week gaan we weer :D

En een *O* voor je goede gesprek!
Tof!
pi_200442920
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 15:21 schreef LPFAN het volgende:
Net weer positief gesprek gehad met dietiste waar ik zeker weer wat mee kan *O*

Ze vind het super dat mijn omtrek zo omlaag is gegaan en volgens haar moet ik me niet zo druk maken om de weegschaal.
Daarom foto's/vetpercentage/omtrek ipv gewicht *O*

O: 500 gr kwark + mango
T: 3 maiswafels
L: krentenbol met boter
T: eiwitreep
D: gele rijst, kipfilet en broccoli. 3 partjes watermeloen
B: wandelen en tafeltennissen (fanatiek :P)
  maandag 19 juli 2021 @ 17:17:02 #56
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200443075
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 17:04 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Daarom foto's/vetpercentage/omtrek ipv gewicht *O*

Ja inderdaad. Dat zei zij ook :Y En het gaat goed als je kijkt dat ik in april nog 122 cm omtrek had en nu op 114 zit. Dus we gaan lekker zo door *O*

Net een kwartiertje pilates gedaan. Dit was het thema vorige week bij mijn beweegles en ik vond het leuk om te doen en ik merkte ook verlichting van mijn benen. Was wel lekker :Y
pi_200443981
Ha, tof! Allemaal nieuwe activiteiten hier lees ik :D Pilates, kano, mini aan de app (ik zit op advanced, vaak nog erg simpel maar soms ook heul niet - merk wel verschil in core en houding *O* ) en ik leer skaten :7 Vandaag wobbelbeentjes, stond iets te gespannen, volgende keer beter.

O muesli met chiazaad, lijnzaad en havermelk, bietensap
L nog een flinke bak muesli met havermelk
T halve galiameloen, ijsje
D quiche, bak aardbeien, pint ijs, en ik overweeg nog een ijsje :')

Tis duidelijk dat ik op zo'n drukke, actieve dag sneller eten schuif en snaai als ik niet wat meer plan :P
pi_200444796
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:30 schreef Holyme het volgende:
Ha, tof! Allemaal nieuwe activiteiten hier lees ik :D Pilates, kano, mini aan de app (ik zit op advanced, vaak nog erg simpel maar soms ook heul niet - merk wel verschil in core en houding *O* ) en ik leer skaten :7 Vandaag wobbelbeentjes, stond iets te gespannen, volgende keer beter.

O muesli met chiazaad, lijnzaad en havermelk, bietensap
L nog een flinke bak muesli met havermelk
T halve galiameloen, ijsje
D quiche, bak aardbeien, pint ijs, en ik overweeg nog een ijsje :')

Tis duidelijk dat ik op zo'n drukke, actieve dag sneller eten schuif en snaai als ik niet wat meer plan :P
Valt reuze mee toch? Jouw kennende was het vast geen B&J pint.. of toch wel? :+
pi_200444936
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 19:36 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Valt reuze mee toch? Jouw kennende was het vast geen B&J pint.. of toch wel? :+
Haha! Dit keer niet nee, ik vond Jules Destrooper ijs, telt dat ook :') Een pot van dat dus. En er kwamen nog nacho's met kaas bij, en dat ene extra ijsje (met Jules wafeltjes, nom). Maar ik maakte vandaag een foto waar ik even 'meh' bij voelde, iets teveel ingevallen koppie, en vanochtend was de weegschaal weer wat te laag. Met al dat zout nu is dat morgen vast beter :P Dacht dat ik meer in balans zat, maar er mag dus weer wat kcal verhoogd worden. Dokter leverde niks op, alles ok gelukkig.
pi_200444963
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 19:43 schreef Holyme het volgende:

[..]

Haha! Dit keer niet nee, ik vond Jules Destrooper ijs, telt dat ook :') Een pot van dat dus. En er kwamen nog nacho's met kaas bij, en dat ene extra ijsje (met Jules wafeltjes, nom). Maar ik maakte vandaag een foto waar ik even 'meh' bij voelde, iets teveel ingevallen koppie, en vanochtend was de weegschaal weer wat te laag. Met al dat zout nu is dat morgen vast beter :P Dacht dat ik meer in balans zat, maar er mag dus weer wat kcal verhoogd worden. Dokter leverde niks op, alles ok gelukkig.
Oh ja, jij moest juist méér eten! Sorry :*
Hoe gaat het skeeleren verder? Super stoer van je :Y
pi_200445106
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 19:46 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Oh ja, jij moest juist méér eten! Sorry :*
Hoe gaat het skeeleren verder? Super stoer van je :Y
Nou, dat is vandaag dus wel gelukt. Dat was zo'n 3300 kcal en dan kwam er nog een halve zak nacho's en zo'n 150 gr kaas bij :@ :') Vroeger was ik een halve kilo aangekomen door er alleen maar naar te kijken :+ Morgen maar wat gezondere kcals eten.

En ik heb les, gelukkig! Tis nodig, haha. Nu 1x les gehad en 2x zelf gegaan op een pleintje, van de week nog een paar keer en dan komende week weer les. Zin in *O* Zo tof iets te leren wat ik al heel lang wou, durfde niet goed. Als ik het fatsoenlijk kan, wil ik met lokale tours mee O+ En jij dan, met je kano! Dat vind ik dan weer stoer, ik ben geen held in het water. Lijkt me wel leuk als je het kan, lekker koel en in de natuur ^O^
pi_200445180
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:34 schreef emmyemmy2 het volgende:
Als ik iets heb geleerd is dat bijna iedereen in de sportschool (en dan vooral de mensen die er uit zien alsof ze weten wat ze doen) echt softe schatjes zijn :P
Niet allemaal, maar de rotte appels pik je er ook heel snel uit. Maar meeste die-hard's zijn wel erg vriendelijk inderdaad.
Kom ik dan ook wel eens tegen in het centrum en zijn dan net zo vriendelijk, en doen dan niet gek over dat ik Pokemon Go speel en zo. Doordeweeks gewoon weer beetje sporten en lekker bakje koffie met elkaar drinken, af en toe een spot doen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_200445612
Kanoën vind ik tof, in ieder geval voor zo af en toe op vakantie. Zou hier redelijk in de buurt ook wel kunnen. Maar ja, tijd...
Skeeleren is ook leuk, maar hier in de buurt zijn weinig goede wegen daarvoor. Leuk, klinkerweggetjes, maar niet voor skeelers.
pi_200446039
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 19:56 schreef Holyme het volgende:

[..]

Nou, dat is vandaag dus wel gelukt. Dat was zo'n 3300 kcal en dan kwam er nog een halve zak nacho's en zo'n 150 gr kaas bij :@ :') Vroeger was ik een halve kilo aangekomen door er alleen maar naar te kijken :+ Morgen maar wat gezondere kcals eten.

En ik heb les, gelukkig! Tis nodig, haha. Nu 1x les gehad en 2x zelf gegaan op een pleintje, van de week nog een paar keer en dan komende week weer les. Zin in *O* Zo tof iets te leren wat ik al heel lang wou, durfde niet goed. Als ik het fatsoenlijk kan, wil ik met lokale tours mee O+ En jij dan, met je kano! Dat vind ik dan weer stoer, ik ben geen held in het water. Lijkt me wel leuk als je het kan, lekker koel en in de natuur ^O^
Ja hou maar op over nacho's, die heb ik al zoooo lang niet meer gehad.. puur omdat de hele zak (en bak dip) in één keer op moest :'(
Skeelerles, gaaf! Wist niet dat dat bestond joh. Veel plezier!

Kanoën viel reuze mee hoor, was in een grote vijver hier in het dorp, met 2 ervaren sportmeneertjes. Doen ze de hele zomervakantie, ze zijn er elke doordeweekse dag tussen 13 en 15, volgende week gaan we weer O+
pi_200446101
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 17:19 schreef Pinuts het volgende:
Heeft iemand deze al wel eens geprobeerd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam die online tegen, zouden ze bij de Jumbo verkopen. Chocolade mousse met maar 150 kcal (voor de hele pot) en 20 gram eiwitten klinkt bijna te mooi om waard te zijn. Maar toch maar eens kijken in de winkel...
Nou ik heb hem geprobeerd. Is ie lekker, ja! Is het echt mousse? Nee. Het smaakte een beetje als een luchtige chocoladevla, maar lang niet zo luchtig als normale mousse. De chocoladesmaak is wel vrij sterk. Dus als je echt opzoek bent naar mousse is het misschien niet de beste keuze, maar ik ga hem zeker vaker kopen als lekker toetje en om mijn choco cravings in bedwang te houden.
pi_200446154
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 20:56 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ja hou maar op over nacho's, die heb ik al zoooo lang niet meer gehad.. puur omdat de hele zak (en bak dip) in één keer op moest :'(
Skeelerles, gaaf! Wist niet dat dat bestond joh. Veel plezier!

Kanoën viel reuze mee hoor, was in een grote vijver hier in het dorp, met 2 ervaren sportmeneertjes. Doen ze de hele zomervakantie, ze zijn er elke doordeweekse dag tussen 13 en 15, volgende week gaan we weer O+
Haha, ja ik ken het. De andere helft was al opgegaan in delen bij nacho avondeten (met groente en gehakt enzo erdoor). Anders denk ik dat de rest van de zak ook op was gegaan nu. Nom. En ik was even vergeten dat ze ook van die dipbakjes hebben ervoor... Dat vergeet ik nu maar weer :+

Les is leuk ja, ik hou van wonen in zo'n grote stad met allessss O+ en kano in een vijver klinkt al meer als iets wat ik zou durven :Y Tof dat je dat elke dag zou kunnen!
pi_200446556
Kanoën! O+ Ik kan het echt voor geen meter, maar zo leuk! *O* En kajakken op zee vooral :9

Extra B vanavond net was een plotsklapse avondwandeling van bijna tien kilometer met mijn zwager ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_200450368
Spierpijn!! :X :D

O: 2 bruine boterhammen met boter/kaas/komkommer
L: Kwark met banaan en mandarijn
T: 3 maiswafels met eiersalade
D: Plaattaart met rode pesto, spinazie, prei en mozzarella

[ Bericht 38% gewijzigd door PoesInDoos op 20-07-2021 07:38:08 ]
pi_200451815
Misschien een tip: Ik heb gepofte tarwe wafels gekocht, echt heerlijk!
pi_200453339
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 20:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet allemaal, maar de rotte appels pik je er ook heel snel uit. Maar meeste die-hard's zijn wel erg vriendelijk inderdaad.
Kom ik dan ook wel eens tegen in het centrum en zijn dan net zo vriendelijk, en doen dan niet gek over dat ik Pokemon Go speel en zo. Doordeweeks gewoon weer beetje sporten en lekker bakje koffie met elkaar drinken, af en toe een spot doen
Nja die heb je overal wel :P De meeste diehards zijn inderdaad vaak alleen maar gewoon blij als een nieuw interesse toont in zijn of haar hobby. Iedereen vind het leuk als er interesse wordt getoond in jouw hobby, dat is bij de gym net zo :s)

Maar ik herinner me de onzekerheid nog heel goed toen ik voor het eerst in de sportschool stapte, dus ik vind het juist leuk om meisjes te helpen die die stap voor het eerst nemen :Y Lijkt me stiekem ook leuk werk, mensen coachen of uberhaupt werken in een sportschool.
pi_200454710
Ik wou dat aan tafel zitten en denken dat je iets moet gaan doen ook calorietjes verbrandde :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200454724
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 07:49 schreef minilot het volgende:
Pfoe, zes maanden - dat zal niet niks gekost hebben @:Pinuts! Ik ben voornemens het te houden bij een paar keer om me op weg te helpen en dan af en toe nog eens wat losse aanvullende sessies..

Lijst van de dag!
B: Half uur sprintintervallen hardgelopen
B: Dag 4 Perfect Posture-app*
D: Pastasalade met spinaziepesto, tomaatjes, burrata en truffel. Appel en gele kiwi toe.

* Dank voor de tip @:Holyme, en @:DancingPhoebe jij er al aan begonnen? :)
Nope :@

Ik ben nu eerst een leuke touwtjesspring beginner routine aan het zoeken, maarrrrr het internet heeft een ander idee bij beginnend dan ik :'D

:( :( :( IN DEZE FUCKING STILL STAAT DE CHICK NOTABENE TE PLANKEN! WAT DENK JE, DAT IK IN ALLE ANDERE GEBIEDEN VAN MN LEVEN GEVORDERD GENOEG BEN, MAAR TOEVALLIG NOG NOOIT HEB TOUWTJEGESPRONGEN? :( :( :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_200454757
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien een tip: Ik heb gepofte tarwe wafels gekocht, echt heerlijk!
Echt heerlijk? Of acceptabele-dieetsnack-heerlijk?
  dinsdag 20 juli 2021 @ 13:48:58 #74
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200454827
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wou dat aan tafel zitten en denken dat je iets moet gaan doen ook calorietjes verbrandde :')
Op zich...

BMR jonge. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200454846
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Op zich...

BMR jonge. :7
Meer dan gewoon ademen :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')