Oh das zwaaaar maar inderdaad heel gaaf om te doen! Niet omgekieperd?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:23 schreef Declan-Harp het volgende:
Net een half uurtje wezen kano varen, wát een aanslag op je armen en schouders!
Wel heel gaaf na 15 jaar ofzo
Haha nee, dit waren mooie beginnersbootjes, ietsjes breder. Was zeker tof om te doen, volgende week gaan we weerquote:Op maandag 19 juli 2021 15:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh das zwaaaar maar inderdaad heel gaaf om te doen! Niet omgekieperd?
Tof!quote:Op maandag 19 juli 2021 15:54 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Haha nee, dit waren mooie beginnersbootjes, ietsjes breder. Was zeker tof om te doen, volgende week gaan we weer![]()
En eenvoor je goede gesprek!
Daarom foto's/vetpercentage/omtrek ipv gewichtquote:Op maandag 19 juli 2021 15:21 schreef LPFAN het volgende:
Net weer positief gesprek gehad met dietiste waar ik zeker weer wat mee kan![]()
Ze vind het super dat mijn omtrek zo omlaag is gegaan en volgens haar moet ik me niet zo druk maken om de weegschaal.
Ja inderdaad. Dat zei zij ookquote:Op maandag 19 juli 2021 17:04 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Daarom foto's/vetpercentage/omtrek ipv gewicht
Valt reuze mee toch? Jouw kennende was het vast geen B&J pint.. of toch wel?quote:Op maandag 19 juli 2021 18:30 schreef Holyme het volgende:
Ha, tof! Allemaal nieuwe activiteiten hier lees ikPilates, kano, mini aan de app (ik zit op advanced, vaak nog erg simpel maar soms ook heul niet - merk wel verschil in core en houding
) en ik leer skaten
Vandaag wobbelbeentjes, stond iets te gespannen, volgende keer beter.
O muesli met chiazaad, lijnzaad en havermelk, bietensap
L nog een flinke bak muesli met havermelk
T halve galiameloen, ijsje
D quiche, bak aardbeien, pint ijs, en ik overweeg nog een ijsje
Tis duidelijk dat ik op zo'n drukke, actieve dag sneller eten schuif en snaai als ik niet wat meer plan
Haha! Dit keer niet nee, ik vond Jules Destrooper ijs, telt dat ookquote:Op maandag 19 juli 2021 19:36 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Valt reuze mee toch? Jouw kennende was het vast geen B&J pint.. of toch wel?
Oh ja, jij moest juist méér eten! Sorryquote:Op maandag 19 juli 2021 19:43 schreef Holyme het volgende:
[..]
Haha! Dit keer niet nee, ik vond Jules Destrooper ijs, telt dat ookEen pot van dat dus. En er kwamen nog nacho's met kaas bij, en dat ene extra ijsje (met Jules wafeltjes, nom). Maar ik maakte vandaag een foto waar ik even 'meh' bij voelde, iets teveel ingevallen koppie, en vanochtend was de weegschaal weer wat te laag. Met al dat zout nu is dat morgen vast beter
Dacht dat ik meer in balans zat, maar er mag dus weer wat kcal verhoogd worden. Dokter leverde niks op, alles ok gelukkig.
Nou, dat is vandaag dus wel gelukt. Dat was zo'n 3300 kcal en dan kwam er nog een halve zak nacho's en zo'n 150 gr kaas bijquote:Op maandag 19 juli 2021 19:46 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Oh ja, jij moest juist méér eten! Sorry![]()
Hoe gaat het skeeleren verder? Super stoer van je
Niet allemaal, maar de rotte appels pik je er ook heel snel uit. Maar meeste die-hard's zijn wel erg vriendelijk inderdaad.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:34 schreef emmyemmy2 het volgende:
Als ik iets heb geleerd is dat bijna iedereen in de sportschool (en dan vooral de mensen die er uit zien alsof ze weten wat ze doen) echt softe schatjes zijn
Ja hou maar op over nacho's, die heb ik al zoooo lang niet meer gehad.. puur omdat de hele zak (en bak dip) in één keer op moestquote:Op maandag 19 juli 2021 19:56 schreef Holyme het volgende:
[..]
Nou, dat is vandaag dus wel gelukt. Dat was zo'n 3300 kcal en dan kwam er nog een halve zak nacho's en zo'n 150 gr kaas bij![]()
Vroeger was ik een halve kilo aangekomen door er alleen maar naar te kijken
Morgen maar wat gezondere kcals eten.
En ik heb les, gelukkig! Tis nodig, haha. Nu 1x les gehad en 2x zelf gegaan op een pleintje, van de week nog een paar keer en dan komende week weer les. Zin inZo tof iets te leren wat ik al heel lang wou, durfde niet goed. Als ik het fatsoenlijk kan, wil ik met lokale tours mee
En jij dan, met je kano! Dat vind ik dan weer stoer, ik ben geen held in het water. Lijkt me wel leuk als je het kan, lekker koel en in de natuur
quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:19 schreef Pinuts het volgende:
Heeft iemand deze al wel eens geprobeerd?Nou ik heb hem geprobeerd. Is ie lekker, ja! Is het echt mousse? Nee. Het smaakte een beetje als een luchtige chocoladevla, maar lang niet zo luchtig als normale mousse. De chocoladesmaak is wel vrij sterk. Dus als je echt opzoek bent naar mousse is het misschien niet de beste keuze, maar ik ga hem zeker vaker kopen als lekker toetje en om mijn choco cravings in bedwang te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam die online tegen, zouden ze bij de Jumbo verkopen. Chocolade mousse met maar 150 kcal (voor de hele pot) en 20 gram eiwitten klinkt bijna te mooi om waard te zijn. Maar toch maar eens kijken in de winkel...
Haha, ja ik ken het. De andere helft was al opgegaan in delen bij nacho avondeten (met groente en gehakt enzo erdoor). Anders denk ik dat de rest van de zak ook op was gegaan nu. Nom. En ik was even vergeten dat ze ook van die dipbakjes hebben ervoor... Dat vergeet ik nu maar weerquote:Op maandag 19 juli 2021 20:56 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja hou maar op over nacho's, die heb ik al zoooo lang niet meer gehad.. puur omdat de hele zak (en bak dip) in één keer op moest![]()
Skeelerles, gaaf! Wist niet dat dat bestond joh. Veel plezier!
Kanoën viel reuze mee hoor, was in een grote vijver hier in het dorp, met 2 ervaren sportmeneertjes. Doen ze de hele zomervakantie, ze zijn er elke doordeweekse dag tussen 13 en 15, volgende week gaan we weer
Nja die heb je overal welquote:Op maandag 19 juli 2021 20:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar de rotte appels pik je er ook heel snel uit. Maar meeste die-hard's zijn wel erg vriendelijk inderdaad.
Kom ik dan ook wel eens tegen in het centrum en zijn dan net zo vriendelijk, en doen dan niet gek over dat ik Pokemon Go speel en zo. Doordeweeks gewoon weer beetje sporten en lekker bakje koffie met elkaar drinken, af en toe een spot doen
Nopequote:Op maandag 19 juli 2021 07:49 schreef minilot het volgende:
Pfoe, zes maanden - dat zal niet niks gekost hebben @:Pinuts! Ik ben voornemens het te houden bij een paar keer om me op weg te helpen en dan af en toe nog eens wat losse aanvullende sessies..
Lijst van de dag!
B: Half uur sprintintervallen hardgelopen
B: Dag 4 Perfect Posture-app*
D: Pastasalade met spinaziepesto, tomaatjes, burrata en truffel. Appel en gele kiwi toe.
* Dank voor de tip @:Holyme, en @:DancingPhoebe jij er al aan begonnen?
Echt heerlijk? Of acceptabele-dieetsnack-heerlijk?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien een tip: Ik heb gepofte tarwe wafels gekocht, echt heerlijk!
Op zich...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wou dat aan tafel zitten en denken dat je iets moet gaan doen ook calorietjes verbrandde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |