Zorgen dat je het koud hebt.quote:
Ik vind het echt heerlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Echt heerlijk? Of acceptabele-dieetsnack-heerlijk?
Binnenkort pakkie meepakken danquote:
Ik vind die dingen ook altijd echt heel lekker, vooral de structuur.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nope
Ik ben nu eerst een leuke touwtjesspring beginner routine aan het zoeken, maarrrrr het internet heeft een ander idee bij beginnend dan ik :'D![]()
![]()
IN DEZE FUCKING STILL STAAT DE CHICK NOTABENE TE PLANKEN! WAT DENK JE, DAT IK IN ALLE ANDERE GEBIEDEN VAN MN LEVEN GEVORDERD GENOEG BEN, MAAR TOEVALLIG NOG NOOIT HEB TOUWTJEGESPRONGEN?
![]()
![]()
![]()
Dat smaakt prima aan je hoofd te zien!quote:
WAT DEED JIJ DAN OOK BIJ DIE AUTOMAAT?!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:03 schreef SQ het volgende:
Nou ja ik stond met mijn vette bek dus bij de vreetautomaat, en toen zag ik dus die dingen, en herinnerde mijn belofteEn omdat ik een good sport ben heb ik 'm speciaal voor jullie nog opgevreten ook.
Wel jammer want voor die kcal had ik ook 50 gram drop kunnen vreten maar soit.
Deze maar dan met paprika!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind die dingen ook altijd echt heel lekker, vooral de structuur.
maaaaaar die maiswafels van de AH sour cream en onion zijn nog steeds leven.
Daar blijf ik wss verslaafd aan.
Een zakje snackajacks halen! Want ik had munchies.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
WAT DEED JIJ DAN OOK BIJ DIE AUTOMAAT?!
Ik had ook bedacht te gaan touwtjespringen, maar hier heb ik al moeite met stap 1: hoe kom ik aan een springtouw?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nope
Ik ben nu eerst een leuke touwtjesspring beginner routine aan het zoeken, maarrrrr het internet heeft een ander idee bij beginnend dan ik :'D![]()
![]()
IN DEZE FUCKING STILL STAAT DE CHICK NOTABENE TE PLANKEN! WAT DENK JE, DAT IK IN ALLE ANDERE GEBIEDEN VAN MN LEVEN GEVORDERD GENOEG BEN, MAAR TOEVALLIG NOG NOOIT HEB TOUWTJEGESPRONGEN?
![]()
![]()
![]()
bol.com hier.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had ook bedacht te gaan touwtjespringen, maar hier heb ik al moeite met stap 1: hoe kom ik aan een springtouw?![]()
Dat ding van SQ heb ik lang als ontbijt meegenomen naar werk. De volkoren/rogge (weet t niet meer, al 1.5 jaar thuiswerken) met soortvan roomkaas was wel lekker.
Ik zei nog, doe het niet.quote:
Ik heb er eentje bij action gekochtquote:
Nahja, geen idee wat het bij de action kost, maar voor die 6 euro bespaarde ik mezelf mooi een tripje naar de Actionquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb er eentje bij action gekochtwant ik heb zelfkennis = dat ding ligt na x aantal weken in huis nog in de verpakking.
Nog geen euroquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nahja, geen idee wat het bij de action kost, maar voor die 6 euro bespaarde ik mezelf mooi een tripje naar de Action
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |