Da's wel een andere situatie natuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
"Nadeel" is dat wij strak aan bepaalde perioden gebonden zijn en dan is het wel fijn om alvast wat vastgelegd te hebben, wat je ook mooi vindtNormaal gaat het altijd goed, alleen vorig jaar dus niet en dit jaar lijkt het weer de verkeerde kant op te gaan
Ach ja, kan er maar beter om lachen
Dansen met Jansen (met 1 s) is hier in Harderwijk een begrip. Een DJ met de achternaam Jansen draaide vroeger elke maand wel een keer in mijn stamkroeg. Als hij nu ergens in een kroeg plaatjes draait, staat de kroeg steevast vol.quote:
Lissabonquote:
Ik kijk uit naar Fokkers die hopen dat de Nederlanders verliezenquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
Hoi! OS is open. Ongetekende hoopt jullie daar te zien.
Klopt. Als wij de keuze hadden, gingen we gewoon in september ofzo, dan is er overal altijd voldoende beschikbaarheid én heb je lagere prijzen. Maar dan kan onze dochter niet mee en dat is misschien een beetje gemeenquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's wel een andere situatie natuurlijkIk probeer vakantie tijdens vakanties zoveel mogelijk te vermijden, wat ook meehelpt met de beschikbaarheid van hotelkamers overal
En meestal breng ik daar toch niet zoveel tijd door, omdat ik liever in de stad ga kijken of (op een doorreis) het al een aardig eind in de avond is als ik daar aankom
quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dansen met Jansen (met 1 s) is hier in Harderwijk een begrip. Een DJ met de achternaam Jansen draaide vroeger elke maand wel een keer in mijn stamkroeg. Als hij nu ergens in een kroeg plaatjes draait, staat de kroeg steevast vol.
Ik ben benieuwd of hij vandaag een beetje extra aandacht krijgt
De anti-vlaggetjesbrigadequote:Op woensdag 23 juni 2021 20:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar Fokkers die hopen dat de Nederlanders verliezen
Hulde aan ditquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:02 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hear ye, hear ye, my name is Samuel Seabury
And I present "Free Thoughts on the Proceedings of the Continental Congress"
Heed not the rabble who scream revolution
They have not your interests at heart
Chaos and bloodshed are not a solution
Don't let them lead you astray
This Congress does not speak for me
They're playing a dangerous game
I pray the king shows you his mercy
For shame, for shame
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En je blijft daarnaast ook hier?quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
Hoi! OS is open. Ongetekende hoopt jullie daar te zien.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De anti-vlaggetjesbrigade
En dan juichen voor obscure vlaggetjes als Baskenland of Colombia
quote:
Nou Nederland zou niet zo schokkend zijnquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:23 schreef sportfreak het volgende:
Nederland, Tsjechië, Denemarken, Wales. Eén van deze landen gaat de halve finale halen
Het vorige EK deed Wales dat ook alquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:23 schreef sportfreak het volgende:
Nederland, Tsjechië, Denemarken, Wales. Eén van deze landen gaat de halve finale halen
Nou, dat zal dan Wales wel worden denk ik. De enige die ik tot nu toe goed zag spelen. Zij spelen in Oranje shirtjes toch?quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:23 schreef sportfreak het volgende:
Ja extreem ookquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is het grote jinxfest alweer begonnen, ja?
En dat doet mij er weer aan denken:quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik kan hier net als @:H_T alleen maar aan Tim Curry denken die in extase OOOOH ROCKY roept
Ze hebben het al in alle serieuziteit over onze tegenstander in de halve finale.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is het grote jinxfest alweer begonnen, ja?
Gaat nog meer mis dan de 3JS straks.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben het al in alle serieuziteit over onze tegenstander in de halve finale.
Zo irritantquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben het al in alle serieuziteit over onze tegenstander in de halve finale.
Tsjechië viel zwaar tegen tegen Engeland.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is een risico ja. Maar ik geloof niet dat de Boer en de spelers de tegenstander gaan onderschatten.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Tsjechië viel zwaar tegen tegen Engeland.
Maar wat wil je ook bij een wedstrijd waar eigenlijk niets meer op het spel staat ?
Het slechtste wat Nederland nu kan overkomen is dat iedereen zich rijk gaat rekenen.
Tsjechië kunnen we wel hebben en daarna Denemarken ook wel. En dan staan we zo in de finale.
Wel fijn, dan weet ik dat ik voor de poule kan inzetten op de tegenstanderquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:45 schreef Em31 het volgende:
Geloof nog steeds niet dat deze spelersgroep ook zo denkt
de Boer en spelers zijn hopelijk iets realistischer dan het sentiment dat nu gaat leven.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een risico ja. Maar ik geloof niet dat de Boer en de spelers de tegenstander gaan onderschatten.
In Parool en op RTL stond dat er ruim tienduizend vlaggen worden uitgedeeld vanavond in het stadion. Ben benieuwd dus!quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is er een soort afspraak van het publiek dat ze een regenboogvlag meenemen of zo of hoop je dat dit gebeurt?
Noppen checkenquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:52 schreef Cee het volgende:
Waarom moeten die voetballers voor het betreden van het veld hun broekspijpen optrekken voor de officials?
Oh huh nee weet niet waarom ze dat doen danquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar die zitten toch niet op de bovenbenen?
Als je eerst naar die lelijke noppen moet kijken wil je daarna toch ook even iets leuks zien.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar die zitten toch niet op de bovenbenen?
Ik zag een paar grote en een aantal kleinequote:Op woensdag 23 juni 2021 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik heb tot nu toe vijf van die vlaggen gezien.
Er zijn weer data voor de Nederlandse Rocky Horror Showquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik kan hier net als @:H_T alleen maar aan Tim Curry denken die in extase OOOOH ROCKY roept
Had ook niet verwacht dat het zo’n impact zou maken gezien de plaatsing van de supporters (veel uit elkaar), het feit dat ze zelf al gigantische vlaggen van hun land mee hebben en omdat ze voornamelijk bezig zijn met de wedstrijd en het spel en de spanning daaromheen. Het is een goed initiatief maar uiteindelijk iets dat voornamelijk op social media snel en massaal rondgaat dan fysiek.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik heb tot nu toe vijf van die vlaggen gezien.
En die dame van gisteren was niet eens een streaker.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:01 schreef Em31 het volgende:
We zagen dat Eriksen gereanimeerd werd, maar een streaker ho maar.
Voor hogere cijfers meer doelpuntenquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:52 schreef Cee het volgende:
Waarom moeten die voetballers voor het betreden van het veld hun broekspijpen optrekken voor de officials?
Hoewel ze dat op dat moment niet wisten, had ze blijkbaar wel een promotieshirt voor een stel oplichters.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En die dame van gisteren was niet eens een streaker.
Maar die mochten we ook niet zien.
Een streaker kan echt niet inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:01 schreef Em31 het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:59 schreef Em31 het volgende:
Blijkbaar was er een streaker met een regenboogvlag, daarom werd er tijdens het volkslied van Hongarije ineens gejuicht denk ik
Ja, maar OS zijn de OS he.quote:
Was er weer een streaker? Bij welke wedstrijd?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:01 schreef Em31 het volgende:
Heldquote:
Testen op drugssmokkelquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:52 schreef Cee het volgende:
Zolang je niet met de tijdelijke topics mee naar achteren gaat voor twee jaar, vind ik het bestquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, maar OS zijn de OS he.Misschien nog wel mooier dan het Esc.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn weer data voor de Nederlandse Rocky Horror Show
Een mooi moment om @H_T en @Meridiaan samen hun passie te laten beleven.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dat doet mij er weer aan denken:
De meest waanzinnige rockmusical waarbij eindelijk alles weer mag!
Heb er ook zooooooooo'n zin inquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik daar net en dacht al 'wat is dat voor commotie' en dacht dat er iemand onwel was geworden in het publiek ofzoquote:
Ik ga dit even verwerken. 🥺quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een moment om massaal te gaan juichen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik daar net en dacht al 'wat is dat voor commotie' en dacht dat er iemand onwel was geworden in het publiek ofzo
Op mijn tv klonk het meer als vreemd gejoelquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een moment om massaal te gaan juichen.
Vind ik altijd zo mooi bij deze fase van de groepswedstrijden, die golven van juichen op rare momenten vanwege een wedstrijd die zich honderden kilometers verderop afspeelt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik daar net en dacht al 'wat is dat voor commotie' en dacht dat er iemand onwel was geworden in het publiek ofzo
Speerwerpen, paardendansen en lummelen op een crossfietsje leuker vinden dan het ESF vind ik ook zorgwekkend.quote:
Ja nou succes he mopquote:
Waar kan ik solliciteren?quote:
Hela! Speerwerpen was mijn op twee na beste onderdeel bij atletiek.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Speerwerpen, paardendansen en lummelen op een crossfietsje leuker vinden dan het ESF vind ik ook zorgwekkend.
Na de 100x4 meter estafette en het kogelkoppen zekerquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hela! Speerwerpen was mijn op twee na beste onderdeel bij atletiek.
Nee notesslingeren en je-moeder-bannen-stap-sprong.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na de 100x4 meter estafette en het kogelkoppen zeker
Haha inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo mooi bij deze fase van de groepswedstrijden, die golven van juichen op rare momenten vanwege een wedstrijd die zich honderden kilometers verderop afspeelt.
Oeh! Hier ook, na de discusquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hela! Speerwerpen was mijn op twee na beste onderdeel bij atletiek.
Die twee hadden wij vroeger niet eens op de sportdag.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee notesslingeren en je-moeder-bannen-stap-sprong.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na de 100x4 meter estafette en het kogelkoppen zeker
Is dat iets raars?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn moeder zit voor de tv en leest een boek, hoe dan
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:23 schreef molloot200 het volgende:
Als het zo blijft wordt Duitsland laatste in deze pool?
Gaan we nog lekker juichen voor Henkie Grol dit jaar?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee notesslingeren en je-moeder-bannen-stap-sprong.
Er zijn twee wedstrijden bezig en madame zit rustig een boekje te lezen, ik vind het knapquote:
Ik hoor dat jij ook kan Jitsi'en én twee wedstrijden kan volgen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn twee wedstrijden bezig en madame zit rustig een boekje te lezen, ik vind het knap
Ik zit nu niet op Jitsi gekkiequote:Op woensdag 23 juni 2021 21:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij ook kan Jitsi'en én twee wedstrijden kan volgen?
Wunder gibt es immer wieder,quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:23 schreef molloot200 het volgende:
Als het zo blijft wordt Duitsland laatste in deze pool?
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
Maar was wel een knal zeg![]()
![]()
Pingel terecht wat mij betreft
Denk niet dat het de bedoeling was, maar toch; was echt een heftige dreunquote:
Nee, dat denk ik ook niet, maar dan is de schade niet minder.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Denk niet dat het de bedoeling was, maar toch; was echt een heftige dreun
Frankrijk maakt er nog wel eentje toch ja toch?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Dit betekent Nederland-Portugal in de halve finale.
Dan ben je wel een baas hoorquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:31 schreef sportfreak het volgende:
Ronaldo heeft er nog eentje nodig voor het wereldrecord
Oh nee, de nummer twee zit in onze helft.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Nee, Portugal wordt groepswinnaar, die die zitten aan de andere kant van het schema.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:31 schreef Fred_B het volgende:
We halen de finalequote:Op woensdag 23 juni 2021 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh nee, de nummer twee zit in onze helft.
Frankrijk-Nederland dan. Dat klinkt al meteen makkelijker.
Kunnen we toch beter Duitsland treffenquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh nee, de nummer twee zit in onze helft.
Frankrijk-Nederland dan. Dat klinkt al meteen makkelijker.
Nee hoor, dat is geen voetballende Duitser.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:35 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat jullie net naar keken, nu ingezoomd.
waar?quote:
Duitsland is hoe dan ook de fijnste van de drie.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kunnen we toch beter Duitsland treffen
Als Duitsland er nu één of twee maakt wordt Frankrijk 3e in de groep F?
Die gaan in de 2de helft over op waterpolo.quote:
In de WK finale van 1954 gebeurde dat ook en draaide Duitsland een achterstand om in een overwinning op Hongarije.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de WK finale van 1954 gebeurde dat ook en draaide Duitsland een achterstand om in een overwinning op Hongarije.
Nee, Nijl!quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die nummer 4 van Frankrijk, heet die Komodo van voren?
Dat is ook goed.quote:
Nu nog een regenboog erbij. Go Deutschlandquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de WK finale van 1954 gebeurde dat ook en draaide Duitsland een achterstand om in een overwinning op Hongarije.
Van die virusscanners met die irritante pop-ups als je abonnement is verlopen?quote:
Ja die.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van die virusscanners met die irritante pop-ups als je abonnement is verlopen?
Nope.quote:
Mein Herz in Flammenquote:
Nederland moet toch al zeker tegen Tjechie?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nederland moet toch al zeker tegen Tjechie?
Mocht Nederland verder komen, that isquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nederland moet toch al zeker tegen Tjechie?
Dat die viel was niet zo vreemd, maar of dat dan gelijk een penalty moest zijn.quote:
Schandálig Greys, schaam je, dit kán niet!quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:53 schreef Greys het volgende:
#UnpopularOpinion
Ronaldo net even vriendelijk klopje tegen de scheids en hoe hij van het veld af liep met z'n arm om tegenstander Benzema kwam bijzonder sympathiek over.
Ronaldo is als die niet voetbalt niet zozeer onsympathiekquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:53 schreef Greys het volgende:
#UnpopularOpinion
Ronaldo net even vriendelijk klopje tegen de scheids en hoe hij van het veld af liep met z'n arm om tegenstander Benzema kwam bijzonder sympathiek over.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:53 schreef Greys het volgende:
#UnpopularOpinion
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Schandálig Greys, schaam je, dit kán niet!
Je kan van Ronaldo van alles vinden. Maar hij is wel een man die echt leeft voor zijn sport.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:53 schreef Greys het volgende:
#UnpopularOpinion
Eens.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ronaldo is als die niet voetbalt niet zozeer onsympathiek
quote:
Nog een Stallone fan?quote:
Hij traint zich echt de tering, rent voor elke centimeter, is fitter dan veel andere voetballers die tien jaar jonger zijn en springt hoger dan een kangoeroe.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan van Ronaldo van alles vinden. Maar hij is wel een man die echt leeft voor zijn sport.
De Nadal van het voetbal.
Dat is wel gewoon hét antwoord, die mentaliteit moet je wel gewoon hebben als topsporterquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens.
Doet me ook denken aan interview met Sainz bij F1 afgelopen weekend. Ze vroegen hem wie hij aardig vond van z'n medecoureurs. Allemaal, zei hij. Behalve als ze hun helm op hebben. Dan vind ik het monsters.
molloot200 vindt dit stiekem wel een leuk scenarioquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Portugal ligt eruit wanneer ze verliezen en Hongarije wint.
Ik ook wel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
molloot200 vindt dit stiekem wel een leuk scenario
Jammer dat ik Hongarije niet wil zien winnen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Portugal ligt eruit wanneer ze verliezen en Hongarije wint.
Je kan niet alles hebben in het leven.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jammer dat ik Hongarije niet wil zien winnen.
Dit kan echt nog alle kanten op, fantastischquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:11 schreef Fred_B het volgende:
We kunnen in elk geval niet klagen dat het niet spannend is
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan denk je vooraf dat Hongarije kansloos is in deze poule.
Nee, maar met deze stand gaat Hongarije door. Op dit moment zie ik dan nog liever Portugal doorgaan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben in het leven.
Nog steeds 0 - 1quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan denk je vooraf dat Hongarije kansloos is in deze poule.
Lijkt wel HHBquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze hebben het spektakelstuk overgehouden tot het allerlaatst
Portugal. Duitsland is tenminste een vrij sympathiek team.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:16 schreef AgnesGru het volgende:
Weet niet of ik liever Duitsland of Portugal uit het toernooi wil.
Als we dan nog niet de finale gaan halen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:16 schreef molloot200 het volgende:
Zoals het er nu voor staat komt Hongarije aan onze kant van de spelersboom uit die pouleDan zou je Frankrijk, Duitsland én Portugal mislopen, en ook Italië en België aan de andere kant.
Wat stom van mij!quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent wederom de Jitsi vergeten trouwens
Wat moet er nu nog gebeuren zodat Duitsland, Frankrijk en Portugal doorgaan en Nederland niet één van die drie tegenkomt ?quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jammer dat ik Hongarije niet wil zien winnen.
Dat kan bijna niet, tenzij één van die landen al in de achtste of kwartfinale uitgeschakeld wordt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat er nu nog gebeuren zodat Duitsland, Frankrijk en Portugal doorgaan en Nederland niet één van die drie tegenkomt ?
Nederland speelt sowieso tegen Tsjechië.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat er nu nog gebeuren zodat Duitsland, Frankrijk en Portugal doorgaan en Nederland niet één van die drie tegenkomt ?
Hongarijequote:Op woensdag 23 juni 2021 22:16 schreef AgnesGru het volgende:
Weet niet of ik liever Duitsland of Portugal uit het toernooi wil.
Het maakt mij eerlijk gezegd niet zo veel uit of Nederland een van die drie tegenkomt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat moet er nu nog gebeuren zodat Duitsland, Frankrijk en Portugal doorgaan en Nederland niet één van die drie tegenkomt ?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van die virusscanners met die irritante pop-ups als je abonnement is verlopen?
Frankrijk.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is er al een keer gewoon gescoord daar, of doen we gewoon shootouts tijdens de wedstrijd?
quote:
Dan ligt Duitsland eruit.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:23 schreef molloot200 het volgende:
En wat als Portugal-Frankrijk nu gelijk blijft?
Als het zo eindigt, ligt Duitsland eruit.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:23 schreef molloot200 het volgende:
Ohne Deutschland, fahren wir am EMquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:23 schreef molloot200 het volgende:
Ok, dan mogen die winnen van mij.quote:
Laatste minuut!quote:
Even rechtzetten: hij was verkast naar Belize in Midden-Amerika en de dertig jaar jongere sekswerker waar hij mee ging kwam uit Florida.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]Maar hij had de tent jaren terug al verkocht en hield zich de laatste jaren volgens mij vooral bezig met Afrikaanse hoeren neuken, nooit meer werken
En ik dacht dat Spanje heel snel wasquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Huh wat krijgen we nu ik was even naar de wc en twee doelpunten?![]()
![]()
* Aoibhin gooit armen in de luchtquote:
Ja, zo nu en dan wel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:29 schreef Greys het volgende:
Duurt het bij jullie ook zo lang om een post te plaatsen?
Ben benieuwd of deze quote topic 1655 nog haalt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:29 schreef Greys het volgende:
Servers staan weer te roken zo te zienquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:29 schreef Greys het volgende:
Ik was niet naar de wc en er waren ook twee doelpuntenquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Huh wat krijgen we nu ik was even naar de wc en twee doelpunten?![]()
![]()
. Zo traag dat deze quote er pas later tussen verscheenquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:29 schreef Greys het volgende:
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:29 schreef Greys het volgende:
Is de schuld van Viva.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:29 schreef Greys het volgende:
Tijd dat ze terugkomen van hun pauze danquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Servers staan weer te roken zo te zien
Bij winst Hongarije is Duitsland uitgeschakeld, ongeacht wat er bij de wedstrijd gebeurd.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Met Hongarije die voor ligt wordt Duitsland of Portugal dus uitgeschakeld?
De alternatieven zijn niet veel beter.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:30 schreef Em31 het volgende:
JONGEJONGEJONGE donder dan ook maar op met die Duitsers
Nee, als Frankrijk dan wint, ligt Portugal eruit.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bij winst Hongarije is Duitsland uitgeschakeld, ongeacht wat er bij de wedstrijd gebeurd.
Ja klopt, foutjequote:Op woensdag 23 juni 2021 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, als Frankrijk dan wint, ligt Portugal eruit.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:34 schreef Arizona het volgende:
Maar Duitsland is aardig en Hongarije niet.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Servers staan weer te roken zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |