Heb er ook zooooooooo'n zin inquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, maar OS zijn de OS he.Misschien nog wel mooier dan het Esc.
Ik daar net en dacht al 'wat is dat voor commotie' en dacht dat er iemand onwel was geworden in het publiek ofzoquote:
Ik ga dit even verwerken. 🥺quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, maar OS zijn de OS he.Misschien nog wel mooier dan het Esc.
Dat is inderdaad wel een moment om massaal te gaan juichen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik daar net en dacht al 'wat is dat voor commotie' en dacht dat er iemand onwel was geworden in het publiek ofzo
Op mijn tv klonk het meer als vreemd gejoelquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een moment om massaal te gaan juichen.
Vind ik altijd zo mooi bij deze fase van de groepswedstrijden, die golven van juichen op rare momenten vanwege een wedstrijd die zich honderden kilometers verderop afspeelt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik daar net en dacht al 'wat is dat voor commotie' en dacht dat er iemand onwel was geworden in het publiek ofzo
Speerwerpen, paardendansen en lummelen op een crossfietsje leuker vinden dan het ESF vind ik ook zorgwekkend.quote:
Ja nou succes he mopquote:
Waar kan ik solliciteren?quote:
Hela! Speerwerpen was mijn op twee na beste onderdeel bij atletiek.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Speerwerpen, paardendansen en lummelen op een crossfietsje leuker vinden dan het ESF vind ik ook zorgwekkend.
Na de 100x4 meter estafette en het kogelkoppen zekerquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hela! Speerwerpen was mijn op twee na beste onderdeel bij atletiek.
Nee notesslingeren en je-moeder-bannen-stap-sprong.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na de 100x4 meter estafette en het kogelkoppen zeker
Haha inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo mooi bij deze fase van de groepswedstrijden, die golven van juichen op rare momenten vanwege een wedstrijd die zich honderden kilometers verderop afspeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |