Maar waarom zou ik daarnaar verwijzen als ik het heb over waar ik het hier over had?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar hallooooo verwijzinkjes mogen toch wel?
Mijn vriend kreeg dat de vorige keer op Tenerife 2x te horen toen hij in zijn uppie een ochtendwandeling maaktequote:Op woensdag 23 juni 2021 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doen ze ook alleen maar naar mensen waarvan ze denken dat ze er interesse in hebben hè.
Haha ik bedoelde jou ook niet, jij bent niet Britsquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik niets hoor. Vond het er heerlijk![]()
Maar je hebt daar zo'n gebied waar allemaal dronken Britten zich verzamelen
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:19 schreef Em31 het volgende:
'Nu kan er voor Nederland ook niet veel mis'
OH GOD
Ik zou maar eens met 'm in gesprek gaan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vriend kreeg dat de vorige keer op Tenerife 2x te horen toen hij in zijn uppie een ochtendwandeling maakte
Spanjaarden die werkenquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Over welke Spanjaarden op Tenerife heb je het eigenlijk? Oh ja er zullen er wel een paar zijn om als ober te werken.
Misschien kan Danny de Vivavrouwen om geld vragenquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik had het drie minuten geleden al gepost maar ging traag man
Riepen ze dat?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die donkere horlogeverkopers die soms "Weed" roepen zijn geen Spanjaarden
?
Fijn dat jouw stream net iets voorloopt. Zweden moeten dit nu niet voor "ons" gaan verpesten.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
Verdikkeme, deze spanning kan ik niet aan
Inderdaad, zou weer typisch zijnquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Fijn dat jouw stream net iets voorloopt. Zweden moeten dit nu voor "ons" gaan verpesten.
Dat hebben ze al genoeg gedaan.
Ik koop nooit meer bij de IKEA andersquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Fijn dat jouw stream net iets voorloopt. Zweden moeten dit nu niet voor "ons" gaan verpesten.
Dat hebben ze al genoeg gedaan.
Die mochten toch niet met teveel verschil winnen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Spanje gaat ook ineens zijn best doen, zeg.
Dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die mochten toch niet met teveel verschil winnen?
Polen mag niet winnen, verder maakt het niet uit!quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:25 schreef Em31 het volgende:
Mocht dit nou wel gelijk worden of niet? en het alweer kwijt
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want ze staan nu al 0-4quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké dat scheelt nog een beetje dusquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Polen mag niet winnen, verder maakt het niet uit!
Welkom terug, oh Keizer.quote:
Slowakije - Spanje mag niet gelijk eindigen en Slowakije mag niet twee keer scoren en met 1 goal verliezen, dus als Slowakije nu opeens nog 3 goals gaan maken, is dat slecht voor Oranje.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het fuck, ik ben de verkeerde wedstrijd aan het kijken duidelijkquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want ze staan nu al 0-4
Ja, goed, die pot had ik intussen wel als veilig gerekendquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slowakije - Spanje mag niet gelijk eindigen en Slowakije mag niet twee keer scoren en met 1 goal verliezen, dus als Slowakije nu opeens nog 3 goals gaan maken, is dat slecht voor Oranje.
Dat mag. Slowakije (of Slovenië) mag niet ineens 3 keer scoren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, en nu helemaal.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, goed, die pot had ik intussen wel als veilig gerekend
0-5 inmiddelsquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het fuck, ik ben de verkeerde wedstrijd aan het kijken duidelijk
U begrijpt: retesimpelquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slowakije - Spanje mag niet gelijk eindigen en Slowakije mag niet twee keer scoren en met 1 goal verliezen, dus als Slowakije nu opeens nog 3 goals gaan maken, is dat slecht voor Oranje.
De keizer heeft gesprokenquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Topposter van fok.se toch?quote:
@Strani wil je ons morgen op de hoogte houden hoe de Spaanse pers hierop reageert ?quote:
Own Goal is topscorer van dit toernooiquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef Em31 het volgende:
8 eigen goals tot nu toe is ook wel een beetje bizar
Het aantal gestopte / gemiste strafschoppen is toch ook veel meer dan normaal ?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef Em31 het volgende:
8 eigen goals tot nu toe is ook wel een beetje bizar
ROOZJEEEEquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zie die Polen er zomaar nog eentje intikken straks.
Klinkt als een geslaagd feestje.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:42 schreef H_T het volgende:
Now here we stand with their blood on our hands,
We fought so hard, now can we understand,
I'd break the seal of this curse if I possibly can,
For freedom of every man!
So far away we wait for the day,
For the lives are so wasted and gone,
We feel the pain of a lifetime lost in a thousand days,
Through the fire and the flames we carry on
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hè kutquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:42 schreef Arizona het volgende:
En ja hoor, Tenerife heeft zichzelf al op Alarmfase 3 gezet![]()
![]()
Tot en met 7 juli. Uiteraard is dat weer wat anders dan de kleurcodes die ecdc hanteert. En die zijn weer ander dan de kleurcodes die Nederland hanteert. Echt super overzichtelijk allemaal![]()
Wij gaan 12 juli. ALS we nog gaan.
HOU JIJ VOORTAAN FF HEEL HARD JE MUIL!!!quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:42 schreef Arizona het volgende:
En ja hoor, Tenerife heeft zichzelf al op Alarmfase 3 gezet![]()
![]()
Tot en met 7 juli. Uiteraard is dat weer wat anders dan de kleurcodes die ecdc hanteert. En die zijn weer ander dan de kleurcodes die Nederland hanteert. Echt super overzichtelijk allemaal![]()
Wij gaan 12 juli. ALS we nog gaan.
Eeyyy Rustâggghhhquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
HOU JIJ VOORTAAN FF HEEL HARD JE MUIL!!!
Dat waren rode vlaggetjes voor de Polen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:43 schreef Hamlapjes het volgende:
10 minuutjes bibberen voor iedereen die net de Oranje vlaggetjes op heeft gehangen nu!
Ik had ze al BIJNA op mijn gezicht geschminktquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:43 schreef Hamlapjes het volgende:
10 minuutjes bibberen voor iedereen die net de Oranje vlaggetjes op heeft gehangen nu!
GOED ZO ZEG HET DIE LIJERquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
HOU JIJ VOORTAAN FF HEEL HARD JE MUIL!!!
De ballen zullen wel warm zijn in St. Petersburg.quote:
Pas als Polen wint wordt het anders.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
Wat betekent dit voor Nederland? Nog steeds tegen Tsjechië, toch?
Dus gelijkspel kan nog wel?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja.quote:
Mooi, al maakt deze goal het helemaal zeker.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hè kutHebben jullie nog een uitwijkmogelijkheid?
Maar alsnog stom als je je gewoon op Tenerife had verheugd
Mja, dan boeken we wel om naar Mallorca of Italië, als het nodig isquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]Hebben jullie een alternatieve locatie waar jullie heen kunnen?
Ik hoorde ook een luide JAAAAAA vanuit de woonkamer (zat net op de plee)quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Er werd hier gejuicht in huis om dit doelpunt
Jij zit op de plee bij Hamlapjes?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoorde ook een luide JAAAAAA vanuit de woonkamer (zat net op de plee)
Nou ik duim dat Tenerife gewoon lukt!quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Mja, dan boeken we wel om naar Mallorca of Italië, als het nodig is![]()
Volgens mij betekent alarmfase 3 van de Canarische eilanden zelf niet dat toeristen niet meer welkom zijn (stelletje opportunisten) maar je hebt wel beperkingen (die op het eerste oog ons niet heel erg zouden raken) .
We wachten tzt wel wat tui doet, meer kunnen we toch niet, Als tui annuleert krijgen we gewoon ons geld terug.
Ik ben gewoon niet slecht in onzekerheden, ik vind het balen dat we nu nog niet zeker weten of we over 2,5 week op vakantie gaan naar Tenerife of ergens anders naartoe
Vorig jaar al in de week voor vertrek moeten omboeken, het zou welzijn als dat dit jaar weer gebeurt
Oh ja dat moest eigenlijk geheim blijvenquote:
Juist doordat ik verblijf pas heel kort van te voren regel (vaak genoeg boeken op de dag zelf) heb ik vorig jaar en dit jaar niets om hoeven boeken, want ik had nog niet eens geboektquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon niet slecht in onzekerheden, ik vind het balen dat we nu nog niet zeker weten of we over 2,5 week op vakantie gaan naar Tenerife of ergens anders naartoe
Ben je dan nooit bang dat je alleen nog maar in aftandse horrorgribushokken kunt slapen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Juist doordat ik verblijf pas heel kort van te voren regel (vaak genoeg boeken op de dag zelf) heb ik vorig jaar en dit jaar niets om hoeven boeken, want ik had nog niet eens geboekt
Ja, ook met alternatieven is het gewoon niet relaxed. Je wil gewoon zeker zijn van waar je naartoe wil. Dat maakt het nu gewoon lastig.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Mja, dan boeken we wel om naar Mallorca of Italië, als het nodig is![]()
Volgens mij betekent alarmfase 3 van de Canarische eilanden zelf niet dat toeristen niet meer welkom zijn (stelletje opportunisten) maar je hebt wel beperkingen (die op het eerste oog ons niet heel erg zouden raken) .
We wachten tzt wel wat tui doet, meer kunnen we toch niet, Als tui annuleert krijgen we gewoon ons geld terug.
Ik ben gewoon niet goed in onzekerheden, ik vind het balen dat we nu nog niet zeker weten of we over 2,5 week op vakantie gaan naar Tenerife of ergens anders naartoe
Vorig jaar al in de week voor vertrek moeten omboeken, het zou welzijn als dat dit jaar weer gebeurt
Goed bezigquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Juist doordat ik verblijf pas heel kort van te voren regel (vaak genoeg boeken op de dag zelf) heb ik vorig jaar en dit jaar niets om hoeven boeken, want ik had nog niet eens geboekt
Niet tijdens een rondreisquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben je dan nooit bang dat je alleen nog maar in aftandse horrorgribushokken kunt slapen?
Bedanktquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ik duim dat Tenerife gewoon lukt!Niet dat mijn duimen zo magisch zijn, maar het is wat!
Hij is wel in vorm vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |