Own Goal is topscorer van dit toernooiquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef Em31 het volgende:
8 eigen goals tot nu toe is ook wel een beetje bizar
Het aantal gestopte / gemiste strafschoppen is toch ook veel meer dan normaal ?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef Em31 het volgende:
8 eigen goals tot nu toe is ook wel een beetje bizar
ROOZJEEEEquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zie die Polen er zomaar nog eentje intikken straks.
Klinkt als een geslaagd feestje.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:42 schreef H_T het volgende:
Now here we stand with their blood on our hands,
We fought so hard, now can we understand,
I'd break the seal of this curse if I possibly can,
For freedom of every man!
So far away we wait for the day,
For the lives are so wasted and gone,
We feel the pain of a lifetime lost in a thousand days,
Through the fire and the flames we carry on
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hè kutquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:42 schreef Arizona het volgende:
En ja hoor, Tenerife heeft zichzelf al op Alarmfase 3 gezet![]()
![]()
Tot en met 7 juli. Uiteraard is dat weer wat anders dan de kleurcodes die ecdc hanteert. En die zijn weer ander dan de kleurcodes die Nederland hanteert. Echt super overzichtelijk allemaal![]()
Wij gaan 12 juli. ALS we nog gaan.
HOU JIJ VOORTAAN FF HEEL HARD JE MUIL!!!quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:42 schreef Arizona het volgende:
En ja hoor, Tenerife heeft zichzelf al op Alarmfase 3 gezet![]()
![]()
Tot en met 7 juli. Uiteraard is dat weer wat anders dan de kleurcodes die ecdc hanteert. En die zijn weer ander dan de kleurcodes die Nederland hanteert. Echt super overzichtelijk allemaal![]()
Wij gaan 12 juli. ALS we nog gaan.
Eeyyy Rustâggghhhquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
HOU JIJ VOORTAAN FF HEEL HARD JE MUIL!!!
Dat waren rode vlaggetjes voor de Polen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:43 schreef Hamlapjes het volgende:
10 minuutjes bibberen voor iedereen die net de Oranje vlaggetjes op heeft gehangen nu!
Ik had ze al BIJNA op mijn gezicht geschminktquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:43 schreef Hamlapjes het volgende:
10 minuutjes bibberen voor iedereen die net de Oranje vlaggetjes op heeft gehangen nu!
GOED ZO ZEG HET DIE LIJERquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
HOU JIJ VOORTAAN FF HEEL HARD JE MUIL!!!
De ballen zullen wel warm zijn in St. Petersburg.quote:
Pas als Polen wint wordt het anders.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
Wat betekent dit voor Nederland? Nog steeds tegen Tsjechië, toch?
Dus gelijkspel kan nog wel?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Polen mag niet winnen, verder maakt het niet uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |