Het is mijn lievelingsgroentequote:Op woensdag 23 juni 2021 16:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is ook gewoon een superlekkere groente die je in heel veel gerechten kunt verwerken
Vind je jezelf nu stoer en slim, jongedame?quote:
Dat ik een bloedhekel heb aan die smiley.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu stoer en slim, jongedame?
Daar heb ik me niet mee bezig gehouden.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is niet gunstig voor Oranje.
We willen gewoon de strijd winnen, snap dat dan!quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De Viva leden zijn er toch nog niet eens uit of ze wel hierheen komen?
De Kuzu?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat ik een bloedhekel heb aan die smiley. [ afbeelding ]
Dus toen iedereen smileys bleef maken waar die in verscheen, bleef ik er maken waar hij weer uit gemept werd.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond spinazie als kind dus niet lekkerquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is mijn lievelingsgroente
Al vanaf kinds af aan
Je gokt erop dat de Hongaren er ook een paar in eigen doel schieten?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:14 schreef Fred_B het volgende:
Zweden - Polen 0-0
Spanje - Slowakije 2-0
Duitsland - Hongarije 6-1
Frankrijk - Portugal 0-0
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Kuzu?![]()
Das mijn lievelings, op de cheerleader na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nog een 90 minuten durende vernedering en dan kunnen de Hongaren het toernooi weer voor de TV gaan volgen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je gokt erop dat de Hongaren er ook een paar in eigen doel schieten?
Volgens mij is dat onderste officieel niet helemaal correct. Maar ik had mijn lijstje van @Redefine gekopieerd, dus die moet je dan maar even (keihard) aanpakken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:22 schreef BillDauterive het volgende:
Zweden - Polen 2-1
Spanje - Slowakije 3-1
Duitsland - Hongarije 3-0
Frankrijk - Portugal 2-0
Alle thuisteams winnen!
Ik zag later dat het niet helemaal klopte. Naja, als mijn voorspellingen correct zijn, dan heb ik het goed. als alle thuisteams winnen, dan kan ik ook zeggen dat ik het goed heb.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onderste officieel niet helemaal correct. Maar ik had mijn lijstje van @:redefine gekopieerd, dus die moet je dan maar even (keihard) aanpakken.
Het is Portugal - Frankrijk. Dus mijn lijstje klopt inderdaad niet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onderste officieel niet helemaal correct. Maar ik had mijn lijstje van @:redefine gekopieerd, dus die moet je dan maar even (keihard) aanpakken.
Spinazie a la creme vind ik ook zó goorquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond spinazie als kind dus niet lekkerMaar wij hadden altijd die vieze spinazie a la crème bevroren kubusjes uit de diepvries en mijn vader serveerde die altijd nog half bevroren
![]()
Later spinazie gegeten op de manier waarop het wel hoort, en vond ik het ineens superlekker
Ha, allemaal. Nog ff.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is Portugal - Frankrijk. Dus mijn lijstje klopt inderdaad niet.
En jullie zijn er allemaal ingetuind
quote:
Ja maar jullie zijn met zijn tweeënquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Zelfs de spinnen minder ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh jeee
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja zelfgemaakt is spinazie a la crème wel lekkerquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Spinazie a la creme vind ik ook zó goorDat hadden wij ook nooit.
Terwijl ik wel lekker vind als ik zelf een klodder Philadelphia door de spinazie gooi als we pasta met spinazie eten
Technisch gezien wel, maar wetend hoe weinig oog Epiales heeft voor alles voetbal claim ik dit toch echt voor mezelf.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn met zijn tweeën
Hoezo vermomd. Jij bent toch een Vivavrouw?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:51 schreef Strani het volgende:
* gaat vermomd als Viva-vrouw klagen over FOK! om eindelijk eens iets gedaan te krijgen
Ik heb er altijd alleen maar gelurktquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoezo vermomd. Jij bent toch een Vivavrouw?
Nja, t was meer dat Danny vroeg wat verbeterd kon worden en dat supersnel gedaan heeft om de over te halen hierheen te komen denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:51 schreef Strani het volgende:
* gaat vermomd als Viva-vrouw klagen over FOK! om eindelijk eens iets gedaan te krijgen
Daarom, alles voor de nieuwe klanten, niks voor de bestaandequote:Op woensdag 23 juni 2021 17:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nja, t was meer dat Danny vroeg wat verbeterd kon worden en dat supersnel gedaan heeft om de over te halen hierheen te komen denk ik.
Ah balen zegquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:21 schreef Redefine het volgende:
Zie nu dat Portugal weer terug naar oranje isVanwege de Delta variant die daar de boel doet stijgen. September is nog wel even weg, maar mijnvakantie bestemming zal ik denk ik nog wel moeten aanpassen.
Je hebt gewoon gelijkquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom, alles voor de nieuwe klanten, niks voor de bestaande
Nee hoor ik grap maar wat
Alleen regio Lissabon toch?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:21 schreef Redefine het volgende:
Zie nu dat Portugal weer terug naar oranje isVanwege de Delta variant die daar de boel doet stijgen. September is nog wel even weg, maar mijnvakantie bestemming zal ik denk ik nog wel moeten aanpassen.
Maar denk je echt dat die Duitsers er zes in krijgen of hoop je dat gewoon?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog een 90 minuten durende vernedering en dan kunnen de Hongaren het toernooi weer voor de TV gaan volgen.
Wij uitgebreid een halve oorlog op Engeland zitten voor te bereiden vandaag, kom jij met een vredesverdrag uit 1654quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
1654
Het jaar dat de Staten-Generaal het vredesverdrag met het Engelse Gemeentebest goedkeuren, niet wetend dat hierbij in het geheim is overeengekomen dat Willem III zou worden uitgesloten van opvolging in het stadhouderschap via de Akte van Seclusie. Deze werd later door de Hollandse staten officieel aangenomen, wat vooral in Friesland tot diepe verontwaardiging zou leiden.
Ook het jaar van de Delftse Donderslag. De kruitramp in Delft waarbij het opslaghuis voor buskruit ontplofte, waar zo'n 90.000 ponden buskruit lagen opgeslagen. Vrijwel alle gebouwen in de stad raakten wel beschadigd, zeker 500 zelfs onherstelbaar. "Enige honderden" dodelijke slachtoffers worden niet uitgesloten, maar het exacte aantal zou nooit worden vastgesteld.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Het spijt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Deze is nep, dan vallen ze wel meequote:
Als ze willen, kan het prima. Die Hongaren hebben twee wedstrijden met hand en tand verdedigd, en zijn nu vermoeid en moeten ook nog winnen om door te gaan, dus moeten ze wel wat meer aanvallend proberen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar denk je echt dat die Duitsers er zes in krijgen of hoop je dat gewoon?
Ik dacht dat het niet zoveel uitmaakt, zolang er maar een winnaar is? Maar misschien heb ik dat verkeerd, ben ook niet zo'n kennerquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:00 schreef Momo het volgende:
Spanje moet winnen toch? Met gelijkspel is beste nummer 3 geen optie meer?
Niet eens meezingen met hun eigen volksliedquote:
Bedoel voor Spanje zelf en Zweden is snelquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet zoveel uitmaakt, zolang er maar een winnaar is? Maar misschien heb ik dat verkeerd, ben ook niet zo'n kenner
Door de analyse van Luc van gisteren weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet zoveel uitmaakt, zolang er maar een winnaar is? Maar misschien heb ik dat verkeerd, ben ook niet zo'n kenner
quote:Om 'Groep F' te ontwijken, is het nu cruciaal dat Groep E een slechte nummer drie voortbrengt. Om er een scenario uit te pikken (er zijn nog heel veel): Polen moet niet winnen van Zweden en Spanje dient Slowakije te kloppen, maar dan niet met 4-3, 5-4 of 6-5 etc. In dat geval hebben de Slowaken namelijk een beter doelsaldo dan Oekraïne. Wordt het 3-2 bij Spanje - Slowakije dan wordt gekeken naar de kaartenlast van Oekraïne en Slowakije: hoe minder gele en rode kaarten, hoe beter voor de kandidaten.
Jaaaa Kålquote:
De regio Lissabon is de helft van mijn reis, dus dat is het probleem.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alleen regio Lissabon toch?
https://www.nederlandwere(...)al/reizen/reisadvies
Ik knijp hem ook nog voor Tenerife, geen enkel eiland heeft zulke slechte cijfers
Mocht Nederland na verlenging nog gelijk staan, dan zetten we ook @Strani voor de zekerheid niet op het lijstje van strafschoppennemers.quote:
@Strani schat ik dan wel weer hoger in dan Morata.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mocht Nederland na verlenging nog gelijk staan, dan zetten we ook @:strani voor de zekerheid niet op het lijstje van strafschoppennemers.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani schat ik dan wel weer hoger in dan Morata.
Ja, dat niet doen zou ik geen speelse belediging meer noemen inderdaad.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani schat ik dan wel weer hoger in dan Morata.
Ik denk dat die spelers willen dat Luis Enrique ontslagen wordt. Dat is de enige verklaring voor dat waardeloze spel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijna zielig worden voor Morata, na die nationale disussie over het uitfluiten in de eerste wedstrijd. Penalty was ook wel megaslecht ingeschoten.
Waarom spelen ze ook in dit matige stadion?quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:26 schreef Redefine het volgende:
Spanje heeft inderdaad echt enorm voordeel dat ze thuis spelen. Je hoort de Spanjaarden amper.
Ik denk dat de Slovenen niet gaan scorenquote:
Sloveniëquote:
Ik snap ook niet waarom ze gekozen hebben voor deze sfeerloze bak.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom spelen ze ook in dit matige stadion?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helpen jullie Molloot even naar de uitgang?
Ik verwacht dat Tenerife morgen op rood gaat op de kaart van ecdc. Ben benieuwd wat Nederland dan doetquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
De regio Lissabon is de helft van mijn reis, dus dat is het probleem.
En Tenerife is ook nog een lastig nu ja
Misschien kunnen we @molloot200 nog iets leren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Slowakije of Slovakije[4] (Slowaaks: Slovensko) is een land in Centraal-Europa. De officiële benaming is Slowaakse Republiek of Slovaakse Republiek (Slowaaks: Slovenská Republika). De hoofdstad en grootste stad van het land is Bratislava. In totaal telt Slowakije meer dan vijf miljoen inwoners.
quote:Slovenië (Sloveens: Slovenija), officieel de Republiek Slovenië (Sloveens: Republika Slovenija) is een land in Midden-Europa aan de zuidrand van de Alpen, en is lid van de Europese Unie. Het wordt begrensd door Oostenrijk in het noorden, Italië en de Adriatische Zee in het westen, Kroatië in het zuiden en oosten en Hongarije in het noordoosten. Het land is klein, dichtbebost en bergachtig. In het westen heeft het land een korte Adriatische kust. De grens met Oostenrijk wordt grotendeels gevormd door de waterscheiding van de bergkam van de Karawanken, met toppen boven de 2000 m, die deel uitmaken van de Alpen. De hoofdstad en tevens grootste stad is Ljubljana.
* Aoibhin stuurt Molloot terug naar de basisschool, want dit gebrek aan topografische kennis kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 23 juni 2021 18:30 schreef molloot200 het volgende:
Slovenia, Slovakia, allemaal één pot nat.
Enige mogelijke reactiequote:
Dat zou waarschijnlijk sociale en sportieve zelfmoord voor ze zijn, dat zou ik niet van ze durven te verwachten.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:33 schreef Greys het volgende:
Ik word al emo bij het idee van een stadion vol regenboogvlaggen en stiekem hoop ik dat het Hongaarse elftal (want die kunnen hier ook weinig aan doen) zelf ook iets doen.
Betwijfel dat, Hongaarse journalisten hebben ook niks geschreven over dat hele regenboog stadion gedoe nu. Want je mag het daar niet over LGBT hebben...quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:33 schreef Greys het volgende:
Ik word al emo bij het idee van een stadion vol regenboogvlaggen en stiekem hoop ik dat het Hongaarse elftal (want die kunnen hier ook weinig aan doen) zelf ook iets doen.
Daarna de zeer geliefde Denen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:33 schreef Strani het volgende:
Nu ligt alles op schema om Nederland tegen Tsjechië te laten spelen.
Echt erg van mezelf wel, want ik houd echt van topografie dus ik schaam me (en ook niet lichtelijk).quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin stuurt Molloot terug naar de basisschool, want dit gebrek aan topografische kennis kan natuurlijk niet
Dat zou al helemaal mooi zijnquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:33 schreef Greys het volgende:
Is er een soort afspraak van het publiek dat ze een regenboogvlag meenemen of zo of hoop je dat dit gebeurt?quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:33 schreef Greys het volgende:
Haha niks geen schamen johquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Echt erg van mezelf wel, want ik houd echt van topografie dus ik schaam me (en ook niet lichtelijk).
Als er SLO had gestaan, had ik het nog wel begrepen. Maar aangezien er SLW staat is het wel bijzonderquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Echt erg van mezelf wel, want ik houd echt van topografie dus ik schaam me (en ook niet lichtelijk).
De speler Orban (ben je mooi klaar mee die naamquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Betwijfel dat, Hongaarse journalisten hebben ook niks geschreven over dat hele regenboog stadion gedoe nu. Want je mag het daar niet over LGBT hebben...
Nee hoor, er staat SVKquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er SLO had gestaan, had ik het nog wel begrepen. Maar aangezien er SLW staat is het wel bijzonder
Die kans is extreem klein.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:33 schreef Greys het volgende:
Wie mag er gelijk spelen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:33 schreef Strani het volgende:
Nu ligt alles op schema om Nederland tegen Tsjechië te laten spelen.
Dan de halve finale tegen Duitsland.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Kwartfinale is een mooi eindstation voor een sprookjesboek.
Dat maakt voor het punt niks uitquote:
Wat moet gebeuren is:quote:
Hongarije op het ESFquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:38 schreef molloot200 het volgende:
Hopelijk is de oppositie in Hongarije sterk genoeg, en zijn we van hem af over een halfjaartje.
En krijgen we Hongarije ook weer terug op het ESF
Je bent gewoon op je telefoon aan het fokken, dan kan je de autocorrect nog de schuld geven.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Autocorrect op de laptop heb je ook nogquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent gewoon op je telefoon aan het fokken, dan kan je de autocorrect nog de schuld geven.
Anderen komen daarmee ook weg
Je zou denken van niet maar we hebben nu wel reden om te twijfelen over wat er bij Molloot staat. Misschien wel SLOquote:
What about our dreamsquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hongarije op het ESFZoveel redenen te bedenken om van Orban af te willen, maar dat is wel een mooie bonus mocht het gebeuren
Spanje in de halve finale kan ook trouwens.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
De halve finale is een mooi eindstation voor ons sprookjesboek.
Ja ik kijk dit gewoon op de Tsjechische zenders. Voor hen ook een issue natuurlijk deze wedstrijd, of ze tegen Nederland spelen of niet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zou denken dan niet maar we hebben nu wel reden om te twijfelen over wat er bij Molloot staat. Misschien wel SLO
Nou ja dit Nederlands elftal kan van iedereen winnen en van iedereen verliezen, dus we merken het wel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Spanje in de halve finale kan ook trouwens.
In de finale zullen we wel tegen Frankrijk spelen.
Spanje hangt tot nu toe wel meer van geluk dan van skill aan elkaar hoor dit toernooi.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Spanje in de halve finale kan ook trouwens.
In de finale zullen we wel tegen Frankrijk spelen.
Oh hier ookquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zou denken van niet maar we hebben nu wel reden om te twijfelen over wat er bij Molloot staat. Misschien wel SLO
Ik vind het wel onhandig dat we dan die rondvaart op de grachten waarschijnlijk op maandag krijgen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja dit Nederlands elftal kan van iedereen winnen en van iedereen verliezen, dus we merken het wel.
Ook ongeluk. Die missers van net, zo slecht geschoten vond ik ze lang niet altijdquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Spanje hangt tot nu toe wel meer van geluk dan van skill aan elkaar hoor dit toernooi.
Was live wel wat statisch vond ik; staging heeft het gewoon wat genekt. Die clip heeft heel erg wel die energiequote:Op woensdag 23 juni 2021 18:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zal echt nooit snappen waarom dat niet top vijf is geëindigd
Nee ik post in SLOquote:
Kati kon niet zo goed zingen helaas.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zal echt nooit snappen waarom dat niet top vijf is geëindigd
Daar is het "Slovensko - ¦panělsko" dus best kans dat het dan SLO of SLV is inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik kijk dit gewoon op de Tsjechische zenders. Voor hen ook een issue natuurlijk deze wedstrijd, of ze tegen Nederland spelen of niet.
Doe hier maar even een SLO’tje op.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik post in SLO![]()
/slechtegrapisslecht
Maar bij den Belg staat er SLOquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik post in SLO![]()
/slechtegrapisslecht
Pas maar op Molloot, voor je het weet heb je heel Spanje op de kast!quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Spanje hangt tot nu toe wel meer van geluk dan van skill aan elkaar hoor dit toernooi.
quote:
¦panelsko klinkt als een hondenmerk.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar is het "Slovensko - ¦panělsko" dus best kans dat het dan SLO of SLV is inderdaad
Degene die gewonnen hebben dat jaar ook nietquote:
Ik ga het nog eens terugkijken…quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was live wel wat statisch vond ik; staging heeft het gewoon wat genekt. Die clip heeft heel erg wel die energie
Waarheid, heel erg waarheid...quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Degene die gewonnen hebben dat jaar ook niet
Deze was denk ik ook wel onhoudbaar.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:48 schreef Arizona het volgende:
Hoeveel hebben ze die keeper wel niet betaald
Is het ook. Je kan nog zo goed zijn, maar je kan niet 45 minuten in je eentje verdedigen zonder fouten te makenquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
Maoibhin vindt het zielig voor de Slowaakse keeper![]()
Tegen Slovenië maakt dat hondenmerk zelfs op het ESF kansquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een hondenmerk dat met 2-0 voorstaat!
quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:48 schreef Fred_B het volgende:
Tweede helft dus hopen dat Zweden niet te veel köttballar gaat geven.
Truequote:Op woensdag 23 juni 2021 18:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is het ook. Je kan nog zo goed zijn, maar je kan niet 45 minuten in je eentje verdedigen zonder fouten te maken
Lekker elkaar laten afmakenquote:
Laat ze even met mij bellen, ik zet ze allemaal in quarantainequote:Op woensdag 23 juni 2021 18:52 schreef Arizona het volgende:
Oh en @:strani zeg even tegen je medeburgers op Tenerife dat ze zich een beetje gedragen, want ze boren me mijn vakantie door de neus als ze zo doorgaan met coronabesmettingen
Ik denk alleen dat de hoofdschuldigen geen medeburgers van Strani zijnquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:52 schreef Arizona het volgende:
Oh en @:strani zeg even tegen je medeburgers op Tenerife dat ze zich een beetje gedragen, want ze boren me mijn vakantie door de neus als ze zo doorgaan met coronabesmettingen
Nederland komt hier vrij onschuldig uit ja.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat de hoofdschuldigen geen medeburgers van Strani zijn
Ik lees dat het vooral jongeren zijn waaronder veel besmettingen zijn op Tenerife. Dan zijn het inderdaad geen medeburgers van @Strani meerquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, het zit hem nog niet mee. Polen is veel sterker dan Zweden en heeft ook meer balbezit. Maar ja, daar zitten de Zweden niet meequote:Op woensdag 23 juni 2021 19:01 schreef Fred_B het volgende:
Lewandowski kopte binnen drie seconden twee keer tegen de onderkant van de lat in de eerste helft
Ja, de oorlog was in de laatste twee topics.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij uitgebreid een halve oorlog op Engeland zitten voor te bereiden vandaag, kom jij met een vredesverdrag uit 1654
Deze vind ik sowieso niet heel erg, te cartoonyquote:
Hé ik bedoel de vloot van Keizer Luctor!quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, de oorlog was in de laatste twee topics.
Heb je soms niet goed opgelet?
Dat zou ik niet doen als ik hem wasquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:01 schreef Fred_B het volgende:
Lewandowski kopte binnen drie seconden twee keer tegen de onderkant van de lat in de eerste helft
Binnen twee minuten achter komen tegen deze tegenstander is sowieso vrij ongelukkig.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, het zit hem nog niet mee. Polen is veel sterker dan Zweden en heeft ook meer balbezit. Maar ja, daar zitten de Zweden niet mee
Puike TT suggestie voor volgend topic wel.quote:
Ik mag toch hopen dat niet een paar uefa officials alle regenboogvlaggen bij de ingang in gaan nemen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:33 schreef Greys het volgende:
De vloot van Keizer Luctor gaan we natuurlijk pas behandelen in het juiste topicnummer.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé ik bedoel de vloot van Keizer Luctor!
Bij jouw lessen let ik altijd op hoor meester!
Dat zal waarschijnlijk eerder door toeristen komen dan door Spanjaardenquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:52 schreef Arizona het volgende:
Oh jij had het al gezegdquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja maar hallooooo verwijzinkjes mogen toch wel?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De vloot van Keizer Luctor gaan we natuurlijk pas behandelen in het juiste topicnummer.
Jouw medewoners moeten gewoon afstand houden van die Britse zuipschuiten en niet hun tong erin duwenquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk eerder door toeristen komen dan door Spanjaarden
Over welke Spanjaarden op Tenerife heb je het eigenlijk? Oh ja er zullen er wel een paar zijn om als ober te werken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jouw medewoners moeten gewoon afstand houden van die Britse zuipschuiten en niet hun tong erin duwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Wat heb jij allemaal meegemaakt op Tenerife johquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jouw medewoners moeten gewoon afstand houden van die Britse zuipschuiten en niet hun tong erin duwen
Die donkere horlogeverkopers die soms "Weedquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Over welke Spanjaarden op Tenerife heb je het eigenlijk? Oh ja er zullen er wel een paar zijn om als ober te werken.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
Nederland bij deze stand tegen Tsjechië
Echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die donkere horlogeverkopers die soms "Weed" roepen zijn geen Spanjaarden
?
Jaquote:
Ik niets hoor. Vond het er heerlijkquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal meegemaakt op Tenerife joh
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:19 schreef usagi414 het volgende:
De Spanjaarden zijn ingehuurd om te doen wat ze moeten doen; doelpunten maken (Arno Vermeulen)
Zijn niet alle teams dat ?
ZIE DAAR GA JE AL, NOOIT DIT ZEGGENquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:19 schreef Em31 het volgende:
'Nu kan er voor Nederland ook niet veel mis'
OH GOD
Timing echtquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:19 schreef Em31 het volgende:
OH GOD
Maar waarom zou ik daarnaar verwijzen als ik het heb over waar ik het hier over had?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar hallooooo verwijzinkjes mogen toch wel?
Mijn vriend kreeg dat de vorige keer op Tenerife 2x te horen toen hij in zijn uppie een ochtendwandeling maaktequote:Op woensdag 23 juni 2021 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doen ze ook alleen maar naar mensen waarvan ze denken dat ze er interesse in hebben hè.
Haha ik bedoelde jou ook niet, jij bent niet Britsquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik niets hoor. Vond het er heerlijk![]()
Maar je hebt daar zo'n gebied waar allemaal dronken Britten zich verzamelen
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:19 schreef Em31 het volgende:
OH GOD
Ik zou maar eens met 'm in gesprek gaan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vriend kreeg dat de vorige keer op Tenerife 2x te horen toen hij in zijn uppie een ochtendwandeling maakte
Spanjaarden die werkenquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Over welke Spanjaarden op Tenerife heb je het eigenlijk? Oh ja er zullen er wel een paar zijn om als ober te werken.
Misschien kan Danny de Vivavrouwen om geld vragenquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik had het drie minuten geleden al gepost maar ging traag man
Riepen ze dat?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die donkere horlogeverkopers die soms "Weed" roepen zijn geen Spanjaarden
?
Fijn dat jouw stream net iets voorloopt. Zweden moeten dit nu niet voor "ons" gaan verpesten.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
Verdikkeme, deze spanning kan ik niet aan
Inderdaad, zou weer typisch zijnquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Fijn dat jouw stream net iets voorloopt. Zweden moeten dit nu voor "ons" gaan verpesten.
Dat hebben ze al genoeg gedaan.
Ik koop nooit meer bij de IKEA andersquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Fijn dat jouw stream net iets voorloopt. Zweden moeten dit nu niet voor "ons" gaan verpesten.
Dat hebben ze al genoeg gedaan.
Die mochten toch niet met teveel verschil winnen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Spanje gaat ook ineens zijn best doen, zeg.
Dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die mochten toch niet met teveel verschil winnen?
Polen mag niet winnen, verder maakt het niet uit!quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:25 schreef Em31 het volgende:
Mocht dit nou wel gelijk worden of niet? en het alweer kwijt
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want ze staan nu al 0-4quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké dat scheelt nog een beetje dusquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Polen mag niet winnen, verder maakt het niet uit!
Welkom terug, oh Keizer.quote:
Slowakije - Spanje mag niet gelijk eindigen en Slowakije mag niet twee keer scoren en met 1 goal verliezen, dus als Slowakije nu opeens nog 3 goals gaan maken, is dat slecht voor Oranje.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het fuck, ik ben de verkeerde wedstrijd aan het kijken duidelijkquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want ze staan nu al 0-4
Ja, goed, die pot had ik intussen wel als veilig gerekendquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slowakije - Spanje mag niet gelijk eindigen en Slowakije mag niet twee keer scoren en met 1 goal verliezen, dus als Slowakije nu opeens nog 3 goals gaan maken, is dat slecht voor Oranje.
Dat mag. Slowakije (of Slovenië) mag niet ineens 3 keer scoren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, en nu helemaal.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, goed, die pot had ik intussen wel als veilig gerekend
0-5 inmiddelsquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het fuck, ik ben de verkeerde wedstrijd aan het kijken duidelijk
U begrijpt: retesimpelquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slowakije - Spanje mag niet gelijk eindigen en Slowakije mag niet twee keer scoren en met 1 goal verliezen, dus als Slowakije nu opeens nog 3 goals gaan maken, is dat slecht voor Oranje.
De keizer heeft gesprokenquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Topposter van fok.se toch?quote:
@Strani wil je ons morgen op de hoogte houden hoe de Spaanse pers hierop reageert ?quote:
Own Goal is topscorer van dit toernooiquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef Em31 het volgende:
8 eigen goals tot nu toe is ook wel een beetje bizar
Het aantal gestopte / gemiste strafschoppen is toch ook veel meer dan normaal ?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef Em31 het volgende:
8 eigen goals tot nu toe is ook wel een beetje bizar
ROOZJEEEEquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zie die Polen er zomaar nog eentje intikken straks.
Klinkt als een geslaagd feestje.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:42 schreef H_T het volgende:
Now here we stand with their blood on our hands,
We fought so hard, now can we understand,
I'd break the seal of this curse if I possibly can,
For freedom of every man!
So far away we wait for the day,
For the lives are so wasted and gone,
We feel the pain of a lifetime lost in a thousand days,
Through the fire and the flames we carry on
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hè kutquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:42 schreef Arizona het volgende:
En ja hoor, Tenerife heeft zichzelf al op Alarmfase 3 gezet![]()
![]()
Tot en met 7 juli. Uiteraard is dat weer wat anders dan de kleurcodes die ecdc hanteert. En die zijn weer ander dan de kleurcodes die Nederland hanteert. Echt super overzichtelijk allemaal![]()
Wij gaan 12 juli. ALS we nog gaan.
HOU JIJ VOORTAAN FF HEEL HARD JE MUIL!!!quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:42 schreef Arizona het volgende:
En ja hoor, Tenerife heeft zichzelf al op Alarmfase 3 gezet![]()
![]()
Tot en met 7 juli. Uiteraard is dat weer wat anders dan de kleurcodes die ecdc hanteert. En die zijn weer ander dan de kleurcodes die Nederland hanteert. Echt super overzichtelijk allemaal![]()
Wij gaan 12 juli. ALS we nog gaan.
Eeyyy Rustâggghhhquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
HOU JIJ VOORTAAN FF HEEL HARD JE MUIL!!!
Dat waren rode vlaggetjes voor de Polen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:43 schreef Hamlapjes het volgende:
10 minuutjes bibberen voor iedereen die net de Oranje vlaggetjes op heeft gehangen nu!
Ik had ze al BIJNA op mijn gezicht geschminktquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:43 schreef Hamlapjes het volgende:
10 minuutjes bibberen voor iedereen die net de Oranje vlaggetjes op heeft gehangen nu!
GOED ZO ZEG HET DIE LIJERquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
HOU JIJ VOORTAAN FF HEEL HARD JE MUIL!!!
De ballen zullen wel warm zijn in St. Petersburg.quote:
Pas als Polen wint wordt het anders.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
Wat betekent dit voor Nederland? Nog steeds tegen Tsjechië, toch?
Dus gelijkspel kan nog wel?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja.quote:
Mooi, al maakt deze goal het helemaal zeker.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hè kutHebben jullie nog een uitwijkmogelijkheid?
Maar alsnog stom als je je gewoon op Tenerife had verheugd
Mja, dan boeken we wel om naar Mallorca of Italië, als het nodig isquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]Hebben jullie een alternatieve locatie waar jullie heen kunnen?
Ik hoorde ook een luide JAAAAAA vanuit de woonkamer (zat net op de plee)quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Er werd hier gejuicht in huis om dit doelpunt
Jij zit op de plee bij Hamlapjes?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoorde ook een luide JAAAAAA vanuit de woonkamer (zat net op de plee)
Nou ik duim dat Tenerife gewoon lukt!quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Mja, dan boeken we wel om naar Mallorca of Italië, als het nodig is![]()
Volgens mij betekent alarmfase 3 van de Canarische eilanden zelf niet dat toeristen niet meer welkom zijn (stelletje opportunisten) maar je hebt wel beperkingen (die op het eerste oog ons niet heel erg zouden raken) .
We wachten tzt wel wat tui doet, meer kunnen we toch niet, Als tui annuleert krijgen we gewoon ons geld terug.
Ik ben gewoon niet slecht in onzekerheden, ik vind het balen dat we nu nog niet zeker weten of we over 2,5 week op vakantie gaan naar Tenerife of ergens anders naartoe
Vorig jaar al in de week voor vertrek moeten omboeken, het zou welzijn als dat dit jaar weer gebeurt
Oh ja dat moest eigenlijk geheim blijvenquote:
Juist doordat ik verblijf pas heel kort van te voren regel (vaak genoeg boeken op de dag zelf) heb ik vorig jaar en dit jaar niets om hoeven boeken, want ik had nog niet eens geboektquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon niet slecht in onzekerheden, ik vind het balen dat we nu nog niet zeker weten of we over 2,5 week op vakantie gaan naar Tenerife of ergens anders naartoe
Ben je dan nooit bang dat je alleen nog maar in aftandse horrorgribushokken kunt slapen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Juist doordat ik verblijf pas heel kort van te voren regel (vaak genoeg boeken op de dag zelf) heb ik vorig jaar en dit jaar niets om hoeven boeken, want ik had nog niet eens geboekt
Ja, ook met alternatieven is het gewoon niet relaxed. Je wil gewoon zeker zijn van waar je naartoe wil. Dat maakt het nu gewoon lastig.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Mja, dan boeken we wel om naar Mallorca of Italië, als het nodig is![]()
Volgens mij betekent alarmfase 3 van de Canarische eilanden zelf niet dat toeristen niet meer welkom zijn (stelletje opportunisten) maar je hebt wel beperkingen (die op het eerste oog ons niet heel erg zouden raken) .
We wachten tzt wel wat tui doet, meer kunnen we toch niet, Als tui annuleert krijgen we gewoon ons geld terug.
Ik ben gewoon niet goed in onzekerheden, ik vind het balen dat we nu nog niet zeker weten of we over 2,5 week op vakantie gaan naar Tenerife of ergens anders naartoe
Vorig jaar al in de week voor vertrek moeten omboeken, het zou welzijn als dat dit jaar weer gebeurt
Goed bezigquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Juist doordat ik verblijf pas heel kort van te voren regel (vaak genoeg boeken op de dag zelf) heb ik vorig jaar en dit jaar niets om hoeven boeken, want ik had nog niet eens geboekt
Niet tijdens een rondreisquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben je dan nooit bang dat je alleen nog maar in aftandse horrorgribushokken kunt slapen?
Bedanktquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ik duim dat Tenerife gewoon lukt!Niet dat mijn duimen zo magisch zijn, maar het is wat!
Hij is wel in vorm vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |