Jaaaa Kålquote:
De regio Lissabon is de helft van mijn reis, dus dat is het probleem.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alleen regio Lissabon toch?
https://www.nederlandwere(...)al/reizen/reisadvies
Ik knijp hem ook nog voor Tenerife, geen enkel eiland heeft zulke slechte cijfers
Mocht Nederland na verlenging nog gelijk staan, dan zetten we ook @Strani voor de zekerheid niet op het lijstje van strafschoppennemers.quote:
@Strani schat ik dan wel weer hoger in dan Morata.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mocht Nederland na verlenging nog gelijk staan, dan zetten we ook @:strani voor de zekerheid niet op het lijstje van strafschoppennemers.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani schat ik dan wel weer hoger in dan Morata.
Ja, dat niet doen zou ik geen speelse belediging meer noemen inderdaad.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani schat ik dan wel weer hoger in dan Morata.
Ik denk dat die spelers willen dat Luis Enrique ontslagen wordt. Dat is de enige verklaring voor dat waardeloze spel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijna zielig worden voor Morata, na die nationale disussie over het uitfluiten in de eerste wedstrijd. Penalty was ook wel megaslecht ingeschoten.
Waarom spelen ze ook in dit matige stadion?quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:26 schreef Redefine het volgende:
Spanje heeft inderdaad echt enorm voordeel dat ze thuis spelen. Je hoort de Spanjaarden amper.
Ik denk dat de Slovenen niet gaan scorenquote:
Sloveniëquote:
Ik snap ook niet waarom ze gekozen hebben voor deze sfeerloze bak.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom spelen ze ook in dit matige stadion?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helpen jullie Molloot even naar de uitgang?
Ik verwacht dat Tenerife morgen op rood gaat op de kaart van ecdc. Ben benieuwd wat Nederland dan doetquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
De regio Lissabon is de helft van mijn reis, dus dat is het probleem.
En Tenerife is ook nog een lastig nu ja
Misschien kunnen we @molloot200 nog iets leren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Slowakije of Slovakije[4] (Slowaaks: Slovensko) is een land in Centraal-Europa. De officiële benaming is Slowaakse Republiek of Slovaakse Republiek (Slowaaks: Slovenská Republika). De hoofdstad en grootste stad van het land is Bratislava. In totaal telt Slowakije meer dan vijf miljoen inwoners.
quote:Slovenië (Sloveens: Slovenija), officieel de Republiek Slovenië (Sloveens: Republika Slovenija) is een land in Midden-Europa aan de zuidrand van de Alpen, en is lid van de Europese Unie. Het wordt begrensd door Oostenrijk in het noorden, Italië en de Adriatische Zee in het westen, Kroatië in het zuiden en oosten en Hongarije in het noordoosten. Het land is klein, dichtbebost en bergachtig. In het westen heeft het land een korte Adriatische kust. De grens met Oostenrijk wordt grotendeels gevormd door de waterscheiding van de bergkam van de Karawanken, met toppen boven de 2000 m, die deel uitmaken van de Alpen. De hoofdstad en tevens grootste stad is Ljubljana.
* Aoibhin stuurt Molloot terug naar de basisschool, want dit gebrek aan topografische kennis kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 23 juni 2021 18:30 schreef molloot200 het volgende:
Slovenia, Slovakia, allemaal één pot nat.
Enige mogelijke reactiequote:
Dat zou waarschijnlijk sociale en sportieve zelfmoord voor ze zijn, dat zou ik niet van ze durven te verwachten.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:33 schreef Greys het volgende:
Ik word al emo bij het idee van een stadion vol regenboogvlaggen en stiekem hoop ik dat het Hongaarse elftal (want die kunnen hier ook weinig aan doen) zelf ook iets doen.
Betwijfel dat, Hongaarse journalisten hebben ook niks geschreven over dat hele regenboog stadion gedoe nu. Want je mag het daar niet over LGBT hebben...quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:33 schreef Greys het volgende:
Ik word al emo bij het idee van een stadion vol regenboogvlaggen en stiekem hoop ik dat het Hongaarse elftal (want die kunnen hier ook weinig aan doen) zelf ook iets doen.
Daarna de zeer geliefde Denen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:33 schreef Strani het volgende:
Nu ligt alles op schema om Nederland tegen Tsjechië te laten spelen.
Echt erg van mezelf wel, want ik houd echt van topografie dus ik schaam me (en ook niet lichtelijk).quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin stuurt Molloot terug naar de basisschool, want dit gebrek aan topografische kennis kan natuurlijk niet
Dat zou al helemaal mooi zijnquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:33 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |