Mooi, al maakt deze goal het helemaal zeker.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hè kutHebben jullie nog een uitwijkmogelijkheid?
Maar alsnog stom als je je gewoon op Tenerife had verheugd
Mja, dan boeken we wel om naar Mallorca of Italië, als het nodig isquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]Hebben jullie een alternatieve locatie waar jullie heen kunnen?
Ik hoorde ook een luide JAAAAAA vanuit de woonkamer (zat net op de plee)quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Er werd hier gejuicht in huis om dit doelpunt
Jij zit op de plee bij Hamlapjes?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoorde ook een luide JAAAAAA vanuit de woonkamer (zat net op de plee)
Nou ik duim dat Tenerife gewoon lukt!quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Mja, dan boeken we wel om naar Mallorca of Italië, als het nodig is![]()
Volgens mij betekent alarmfase 3 van de Canarische eilanden zelf niet dat toeristen niet meer welkom zijn (stelletje opportunisten) maar je hebt wel beperkingen (die op het eerste oog ons niet heel erg zouden raken) .
We wachten tzt wel wat tui doet, meer kunnen we toch niet, Als tui annuleert krijgen we gewoon ons geld terug.
Ik ben gewoon niet slecht in onzekerheden, ik vind het balen dat we nu nog niet zeker weten of we over 2,5 week op vakantie gaan naar Tenerife of ergens anders naartoe
Vorig jaar al in de week voor vertrek moeten omboeken, het zou welzijn als dat dit jaar weer gebeurt
Oh ja dat moest eigenlijk geheim blijvenquote:
Juist doordat ik verblijf pas heel kort van te voren regel (vaak genoeg boeken op de dag zelf) heb ik vorig jaar en dit jaar niets om hoeven boeken, want ik had nog niet eens geboektquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon niet slecht in onzekerheden, ik vind het balen dat we nu nog niet zeker weten of we over 2,5 week op vakantie gaan naar Tenerife of ergens anders naartoe
Ben je dan nooit bang dat je alleen nog maar in aftandse horrorgribushokken kunt slapen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Juist doordat ik verblijf pas heel kort van te voren regel (vaak genoeg boeken op de dag zelf) heb ik vorig jaar en dit jaar niets om hoeven boeken, want ik had nog niet eens geboekt
Ja, ook met alternatieven is het gewoon niet relaxed. Je wil gewoon zeker zijn van waar je naartoe wil. Dat maakt het nu gewoon lastig.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Mja, dan boeken we wel om naar Mallorca of Italië, als het nodig is![]()
Volgens mij betekent alarmfase 3 van de Canarische eilanden zelf niet dat toeristen niet meer welkom zijn (stelletje opportunisten) maar je hebt wel beperkingen (die op het eerste oog ons niet heel erg zouden raken) .
We wachten tzt wel wat tui doet, meer kunnen we toch niet, Als tui annuleert krijgen we gewoon ons geld terug.
Ik ben gewoon niet goed in onzekerheden, ik vind het balen dat we nu nog niet zeker weten of we over 2,5 week op vakantie gaan naar Tenerife of ergens anders naartoe
Vorig jaar al in de week voor vertrek moeten omboeken, het zou welzijn als dat dit jaar weer gebeurt
Goed bezigquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Juist doordat ik verblijf pas heel kort van te voren regel (vaak genoeg boeken op de dag zelf) heb ik vorig jaar en dit jaar niets om hoeven boeken, want ik had nog niet eens geboekt
Niet tijdens een rondreisquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben je dan nooit bang dat je alleen nog maar in aftandse horrorgribushokken kunt slapen?
Bedanktquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ik duim dat Tenerife gewoon lukt!Niet dat mijn duimen zo magisch zijn, maar het is wat!
Hij is wel in vorm vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |